SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Riot moet het scalen idd fixen. Kassadin is erger.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:39 schreef dejenero het volgende:
[..]
Als ik first pick ben ban ik ahri ook regelmatig.
Omdat hij in teamfights te weinig kan meestal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:48 schreef kensei het volgende:
Waarom wordt Olaf zo weinig op top gespeeld?
Hij is echt een beest in die lane
Waarom praat je in 't Engels tegen jezelf?quote:
Waarom niet?!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom praat je in 't Engels tegen jezelf?
Waarom wel?!quote:
Gratzquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef Rainymood het volgende:
[..]
Ik vind engels fijner dan nederlands
Ik ga middelste laan vaardigheid kracht drager.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:39 schreef dustbrain het volgende:
Laten we draak doen en daarna onze rijstroken duwen waarna we de vijandelijke schankel slopen.
Maar niet tryndamere voeren anders kan hij overmachtige spullen kopen met veel aanvalsnelheid en leven-steel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik ga middelste laan vaardigheid kracht drager.
Nee man nieuweling, ik heb mijn Rabbadon's Doodshoed op en mijn Aardsengelstaf al klaar. Plaats jij nog wat waaks in de top bos?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:44 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Maar niet tryndamere voeren anders kan hij overmachtige spullen kopen met veel aanvalsnelheid en leven-steel.
Beter terug je even om die achter deurder ter grijptrekken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:55 schreef Skillstorm het volgende:
Ik herroep even naar de winkel, dan kunnen we het teamgevecht starten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:20 schreef BaajGuardian het volgende:
juwelen, juwelen zijn buitensporig, juwelen zijn werkelijk, werkelijk, werkelijk buitensporig.
Shen, puur vanwege het feit dat je over de gehele map op iemand je ult kan gebruiken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:58 schreef Doosopwielen het volgende:
Ey welke tank is beter amumu of shen en als ik een van hun pak welke runes moe ik kopen
Eh, later misschien, over een uur ofzo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:12 schreef Suncatcher het volgende:
Niemand die samen wilt spelen?![]()
Weinig social hier.. typisch fok
Beide zijn goed, maar Shen top is goed te doen. Amumu jungled niet zo heel snel en heeft blue eigenlijk nodig om wel snel te gaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:58 schreef Doosopwielen het volgende:
Ey welke tank is beter amumu of shen en als ik een van hun pak welke runes moe ik kopen
Username trouwens?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:12 schreef Suncatcher het volgende:
Zaterdagnacht games is wel typisch fok iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:12 schreef Suncatcher het volgende:
Voor iemand die net uit z'n nachtdiensten komt welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:35 schreef znarch het volgende:
[..]
Zaterdagnacht games is wel typisch fok idd
Amumu zijn manacosts zijn wel gebuffed gisteren, dus werkt beter nu zonder 2e blue.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Beide zijn goed, maar Shen top is goed te doen. Amumu jungled niet zo heel snel en heeft blue eigenlijk nodig om wel snel te gaan.
Straks TSM vs. Azubu Blaze... Dat wordt me watquote:
Scaling ook omlaag als ik me goed herinner. Maar speel 'm sowieso nooit, vind 'm teveel afhankelijk van die ultimate en pre-teamfights is het, vind ik, een waste om die te gebruiken voor 1 kill.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Amumu zijn manacosts zijn wel gebuffed gisteren, dus werkt beter nu zonder 2e blue.
Ja die scalings maarja niemand speelt 'm toch AP dus boeit niet zoveel voor Junglemumu. En een ult gebruiken voor een kill is nooit verkeerd imo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Scaling ook omlaag als ik me goed herinner. Maar speel 'm sowieso nooit, vind 'm teveel afhankelijk van die ultimate en pre-teamfights is het, vind ik, een waste om die te gebruiken voor 1 kill.
Early game zekers niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja die scalings maarja niemand speelt 'm toch AP dus boeit niet zoveel voor Junglemumu. En een ult gebruiken voor een kill is nooit verkeerd imo.
Hmja, ook niet echt een waste. Weet niet echt, maar ik vind het niet optimaal om in alle gevallen een kill te maken. Zeker niet als binnen die cooldown daarna een teamfight is (wat je niet altijd in kunt schatten) en dat je dan zonder ult zit en in feite nutteloos bent, behalve dat je damage tankt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja die scalings maarja niemand speelt 'm toch AP dus boeit niet zoveel voor Junglemumu. En een ult gebruiken voor een kill is nooit verkeerd imo.
Als je ult down is engage je gewoon niet... ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmja, ook niet echt een waste. Weet niet echt, maar ik vind het niet optimaal om in alle gevallen een kill te maken. Zeker niet als binnen die cooldown daarna een teamfight is (wat je niet altijd in kunt schatten) en dat je dan zonder ult zit en in feite nutteloos bent, behalve dat je damage tankt.
Engagen hangt vaak niet van een speler af. Zeker niet op lagere elo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je ult down is engage je gewoon niet... ?
Ik ga mn vriendin ook dwngen om te gaan spelen. En haar dwingen om te streamen. MONEY INS BANK.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:08 schreef DjNivek het volgende:
Naast het junglen ben ik nu ook een beetje met AD Carry bezig. M'n vriendin speelt dan support, de laatste tijd veel Leona, en ik speel met Corki. Wat loopt dat lekker zeg, we domineren toch vrijwel iedere keer onze lane. En dan is het hopen dat de andere lanes ook doen wat ze moeten doen... wat vaak niet het geval is
Tristana is ook wel leuk, heb er een beetje mee leren last hitten, dus die pak ik binnenkort ook wel eens. En Irelia nu voor top lane erbij, samen met Riven en Renekton. Al ben ik daar nog niet heel super in. Gelukkig begint het last hitten wel een beetje te komen, dus gaan automatisch andere lanes ook beter dan eerst
Haha, zal ook eens vragen of ze wilt beginnen met streamen. Je ziet het idd wel veel dat vrouwelijke streamers zoveel meer kijkers hebben dan een willekeurige mannelijke streamer die op een hoger elo speelt en het serieus aanpaktquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ga mn vriendin ook dwngen om te gaan spelen. En haar dwingen om te streamen. MONEY INS BANK.
als jij al zo ongesteld bent steeds wil ik haar al niet eens voorstellenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ga mn vriendin ook dwngen om te gaan spelen. En haar dwingen om te streamen. MONEY INS BANK.
Had jij ook maar een vriendin hequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:12 schreef Xetran het volgende:
[..]
als jij al zo ongesteld bent steeds wil ik haar al niet eens voorstellen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:12 schreef Xetran het volgende:
[..]
als jij al zo ongesteld bent steeds wil ik haar al niet eens voorstellen
Post eerst maar es een foto inderdaad, dan bepalen wij wel of ze moet gaan streamen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:19 schreef DjNivek het volgende:
Ik denk niet dat m'n vriendin een goede streamer zal zijn voor dat aspect, ze speelt het nogal serieus. Het hele cutesy 'oopsie' met een vinger in d'r mond als er iets mis gaat zit er nog niet in. Dat maakt het voor vele al stukken minder interessant
Ik wil je best wat pointers geven hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:40 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik lig aan je voeten. leer mij, oh sensei.
Hoelaat begint die shit? Het is echt onduidelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Straks TSM vs. Azubu Blaze... Dat wordt me wat
Ja... Nu volgens mijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:45 schreef dejenero het volgende:
[..]
Hoelaat begint die shit? Het is echt onduidelijk.
Edit: zou al een uur bezig moeten zijn. Maar niet echt dus.
I am angry!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:39 schreef Umbra69 het volgende:
Alistair is toch wel een harde tank/support met shield, ninja tabs, force of nature en thornmail als eerste vier items. Beetje Caitlyn op bot helpen feeden.
Dat is misschien wel de slechtste build op Alistar ever FYI.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:39 schreef Umbra69 het volgende:
Alistar is toch wel een harde tank/support met shield, ninja tabs, force of nature en thornmail als eerste vier items. Beetje Caitlyn op bot helpen feeden.
Ik wou er al niks van zeggen. Hoe kom je uberhaupt aan zoveel pieken als support alistar?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is misschien wel de slechtste build op Alistar ever FYI.
Wat suggereer jij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is misschien wel de slechtste build op Alistar ever FYI.
Double gp5 > boots naar keuze > Eagis > shurelias > als het spel nu nog bezig is of je hebt om een of andere reden gold dan is de bedoeling dat je aura items koopt.quote:
welke boots ligt echt aan de tegenstander, hebben ze veel cc dan pak je mercs anders cdrquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:51 schreef Keselo het volgende:
Shurelia voordat je Aegis haalt. Alistar heeft echt super veel aan die speedboost. CDR Boots in 9/10 gevallen.
Meen je dit..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
welke boots licht echt aan de tegenstander, hebben ze veel cc dan pak je mercs anders cdr
Ghehe..quote:
quote:The teams chat.
Irelia: Get over it, just play who cares if you had a bad leash
Udyr: Yeah. A bad leash.
Irelia: Omg your such a kid rager.
Irelia: Do you live alone?
Udyr: Our rage is beyond your control
Ashe[all]: Omg Udyr afk, please report
Irelia: Do you live alone, udyr?
Udyr: Yeah. I live in the middle of a jungle, i kill wolves for a living. I have a sad story.
Udyr: One day i was killing this mythical golem, I was about to kill it, then this theft came along and did the killing blow, taking all the glory.
Udyr: I got so mad I smashed my mouse, and thats why Udyr doesn't have a mouse stance
Irelia: Just play.
Irelia: ****ing udyr kid rager
Udyr: I can't. My mouse is broken. I punched it.
Udyr: I got so mad about the leash that i punched my mouse and broke it. Feral instinct guides our fists.
Irelia: I know your mouse is not broken, you are just a kid rager. Just play.
Udyr: I follow my instinct, summoner.
Ashe: ****ing udyr. Gonna make us lose. We were winning.
Udyr: I dont care if you lose. We do not have pity, even for you.
Irelia: ****ing udyr
Irelia: **** you udyr
Udyr: Your complaints will only feed our rage.
Ashe: GG , surrender at 20.
Udyr: Yes. Our rage is beyond your control.
Punish or pardon?
Haha geweldigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef Suncatcher het volgende:
Kwam dit tegen op de NA forums
[..]
Ja, pardon, die Irelia was sowieso een asshole.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
De buffs die ze heeft gekregen zijn niet mis, haar poke in lane is debiel nuquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:50 schreef Keselo het volgende:
Begin me echt af te vragen hoe ik 2 weken terug 30% win had met Sona. Heb nu 7 ranked op rij gewonnen als Sona en het is zo belachelijk sterk (en makkelijk).
...?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:26 schreef Xetran het volgende:
wat is dit nu weer voor een sellout kut skin
http://i.imgur.com/IAUYt.jpgquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:34 schreef Jajong het volgende:
Die Cho Gath skin is fucking epic man you niggas trippin.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:34 schreef Jajong het volgende:
Die Cho Gath skin is fucking epic man you niggas trippin.
Kom danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:34 schreef dejenero het volgende:
Iemand ff een potje spelen trouwens?
Bier-ze!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:15 schreef dejenero het volgende:
[..]
Ja nu ist weer te laat. Nu moet ik richting de kroeg
met wie heb jij geen verhitte discussie ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:05 schreef Jajong het volgende:
Hoop dat TSM wint. Ik heb een verhitte discussie met Liquid & Elementz van Curse op reddit en ze zijn nogal stom!
True, maar op reddit doe ik normaal, op FOK! troll ik jullie allemaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
met wie heb jij geen verhitte discussie ?
Je punt... ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:28 schreef Zith het volgende:
Unrankets die verhitte discussies hebben met pro players![]()
easy
link plz. En je reddit name.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:05 schreef Jajong het volgende:
Hoop dat TSM wint. Ik heb een verhitte discussie met Liquid & Elementz van Curse op reddit en ze zijn nogal stom!
NOOIT.quote:
Wat zijn je glyphs?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:08 schreef Nectar het volgende:
kan iemand mij helpen:
ik heb een magic cross over de 4de gedaan maar kan de potions van enchantmentz nog niet unlocken
iemand een tip?
die eerstequote:Op zondag 5 augustus 2012 00:13 schreef Zith het volgende:
Welke game-mode speel je? Summoner's Rift, Dominion, Proven Grounds of Twisted Treeline? Dit is relevant.
lukt nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:15 schreef Keselo het volgende:
[..]
En als je eens probeert Glyph of Restoration aan te zetten in je 4e slot, wat gebeurt er dan?
De eerste.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Over wat voor soort verhitte discussie hebben wij het nu? "Ik ben het niet met je eens." of eerder "Je moeder is een dikke kankerhoer"?
dank je wel, het spel is gecrashed.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het niet eens geprobeerd en zit je me nu gewoon te trollen.
Link + nick?quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:18 schreef Jajong het volgende:
HAhaaa ik word geupvote in mijn discussie met die Curse boys en zij worden gedownvote!! I WIN!!!111
geef die fokking link dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:18 schreef Jajong het volgende:
HAhaaa ik word geupvote in mijn discussie met die Curse boys en zij worden gedownvote!! I WIN!!!111
Misschien moet je die dildo eens uit je reet halen dan, zuurpruim. Kom op man, wat wil je nou. Die casters moeten een game toch interessant maken toch? Als Ronaldo een vrije trap mooi het doel in schiet, moet de commentator dan ook zeggen: ja maarruh... gister gebeurde dat ook in mijn veteranen 6de klasse elftal en het zal elders in het land ook wel een paar keer beter gedaan zijn. Lekker deprimerend die games kijken dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:11 schreef BaajGuardian het volgende:
het blijft bizar om te zien hoe ongelovelijk opgeklopt die hele zooi om die matches is, zoveel interresant doen gewauwel terwijl er amper wat out of the ordinary gebeurd, snap wel dat ze dat doen om het hypegehalte zo hoog mogelijk op te krikken om er vervolgens zoveel mogelijk centen uit te persen maar echt, er gebeurd gewoon niks wat niet in elk fucking potje gebeurd.
het enige wat anders is aan die matches is dat ze beter coordineren en cs farmen dan de everyday comp. maar dat komt omdat ze elkaar al langer kennen en veel samen spelen.
elke keer als ik die casters hoor schreeuwen van WOW LOOK THIS *insert naam* SO AH MAAAAZIIINNGGG ULT..
dan krijg ik pijn in mn anus zo dom is dat.
Elementz comment is verborgen omdat ie zo gedownvote is: http://www.reddit.com/r/l(...)to_watch_the/c5o5e0zquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:11 schreef nyny83 het volgende:
zal wel aan mij liggen maar ik kan geen discussie vinden met elementz en saint etc. erin.
ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzingquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Misschien moet je die dildo eens uit je reet halen dan, zuurpruim. Kom op man, wat wil je nou. Die casters moeten een game toch interessant maken toch? Als Ronaldo een vrije trap mooi het doel in schiet, moet de commentator dan ook zeggen: ja maarruh... gister gebeurde dat ook in mijn veteranen 6de klasse elftal en het zal elders in het land ook wel een paar keer beter gedaan zijn. Lekker deprimerend die games kijken dan.
Het niveau van die games is gewoon hoog. Soms lijkt het alsof er niets bijzonders gebeurt, maar dat is omdat die teams gewoon weinig fouten maken. Weinig fouten laat ook weinig ruimte voor hele goede plays, dan komt het gewoon aan op goed teamwork en de juiste calls maken. En dat doen ze op een veel hoger niveau dan jij en ik kan ik je vertellen.
Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En RoElementz is blijkbaar zijn officiële account begrijp ik?
Wat RoE ook nog even vergeet is dat in LoL een groot deel van de map onzichtbaar is en de coach dus dingen kan vertellen die ze niet op elk moment zelf op de map kunnen zien. Bovendien haalde Scarra een paar goede argumenten aan (calls afluisteren van het andere team bijv.). Een coach bij een LoL-team moet op zich kunnen, maar niet op de manier zoals het nu gaat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Elementz comment is verborgen omdat ie zo gedownvote is: http://www.reddit.com/r/l(...)to_watch_the/c5o5e0z
Crs (Curse gaming), een van de betere teams in NA. Hebben recent ook een gaming house gekregen dus zijn serieus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In welk team zit die knakker? Winnen die nog eens wat?
Jep! Exact.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Wat RoE ook nog even vergeet is dat in LoL een groot deel van de map onzichtbaar is en de coach dus dingen kan vertellen die ze niet op elk moment zelf op de map kunnen zien. Bovendien haalde Scarra een paar goede argumenten aan (calls afluisteren van het andere team bijv.). Een coach bij een LoL-team moet op zich kunnen, maar niet op de manier zoals het nu gaat.
Oh, ik volg dat allemaal niet. Alle drie dagen een nieuw toernooi en finals en semifinals en M5 dit en TSM dat zus zo..quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jep! Exact.
En Plan die zit in Curse, top5 NA team.
Dus die coach kan letterlijk alles zien in die match?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Wat RoE ook nog even vergeet is dat in LoL een groot deel van de map onzichtbaar is en de coach dus dingen kan vertellen die ze niet op elk moment zelf op de map kunnen zien. Bovendien haalde Scarra een paar goede argumenten aan (calls afluisteren van het andere team bijv.). Een coach bij een LoL-team moet op zich kunnen, maar niet op de manier zoals het nu gaat.
nee dat niet... maar hij kan wel makkelijker zien wanneer iemand van tegenstander gaat ganken of gewoon b is gegaan omdat hij continue overal op kan letten etc. Hij krijgt natuurlijk geen spectator view, dat is bijna ghosten dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dus die coach kan letterlijk alles zien in die match?
Hoezo oneerlijk
geef mij een groep mensen die weten wat hun rol inhoud waar ik vervolgens veel teamrankeds mee doe en ik speel anders ook op niveau. dus je hoeft niet je op niks gebaseerde opinie te delen wat mijn potentieel betreft. Of dacht je soms dat ik zomaar 0/xx d/a haal in rankeds.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:14 schreef nyny83 het volgende:
dan komt het gewoon aan op goed teamwork en de juiste calls maken. En dat doen ze op een veel hoger niveau dan jij en ik kan ik je vertellen.
Hoe werkt dat dan precies?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
nee dat niet... maar hij kan wel makkelijker zien wanneer iemand van tegenstander gaat ganken of gewoon b is gegaan omdat hij continue overal op kan letten etc. Hij krijgt natuurlijk geen spectator view, dat is bijna ghosten dan.
Dat zijn de fijne gamesquote:Op zondag 5 augustus 2012 02:29 schreef Skillstorm het volgende:
Oh mijn god.
We zaten in een game, ze waren op onze nexus aan het inbeuken, iedereen beetje low health van de tegenstander, ik spawn weer als Lux, doe laser, kill iemand, kill iemand anders met Q + E en dan spawnt een team mate die de rest afmaakt.
Toch nog gewonnen.
Onze nexus moest nog 1 of 2 autohits hebben.
Haha idd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:35 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dat zijn de fijne gamesAltijd mooi ook als een tegenstander een vroege GG in allchat gooit en dan vervolgens alsnog verliest
Ooit eens een dominion game gewonnen met maar 1 punt tegaan, tegen 240quote:Op zondag 5 augustus 2012 02:35 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dat zijn de fijne gamesAltijd mooi ook als een tegenstander een vroege GG in allchat gooit en dan vervolgens alsnog verliest
Werkt nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:11 schreef Skillstorm het volgende:
Als je hier naar SexySaid zoekt en dan de eerste
http://www.leaguereplays.com/replays/search/
Met Lux.
Dan doorspoelen naar 46:00
Niet dit weer.... Er staat duidelijk in de regels dat dat een bannable offense is, dus waarom zou je iemand niet reporten?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:26 schreef Ame_thyst het volgende:
tribunal![]()
![]()
Offensive Language
Reported by: Enemy
"Saying Easy after the game..."
Butthurt much
Vliegt je hoofd ook dan echt naar achter en zo?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:42 schreef kensei het volgende:
Ik report ook altijd als de tegenstander gg zegt in de chat, dat voelt ook gewoon als een vuist in je gezicht als je verliest.
Ik ervaar het zo, dus als jullie andere er ook voor willen reporten, thanks
bronquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet dit weer.... Er staat duidelijk in de regels dat dat een bannable offense is, dus waarom zou je iemand niet reporten?
Een Riot medewerker op de forums. Je gaat zelf maar zoeken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
bron?
Sommige nemen dit spel echt te serieus.
Waarom zou ik daar zelf naar gaan zoeken, sinds wanneer werkt een discussie zo ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:04 schreef znarch het volgende:
[..]
Een Riot medewerker op de forums. Je gaat zelf maar zoeken.
Nee hoor doet niks als ik op watch drukquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Werkt wél, hier.
Lezen wat er staat hé.
Omdat het al meerdere malen besproken is en je zowel half autistisch als verschrikkelijk dom moet zijn als je niet uit jezelf aan kunt voelen waarom het een bannable offence is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar zelf naar gaan zoeken, sinds wanneer werkt een discussie zo ?
Mensen "half autistisch als verschrikkelijk dom" bestempelen zegt meer over jou en je discussie vaardigheden (of gebrek aan) dan over het betreffende onderwerp. Als je een punt maakt kom dan zelf met de bron. Anders heb je weinig recht van sprekenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:14 schreef znarch het volgende:
[..]
Omdat het al meerdere malen besproken is en je zowel half autistisch als verschrikkelijk dom moet zijn als je niet uit jezelf aan kunt voelen waarom het een bannable offence is.
Riot had ook aangegeven dat ze het bannable maakten omdat de community dat wilde, maar die bron kan ik niet even snel tevoorschijn toveren.quote:Show Humility in Victory, and Grace in Defeat
“To be humble to superiors is duty, to equals is courtesy, to inferiors is nobility.” -Benjamin Franklin
Having a great game is one of the biggest joys that League of Legends can bring you. But always bear in mind that when you’re relishing that landslide victory there is someone on the receiving end that is probably ripping their hair out. While it’s alright to celebrate, make sure that you keep any gloating (or any other mode of self-indulgence) out of all chat. Instead, thank your opponents for the game. After all, despite their best efforts, they just made you a very happy person.
Moreover, if you’ve just lost, avoid pointing any fingers or deploying excuses. Even if you had a great game, it’s not alright to blame your team. You had five opponents in that game, and - seeing as you just lost - chances are that they had something to do with it. We all know that losing can be frustrating, particularly if it’s a close game or one that’s completely one sided, but nobody likes a sore loser. Instead, thank your opponents for the game, and take a moment at the end of game screen to ask what you could have done better. If you’re polite, you might pick up a few pointers that can help you counter your opponent’s strategy in the future.
Heeft niets met mijn vaardigheden te maken. Is al 100x besproken. En als ik jou uit moet gaan leggen waarom neerbuigend gedrag tegenover een tegenstander strafbaar is vind ik dat er iets mist bij je sociale vaardigheden/intelligentie ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Mensen "half autistisch als verschrikkelijk dom" bestempelen zegt meer over jou en je discussie vaardigheden (of gebrek aan) dan over het betreffende onderwerp. Als je een punt maakt kom dan zelf met de bron. Anders heb je weinig recht van spreken
En zo gaan we dit onderwerp rustig nog honderd keer bespreken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef znarch het volgende:
[..]
Heeft niets met mijn vaardigheden te maken. Is al 100x besproken. En als ik jou uit moet gaan leggen waarom neerbuigend gedrag tegenover een tegenstander strafbaar is vind ik dat er iets mist bij je sociale vaardigheden/intelligentie ja.
Serieus? Extremen erbij pakken? Onderstaande ook maar bannable maken?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Jajong het volgende:
Dus het is ook belachelijk dat iemand een 'fucking useless nigger' noemen ook bannable is, aangezien dat ook gewoon maar woorden zijn?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:42 schreef kensei het volgende:
Ik report ook altijd als de tegenstander gg zegt in de chat, dat voelt ook gewoon als een vuist in je gezicht als je verliest.
Ik ervaar het zo, dus als jullie anderen er ook voor willen reporten, thanks
Als je easy een normaal woord vind, vind je 'fucking useless nigger' dat ook natuurlijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Jajong het volgende:
Dus het is ook belachelijk dat iemand een 'fucking useless nigger' noemen ook bannable is, aangezien dat ook gewoon maar woorden zijn?
En het begon dus met: Reason: Offensive Languagequote:Op zondag 5 augustus 2012 14:05 schreef znarch het volgende:
Nu sla je de plank mis. Ik heb nergens gezegd dat ik me beledigd voel of wat dan ook als iemand easy zegt. Ik report omdat het ik het onvolwassen en misplaatst vind. Niet omdat het me persoonlijk iets doet.
Verbal abuse, niet offensive language.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En het begon dus met: Reason: Offensive Language
Nogmaals prima als jij het onvolwassen en misplaatst vindt maar ik zie niet waarom dat dan onder "offensive language" valtEerder negative attitude.
Tevens ook genoeg van deze discussie, zal nog eens wat posten zeg
no thx, genoeg 4v5s gehad vandaag.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef dejenero het volgende:
Iemand zin om een pot lol te spelen in plaats van deze nutteloze discussie.
Ik wacht 10 minuutjes in de fok chatDaarna is het los.
Wat is dezequote:Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
no thx, genoeg 4v5s gehad vandaag.
Ik kom eens langs denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef dejenero het volgende:
Dan moet er natuurlijk wel iemand aanwezig zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef dejenero het volgende:
haha lekker voor em. alles voor niks omdat ie zo'n mongolennaam koos.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:21 schreef kensei het volgende:
http://www.lolking.net/summoner/euw/22734357#profile
Hoe kan deze gast +/- 900 potjes spelen zonder gebanned to worden
Of deze:
http://www.lolking.net/summoner/euw/21054873
-Edit:
Oh die laatste is al gebanned volgens mij
Kap anders gewoon even met dit kinderachtige op de man gespeel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:40 schreef kensei het volgende:
[..]
Kanker toewensen en easy even erg vinden duid op een persoonlijkheid stoornis
Dit dus. Kappen met op de man spelen en respecteer elkaars mening. Discussies die al 10x gevoerd zijn kunnen jullie maar beter niet meer voeren want blijkbaar kunnen een aantal personen daar niet normaal mee omgaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kap anders gewoon even met dit kinderachtige op de man gespeel.
Voor de mensen die niet kunnen lezen:quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:21 schreef kensei het volgende:
Of deze:
-Edit:
Het ligt er natuurlijk aan hoeveel Nederlanders hij in de tussentijd tegenkomt, en hoeveel mensen het boeit om die report er tegen aan te gooien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:56 schreef kensei het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet kunnen lezen:
Met deze post wil ik duidelijk maken, dat ik het opmerkelijk vind dat iemand met zo'n nickname na 900 games nog steeds niet gebanned is. En twijfel over de effectiviteit van de Tribunal.
en dan krijgen ze een 3day ban en dan hebben ze na afloop nog steeds dezelfde naam te krijgen om dan weer een ban te mogen ontvangen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:21 schreef kensei het volgende:
Of deze:
-Edit:
Er zit een geforceerde namechange bij dat soort gevallen hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:21 schreef Xetran het volgende:
[..]
en dan krijgen ze een 3day ban en dan hebben ze na afloop nog steeds dezelfde naam te krijgen om dan weer een ban te mogen ontvangen?
oh, dacht dat zij daar niet aan deden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:13 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Er zit een geforceerde namechange bij dat soort gevallen hoor.
Volgens mij denkt de helft van de community dat ze net zo goed zijn als de pro's 'als ze de kans maar krijgen' . Ik hoop niet dat ik nu je dromen de grond in boor ofzo, maar nee, dat ben je niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
geef mij een groep mensen die weten wat hun rol inhoud waar ik vervolgens veel teamrankeds mee doe en ik speel anders ook op niveau. dus je hoeft niet je op niks gebaseerde opinie te delen wat mijn potentieel betreft. Of dacht je soms dat ik zomaar 0/xx d/a haal in rankeds.
Misschien maar gelijk half Fok! sluiten danquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit dus. Kappen met op de man spelen en respecteer elkaars mening. Discussies die al 10x gevoerd zijn kunnen jullie maar beter niet meer voeren want blijkbaar kunnen een aantal personen daar niet normaal mee omgaan
doel je op mij? Kheb zelfs 3 scholen afgemaakt en bijna 10 jaar werkervaring. Knap he?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:18 schreef BaajGuardian het volgende:
soms vraag ik me echt af hoe het kan dat enkele mensen in dit topic school afgemaakt hebben.. met name begrijpend lezen..
Hij zegt alleen dat als hij de kans krijgt veel (let op relatief begrip!) teamranked games met een goed team (mensen die weten wat hun rol inhoud) te spelen, hij mee zou kunnen draaien in hun niveau.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Volgens mij denkt de helft van de community dat ze net zo goed zijn als de pro's 'als ze de kans maar krijgen' . Ik hoop niet dat ik nu je dromen de grond in boor ofzo, maar nee, dat ben je niet.
En ja, je mag me later quoten als je dreamhack wint met clg.eu, dan ben ik de eerste om je te feliciteren.
en daar reageer ik toch op?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat als hij de kans krijgt veel (let op relatief begrip!) teamranked games met een goed team (mensen die weten wat hun rol inhoud) te spelen, hij mee zou kunnen draaien in hun niveau.
en nogsteeds kun je niet lezen dat ik zeg "waar ik vervolgens veel teamrankeds mee doe"quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
doel je op mij? Kheb zelfs 3 scholen afgemaakt en bijna 10 jaar werkervaring. Knap he?
Dude come on..quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en nogsteeds kun je niet lezen dat ik zeg "waar ik vervolgens veel teamrankeds mee doe"
dat niveau is 1: inzicht zoals map awareness, timers en tf focus en nog wat dingen (heb ik) 2: mechanic skill zoals juken en lasthitten perfectioneren (heb ik)
Maar jij hebt die skills toch ook? Zit je eigenlijk nog in de elo-hel?quote:
Nee ben inmiddels 2.3k, morgen try-out by CLG.euquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:54 schreef P8 het volgende:
[..]
Maar jij hebt die skills toch ook? Zit je eigenlijk nog in de elo-hel?
Jep samen met BG. We hebben allebei alle skills geperfectioneerd. Het enige wat nog tussen ons en Season 2 Championship staat is een goed team.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef P8 het volgende:
Nice. Tot die tijd nog flink aan het trainen tegen beginner-bots?
En als ik je nou vertel dat je zowel 1 als 2 lang niet op het niveau hebt dat de pro's spelen? Iedereen in de LoL community lijkt te denken dat ze door pech of andere omstandigheden games verliezen, maar uiteindelijk ligt het allemaal aan jezelf. Als jij die skills had die je beweert dat je hebt had je nu wel 2k+ elo gehad en bij LowLandLions gespeeld. Kun je nu aankomen met je lamme excuus 'maar ik geef niks om ranked dus ik speel het niet', maar da's ook maar gewoon omdat je niet hoger kwam. Zal vast door je trollende teammates zijn die de tegenstander nooit heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en nogsteeds kun je niet lezen dat ik zeg "waar ik vervolgens veel teamrankeds mee doe"
dat niveau is 1: inzicht zoals map awareness, timers en tf focus en nog wat dingen (heb ik) 2: mechanic skill zoals juken en lasthitten perfectioneren (heb ik) 3: helemaal op elkaar getuned zijn qua team (is het moeilijkst te bereiken en daar moet je veel voor samen spelen).
edit: kensei had het wel begrepen.
Het is echt wel zo dat je, hoe goed je ook speelt, 40% van normal blind picks verliest en dat door slechte teammates. Veel mensen zoals jij willen ook graag geloven dat het allemaal aan de persoon ligt, maar league of legends is geen tekken of zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En als ik je nou vertel dat je zowel 1 als 2 lang niet op het niveau hebt dat de pro's spelen? Iedereen in de LoL community lijkt te denken dat ze door pech of andere omstandigheden games verliezen, maar uiteindelijk ligt het allemaal aan jezelf. Als jij die skills had die je beweert dat je hebt had je nu wel 2k+ elo gehad en bij LowLandLions gespeeld. Kun je nu aankomen met je lamme excuus 'maar ik geef niks om ranked dus ik speel het niet', maar da's ook maar gewoon omdat je niet hoger kwam. Zal vast door je trollende teammates zijn die de tegenstander nooit heeft.
Zeker weer zo'n sukkeltje die zijn kleine zusjes mee laat doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:39 schreef Jajong het volgende:
Mijn God. Meest frustrerende shit ooit. Een Rumble die 0-11 gaat en een botlane die expres aan 't feeden is met Boots5 en zeals enzo, maar ook een premade is en weigert te surrenderen. En de tegenstander die hun sweet time neemt om af te maken... Dat soort lui mag je echt voor altijd van dit fucking spel verwijderen tbh.
Here we go again. Nee, je kunt niet elke game carryen, soms zijn je teammates gewoon te slecht. Maar vergeet niet: jij hebt 4 teammates die kunnen feeden of trollen, aan de andere kant zijn er 5 slots met een kans op een feeder/troll. Jij bent dus de constante factor. En als je ECHT goed bent win je een aardig percentage van de games waarin je een feeder krijgt alsnog gewoon.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:05 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het is echt wel zo dat je, hoe goed je ook speelt, 40% van normal blind picks verliest en dat door slechte teammates. Veel mensen zoals jij willen ook graag geloven dat het allemaal aan de persoon ligt, maar league of legends is geen tekken of zo.
Met slechte team mates bedoel ik het volgende:
- slechte comp (kan niemand veel aan doen in blind pick)
- feeders
- slechte communicatie van het team
- slechtere spelers in je eigen team tegeneover enemy team
Dit zijn allemaal dingen die je ervan weerhouden 100% te winnen ook als je een geweldige speler bent. Daarbij hoort natuurlijk ook unbalance. Een goeie malphite maakt veel meer verschil dan diezelfde speler in een gangplank.
ja dat was zo, en nu ben ik weer zo nu en dan ranked aan het spelen dus je ziet me vanzelf wel op zn minst goud elo krijgen. iig voor het seizoen eindigd want dan wil ik de rewards.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En als ik je nou vertel dat je zowel 1 als 2 lang niet op het niveau hebt dat de pro's spelen? Iedereen in de LoL community lijkt te denken dat ze door pech of andere omstandigheden games verliezen, maar uiteindelijk ligt het allemaal aan jezelf. Als jij die skills had die je beweert dat je hebt had je nu wel 2k+ elo gehad en bij LowLandLions gespeeld. Kun je nu aankomen met je lamme excuus 'maar ik geef niks om ranked dus ik speel het niet', maar da's ook maar gewoon omdat je niet hoger kwam. Zal vast door je trollende teammates zijn die de tegenstander nooit heeft.
Krijg je daar rewards voor ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja dat was zo, en nu ben ik weer zo nu en dan ranked aan het spelen dus je ziet me vanzelf wel op zn minst goud elo krijgen. iig voor het seizoen eindigd want dan wil ik de rewards.
einde van het seizoen, voor season1 was het victorious jarvan.quote:
vorig seizoen was er een soft reset. Spelers onder de 1200 elo kregen een verhoging, spelers daarboven een verlaging. Maar ze voorkwamen op die manier wel dat Chaox ineens tegen een (normaal gesproken) 600 elo speler terecht kwam. 2k+ elo spelers kwamen op ~1600-1700 elo terecht geloof ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:04 schreef DjNivek het volgende:
Reset je Elo eigenlijk aan hetbegin van een nieuw seizoen? Want ik ga wss niet veel tijd hebben om nog met seizoen 2 mee te doen. Ben pas level 21 en wil niet meteen in de ranked springen totdat ik meerdere champions om iedere positie kan spelen (nu dus oa bezig met Corki).
Gisteren ook een leuk potje gehad, we queuede met 3 man, kregen een duoqueuer er bij. 1 ervan ging als teemo, de andere als fiddle in mid. De fiddle was nogal slecht en feed de tegenstander Lux. Bij 0/7/0 ragequit hij, en toen sloeg de hele game om. Omdat hij niet meer aan het feeden was, konden wij terug in de match komen. Uiteindelijk de 4v5 gewonnen na 45 min, gelukkig kon de Teemo wel spelen
Mwah. Feeders worden steeds minder gold waard totdat je beter gewoon 2 minions kan CS'en dan die champion killen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:20 schreef jagga het volgende:
Soms ben je gewoon beter af als 1 van je team ragequit en je dan als 4vs5 verder moet
Ik heb liever dat de feeder afk gaat, dan dat zo iemand doorspeelt omdat hij/zij dan vaak nog meer zit te feeden en dan is het dweilen met de kraan open.
niet als je tegenstander een Mejai's heeft ofzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mwah. Feeders worden steeds minder gold waard totdat je beter gewoon 2 minions kan CS'en dan die champion killen.
Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik iemand een mejai heb zien halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:08 schreef totalvamp het volgende:
[..]
niet als je tegenstander een Mejai's heeft ofzo.
Maar ik heb inderdaad ook liever dat iemand AFK is dan aan het feeden.
Ik merk trouwens dat als ik ranked of BP doe er 99% een EZ als tegenstander is die hard snowballed. EZ is ook gewoon OP met zijn irritante arcane shift.
Als ik de kans krijg ban ik EZ en dan neem ik blitz support ^^ zoveel lulz als je speed 5 boots neemt en dan gaat roamen
Ik had laatst een Karthus met Mejai'squote:Op maandag 6 augustus 2012 13:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik iemand een mejai heb zien halen.
Is hij niet gebuffed? Echt niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:36 schreef ems. het volgende:
Ik vind het leuk dat ik in tournaments steeds meer Ezreal te zien krijg als steady pick. Ik geloof dat het nog niet zo heel lang geleden was dat mensen mij erop wezen dat Ezreal underpowered en niet heel relevant in vergelijking met andere AD's was, waar ik tegenin ging.
Hij is niet gebuffed of generfed sinds die tijd. Wat is er gebeurd jongens?
En dat percentage poste ik net, 60% en als je heel goed bent en een op champ speelt 70+%.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Here we go again. Nee, je kunt niet elke game carryen, soms zijn je teammates gewoon te slecht. Maar vergeet niet: jij hebt 4 teammates die kunnen feeden of trollen, aan de andere kant zijn er 5 slots met een kans op een feeder/troll. Jij bent dus de constante factor. En als je ECHT goed bent win je een aardig percentage van de games waarin je een feeder krijgt alsnog gewoon.
Wel viable, niet top momenteel. Zijn W-skill is flink generft laatst en zijn powerball is ook trager geworden. Daardoor worden ganks lastiger en blaas je hem sneller op. Nog 2 andere suggesties voor jungle tanks: Maokai en Jarvan IV.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef dustbrain het volgende:
Is rammus een beetje een viable jungler? Ik wil een jungler tank spelen maar ammumu, shen, nautilus en malphite zijn overplayed.
Maokai lijkt me ook wel cool maar hij is zo tyfuzzzzzz duur.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Wel viable, niet top momenteel. Zijn W-skill is flink generft laatst en zijn powerball is ook trager geworden. Daardoor worden ganks lastiger en blaas je hem sneller op. Nog 2 andere suggesties voor jungle tanks: Maokai en Jarvan IV.
Kleine buffs zoals snellere stekels uit de grond en snellere gil en zijn stekels en schreeuw scalen nu goed mee met zijn grote.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:16 schreef Xetran het volgende:
is cho'gath gebuffed ofzo? ineens heb ik best goede moeite er tegen te lanen
Generalquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:16 schreef Xetran het volgende:
Probeer het eens zou ik zeggen. In theorie kun je met die permaslow best irritant zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is Sejuani top trouwens eindelijk viable?
tegen champs als yorick, irelia, etc is hij best goed. Deze hebben niet echt een escape ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Irritant wel, maar het gebrek aan een goede ranged poke breekt je denk ik op.
Vanaaf eens uitproberen, maar ik verwacht er niet veel van. Oh well, al doende leert men.
Een vriend van mij is een paar dagen terug LLL gejoined als hun nieuwe AP midquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb een maand geleden veel succes met Rammus gehad. Je moet wel veel ganken, vanaf level 3 moet je al 80% van de tijd bezig zijn met ganken of ganks opzetten, Rammus heeft slechte cleartijden dus daar moet je het niet van hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef dustbrain het volgende:
Is rammus een beetje een viable jungler? Ik wil een jungler tank spelen maar ammumu, shen, nautilus en malphite zijn overplayed.
Meer gefixt dan gebuft IMO.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:16 schreef Xetran het volgende:
dan is dat toch een buff, of niet?quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:39 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik heb een maand geleden veel succes met Rammus gehad. Je moet wel veel ganken, vanaf level 3 moet je al 80% van de tijd bezig zijn met ganken of ganks opzetten, Rammus heeft slechte cleartijden dus daar moet je het niet van hebben.
Ik zou aanbevelen te beginnen met Regrowth pendant + hp pot. Wolves > Blue (vraag om een sterke pull, zodat je Smite voor Red kunt bewaren) > Wraiths > Red en dan ganken.
Early build Philo -> Boots of Mobility > Heart of Gold > Shurelia. Overkill aan movespeed? Misschien. Effectief? Ja. Als je in je powerball zit met nog 3 seconde duration erop en je activeert je Shurelia, leg je in die tijd de afstand van de opening van de baron pit naar de buitenste top turret van purple af. Als iemand van je wegflasht heb je hem een tiende van een seconde later alsnog ingehaald. De ganks zijn zo enorm sterk en je kunt er eigenlijk niet tegen warden.
Ik heb overal spierpijn en ik moet straks nog nachtdienst werken. ik vind dat het mag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef Skillstorm het volgende:
Hoe kunnen jullie LoL spelen met dit mooie weer.
Oh oke, dan wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:19 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik heb overal spierpijn en ik moet straks nog nachtdienst werken. ik vind dat het mag.
*kijkt naar buiten... ziet niks dan storm en hoosbui*quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef Skillstorm het volgende:
Maar bij mij is er zon.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten... ziet niks dan storm en hoosbui*
yes.. mooie weer...
..real..quote:
Wel, maar ben alleen thuis,quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
..real..
hebben jullie geen eettafel oid?
Omdat gamen mijn hobby is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
..real..
hebben jullie geen eettafel oid?
mening verschillen, ik vind het meer een bugfix net als die Teemo poison (Iets met att speed boven 1 sec) waardoor Teemo AP opeens een stuk pittiger en populairder werd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:30 schreef Xetran het volgende:
[..]
dan is dat toch een buff, of niet?
anyway, ik merk dat ik ineens veel moeite heb om uit zijn rupture te komen. ;l
Vandaar al die nerfs, maar alsnog lullig dat zo totaal niet relevante dingen gaan zitten nerfen. Ik zal hem eens een keer uitproberen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:39 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik heb een maand geleden veel succes met Rammus gehad. Je moet wel veel ganken, vanaf level 3 moet je al 80% van de tijd bezig zijn met ganken of ganks opzetten, Rammus heeft slechte cleartijden dus daar moet je het niet van hebben.
Ik zou aanbevelen te beginnen met Regrowth pendant + hp pot. Wolves > Blue (vraag om een sterke pull, zodat je Smite voor Red kunt bewaren) > Wraiths > Red en dan ganken.
Early build Philo -> Boots of Mobility > Heart of Gold > Shurelia. Overkill aan movespeed? Misschien. Effectief? Ja. Als je in je powerball zit met nog 3 seconde duration erop en je activeert je Shurelia, leg je in die tijd de afstand van de opening van de baron pit naar de buitenste top turret van purple af. Als iemand van je wegflasht heb je hem een tiende van een seconde later alsnog ingehaald. De ganks zijn zo enorm sterk en je kunt er eigenlijk niet tegen warden.
Volgens mij kwamen de nerfs ook deels door Dominion. Er zijn wel meer champs generfed op die basis.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:30 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Vandaar al die nerfs, maar alsnog lullig dat zo totaal niet relevante dingen gaan zitten nerfen. Ik zal hem eens een keer uitproberen.
Ik weet niet in welk land jij woont, maar ik Drenthe was het enorm kutweer. De hele dag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef Skillstorm het volgende:
Taric was oorspronkelijk ook bedoelt als AD Bruiser geloof ik. Toen ze zijn ult een rework gaven zijn ze vergeten iets aan zijn passive te doen, inderdaad best nodig (hoewel Taric al super sterk is).quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:20 schreef BaajGuardian het volgende:
man wat is chalice of harmony goed op taric met zn passive, en dat wist ik.. die taric al jaren mained in ranked.. nog niet ;l
en toch vind ik dat ze zn passive moeten veranderen, slaat nergens op dat je minions moet hitten/preppen om mana terug te krijgen terwijl je dat als support juist zo weinig mogelijk tot niet moet doen. Vind dat ze zn passive moeten maken dat hij wat mana terugkrijgt als hij door ap skills gehit wordt oid.
(kwam er pas achter toen ik taric in een aram kreeg en besloot hem fulltank te builden omdat het team nogal squishy was)
Doen ze dan niks ter compensatie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:44 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen de nerfs ook deels door Dominion. Er zijn wel meer champs generfed op die basis.
ja als ze wat doen moeten ze uitkijken dat ze em niet op maken, hij is atm de beste support.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:47 schreef Keselo het volgende:
[..]
Taric was oorspronkelijk ook bedoelt als AD Bruiser geloof ik. Toen ze zijn ult een rework gaven zijn ze vergeten iets aan zijn passive te doen, inderdaad best nodig (hoewel Taric al super sterk is).
Wat speelde je ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja als ze wat doen moeten ze uitkijken dat ze em niet op maken, hij is atm de beste support.
edit: en weeral dikke stomp huehuehuehue, dit keer tegen lulu + sivir bot.
in potje 1: nunu sup.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |