abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115053698

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
Ja doei.
pi_115053755
Haha, nou komt 'ie hoor:
5 km in 22:38. Gemiddelde pace: 4:31 min/km. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115053798
^O^
Ja doei.
pi_115053841
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:49 schreef Nero22 het volgende:
Haha, nou komt 'ie hoor:
Netjes ^O^
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:54:47 #5
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_115054029
quote:
Haha, nou komt 'ie hoor:
[ afbeelding ]
Wow :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_115054174
Ja, abnormaal. Als ik me dood zou kúnnen blijven lopen zoals vanmiddag zou ik op z'n positiefst 26 nogwat ofzo halen op de 5km :') Nou ja, hè? :+
Ja doei.
pi_115054291
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, abnormaal. Als ik me dood zou kúnnen blijven lopen zoals vanmiddag zou ik op z'n positiefst 26 nogwat ofzo halen op de 5km :') Nou ja, hè? :+
Jôh, ieder zijn tempo! 26 minuten vind ik nog knap hoor! Ik bedoel: er zijn meer mensen die zeggen dat ze er een uur over doen dan dat er mensen zijn die hem binnen een half uur lopen. ^O^

Zo jammer dat ik niet kan uploaden naar Endomondo... ;( Hopelijk komt er gauw weer een fix voor de website die dat mogelijk maakte. Nu moet ik het handmatig invoeren en ik ben lui als wat... :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115054344
Ik gooi het telkens op Runkeeper maar ik ga het maar eens met Endomondo doen. Nu blijf ik laatste in het klassement natuurlijk :P
pi_115054347
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:59 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Jôh, ieder zijn tempo! 26 minuten vind ik nog knap hoor! Ik bedoel: er zijn meer mensen die zeggen dat ze er een uur over doen dan dat er mensen zijn die hem binnen een half uur lopen. ^O^

Zo jammer dat ik niet kan uploaden naar Endomondo... ;( Hopelijk komt er gauw weer een fix voor de website die dat mogelijk maakte. Nu moet ik het handmatig invoeren en ik ben lui als wat... :')
creëert hij geen .gpx dan?
Ja doei.
pi_115054389
Maar hoezo kan je niet uploaden dan? Je hebt toch gewoon een gpx-file?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_115054463
Een eckte FOK!baas zou trouwens zijn .gpx zelf schrijven om zo te doen alsof hij 'buiten' geweest is.
Ja doei.
pi_115054479
Pijnstillers O+
Dat scheelt veel zeg niet normaal!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_115054501
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

creëert hij geen .gpx dan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:00 schreef mosselmossel het volgende:
Maar hoezo kan je niet uploaden dan? Je hebt toch gewoon een gpx-file?
Geeft Nike niet vrij. ;( Daarvoor moet je diep in hun server graven en die kennis en kunde heb ik niet. ;(

Heb wel een gewone link (die je alleen krijgt als je hem deelt op Facebook of Twitter, maar goed):
http://nikeplus.nike.com/(...)ction_ref_map=%5B%5D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115054509
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Een eckte FOK!baas zou trouwens zijn .gpx zelf schrijven om zo te doen alsof hij 'buiten' geweest is.
LOL :D
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:02:42 #15
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_115054521
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
_O-
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:04:55 #16
4507 Kwamo
Het is mij
pi_115054727
Het is gewoon XML, moet kunnen :7
pi_115054824
Zelfs ik zou 't kunnen.
Ja doei.
pi_115056095
Vorige keer zat ik te miepen over mijn cooper, maar vandaag zou ik ongeveer 2,65 km hebben gelopen. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115056364
NOUNIETMEERZEURENOK!? :(

:P

Zo, vanavond gezond experimentmaal: lasagne met bladeren met 2/3 roggemeel! Ben benieuwd! :o
Ja doei.
pi_115056411
ok :@

OMG lasagne! :9~ :9~ :9~
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115056420
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
NOUNIETMEERZEURENOK!? :(

:P

Zo, vanavond gezond experimentmaal: lasagne met bladeren met 2/3 roggemeel! Ben benieuwd! :o
Hoe doe je dat ? :o
pi_115056488
100 gram tipo 00, 200 gram roggemeel, 3 eieren, klein beetje water/olijfolie en kneden maar!

En dan straks door de pastamachine :9

Maar dan zonder sliertjes

En ja, dit is een foto van mij, pasta makend :+
Ja doei.
pi_115056498
quote:
Haha, nou komt 'ie hoor:
[ afbeelding ]
:o
Dat is vrij snel!
_O_
pi_115056581
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
100 gram tipo 00, 200 gram roggemeel, 3 eieren, klein beetje water/olijfolie en kneden maar!

[ afbeelding ]

^O^
Dat apparaat hebben wij ook en we gebruiken hem vrij vaak. (Atlas 150???? ;) )
pi_115057055
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:

[ afbeelding ]

Ben benieuwd, klinkt eigenlijk wel erg lekker. Denk dat het nog beter vult dan gewone lasagne.
Ik zou eigenlijk risotto maken maar aangezien mijn rug het even niet doet gaat de heer des huize koken (krulfrietjes :D)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')