SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Netjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:49 schreef Nero22 het volgende:
Haha, nou komt 'ie hoor:
5 km in 22:38. Gemiddelde pace: 4:31 min/km.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Wowquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:49 schreef Nero22 het volgende:
Haha, nou komt 'ie hoor:
[ afbeelding ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja, abnormaal. Als ik me dood zou kúnnen blijven lopen zoals vanmiddag zou ik op z'n positiefst 26 nogwat ofzo halen op de 5kmNou ja, hè?
Ja doei.![]()
Jôh, ieder zijn tempo! 26 minuten vind ik nog knap hoor! Ik bedoel: er zijn meer mensen die zeggen dat ze er een uur over doen dan dat er mensen zijn die hem binnen een half uur lopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, abnormaal. Als ik me dood zou kúnnen blijven lopen zoals vanmiddag zou ik op z'n positiefst 26 nogwat ofzo halen op de 5kmNou ja, hè?
![]()
Zo jammer dat ik niet kan uploaden naar Endomondo...Hopelijk komt er gauw weer een fix voor de website die dat mogelijk maakte. Nu moet ik het handmatig invoeren en ik ben lui als wat...
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik gooi het telkens op Runkeeper maar ik ga het maar eens met Endomondo doen. Nu blijf ik laatste in het klassement natuurlijk![]()
![]()
creëert hij geen .gpx dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:59 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jôh, ieder zijn tempo! 26 minuten vind ik nog knap hoor! Ik bedoel: er zijn meer mensen die zeggen dat ze er een uur over doen dan dat er mensen zijn die hem binnen een half uur lopen.![]()
Zo jammer dat ik niet kan uploaden naar Endomondo...Hopelijk komt er gauw weer een fix voor de website die dat mogelijk maakte. Nu moet ik het handmatig invoeren en ik ben lui als wat...
Ja doei.![]()
Maar hoezo kan je niet uploaden dan? Je hebt toch gewoon een gpx-file?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Een eckte FOK!baas zou trouwens zijn .gpx zelf schrijven om zo te doen alsof hij 'buiten' geweest is.Ja doei.![]()
Pijnstillers![]()
Dat scheelt veel zeg niet normaal!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Geeft Nike niet vrij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:00 schreef mosselmossel het volgende:
Maar hoezo kan je niet uploaden dan? Je hebt toch gewoon een gpx-file?Daarvoor moet je diep in hun server graven en die kennis en kunde heb ik niet.
Heb wel een gewone link (die je alleen krijgt als je hem deelt op Facebook of Twitter, maar goed):
http://nikeplus.nike.com/(...)ction_ref_map=%5B%5DIt's funny
LOLquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Een eckte FOK!baas zou trouwens zijn .gpx zelf schrijven om zo te doen alsof hij 'buiten' geweest is.
It's funny
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Een eckte FOK!baas zou trouwens zijn .gpx zelf schrijven om zo te doen alsof hij 'buiten' geweest is.![]()
![]()
Vorige keer zat ik te miepen over mijn cooper, maar vandaag zou ik ongeveer 2,65 km hebben gelopen.
It's funny
NOUNIETMEERZEURENOK!?
Zo, vanavond gezond experimentmaal: lasagne met bladeren met 2/3 roggemeel! Ben benieuwd!
Ja doei.![]()
Hoe doe je dat ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
NOUNIETMEERZEURENOK!?
Zo, vanavond gezond experimentmaal: lasagne met bladeren met 2/3 roggemeel! Ben benieuwd!![]()
![]()
100 gram tipo 00, 200 gram roggemeel, 3 eieren, klein beetje water/olijfolie en kneden maar!
En dan straks door de pastamachine
Maar dan zonder sliertjes
En ja, dit is een foto van mij, pasta makend
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:49 schreef Nero22 het volgende:
Haha, nou komt 'ie hoor:
[ afbeelding ]
Dat is vrij snel!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
100 gram tipo 00, 200 gram roggemeel, 3 eieren, klein beetje water/olijfolie en kneden maar!
[ afbeelding ]
En ja, dit is een foto van mij, pasta makend![]()
Dat apparaat hebben wij ook en we gebruiken hem vrij vaak. (Atlas 150????)
![]()
Ben benieuwd, klinkt eigenlijk wel erg lekker. Denk dat het nog beter vult dan gewone lasagne.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, dit is een foto van mij, pasta makend
Ik zou eigenlijk risotto maken maar aangezien mijn rug het even niet doet gaat de heer des huize koken (krulfrietjes)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:quote:Whehehe het is ook overal hetzelfde.quote:
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Pasta *ril*quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Ga een zalmwrap maken
Haha ja prachtig, maar moet zeg dat hij steeds meer gezonde maaltijden weet te maken!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:40 schreef CklokC het volgende:
[..]
[..]
[..]
Whehehe het is ook overal hetzelfde.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Er is toch vast wel 1 soort pasta dat je lekker vind?quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Er is toch vast wel 1 soort pasta dat je lekker vind?![]()
quote:
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Dat is dan ook errug lekker!quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ook niet die verse van ah, gevuld met iets?quote:
Of walg je gewoon echt van de structuur van pasta want dan houdt het idd snel op
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Het is inderdaad de structuurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ook niet die verse van ah, gevuld met iets?
Of walg je gewoon echt van de structuur van pasta want dan houdt het idd snel op
De structuur van echt verse pasta verschilt overigens ook enorm met de structuur van gedroogde pastaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ook niet die verse van ah, gevuld met iets?
Ja doei.![]()
In dat geval. Hoe laat eten we?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De structuur van echt verse pasta verschilt overigens ook enorm met de structuur van gedroogde pasta
Absoluut!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De structuur van echt verse pasta verschilt overigens ook enorm met de structuur van gedroogde pasta
En de verschillende soort pasta hebben ook andere structuren!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Yup! Maak normaal volkorenpasta, da's al iets 'hartiger' om 't zo maar te noemen, kan 't niet echt omschrijven. Ben benieuwd hoe de roggepasta wordt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Absoluut!
En de verschillende soort pasta hebben ook andere structuren!
Ja doei.![]()
Heb er zelf geen moeite mee zolang het goed klaar gemaakt is. sommige mensen krijgen het voor elkaar de pasta 2 keer zo lang te koken als nodig is en dan krijg ik het ook niet meer weg.quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hahahaha ik wilde ook volkorenpasta noemen als voorbeeld maar wist ook niet hoe ik moest omschrijvenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup! Maak normaal volkorenpasta, da's al iets 'hartiger' om 't zo maar te noemen, kan 't niet echt omschrijven. Ben benieuwd hoe de roggepasta wordt!
Ik vind het geen etenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb er zelf geen moeite mee zolang het goed klaar gemaakt is. sommige mensen krijgen het voor elkaar de pasta 2 keer zo lang te koken als nodig is en dan krijg ik het ook niet meer weg.het is niks, smaakt naar niks en de structuur is akelig
![]()
(En dan wel witte rijst eten.. logica)
Lekker pasta! Wij eten vanavond lekker fout, frietjes
Heb vanmiddag les 2 van Evy gelopen, iets minder hard en minder ver dan 2 dagen geleden, maar ik liep vandaag in een nieuwe omgeving dus moest alle paadjes nog even uitvinden en lekker om me heen gekeken met rennen. Ook liep ik aan het eind van les 1 op Bulletproof van La Roux en dat vind ik een heerlijk nummer, dus daar zal ik ook ongemerkt harder gelopen hebben
Verder ging het wel goed, wel weer last van blaren (altijd de 1e 2 keer dat ik m'n hardloopschoenen aan heb, als het goed is moet het nu minder gaan worden (blarenpleisters zitten op m'n hielen).![]()
Nou ja structuur bepaald stiekem heel veel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het geen etenhet is niks, smaakt naar niks en de structuur is akelig
![]()
(En dan wel witte rijst eten.. logica)
Als ik iets een vieze structuur vind hebben waag ik me er ook niet meer. Ik heb dat met aubergine, vind met de smaak niets mis maar vind de structuur gewoon niet lekker eten.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Blaren door je hardloopschoenen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:55 schreef belle1608 het volgende:
Lekker pasta! Wij eten vanavond lekker fout, frietjes
Heb vanmiddag les 2 van Evy gelopen, iets minder hard en minder ver dan 2 dagen geleden, maar ik liep vandaag in een nieuwe omgeving dus moest alle paadjes nog even uitvinden en lekker om me heen gekeken met rennen. Ook liep ik aan het eind van les 1 op Bulletproof van La Roux en dat vind ik een heerlijk nummer, dus daar zal ik ook ongemerkt harder gelopen hebben
Verder ging het wel goed, wel weer last van blaren (altijd de 1e 2 keer dat ik m'n hardloopschoenen aan heb, als het goed is moet het nu minder gaan worden (blarenpleisters zitten op m'n hielen).Ja, en er zijn altijd mensen die roepen "ja, maar dan heb je die van mij nog niet geprobeerd". Ja, het zal me een rotzorg zijn dat er 20kg rozemarijn in zit. Die structuur blijft hetzelfdequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ja structuur bepaald stiekem heel veel!
Als ik iets een vieze structuur vind hebben waag ik me er ook niet meer. Ik heb dat met aubergine, vind met de smaak niets mis maar vind de structuur gewoon niet lekker eten.
Ja, altijd de 1e 2 dagen/lessen en daarna niet meer.. al 3 jaar langquote:(loop steeds met minimaal een half jaar ertussen, afgelopen jaar zelfs een jaar niet gelopen.
![]()
Volkorenpasta + spinazie + magere spek + paturain is total winquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup! Maak normaal volkorenpasta, da's al iets 'hartiger' om 't zo maar te noemen, kan 't niet echt omschrijven. Ben benieuwd hoe de roggepasta wordt!![]()
![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
heb je nog dezelfde hardloopschoenen als die je 3 jaar geleden hebt gekocht?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, altijd de 1e 2 dagen/lessen en daarna niet meer.. al 3 jaar lang(loop steeds met minimaal een half jaar ertussen, afgelopen jaar zelfs een jaar niet gelopen.
Jep, 1e jaar 1 serie Evy gelopen, daarna gestopt, 2e jaar 1e 2 lessen van Evy gelopen, daarna gestopt en sinds eergister weer begonnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
heb je nog dezelfde hardloopschoenen als die je 3 jaar geleden hebt gekocht?![]()
Ik heb geen pasta machinequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Lastig hè?! Maar verse pasta, niets zo lekker! Al moet ik zeggen dat ik hier bij de UK Lidl een biologische gedroogde volkorenpasta heb gevonden die het prima doet voor wanneer we even snel wat willen eten en dat pasta wordtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahahaha ik wilde ook volkorenpasta noemen als voorbeeld maar wist ook niet hoe ik moest omschrijven![]()
![]()
Ja doei.![]()
Hmm.. zou toch even naar een hardloopwinkel gaan om te kijken of de demping nog in orde is. Hardloopschoenen dien je om de 2 (?) jaar te vervangen of om de x aantal km. De demping wordt steeds minder naarmate de schoenen steeds ouder worden. Ongeacht of je erop loopt of niet. Kan best zijn dat je schoenen nog prima zijn hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jep, 1e jaar 1 serie Evy gelopen, daarna gestopt, 2e jaar 1e 2 lessen van Evy gelopen, daarna gestopt en sinds eergister weer begonnen.
Ik las het ja (na jouw opmerking even gaan googelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. zou toch even naar een hardloopwinkel gaan om te kijken of de demping nog in orde is. Hardloopschoenen dien je om de 2 (?) jaar te vervangen of om de x aantal km. De demping wordt steeds minder naarmate de schoenen steeds ouder worden. Ongeacht of je erop loopt of niet. Kan best zijn dat je schoenen nog prima zijn hoor) Volgende week maar even gaan doen dan
Nog een tip waar ik dat het beste zou kunnen doen? (deze zijn van de intersport)
![]()
Volgens mij kun je dat daar prima laten doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik las het ja (na jouw opmerking even gaan googelen) Volgende week maar even gaan doen dan
Nog een tip waar ik dat het beste zou kunnen doen? (deze zijn van de intersport)
Hoe heb je deze trouwens gekozen? Middels een voet- c.q. loopanalyse of heb je zelf een willekeurige gepakt?
Voet/loopanalyse laten doen bij de Intersportquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat daar prima laten doen.Hoe heb je deze trouwens gekozen? Middels een voet- c.q. loopanalyse of heb je zelf een willekeurige gepakt?
![]()
Ik zou het persoonlijk bij een hardloopwinkel laten doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:05 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Voet/loopanalyse laten doen bij de IntersportWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Moet ik dan denken aan Runnersworld?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk bij een hardloopwinkel laten doen.![]()
Of Run2Dayquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:08 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Moet ik dan denken aan Runnersworld?![]()
Bijvoorbeeld, die hebben er vaak wat meer kaas van gegeten dan de algemene sportzakenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:08 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Moet ik dan denken aan Runnersworld?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:08 schreef Drassss het volgende:
Mooie tijden Moblo & Nero!![]()
Zelf ook terug van mijn rondje fietsen. Zondag ga ik weer lopen
Ja doei.![]()
Ok ik zal eens kijken waar hier in de buurt runnersworld/run2day is!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, die hebben er vaak wat meer kaas van gegeten dan de algemene sportzaken![]()
Nog maar 10 minuten sneller en je benadert het wereldrecord tot op 1 secondequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:49 schreef Nero22 het volgende:
Haha, nou komt 'ie hoor:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oooo, maar 10 min. Stelt niks voor jôh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:22 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Nog maar 10 minuten sneller en je benadert het wereldrecord tot op 1 seconde![]()
It's funny
Gewoon een beetje harder lopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:28 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Oooo, maar 10 min. Stelt niks voor jôh.
Ja doei.![]()
Nou, wat let je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:28 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Oooo, maar 10 min. Stelt niks voor jôh.![]()
Wat waarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat 'statistiektopic'die wilde gewoon de boel letterlijk over gaan nemen ofzo?
![]()
![]()
Tevens oosterse wraps gaan zo de oven in![]()
![]()
Ja, echt een "wtf" topicquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat 'statistiektopic'die wilde gewoon de boel letterlijk over gaan nemen ofzo?
![]()
Bleehhh die knorrpakken zijn echt vies.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
Toch niet zo'n lekker wereldgerecht sexy? toch? toch? toch?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Na haar laatste reactie op mij had ik hem al uit mijn AT gegooidquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
"Ja, kunnen jullie niet gewoon even zeggen.... "
ehm.
nee_!
![]()
Dat vind ik stiekem best een goed idee... Mên, wat een werkweek!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:53 schreef Drassss het volgende:
En nu een lekker wijntje, gewoon omdat het mag/kan♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zelfde categoriequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nee van Honigdie zijn wel te pruimen.
Zoute teringzooi.
Lotje: kook jij eigenlijk je verse bladen voordat je ze in de lasagne pleurt?Ja doei.![]()
Prop jij jezelf nou maar vol met die lasagna hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfde categorieZoute teringzooi.
Lotje: kook jij eigenlijk je verse bladen voordat je ze in de lasagne pleurt?Dan ga ik hier van genieten
![]()
![]()
* motorbloempje is van de anti-pakjesbrigade en m'n ogen bloeden als ik lees dat mensen 'lekker zo'n pakje gaan eten'.
Vooral omdat het allemaal zo mákkelijk en lekkerder zonder pakje te maken is*huil*
Ja doei.![]()
Mag kant en klare deeg voor de wraps wel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is van de anti-pakjesbrigade en m'n ogen bloeden als ik lees dat mensen 'lekker zo'n pakje gaan eten'.
En die diepvries zakken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Vooral omdat het allemaal zo mákkelijk en lekkerder zonder pakje te maken is*huil*
![]()
![]()
Volgens mij heb jij een major in aanstellen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Van 1 keer zoiets val je echt niet dood neer nog krijg je er lever/nier falen van.![]()
Nee, want dat is nog veel makkelijker zelf te maken dan naar de winkel gaan:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mag kant en klare deeg voor de wraps wel?
250 gram volkorenbloem
eetlepel zonnebloemolie
150ml lauwwarm water
snufje zout
Bij elkaar gooien, kneden, laten rusten, uitrollen tot 6 wraps (ongeveer 65 gram deeg per wrap) en even in een droge koekenpan bakken
Ja doei.![]()
Ze heeft wel een puntje dat je met die Knorr zakken in de winter de straten ijsvrij kan maken, maar zelf at ik als student die dingen ook hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een major in aanstellen.![]()
Van 1 keer zoiets val je echt niet dood neer nog krijg je er lever/nier falen van.![]()
![]()
Maar.. ik rammeldequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want dat is nog veel makkelijker zelf te maken dan naar de winkel gaan:
250 gram volkorenbloem
eetlepel zonnebloemolie
150ml lauwwarm water
snufje zout
Bij elkaar gooien, kneden, laten rusten, uitrollen tot 6 wraps (ongeveer 65 gram deeg per wrap) en even in een droge koekenpan bakken
1 keer niet nee (al snap ik niet meer hoe je het weg krijgt, zó zout), maar genoeg mensen die er op leven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Van 1 keer zoiets val je echt niet dood neer nog krijg je er lever/nier falen van.
At ze vroeger ook hoor, maar ben daarna gaan leren koken. En als ik het nu voorgeschoteld krijg eet ik met lange tanden een beetje op, zó zout![]()
En ik gun iedereen minder zout in hun eten. Zo ben ik.
Ja doei.![]()
Ja. En waar moet je die ingrediënten halen? Juist, de winkel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want dat is nog veel makkelijker zelf te maken dan naar de winkel gaan:
250 gram volkorenbloem
eetlepel zonnebloemolie
150ml lauwwarm water
snufje zout
Letten op zout, oké. Doe vooral je dingMaar "m'n ogen gaan bloeden" vind ik wel lichtelijk overdreven
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb dat allemaal in huisquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. En waar moet je die ingrediënten halen? Juist, de winkel.
Letten op zout, oké. Doe vooral je dingMaar "m'n ogen gaan bloeden" vind ik wel lichtelijk overdreven
Je hebt geen bloem, water, zonnebloemolie en wat zout in huis?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. En waar moet je die ingrediënten halen? Juist, de winkel.
! Al maak je het met patentbloem, dan is 't nog gezonder, want minder zout
En tsja, krachtterm dan maar noemen, dat 'm'n ogen bloeden', ik vind 't echt heel zonde van eten. Iketen
en ik kan mezelf ook wel voor m'n kop schieten dat ik die pakjes en zakjes durfde aan te raden. Leuk feitje: sinds ik dat soort dingen heb laten staan en zelf vers ben gaan koken ben ik pas écht goed af gaan vallen en zag ik er ook een stuk gezonder uit.
Ja doei.![]()
Hophop!quote:![]()
Maar serieus: probeer het eens. De smaak is zóveel meer aanwezig, en lekker en álles![]()
Ja doei.![]()
Naja misschien zijn mijn smaakpapillen wel helemaal aan strontquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
1 keer niet nee (al snap ik niet meer hoe je het weg krijgt, zó zout), maar genoeg mensen die er op leven.
At ze vroeger ook hoor, maar ben daarna gaan leren koken. En als ik het nu voorgeschoteld krijg eet ik met lange tanden een beetje op, zó zout![]()
En ik gun iedereen minder zout in hun eten. Zo ben ik.
![]()
Maar geef mij nou eens een paar redenen waarom ik zout in zodanig zou moeten ontwijken. (mag van mij ook via pm hoor) Bedoel ik eet dit echt 1 keer in de maand.![]()
Zal het eens proberenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hophop!![]()
Maar serieus: probeer het eens. De smaak is zóveel meer aanwezig, en lekker en álles![]()
Maar heb het nu al kant en klaar in huis en ben al klaar met eten
Na 3 jaar op kamers had ik 85 kilo aan rijst over, omdat in die Knorr zakken altijd teveel zit en ik het opspaarde (vraag me niet waarom)![]()
![]()
Wtfquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:11 schreef Drassss het volgende:
Na 3 jaar op kamers had ik 85 kilo aan rijst over, omdat in die Knorr zakken altijd teveel zit en ik het opspaarde (vraag me niet waarom)
Nog steeds veelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
85 is overdrevenmaar wel een zakje of 20/30
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:11 schreef Drassss het volgende:
Na 3 jaar op kamers had ik 85 kilo aan rijst over, omdat in die Knorr zakken altijd teveel zit en ik het opspaarde (vraag me niet waarom)_!!!!!!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Je zegt 't zelf al: zout vernaggelt om te beginnen al je smaakpapillen waardoor je de échte smaak van ingrediënten niet meer proeft. Heb zelf van huis uit altijd heel zout te eten gekregen en had dat in eerste instantie ook doorgezet naar m'n eigen huishouden: dat ging nu eenmaal zo. Dat ben ik aan gaan passen en als ik nu bij m'n ouders eet, god god god, ik krijg 't bijna niet meer weg, zo zout. De soep die m'n pa altijd maakte, de goulash: hij heeft de recepten niet veranderd, maar ik krijg 't bijna niet meer weg en zit met een pint water aan de maaltijd en dan overdrijf ik écht niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Naja misschien zijn mijn smaakpapillen wel helemaal aan stront![]()
Maar geef mij nou eens een paar redenen waarom ik zout in zodanig zou moeten ontwijken. (mag van mij ook via pm hoor) Bedoel ik eet dit echt 1 keer in de maand.
Óok wat medische zaken natuurlijk, google maar eens. En zout is ook een veroorzaker van/speelt een rol in de ontwikkeling van obesitas. Zout is ook nodig, maar eigenlijk zoals met alles: overdaad schaadt.Ja doei.![]()
Ik heb geen bloem in huis, neequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt geen bloem, water, zonnebloemolie en wat zout in huis?! Al maak je het met patentbloem, dan is 't nog gezonder, want minder zout
En tsja, krachtterm dan maar noemen, dat 'm'n ogen bloeden', ik vind 't echt heel zonde van eten. Iketen
en ik kan mezelf ook wel voor m'n kop schieten dat ik die pakjes en zakjes durfde aan te raden. Leuk feitje: sinds ik dat soort dingen heb laten staan en zelf vers ben gaan koken ben ik pas écht goed af gaan vallen en zag ik er ook een stuk gezonder uit.
Nou eet ik sowieso weinig uit pakjes, want dat is altijd voor 3-4 personen en ik ben maar alleen. En invriezen van die drab maakt het niet lekkerder. Maar die zoute smaak vind ik in veel gevallen echt wel meevallen.
Misschien ben ik verpest door m'n ouders, want die kochten en bereidden ook vaak pakjes. Verleden tijd ja, want sinds de operatie van m'n moeder is eten thuis ook heel anders geworden. Maar dat terzijde.
Ik voeg ook standaard een beetje zout toe aan m'n eten tijdens het koken. Bij het koken van rijst/pasta/aardappels bijvoorbeeld. Ik vind vooral aardappels écht niet te eten als ze zoutloos gekookt zijn
Deze week had ik de luxe van een auto, maar normaliter vertrek ik 's ochtends om 7 uur en kom ik dik na 6 uur pas thuis, 4-5 dagen per week. Ik heb dan écht geen zin om nog halsbrekende toeren uit te halen voor m'n eten. En ja, het maken van m'n eigen deeg voor wraps valt daar ook onder. Sowieso vind ik koken voor mij alleen eigenlijk al te veel moeite (3 pannen voor 1 bord eten, hoezee), maar al helemaal als er dan ook nog écht veel tijd in gaat zitten.
Noem me lui, maar ik ben al blij als er iets op tafel (who am I kidding) komt dat verantwoord LIJKT. Dus voldoende groente etc. Ik heb gewoon de zin en puf niet om er na m'n werk meer moeite voor te doen.
Ik voel me over het algemeen heel gezond, de periodieke check-up ivm bloeddonatie is altijd prima en afvallen gaat nu ook naar wens, alleen al door het hardlopen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Tip: kook bijvoorbeeld je aardappelen eens in natriumarme bouillon, zeker als je dagelijks avg eet!Ja doei.![]()
*noteert*quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Tip: kook bijvoorbeeld je aardappelen eens in natriumarme bouillon, zeker als je dagelijks avg eet!
Ik drink mijn water per pint
Guinness pint wel, natuurlijk.
Zo maar 's klaarmaken om naar 't zwembad te gaan![]()
Ja doei.![]()
Dat doe ik met m'n pasta en rijst wel regelmatig. Hoewel ik dan dus wel even op zoek moet naar natriumarm.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Tip: kook bijvoorbeeld je aardappelen eens in (natriumarme) bouillon, zeker als je dagelijks avg eet!
Maar goed, jouw ogen gaan vast ook al bloeden als ik zeg dat ik altijd een zak pastasaus van Bertolli gebruik om m'n saus mee te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avg eet ik overigens bijna nooit. Vooral omdat je dan altijd 3 pannen nodig hebt
TAKE IT AWAAAAAAAAY!AWAAAAAAAAAAAAAAY!
Hier staat al een tijdje een saus de pruttelen van ui, veeel knoflook, wortel, bleekselderij, paprika, rundergehakt, bakje kastanjechamps, klein beetje runderbouillon, tomatenblokjes en wat oreganogrote pan vol: kan ik 5 keer lasagne of pasta mee eten!
Ja doei.![]()
Zonder dollen, maar nu we het toch over zout etc hebben... Drink jij niet te veel water? Met het oog op je elektrolytenbalans, met name?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik drink mijn water per pint
Guinness pint wel, natuurlijk.
Zo maar 's klaarmaken om naar 't zwembad te gaan
Nee, ik kom zeker niet over de 2 á 3 liter heen op een dag. Drink ook niet meer dan thee en water, overigens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zonder dollen, maar nu we het toch over zout etc hebben... Drink jij niet te veel water? Met het oog op je elektrolytenbalans, met name?Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
TAKE IT AWAAAAAAAAY!AWAAAAAAAAAAAAAAY!
Hier staat al een tijdje een saus de pruttelen van ui, veeel knoflook, wortel, bleekselderij, paprika, rundergehakt, bakje kastanjechamps, klein beetje runderbouillon, tomatenblokjes en wat oreganogrote pan vol: kan ik 5 keer lasagne of pasta mee eten!
Klinkt heerlijk. Maar zoiets zou ik alleen in het weekend kunnen maken. En ik hecht er niet voldoende waarde aan om zoveel tijd in de keuken te spenderen in m'n weekend, waarin ook mijn hele sociale leven (whut?) zich afspeelt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mijn sociale leven speelt zich af in de keuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn sociale leven speelt zich af in de keuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ging bijna mijn wijn.
![]()
Topquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ik kom zeker niet over de 2 á 3 liter heen op een dag. Drink ook niet meer dan thee en water, overigens.
Ik ken iemand die "lekker veel" water dronk, omdat dat zo gezond was. Tot ze hartritmestoornissen kreeg van de hoeveelheid water. Ze at ook zoutarm en dronk 3 tot 4, heel soms zelfs 5 (!!) liter water en groene thee per dag. Hele elektrolytenbalans naar de maan; ze had haar bloed feitelijk zo "verdund" met water drinken dat natrium en kalium hun werk niet konden doen en haar hart het bijna begaf
Not goodquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken iemand die "lekker veel" water dronk, omdat dat zo gezond was. Tot ze hartritmestoornissen kreeg van de hoeveelheid water. Ze at ook zoutarm en dronk 3 tot 4, heel soms zelfs 5 (!!) liter water en groene thee per dag. Hele elektrolytenbalans naar de maan; ze had haar bloed feitelijk zo "verdund" met water drinken dat natrium en kalium hun werk niet konden doen en haar hart het bijna begaf
Ja doei.![]()
Hier in het VK gaan alle studenten de hele zomer 'naar huis', zelfs de studentenhuisvesting verhuurt maar van september tot juli, dus ik ben hier nu echt helemaal 'alleen'quote:![]()
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn sociale leven speelt zich af in de keuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!
Tsja, alles bevindt zich bij mij in de keuken. Of de slaapkamer. Studeerkamer. Eetkamer. Woonkamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:31 schreef Yuki het volgende:
[..]![]()
!!
Tsja, alles bevindt zich bij mij in de keuken. Of de slaapkamer. Studeerkamer. Eetkamer. Woonkamer.Heeft ook z'n charme.. toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.![]()
Dat klinkt heelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier in het VK gaan alle studenten de hele zomer 'naar huis', zelfs de studentenhuisvesting verhuurt maar van september tot juli, dus ik ben hier nu echt helemaal 'alleen'![]()
![]()
![]()
Nah, ik vermaak me wel hoor! M'n man is ook nog eens 5 dagen in de week wegdus ik ben baantjes aan 't zoeken en aan het sporten, en koken, en HEEL VEEL FOK!ken en series kijken
![]()
Maar, zoals ik al postte: zo maar 's naar 't zwembad. Tot later!Ja doei.![]()
Heb jij nog gefietst?quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
De eerste 2 jaar, ja. Zo'n beetje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heeft ook z'n charme.. toch?![]()
Ik woon hier inmiddels dik 4,5 jaar en ben het SPUUGZAT
Ook omdat m'n gang, toilet en berging gedeeld zijn. Lieve mensen, maar niet erg op de hygiëne en ze hebben allebei verzameldwang, dus de gang staat bomvol. Inmiddels staat daar ook een kast van mij, omdat ik het simpelweg niet meer kwijt kan in m'n kamer.
Zodra ik een andere woning in kan (minimaal 2 kamers) in Utrecht of nog liever Den Haag, dan doe ik het.
Maar ja, dan moet er een klein wonder gebeuren voor wat betreft de woningbouw OF ik moet een veel betere baan met dito salaris krijgen. Anders zit ik hier nog wel een jaartje of 4-5.
Ehm, Yuki, ik kan je wel aan een ruimere woning in DH helpen wellicht. PM me even wat je budget is!Ja doei.![]()
Schouder is weer losquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:37 schreef Drassss het volgende:
[..]58km
Zag dat je loopje niet helemaal lekker ging?Schouder lekker los kunnen gooien?
Misschien vanavond poging 2
Moblo to the rescuequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ehm, Yuki, ik kan je wel aan een ruimere woning in DH helpen wellicht. PM me even wat je budget is!
Hij schoot opeens helemaal vast tijdens het lopen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Schouder is weer losMisschien vanavond poging 2
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij schoot opeens helemaal vast tijdens het lopen?![]()
Dat zou zó tof zijn!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ehm, Yuki, ik kan je wel aan een ruimere woning in DH helpen wellicht. PM me even wat je budget is!![]()
Budget is niet echt om over naar huis te schrijven, maar ik ga je PM'en
Ook 1x gehad. Ontzettende zeurende pijn en niks hielp.. En ja hoor na een uurtje (na het lopen) was het weg...quote:
Edit: Kan aan de techniek liggen in het begin van je loopje. Net iets te geforceerd met je handen/schouders. Iets te hoog of naar achter etc.. Tenminste dat was bij mij![]()
![]()
Ja, hier ging het ook weer vanzelf wegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ook 1x gehad. Ontzettende zeurende pijn en niks hielp.. En ja hoor na een uurtje (na het lopen) was het weg...Schouder is een aandachtshoer
Hmm.. moet wel zeggen dat ik nu over gras liep op een nieuwe route terwijl ik normaal gesproken over voetpaden en verharde bospaden loop. Maar ik zit ook serieus te overwegen om deel te nemen aan de iRun om mijn techniek te verbeteren. Volgens mij mag daar wel iets aan gebeurenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ook 1x gehad. Ontzettende zeurende pijn en niks hielp.. En ja hoor na een uurtje (na het lopen) was het weg...
Edit: Kan aan de techniek liggen in het begin van je loopje. Net iets te geforceerd met je handen/schouders. Iets te hoog of naar achter etc.. Tenminste dat was bij mij
Ik kwam het toevallig tegen vandaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. moet wel zeggen dat ik nu over gras liep op een nieuwe route terwijl ik normaal gesproken over voetpaden en verharde bospaden loop. Maar ik zit ook serieus te overwegen om deel te nemen aan de iRun om mijn techniek te verbeteren. Volgens mij mag daar wel iets aan gebeurenTja ik denk dat iedereen wel er iets van kan leren.
Ik probeer het vaak via sites/filmpjes te "leren" en dan kom ik wel een heel eind volgens mij![]()
![]()
Het kan ook heel goed voor je motivatie zijn waardoor je nieuwe doelen opsteltVoor sommige hier misschien net die trigger.
Edit: Want volgens mij geniet Yuki nu veel meer van het hardlopen![]()
![]()
Ik genoot al flink hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:46 schreef Drassss het volgende:
Het kan ook heel goed voor je motivatie zijn waardoor je nieuwe doelen opsteltVoor sommige hier misschien net die trigger.
Edit: Want volgens mij geniet Yuki nu veel meer van het hardlopen![]()
Maar die trainingen zijn wel superleuk. Zo leuk, dat ik nu bijna liever in de groep train dan een "lange" duurloop in m'n eentje.
Precies, maar nu nog meer bedoel ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik genoot al flink hoorMaar die trainingen zijn wel superleuk. Zo leuk, dat ik nu bijna liever in de groep train dan een "lange" duurloop in m'n eentje.
![]()
![]()
Doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. moet wel zeggen dat ik nu over gras liep op een nieuwe route terwijl ik normaal gesproken over voetpaden en verharde bospaden loop. Maar ik zit ook serieus te overwegen om deel te nemen aan de iRun om mijn techniek te verbeteren. Volgens mij mag daar wel iets aan gebeuren. Ik heb zelf begin van het jaar Start to Run (zelfde idee) en dat is echt goed bevallen. Techniek lijkt me zelf toch lastig te trainen, is een stuk makkelijker als een trainer je in de gaten houdt.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Ik vind het ook een voordeel dat het 6 zaterdagen zijn.
Ik ga er nu nog even vanuit dat ik morgenochtend vroeg genoeg kan opstaan... Dan heb ik morgenochtend ook weer looptraining bij meneer Aart
Ik zal er eens op letten, volgens mij valt mijn zout inname heel erg mee maar we zullen zienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zegt 't zelf al: zout vernaggelt om te beginnen al je smaakpapillen waardoor je de échte smaak van ingrediënten niet meer proeft. Heb zelf van huis uit altijd heel zout te eten gekregen en had dat in eerste instantie ook doorgezet naar m'n eigen huishouden: dat ging nu eenmaal zo. Dat ben ik aan gaan passen en als ik nu bij m'n ouders eet, god god god, ik krijg 't bijna niet meer weg, zo zout. De soep die m'n pa altijd maakte, de goulash: hij heeft de recepten niet veranderd, maar ik krijg 't bijna niet meer weg en zit met een pint water aan de maaltijd en dan overdrijf ik écht niet.
Óok wat medische zaken natuurlijk, google maar eens. En zout is ook een veroorzaker van/speelt een rol in de ontwikkeling van obesitas. Zout is ook nodig, maar eigenlijk zoals met alles: overdaad schaadt.![]()
![]()
Met alle respect, maar meneer Aart is toch aardig op leeftijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:53 schreef Yuki het volgende:
Ik ga er nu nog even vanuit dat ik morgenochtend vroeg genoeg kan opstaan... Dan heb ik morgenochtend ook weer looptraining bij meneer Aart
In een golfkarretje rijdt hij naast de groep.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Met alle respect, maar meneer Aart is toch aardig op leeftijd![]()
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:50 schreef Maraca het volgende:
Ik vind het ook een voordeel dat het 6 zaterdagen zijn.![]()
de Start to Run die ik deed was ook 6 zaterdagen en dat was erg leuk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Met alle respect, maar meneer Aart is toch aardig op leeftijd
Hij is maar een jaar ouder dan m'n vader
Dat is meneer Aart helemaal nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is maar een jaar ouder dan m'n vader![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is maar een jaar ouder dan m'n vader
Dit is meneer Aart
The one and onlyquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Poeh hé, was ik toch even in slaap gevallen...
Wat heb ik gemist? Een statistiekentopic?
It's funny
Ik heb ook iets gemist. Las idd al over dat statistiekentopic en RD schijnt geband te zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:06 schreef Nero22 het volgende:
Poeh hé, was ik toch even in slaap gevallen...
Wat heb ik gemist? Een statistiekentopic?
WTF HAPPENED??!!!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
RD een banquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb ook iets gemist. Las idd al over dat statistiekentopic en RD schijnt geband te zijn?
WTF HAPPENED??!!!
Die zie ik nog niet zo hard lopen als mijn meneer Aartquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aart_Stigter♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Whuuuuutttquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb ook iets gemist. Las idd al over dat statistiekentopic en RD schijnt geband te zijn?
WTF HAPPENED??!!!It's funny
Ja. Ik kreeg een DM waaruit dat LEEK te blijken. Maar ja, hij is nu natuurlijk weer de hort op dus ik weet van niksquote:
Ha, verrekt. Hij heeft inderdaad een ban
RD gebandquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
WTF HAPPENED??!!!Vraag me af wie hem zodanig heeft uitgelokt dat hij de beast unleashed heeft
![]()
Jullie weten dat bans niet besproken mogen worden he
Maar dat statistiekentopic, wat was dat nou voor getroll dan? Iemand een link, of een samenvatting?
It's funny
Nou ja, meer dan dat hij een ban heeft weet ik ook nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Jullie weten dat bans niet besproken mogen worden heZijn naam heeft een streepje. That's it.
Ja, wil ik ook weten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:12 schreef Nero22 het volgende:
Maar dat statistiekentopic, wat was dat nou voor getroll dan? Iemand een link, of een samenvatting?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zoveel stelt het niet voor hoorMeer een "
" topic. Maar zal hem wel even zoeken
edit: geen mediatie gevonden hoe vermelden in discussie?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
DAT was het? Sjongejongequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:13 schreef Maraca het volgende:
Zoveel stelt het niet voor hoorMeer een "
" topic. Maar zal hem wel even zoeken
edit: geen mediatie gevonden hoe vermelden in discussie?
Ja, jullie maakten het spannender dan het isquote:
Anticlimax
Hoi
http://www.endomondo.com/workouts/77886643
Lekker gelopen na een dag hard werken. Voor m'n gevoel heb ik op het werk ook al 10 km gelopen vandaag.
Anyway. Ik kwam dus op 9,61 km uit. Had ik even 390 meter verder gelopen, had ik m'n oude PR op de 10km verbroken met zo'n 2 minuten schat ik. Best jammer
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Dat is wel jammerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:18 schreef justmattie het volgende:
Hoi
http://www.endomondo.com/workouts/77886643
Lekker gelopen na een dag hard werken. Voor m'n gevoel heb ik op het werk ook al 10 km gelopen vandaag.
Anyway. Ik kwam dus op 9,61 km uit. Had ik even 390 meter verder gelopen, had ik m'n oude PR op de 10km verbroken met zo'n 2 minuten schat ik. Best jammerOpnieuw
Is dat vandaag? Ik ga sowieso ook Ranomi en Marleen kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:18 schreef Rammelaartje het volgende:
Straks de 10 km kijken, ben benieuwd!
Heb ook m'n vingers opgegeten bij de boogschutter!! Helaas nèt niet!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik pak borrelnootjes en meer drank, omdat ik de woorden ban/statistiekjes etc. Blijkt het een kleine mug te zijn!![]()
Ja voor de vrouwen is vandaag! Morgen de mannen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is dat vandaag? Ik ga sowieso ook Ranomi en Marleen kijken
Heb ook m'n vingers opgegeten bij de boogschutter!! Helaas nèt niet!!![]()
Oké! Top! /planning maaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:21 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ja voor de vrouwen is vandaag! Morgen de mannen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het mooie is dat ze dus gem 20km/h lopen en dat heb ik nog nooit gehaald. Zelfs niet tijdens een interval trainingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:25 schreef Rammelaartje het volgende:
29:31 record op de 10000 voor de dames, pffff!!! Ik ben al blij als ik dat weer loop voor de 5km![]()
![]()
Ik heb die tijd nog niet eens op de 5 gelopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:25 schreef Rammelaartje het volgende:
29:31 record op de 10000 voor de dames, pffff!!! Ik ben al blij als ik dat weer loop voor de 5km![]()
Vanmorgen ook, Dafne Schippers loopt de 110 meter horden in 13,80 of zo. Man, ik red dat nog niet eens zonder horden![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zou dat niet eens halen tijdens een sprint.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze dus gem 20km/h lopen en dat heb ik nog nooit gehaald. Zelfs niet tijdens een interval trainingRespect daarvoor!
It's funny
Ik zou zo hard op mn bek gaan op die dingenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb die tijd nog niet eens op de 5 gelopen![]()
Vanmorgen ook, Dafne Schippers loopt de 110 meter horden in 13,80 of zo. Man, ik red dat nog niet eens zonder horden!![]()
![]()
Rammelaartje...?!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:28 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik zou zo hard op mn bek gaan op die dingen![]()
It's funny
Ik moet dan altijd aan dit filmpje denken![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)eloper_in_actie.html
Edit: WTF Nero![]()
Mwuahahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:29 schreef Drassss het volgende:
Ik moet dan altijd aan dit filmpje denken![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)eloper_in_actie.html
Edit: WTF Nero![]()
It's funny
Die boogschutter! Echt, zó jammerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is dat vandaag? Ik ga sowieso ook Ranomi en Marleen kijken
Heb ook m'n vingers opgegeten bij de boogschutter!! Helaas nèt niet!!!
Hoe laat moeten de dames zwemmen?![]()
Joeri 20.38quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Die boogschutter! Echt, zó jammer!
Hoe laat moeten de dames zwemmen?
Dames 21.25![]()
Jaaa hij was er echt bijijijijna!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe laat moeten de dames zwemmen?maar het lijkt me ook supermoeilijk, om op zo'n moment rustig te blijven. Ik zou echt staan te trillen van de spanning!!
Hahaha, klaar met de camping?quote:
Ja!quote:
Nah, gewoon toe aan het normale leven. En weer flink sporten eindelijkEn m'n eigen bed
180x220 ipv 130x200..
![]()
*burp* Zitten jullie over gezonde voeding te praten hier, maar dat las ik pas na ik een bak pudding naar binnen gewerkt had. Nu misselijkBeetje jammer want had nog wel willen lopen. Dan morgen maar op tijd opstaan.
![]()
Hahaha, kan me voorstellen dat vooral je eigen bedje lekker isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja!
Nah, gewoon toe aan het normale leven. En weer flink sporten eindelijkEn m'n eigen bed
180x220 ipv 130x200..
en lekker sporten! Hopelijk ben je helemaal goed opgeknapt en uitgerust nu!
Niks fijner dan je eigen bed al klinkt die 130/200 wel lekker knusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja!
180x220 ipv 130x200..
![]()
![]()
Niets zo fijn als je eigen bed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja!
180x220 ipv 130x200..
Daar was ik ook echt het blijste mee toen ik weer thuis kwam na een half jaar reizen.
It's funny
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:46 schreef Nero22 het volgende:
Fijn dat we het er zo over eens zijn dat je eigen bed het fijnst is.![]()
![]()
![]()
@ allen: iddHet was zeker knus haha! Nero, half jaar gereisd? Waarheen?
Sporten is zeker nodig, teveel patat/bbq/uit etenEn zelfgemaakt boerenijs.
![]()
![]()
Half jaar Australië en twee weekjes Nieuw Zeeland.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:48 schreef GotC het volgende:
@ allen: iddHet was zeker knus haha! Nero, half jaar gereisd? Waarheen?
Sporten is zeker nodig, teveel patat/bbq/uit etenEn zelfgemaakt boerenijs.
![]()
Enne... het was vakantie, dus er was niet zoiets als "teveel' patat/bbq/uit eten.
It's funny
Tssss, ik ben in Australie juist begonnen met hardlopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:50 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Half jaar Australië en twee weekjes Nieuw Zeeland.![]()
Enne... het was vakantie, dus er was niet zoiets als "teveel' patat/bbq/uit eten.Met dank aan timtams en caramel slices en jaffa cake van de mccafe
![]()
![]()
Nope doe je altijd zo in de oven, als ze goed onder de saus liggen kan dat prima!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfde categorieZoute teringzooi.
Lotje: kook jij eigenlijk je verse bladen voordat je ze in de lasagne pleurt?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik ben het met moblo eens! Zelf makkelijk is niet veel meer werk, veel lekkerder en stukken gezonderquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Van 1 keer zoiets val je echt niet dood neer nog krijg je er lever/nier falen van.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
OMG TIMTAMS! Als ik iets mis, is dat het wel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:54 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Tssss, ik ben in Australie juist begonnen met hardlopenMet dank aan timtams en caramel slices en jaffa cake van de mccafe
![]()
![]()
Er schijnt een winkel in Leiden te zitten die Australische dingen importeert, hij heeft ze ook. Helaas is het me te duur om hem het op te laten sturen.
![]()
In Australië heb ik ook regelmatig gehardloopt hoor. Maar dat was of op goedkope schoenen van BigW (schoenen van $5)of op blote voeten op het strand.
Had ik maar fatsoenlijke schoenen meegenomen...
It's funny
Wow, jaloersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:50 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Half jaar Australië en twee weekjes Nieuw Zeeland.![]()
Enne... het was vakantie, dus er was niet zoiets als "teveel' patat/bbq/uit eten.Wat een supertijd moet dat zijn geweest!
![]()
Ik wil best keertje die dingen voor je halen als je wilquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:57 schreef Nero22 het volgende:
[..]
OMG TIMTAMS! Als ik iets mis, is dat het wel!![]()
![]()
Er schijnt een winkel in Leiden te zitten die Australische dingen importeert, hij heeft ze ook. Helaas is het me te duur om hem het op te laten sturen.
![]()
In Australië heb ik ook regelmatig gehardloopt hoor. Maar dat was of op goedkope schoenen van BigW (schoenen van $5)of op blote voeten op het strand.
Had ik maar fatsoenlijke schoenen meegenomen...
![]()
![]()
Ik mis uit NZ vooral de Whitaker's chocolade in tientallen smaken met de mooie verpakking
Ik ben er ook bijna 5 maanden geweest. Als je ooit de kans krijgt daarheen te gaan moet je het echt doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Wow, jaloersWat een supertijd moet dat zijn geweest!
![]()
![]()
Damn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:02 schreef GotC het volgende:
Oh, Nero, ze zijn ook verkrijgbaar in de expat winkel in Den Haag. En daar kom ik best vaak![]()
Ik heb al een website van Rammelaartje en die verkoopt ze voor ¤3,95 en tot 10 kg verzendkosten van ¤7. Kun je daaronder gaan zitten denk je?
It's funny
Boogschutter? Je bedoelt dat darten zonder bier dat vanmiddag op tv was?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe laat moeten de dames zwemmen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ze trekken per schot 25kg naar achteren hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Boogschutter? Je bedoelt dat darten zonder bier dat vanmiddag op tv was?
Nou het gast weer eens totaal niet over hardlopen hier.![]()
Vandaag wat kleding erbij gehaald. Was niet de planning maar ik was toch in de winkel. Ikhebtwee simpele functionele shirts van mizuno. Waren masr slechts 5¤. En 2 warme longsleeves voor in de winter. Ook nog een rokje gepast maar dat stond mij niet vond mijn vriendin. Jammer jullie zijn hier altijd zo enthousiast over.![]()
![]()
Sorry, ik vind het nog steeds geen sport, maar een spelletje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ze trekken per schot 25kg naar achteren heZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zal eens kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:03 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Damn.![]()
Ik heb al een website van Rammelaartje en die verkoopt ze voor ¤3,95 en tot 10 kg verzendkosten van ¤7. Kun je daaronder gaan zitten denk je?![]()
![]()
Het was en is een schitterende sport om te zienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:05 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Boogschutter? Je bedoelt dat darten zonder bier dat vanmiddag op tv was?![]()
Darten,, maar dit? Wow
![]()
![]()
Had je niet even een foto kunnen makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nou het gast weer eens totaal niet over hardlopen hier.![]()
Vandaag wat kleding erbij gehaald. Was niet de planning maar ik was toch in de winkel. Ikhebtwee simpele functionele shirts van mizuno. Waren masr slechts 5¤. En 2 warme longsleeves voor in de winter. Ook nog een rokje gepast maar dat stond mij niet vond mijn vriendin. Jammer jullie zijn hier altijd zo enthousiast over.![]()
![]()
Valt tegen hoor, is een aardige inspanning die ze leverenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het nog steeds geen sport, maar een spelletje.![]()
Als ze nou eens al die stabilisatie gewichten / hulpstukken er af haalden zou het een stuk spannender zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Het was en is een schitterende sport om te zien![]()
Darten,, maar dit? Wow
Net als bij de geweren schieten via een spiegeltje![]()
Hele essentie van de schietsport weg.![]()
Een avondje bier tanken terwijl je op één been staat is ook een aardige inspanning. Dat maakt het nog geen sport.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, is een aardige inspanning die ze leverenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jammer genoeg niet, anders had ik misschien wel goud gehaaldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een avondje bier tanken terwijl je op één been staat is ook een aardige inspanning. Dat maakt het nog geen sport.![]()
Ach, d'r zijn ook zat mensen die paardrijden geen sport vindenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het nog steeds geen sport, maar een spelletje.
Ellen van Langen is op NL1heldin!!
Ohai! Spetterpieterpatergezwommen![]()
Wat een chaos trouwens, die lui in dat zwembad kunnen gewoon géén baan houden![]()
Ja doei.![]()
En m'n hardloopjasje is aan het overlijden *snotter* en ik heb geen geld voor 'n nieuwenou ja, niet voor 'n goeie nieuwe
![]()
Ja doei.![]()
Vreselijk is dat!! Kan ik me zo aan irriteren!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ohai! Spetterpieterpatergezwommen![]()
Wat een chaos trouwens, die lui in dat zwembad kunnen gewoon géén baan houden![]()
Kennen jullie trouwens Watts Zap? Komt altijd op Eurosport. Ik kijk nu na uit naar de Watts Zap van deze Spelen
Uiteraard, hilarisch is datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kennen jullie trouwens Watts Zap? Komt altijd op Eurosport. Ik kijk nu na uit naar de Watts Zap van deze Spelen![]()
![]()
Ze was te druk bezig me uit te lachen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:12 schreef Shravani het volgende:
[..]
Had je niet even een foto kunnen maken![]()
![]()
Even de lidl en aldi in de gaten houden! Daar heb ik laatst een heel fijn jasje vandaan gehaald!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
En m'n hardloopjasje is aan het overlijden *snotter* en ik heb geen geld voor 'n nieuwenou ja, niet voor 'n goeie nieuwe
Ik lach dan standaard bij èlke aflevering de tranen in m'n ogenquote:tot grote irritatie van Mr. Guppy, die vind het allemaal heel erg stom
Die zwemmer in z'n roze zwembroek*klaarzitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:42 schreef xzaz het volgende:
Vanaaf de 10.000 meter voor vrouwen, we gaan als hardlopers natuurlijk allemaal kijken?
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:42 schreef xzaz het volgende:
Vanaaf de 10.000 meter voor vrouwen, we gaan als hardlopers natuurlijk allemaal kijken?![]()
![]()
Ja, deze komt bij de lidl vandaan en daar doe ik al 5 jaar mee ofzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Even de lidl en aldi in de gaten houden! Daar heb ik laatst een heel fijn jasje vandaan gehaald!![]()
maar geloof dat de loopspullen er nu wel doorheen zijn
En ik wil eigenlijk wel iets meer fancy met waterafstotend/ademend, dat soort shit.
Ja doei.![]()
Hoe laat mag dat wezen (doe maar NL tijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:42 schreef xzaz het volgende:
Vanaaf de 10.000 meter voor vrouwen, we gaan als hardlopers natuurlijk allemaal kijken?)
Ja doei.![]()
Oh nee deze is idd niet waterafstotend maar wel waterdicht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, deze komt bij de lidl vandaan en daar doe ik al 5 jaar mee ofzo![]()
maar geloof dat de loopspullen er nu wel doorheen zijn
En ik wil eigenlijk wel iets meer fancy met waterafstotend/ademend, dat soort shit.
Dan wordt het toch iets duurder ben ik bang, misschien kun je een beetje op internet rondkijken?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
vr 03 aug 22.25 Atletiek Vrouwen 10.000mquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe laat mag dat wezen (doe maar NL tijd)
Voor jouw dus 21.25 :p 9.25 PM of AM (1 van de 2, snap nog steeds niet wat wat is en uberhaupt waarom het nog gebruikt wordt)![]()
Ja, ben al aan het zoeken geweest de laatste tijd (zag 't al wel aankomen) en zag laatst een gewèldige, maar die was uitverkocht in de aanbieding, en sowieso alleen XSquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nee deze is idd niet waterafstotend maar wel waterdicht.
Dan wordt het toch iets duurder ben ik bang, misschien kun je een beetje op internet rondkijken?As if.
Dus we zoeken even door. Krijg binnenkort, bedenk ik me net, wat geld van m'n schoonouders wel naar 't schijnt voor m'n diploma, dus wellicht dat ik daar wat leuks van haal!Snap dat nooit zo, geld geven voor vanalles, maar ik kom er niet onderuit, dus nou ja, ok!
Ja doei.![]()
PM. A staat eerder in het alfabet en is dus eerder op de dag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
vr 03 aug 22.25 Atletiek Vrouwen 10.000m
Voor jouw dus 21.25 :p 9.25 PM of AM (1 van de 2, snap nog steeds niet wat wat is en uberhaupt waarom het nog gebruikt wordt)
It's funny
Ja ik ken het, toen mijn vriend en ik nog beide studeerde drukte mijn schoonvader me regelmatig 50 euro in mijn hand met de woorden 'hier gaan jullie maar een ijsje van eten'quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ben al aan het zoeken geweest de laatste tijd (zag 't al wel aankomen) en zag laatst een gewèldige, maar die was uitverkocht in de aanbieding, en sowieso alleen XSAs if.
Dus we zoeken even door. Krijg binnenkort, bedenk ik me net, wat geld van m'n schoonouders wel naar 't schijnt voor m'n diploma, dus wellicht dat ik daar wat leuks van haal!Snap dat nooit zo, geld geven voor vanalles, maar ik kom er niet onderuit, dus nou ja, ok!
Altijd heel veel moeite gehad om dat geld aan te nemen maar er was geen mogelijkheid om er onder uit te komen.
Als ik einde deze maand afstudeer doe ik mezelf een leuke dvdbox kado, want denk dat ik dan lichamelijk even op de bank bij moet komen
Ik wil mezelf ook nog met een aantal dingen verwennen en dit soort verhalen helpen niet echt om het nog even uit te stellen![]()
![]()
Ik mag ècht geen hardloopspul kopen voorlopig. We hebben net een vakantie geboekt en daar is de bankrekening toch wel een beetje van geschrokken![]()
Maar goed, ik denk dat ik marktplaats maar weer eens ga aanslingeren. Er staat nogal wat wat wel verkocht kanen dan kan ik misschien toch nog iets voor mezelf kopen
Boh. Die spytool werkt toch lekker.
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)e&noreplyfrom=192696
Haha. Zou ik vaker moeten gebruiken.
/offtopic.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik sta in de OP van 2 reeksen en dan is dat programma echt niet meer geschiktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Boh. Die spytool werkt toch lekker.
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)e&noreplyfrom=192696
Haha. Zou ik vaker moeten gebruiken.
/offtopic.
Wat zou je nog willen hebben dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik mag ècht geen hardloopspul kopen voorlopig. We hebben net een vakantie geboekt en daar is de bankrekening toch wel een beetje van geschrokken![]()
Maar goed, ik denk dat ik marktplaats maar weer eens ga aanslingeren. Er staat nogal wat wat wel verkocht kanen dan kan ik misschien toch nog iets voor mezelf kopen
Nou.. hij is .. erm.. wel goedkoop.. en tja. De kans dat hij wordt gestolen is ook.. kleinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
http://sport.marktplaats.(...)en-merk-newline.html![]()
![]()
RAAP ME OP.
Hip jasje tochquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
RAAP ME OP.
![]()
Ah zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik sta in de OP van 2 reeksen en dan is dat programma echt niet meer geschikt
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hahahaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
RAAP ME OP.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Oh wauw diegene wil er nog 20 euro voor hebben...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
RAAP ME OP.
Ja en de jaren 80 belde! Die willen erg graag hun jasje terug!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Om te zieken zou ik bijna een bod willen doen van 1 euroquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
RAAP ME OP.
![]()
![]()
De laatste die over de 5km finishlijn komt moet hem dragen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Om te zieken zou ik bijna een bod willen doen van 1 euro
Dat geeft wel motivatiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
De laatste die over de 5km finishlijn komt moet hem dragen!![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
De laatste die over de 5km finishlijn komt moet hem dragen!haha daar gaan we allemaal harder van lopen.
Eigenlijk een paar goede shortsquote:want ik heb nu alleen een katoenen broekje wat nog van m'n moeder is geweest... Tja... En een water/winddicht jasje voor van de winter.
Shortje wil ik ook nog! Heb nu een capri en een lange tight maar geen kort broekje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Eigenlijk een paar goede shortswant ik heb nu alleen een katoenen broekje wat nog van m'n moeder is geweest... Tja... En een water/winddicht jasje voor van de winter.
Hoewel ik me afvraag of ik het aan zou doen als ik het wel zou hebben...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ikke wel hoor. Ook al zijn m'n benen misschien wat stevig, ik vind m'n zwarte capri echt veels te heet nu!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Shortje wil ik ook nog! Heb nu een capri en een lange tight maar geen kort broekje.
Hoewel ik me afvraag of ik het aan zou doen als ik het wel zou hebben...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik wil ook nog wel een shortje, heb alleen een kort broekje van jogging stof, maar eeuh zweetreet enzoAl vind ik m'n rokje ook wel ideaal.
![]()
Ja zijn ook echt veel te heel! Maar bovenbenen blijven toch hekelpuntje bij me.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ikke wel hoor. Ook al zijn m'n benen misschien wat stevig, ik vind m'n zwarte capri echt veels te heet nu!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik snap je! Hier ook hoor. Maar goed, ik werk eraan, aan die benen dus. Ze moeten dan ook maar vast wennen aan dat broekjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja zijn ook echt veel te heel! Maar bovenbenen blijven toch hekelpuntje bij me.
Bleh vraag me af of ik komende week uberhaupt nog ga lopen met die stomme rug. 1 voordeel is wel dat ik nu helemaal geen trek heb in eten omdat ik veel minder beweeg en me niet zo lekker voel door de pijn en slaaptekort.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef Shravani het volgende:
[..]
whaha ik dacht dat je het over die Franse zwemmer had![]()
![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja heb ik ook, ik doe ook gewoon rokjes aan in de zomer maar das toch anders dan rondrennen in een kort strak broekje haha.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik snap je! Hier ook hoor. Maar goed, ik werk eraan, aan die benen dus. Ze moeten dan ook maar vast wennen aan dat broekje
Maar goed moet niet zeiken maar ben een vrouw dus ben helaas zo voorgeprogrammeerd..What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hier hetzelfde hoor. Heel herkenbaar. Maar je moet er een keer doorheen en dan is het echt veel lekkerderquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, ik doe ook gewoon rokjes aan in de zomer maar das toch anders dan rondrennen in een kort strak broekje haha.
Maar goed moet niet zeiken maar ben een vrouw dus ben helaas zo voorgeprogrammeerd..
Neequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:23 schreef IbeBen het volgende:
Ik overweeg om met een aantal collega's mee te doen aan de Mudmastersiemand hou me tegen!
Doen!
Ga ik toch nog eens op zoek naar een shortje en als ik m echt niet aan wil kan ik m dan nog altijd aan jou gevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor. Heel herkenbaar. Maar je moet er een keer doorheen en dan is het echt veel lekkerder
Hardlooprokjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor. Heel herkenbaar. Maar je moet er een keer doorheen en dan is het echt veel lekkerder
Er komen toch wel filmpjes op intranet te staan he?quote:
Mwa, da's minder mijn ding... Ik wil eigenlijk zoietsquote:
Of deze
Die laatste is (op de kleur na![]()
) ook wel stoer
Vanzelfsprekend. Wel het gedeelte waar jullie niet op kunnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Er komen toch wel filmpjes op intranet te staan he?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:28 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Wel het gedeelte waar jullie niet op kunnen
Die komt in meerdere kleurenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:27 schreef Maraca het volgende:
Die laatste is (op de kleur na![]()
) ook wel stoer
![]()
Ik ga eerst even wat spullen verkopen op MPquote:
quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik blijf het knap vinden van ons landje. Zo weinig atleten om uit te kiezen en naar mijn idee toch nog heel goed scoren!
It's funny
Veldhuis is ook altijd zo blij
Zwartquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar dan wel met een kleurrijk shirtje...
Bij drukwerk is zwart ook een kleurquote:
*rolt met ogen*quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:31 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Had je maar het juiste vakgebied moeten kiezen
Daaromquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij drukwerk is zwart ook een kleur![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: