SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar sp3c reist wel via CS dus puh!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, ja nee dan ga je meteen via de randstadrail
E van Erikquote:
Inderdaad, hij vertrekt nu vanaf perron 7quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:03 schreef Muis006 het volgende:
Jullie weten dat de metro naar Henk vanaf een andere plek op CS vertrekt he? Hebben ze veranderd, staat nog niet online.
Awwww!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Dat ik ook nog de Lapo had maakte de paniek niet minder, zeg maar.
Henk had me er al over gebeld ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:03 schreef Muis006 het volgende:
Jullie weten dat de metro naar Henk vanaf een andere plek op CS vertrekt he? Hebben ze veranderd, staat nog niet online.
nou das dus omreizen!quote:
Oké, lichte paniek hier nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:03 schreef Muis006 het volgende:
OMG Erik!quote:
Niet duur!quote:
Kan het niet helpenquote:
Lever je over aan mij en alles komt goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan het niet helpen. Ik vertrouw op jouw gidskrachten, Cat
.
Neen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lever je over aan mij en alles komt goed.![]()
Heb ik je ooit teleurgesteld, al die keren dat wij een vervoersmiddel hebben gedeeld?
Liesje krijgt van mij een dubbele... iets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:07 schreef sp3c het volgende:
ow!
voor 1 bier ga ik net zo goed naar CS!
liesje wil misschien ook wat maar dat hoeft niet
Mag je altijd willen.quote:
Sssh!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
En wanneer en hoe laat ook alweer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:10 schreef sp3c het volgende:
gewoon naar Rotterdam CS reizen en dan komt het op een gegeven moment vanzelf goed
Laat je Liesje dan ergens achterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:10 schreef sp3c het volgende:
gewoon naar Rotterdam CS reizen en dan komt het op een gegeven moment vanzelf goed
ik ben koningeindbaas he?quote:
Henk is verhuisd naar Delft hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:10 schreef sp3c het volgende:
ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat je Liesje dan ergens achter?
WHUT!?!quote:
Greys draagt een jurkje met veiligheidsspeldjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
Een spijkerbroek mag toch wel gewoon? Of gaan jullie heel netjes allemaal.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat je Liesje dan ergens achter?
Is er een dresscode voor morgen danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
En de rest? Want ik heb alleen maar strandjurkjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Greys draagt een jurkje met veiligheidsspeldjes
PM niet gehad?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is er een dresscode voor morgen dan?
nee toch, die was er toch alleen in september om te negeren?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat is mijn vraag dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ok allemaal de sprinter vanaf CS naar Delft, Greys staat ons daar op te wachtenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, door dat gedoe met die buurvrouw.
Zonder dress kom je er niet in hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
kak, en ik had nog wel zo'n mooie bikini uitgekozenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zonder dress kom je er niet in hoor.
als het afzakt zonder speldjes is het goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En de rest? Want ik heb alleen maar strandjurkjes.
Ik sprint niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok allemaal de sprinter vanaf CS naar Delft, Greys staat ons daar op te wachten
done deal!
Welke? Ik heb alleen die van jou gehad, waar je vroeg wie er nou definitief kwamen.quote:
Die waar "pwnd" in staat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welke? Ik heb alleen die van jou gehad, waar je vroeg wie er nou definitief kwamen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik sprint niet.Plan maar wat anders.
wat een rotwereld!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik sprint niet.Plan maar wat anders.
Done deal!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
wat een rotwereld!
we nemen de stoptrein naar delft, Greys wacht wel, weet ik veel ik word moe van die OV9nogwat site voor flauwe grappen
wie was die gast van die hijgpm?quote:
Ik ben dat toch ook? Team metro? Of zit ik weer in een ander team?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Team Metro is gelukkig niet zo chaotisch.
Team Metro rouleert.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Team Metro is gelukkig niet zo chaotisch.
nee jij bent team S of E lijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben dat toch ook? Team metro? Of zit ik weer in een ander team?
Team Metro-vanaf-CS rouleert.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben jij niet Team Sp3c?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awesome?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:21 schreef Muis006 het volgende:
Team Metro klinkt nogal.. Niet Metro maar dat andere
Tramquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:21 schreef Muis006 het volgende:
Team Metro klinkt nogal.. Niet Metro maar dat andere
Rotterdam heeft geen S lijn, maar misschien Delft wel, wie weetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. En het is nog onduidelijk of het e of s is of wat?
1 van de 2 bestaat denk ik niet dus de goeie is de goeiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. En het is nog onduidelijk of het e of s is of wat?
team E-lijn it isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rotterdam heeft geen S lijn, maar misschien Delft wel, wie weet
Ik zou naar CS komen als ik jou was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ok en zitten alleen sp3c en ik in team E lijn of komt er nog iemand met overzicht bij ons team?
Ik ga in spijkerbroek, t-shirtje en op slippertsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
nee die is er niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:28 schreef liesje1979 het volgende:
Er was toch ook een kaartje van hoe je wel (en niet) moest lopen? Is die nog ergens?
lolneequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga in spijkerbroek, t-shirtje en op slipperts
Ik ga gewoon net als altijd voorop lopen. Ik moet alleen nog even weten hoe.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou links gaan waar Sp3c rechts gaat.
Ja slippers ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga in spijkerbroek, t-shirtje en op slipperts
Ja, serieus, ik ga gewoon in spijkerbroek en op mijn rieten H&M slippersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja slippers ja?Dan doe ik dat ook! Ik was al bang dat mensen dan zouden denken dat ik onderweg naar het strand ben maar ik loop eigenlijk de hele zomer op slippers.
damn straightquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe gewoon een korte broek heur. Veul te warm anders.
whatever bra!quote:
Henk loopt op avonden dat ze voetbal kijken in zijn kroeg altijd in korte broek en blote benen met scheenbeschermertsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel, mag van Greys en die kent Henk het beste enzo.
LOL!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Henk loopt op avonden dat ze voetbal kijken in zijn kroeg altijd in korte broek en blote benen met scheenbeschermerts
ik kan het hebbenquote:
Trust me, dat is nou juist de grote aantrekkingskracht van dat tentjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk steeds meer dat ik me er wel op mijn gemak zal voelen.
Ik weet zeker dat je je op je gemak voeltquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk steeds meer dat ik me er wel op mijn gemak zal voelen.
Misschien durf ik zelfs wel even met je te praten. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen. (op slippers)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je je op je gemak voelt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien durf ik zelfs wel even met je te praten. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen. (op slippers)
Erik is flieft op Liesje!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. We zien wel. Ik neem ook genoegen met zenuwachtig naar elkaar kijken. Alles wat er bovenop komt is bonus.
En jij wilt dus onderquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Liesje en ik hebben gewoon een speciale band.
Heel iemand anders.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar toen hadden we ook ongeveer 5 seconden voordat we weer weg moesten ofzo, en als ik het me goed herinner moest jij toen nog een wijntje naar binnen slurpen.
Takke, jij hoort bij Team Metro.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:48 schreef Takaiki het volgende:
Apres tooooooooooiiiii! op de radio hier![]()
![]()
Oe, die is leuk! Die heb ik in de auto, maar het is een kapotte versie en die slaat steeds over. Sjammer hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:48 schreef Takaiki het volgende:
Apres tooooooooooiiiii! op de radio hier![]()
![]()
Had ik al gelezenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:53 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Had ik al gelezen![]()
Please guide us awsome leader
Weet je nog dat ik jou en een paar anderen meegesleurd heb in de verkeerde tram 11 naar Scheveningen?quote:
I remember it well...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik jou en een paar anderen meegesleurd heb in de verkeerde tram 11 naar Scheveningen?![]()
![]()
Doe ik niet meer, met jou is het tot nu toe goed gegaan
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, Roger komt ook. Een jaar terug was dat nog zo'n illuster persoon en nu is het een meethoer net als de rest
.
Ben nog steeds heel erg illuster, hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, Roger komt ook. Een jaar terug was dat nog zo'n illuster persoon en nu is het een meethoer net als de rest
.
Ik ga mijn huis niet poetsen hoor, er zitten hier in Leiden zo veel meeuwen. Voor ik bij de goot ben is het dak alweer vies.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:13 schreef Muis006 het volgende:
Zo, huis gepoetst
En neepoets je eigen huis maar.
Grapjas. Ik kom gewoon in mijn jeans met een shirtjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
Team : "Tombo gaat gasgeven zodat ik bier kan drinken en ik hoef maar eerst een stukje naar uitgeest, wat dus betekend dat ik niet verdwaal op weg naar henk toe en geen snelheidsboetes kan krijgen" is pas baasquote:
. Primaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:00 schreef Greys het volgende:
Popjens, voordat we daar morgen om 16 uur met zijn zestienen over gaan 'overleggen'...
Wat is handig qua afrekenen?
Laten we alles op 1 bon gooien? En dan aan het eind delen door 16 en wie zelf denkt 'Ik heb gemiddeld meer gedronken dan de rest' die legt een tientje meer neer ofzo? En iemand die echt heel weinig heeft gedronken iets minder? Eten is toch voor ons allemaal even duur, bittergarnituren gaan we allemaal wel iets van nemen denk ik. Dus dat is op zich al gelijk voor iedereen.
En als er mensen eerder weg gaan, dan doen we op dat moment even de bon vragen, delen door 16, degenen die dan weg gaan leggen dat deel vast neer etc?
Ik denk zelf ook dat dat het handigst is, vooral omdat het eten voor iedereen al hetzelfde is.quote:
Dat is niet te doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:00 schreef Greys het volgende:
Of liever allemaal een aparte bon?
Want dat moeten we dan wel echt vanaf het begin duidelijk maken aan Henk. En dan moet iedereen ook even apart zijn eigen drankjes bestellen elke keer, anders weet ie echt niet meer wat er op welke bon moet
Kan ook. Maar laten jullie het maar even weten wat het merendeel wil, want met drankjes meteen afrekenen moet je dus veel vaker naar de bar, dan dat Henk met een gedeelde bon ff af en toe een rondje komt bestelling opnemen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is niet te doen
Je kan ook het eten split pot en drankjes meteen afrekenen.
Mij en de meneer maakt het iig niets uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook. Maar laten jullie het maar even weten wat het merendeel wil, want met drankjes meteen afrekenen moet je dus veel vaker naar de bar, dan dat Henk met een gedeelde bon ff af en toe een rondje komt bestelling opnemen.Maar mij maakt het niet uit (ik zet het sowieso op een bon
).
Ik zal mijn eigen bon wel hebben. Of mag dat nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:07 schreef Greys het volgende:
Als iedereen dat nou nog even roept hier of ze het oke vinden voordat ze morgen van huis gaan zou het helemaal top zijn
En geen probleem als iemand het echt niet wil, dan moet diegene dus even drankjes apart bestellen en afrekenen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen bon wel hebben. Of mag dat niet
Als jij een aparte bon wilt mag dat hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal mijn eigen bon wel hebben. Of mag dat niet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij een aparte bon wilt mag dat hoor
Dan delen we aan het eind door 14 ipv 16.
Alleen moeten we er dan dus ff op letten dat als Henk een rondje bestellingen komt opnemen, dat je even zelf aangeeft dat jouw drankjes op jouw bon moetenZo bedoel ik. Anders wordt het een chaos.
Ik beloof je dat niemand iets tekort komt. Ik zal een rondje geven, zodat ik daarna ongegeneerd een glaasje melk uit jullie gezamenlijke pot kan accepteren. Deal?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef Greys het volgende:
Als jij een aparte bon wilt mag dat hoor
Dan delen we aan het eind door 14 ipv 16.
Alleen moeten we er dan dus ff op letten dat als Henk een rondje bestellingen komt opnemen, dat je even zelf aangeeft dat jouw drankjes op jouw bon moetenZo bedoel ik. Anders wordt het een chaos. En vooral voor Henk
Ow nee, nu komt het weer over alsof ik het gierig bedoeldequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik beloof je dat niemand iets tekort komt. Ik zal een rondje geven, zodat ik daarna ongegeneerd een glaasje melk uit jullie gezamenlijke pot kan accepteren. Deal?
Krentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow nee, nu komt het weer over alsof ik het gierig bedoelde![]()
Het maakt mij geen fuck uit, ik lap met alle liefde 20 eu meer dan de rest als daar alle chaos mee weg is, ik heb nog verjaardagsgeld![]()
Ik wilde het gewoon voor iedereen zo makkelijk mogelijk maken en ook voor Henk
Zuur, wit en rimpelig meer eigenlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoet, bruin en rimpelig? Zwelt op in water?
Ik wil jou ook wel opzwellen..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zuur, wit en rimpelig meer eigenlijk
En als je me lang genoeg laat liggen in het water zwel ik vast op ja
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zuur, wit en rimpelig meer eigenlijk
En als je me lang genoeg laat liggen in het water zwel ik vast op ja
Bij henk. Uiteindelijk waren rosjeeeeee en ik weinig kwijt en jij had meer gelapt. En dan ook nog een grote muil geven dat ik niet moest zeuren dat ik meer wilde lappen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
Met wie had ik nou laatst bijna mot omdat ik iets niet voor diegene mocht betalen en het toch deed? Met Tombo of Qwea? Het was niet zo lang geleden maar ik weet niet meer wat en waar
Pissed oder pissed off?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij henk. Uiteindelijk waren rosjeeeeee en ik weinig kwijt en jij had meer gelapt. En dan ook nog een grote muil geven dat ik niet moest zeuren dat ik meer wilde lappen.
Ik was best "pissed"
Ja maar jij was al helemaal hierheen geredenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij henk. Uiteindelijk waren rosjeeeeee en ik weinig kwijt en jij had meer gelapt. En dan ook nog een grote muil geven dat ik niet moest zeuren dat ik meer wilde lappen.
Ik was best "pissed"
Als ik daar lang genoeg naar kijk ga ik mee zitten kokkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar echt like:
[ afbeelding ]
Ja dus. Dat doe ik toch zelf! Daar kies ik toch zelf voor. Serieus, dat flik je me echt niet nog eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij was al helemaal hierheen gereden![]()
DUS NIET ZEIKEN!
Gewoon zo oplossen:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dus. Dat doe ik toch zelf! Daar kies ik toch zelf voor. Serieus, dat flik je me echt niet nog eens
Slijmbalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, wederom niet persooonlijk greys, WANT IK VIND JE![]()
![]()
Don't forget ff naar de PI te kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
Ow nee, nu komt het weer over alsof ik het gierig bedoelde![]()
Ik bedoel dat als de makkelijke oplossing. Verder nietsquote:Het maakt mij geen fuck uit, ik lap met alle liefde 20 eu meer dan de rest als daar alle chaos mee weg is, ik heb nog verjaardagsgeld![]()
Ik wilde het gewoon voor iedereen zo makkelijk mogelijk maken en ook voor Henk
Kweetutquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Don't forget ff naar de PI te kijken
[..]
Ik bedoel dat als de makkelijke oplossing. Verder niets
Wij halen de bitterballen nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
Eliessssss, morgen blote broodjes bij je bitterballennnnnn
Owquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij halen de bitterballen nietTenminste; niet de middagballen van 16:00 uur
MIniatuurtje heeft nog een afspraak / verplichting en als dat achter de rug is, trekken we noord-waarts
Ik bestel gewoon bitterballen bij het etenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
OwDan doen we na het eten nog wel een toetjesbitterbal voor jou
Redden jullie zeven uur denk je om te eten? Want ik heb dat tijdstip ongeveer aan Henk doorgegeven dat we dan allemaal tegelijk kunnen eten
Jafjoelongtaimquote:
Nee, okay, gelukkigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Jafjoelongtaim![]()
Nee serieus, ik kijk zó uit ook naar 15 september dat ik jou weer zie
Welnee, dat doet ze toch niet, ik heb d'r vandaag nog aan een hendig sjiek spinazie-smoothie recept geholpen waardoor ze minimaal 10 jaar langer leeftquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, okay, gelukkigIk was bang dat je me nu haatte omdat ik zei dat Qwea je maar KO moest slaan
![]()
Mank?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
nee wacht laat ik maar wat eerder gaan, ik loop mank
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Mank?Hoe komt dat?
Heb je je voet gelockpicked?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, dat doet ze toch niet, ik heb d'r vandaag nog aan een hendig sjiek spinazie-smoothie recept geholpen waardoor ze minimaal 10 jaar langer leeft
Ik tel de minuten af tot wanneer dat recept wodka bevatquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, dat doet ze toch niet, ik heb d'r vandaag nog aan een hendig sjiek spinazie-smoothie recept geholpen waardoor ze minimaal 10 jaar langer leeft
Als ik je morgen ergens van een station moet plukken gil je maar he! Je hebt mijn nummer nog als het goed isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik heb eerlijk gezegd geen idee maar sinds een half jaar speelt eens in de zoveel tijd het gewricht in mijn rechter grote teen op. Dan kan ik er eigenlijk geen kracht op zetten, en dat loopt kut
Geen idee wat het is, maar iedere keer as ik op het punt sta om naar de dokter te gaan houdt het vanzelf op
Mooi man, kwak versie spinaziebladeren in je smoothie, gooi er een banaan bij en voila teh magic trick... door de banaan proef je NUL spinazie meerquote:
Maar spinazie is mwahmwah..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi man, kwak versie spinaziebladeren in je smoothie, gooi er een banaan bij en voila teh magic trick... door de banaan proef je NUL spinazie meer
Dank je, ik ga kijken hoe het er morgen voor staat. Het is niet zo ver vanaf Melanchtonweg gelukkig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik je morgen ergens van een station moet plukken gil je maar he! Je hebt mijn nummer nog als het goed is
Whiiiiiii! Dat klinkt... zuurquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar spinazie is mwahmwah..
Doe mij maar gewoon 3 geperste citroenen, aangevuld met verse jus
Gauw, ga nog even snel op het punt staan om naar de dokter te gaan, dan is het morgen overquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
Geen idee wat het is, maar iedere keer as ik op het punt sta om naar de dokter te gaan houdt het vanzelf op
En trouwens: zenuwbeknelling? Laat er lekker even naar kijken! Steunzolen zijn zo slecht nog nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
Nee, ik heb eerlijk gezegd geen idee maar sinds een half jaar speelt eens in de zoveel tijd het gewricht in mijn rechter grote teen op. Dan kan ik er eigenlijk geen kracht op zetten, en dat loopt kut
Ik loop op steunzolen, ik ben platvoetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En trouwens: zenuwbeknelling? Laat er lekker even naar kijken! Steunzolen zijn zo slecht nog niet
Het is in zoverre lastig dat we Henk er dan wel steeds even aan moeten herinneren, als hij een rondje drank opneemt, welke drankjes daarvan er op welke bonnen moetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind een eigen rekening wel fijn, dan kan ik beter in de gaten houden wat ik uitgeef enzo Doe ik eigenlijk altijd op meets.Of is dat heel erg lastig voor Henk? En voor biitergarnituur gooi ik dan wel wat in de pot?
Hmm naja ik wil ook niet tot last zijn. Of een uitzondering ofzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is in zoverre lastig dat we Henk er dan wel steeds even aan moeten herinneren, als hij een rondje drank opneemt, welke drankjes daarvan er op welke bonnen moeten
Of doe jij dan (bij het opnemen) geen bestelling en doe je je drankje steeds los aan de bar bestellen oid?Mag ook hoor. Als we morgenmiddag dan maar wel even precies weten wie er allemaal een aparte rekening willen, want ik denk dat Henk met 16 aparte bonnetjes niet zo heel blij gaat zijn omdat hij veel gezichten van jullie nog helemaal niet kent en dus niet weet wie wie is
voor overvallers hoef je niet bang te zijn in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm naja ik wil ook niet tot last zijn. Of een uitzondering ofzo
Ik moet alleen wel een beetje op mijn geld letten.
Nee hoor en je moet je ook niet verplicht voelen om mee te doen aan gezamenlijke rekening.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, daar maken Henk en consorten zelf even korte metten meequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor overvallers hoef je niet bang te zijn in ieder geval
Ok dan betaal ik het eten gelijk! En ik gooi ook wat in de pot voor de bittergarnituur.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor en je moet je ook niet verplicht voelen om mee te doen aan gezamenlijke rekening.
Misschien kunnen we anders doen dat iedereen bij aankomst bv het eten vast aan Henk betaalt? Dat is toch voor iedereen hetzelfde. En dan doen we daarna met een groep een gezamenlijke drankjesbon en een paar mensen die liever 'los' willen moeten hun drankjes dan elke keer even apart aan de bar bestellen
Komt allemaal goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok dan betaal ik het eten gelijk! En ik gooi ook wat in de pot voor de bittergarnituur.
Nee, je bent geen uitzondering hoor, wij doen lekker met je mee (nou ja, of juist niet dus, hehequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt allemaal goed
Ging ... onthouden. Als dat morgen vandaag ook zo gaat (sommigen zullen toch wel gewoon een gezamenlijke bon doen en anders per twee of drie ofzo) lost het zich vanzelf op.
Ik heb al heel veel meets meegemaakt waar het niet goed ging.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt allemaal goed
Ging met de grote ESF meet ook goed en dat was met 50 man
Eten deden we vooraf allemaal even betalen (was toen ook voor allen hetzelfde) en sommigen deden bv met een paar bekenden een gezamenlijke bon, of per klein groepje, zodat Henk iig niet met 50 bonnen zat en namen die hij moest onthouden. Als dat morgen ook zo gaat (sommigen zullen toch wel gewoon een gezamenlijke bon doen en anders per twee of drie ofzo) lost het zich vanzelf op.
Nu voel ik me niet meer zo stom.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, je bent geen uitzondering hoor, wij doen lekker met je mee (nou ja, of juist niet dus, hehe)
Echt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel meets meegemaakt waar het niet goed ging.
Mensen die wat gel in de pot gooiden en daarna naar huis ging waarna andere mensen veel meer moesten betalen. En dan ben ik altijd blij dat ik mijn eigen rekening heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Wat ging er dan niet goed? Mensen die heel veel dronken en dan niet meer lapten oid?
Oh da's wel heel aso inderdaadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen die wat gel in de pot gooiden en daarna naar huis ging waarna andere mensen veel meer moesten betalen. En dan ben ik altijd blij dat ik mijn eigen rekening heb.
Draag je morgen een rode roos zodat ik je herken? Volgens mij zouden we het prima met elkaar kunnen vinden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:21 schreef Takaiki het volgende:
En als gewoonlijk heb ik het topic doodvermoord![]()
Vaarwel wrede wereld
Ja dus! Topickiller jij!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:25 schreef Takaiki het volgende:
Ik draag wel roodbruin haar en veel sproeten![]()
En ik ben met Cat, maar die ga ik niet dragen
oke, iedereen een rode roos morgen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Draag je morgen een rode roos zodat ik je herken? Volgens mij zouden we het prima met elkaar kunnen vinden.
Ridder Zwab to the rescuequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, iedereen een rode roos morgen?
ja bah als je dan gaat betalen en je pakt wat uit de pot plakt je hand zoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen die wat gel in de pot gooiden en daarna naar huis ging waarna andere mensen veel meer moesten betalen. En dan ben ik altijd blij dat ik mijn eigen rekening heb.
Ow ja, die meet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
12,50!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
*gaat snel geld bijpinnen*
Ben verdeurie net terug van de automaat.
Wij zitten er al, waar ben jij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:43 schreef sp3c het volgende:
hoe laat hebben we nu eigenlijk afgesproken
en waar
Ik heb hem vanmorgen alweer gedronkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Orthopedisch chirurgquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er malibu doorgefrot vanmorgen, in een klein slokje (DUS IK ZAT NIET AL AAN DE DRANK) maar dat was geen succesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik tel de minuten af tot wanneer dat recept wodka bevat
Precies. En ik had al bedacht dat als ik rare dingen zoals een speciaal bier bestel oid (waar ik niet de hele aaf aan zit ) ik die gewoon los ff lap.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor en je moet je ook niet verplicht voelen om mee te doen aan gezamenlijke rekening.
Misschien kunnen we anders doen dat iedereen bij aankomst bv het eten vast aan Henk betaalt? Dat is toch voor iedereen hetzelfde. En dan doen we daarna met een groep een gezamenlijke drankjesbon en een paar mensen die liever 'los' willen moeten hun drankjes dan elke keer even apart aan de bar bestellen
lachuhquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij zitten er al, waar ben jij?![]()
Het was gezellig in de sprinter naar Delft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
ik sluit me wel aan bij jouw bon. Ofzo. Zoek het uit. Enige wat ik wil weten is wat ik aan het end v/d aaf moet lappenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:04 schreef Greys het volgende:
Ok nou dat worden dan toch diverse losse bonnen
Geeft niet, als jullie Henk dan wel een beetje helpen door bv je naam even te noemen als je bestelt
Nee, ik heb meegemaakt dat mensen teveel lappen en dan gaan lopen bitchen als een ander dat gelijk wil trekken omdat het te debiel voor woorden is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:09 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat (gelukkig) nog nooit gehad op een meet.
Ooh ja, pinnen. Dat moet ik ook nog doen. Nou ja, eerst geld overboeken en dan pinnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:11 schreef Takaiki het volgende:
*vandaag nog pinnen moet*
*vandaag de kittens van Cat ontmoeten*
*nu omvalt van de slaap dus naar bed vertrekt*
Es kijken of Cat weer een eigen lijstje wil, misschien met medetreiners die ook op tijd weg moeten![]()
*kliekje*
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:46 schreef Greys het volgende:
12 pp eten (net gevraagd)
Ik vroeg of ie het er van redt.
Antwoord: voor jullie wel.
Toetje is van mij (ook al ben ik niet meer jarig, nog traktatie van donderdag, maar wel als afkoop dat er niet gezongen wordt oid)
Lief!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:46 schreef Greys het volgende:
Toetje is van mij (ook al ben ik niet meer jarig, nog traktatie van donderdag, maar wel als afkoop dat er niet gezongen wordt oid)
Ja, dat is ook een optie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:53 schreef sp3c het volgende:
vorige keer rekende ik steeds direct af bij het bestellen
geen namen, bonnetjes nix geen problemen en alles is betaald
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:46 schreef Greys het volgende:
oprotten met je geneuzel hoor. En serieus, je flikt het me vandaag niet nog eensquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:58 schreef Greys het volgende:
En Q, prima als je met mij op een bon wilt
Dan laat ik alleen wel eerst de taart er weer afhalen voordat je meelapt
Knuzquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil met Takke op een bon.Net als de vorige keer.
Dat wordt eerder de metrorails op dan ben ik bangquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
oprotten met je geneuzel hoor. En serieus, je flikt het me vandaag niet nog eensDan ga je zo met kop en kont de vijver in. Al moet ik die vijver nog wel ff zoeken
Bij binnenkomst. En adem in adem uit doe es terug whatsappenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:04 schreef Greys het volgende:
Dus het eten doet iedereen bij aankomst al lappen?
Of doen sommigen dan aangeven dat het bij hen op de bon moet?
Ik wil echt niet de zeikerd zijn, het kan allemaal, maar laat het wel zelf even aan Henk weten dus wat er de bedoeling isWant anders hebben sommigen het eten alweer betaald, sommigen niet...
Handig lijkt mij dat iedereen bij binnenkomst gelijk het eten lapt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:04 schreef Greys het volgende:
Dus het eten doet iedereen bij aankomst al lappen?
Of doen sommigen dan aangeven dat het bij hen op de bon moet?
Ik wil echt niet de zeikerd zijn, het kan allemaal, maar laat het wel zelf even aan Henk weten dus wat er de bedoeling isWant anders hebben sommigen het eten alweer betaald, sommigen niet...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij binnenkomst. En adem in adem uit doe es terug whatsappen
Maar dat is zo definitiefquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Knuz
[..]
Dat wordt eerder de metrorails op dan ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |