SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Netjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:49 schreef Nero22 het volgende:
Haha, nou komt 'ie hoor:
5 km in 22:38. Gemiddelde pace: 4:31 min/km.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Wowquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:49 schreef Nero22 het volgende:
Haha, nou komt 'ie hoor:
[ afbeelding ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja, abnormaal. Als ik me dood zou kúnnen blijven lopen zoals vanmiddag zou ik op z'n positiefst 26 nogwat ofzo halen op de 5kmNou ja, hè?
Ja doei.![]()
Jôh, ieder zijn tempo! 26 minuten vind ik nog knap hoor! Ik bedoel: er zijn meer mensen die zeggen dat ze er een uur over doen dan dat er mensen zijn die hem binnen een half uur lopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, abnormaal. Als ik me dood zou kúnnen blijven lopen zoals vanmiddag zou ik op z'n positiefst 26 nogwat ofzo halen op de 5kmNou ja, hè?
![]()
Zo jammer dat ik niet kan uploaden naar Endomondo...Hopelijk komt er gauw weer een fix voor de website die dat mogelijk maakte. Nu moet ik het handmatig invoeren en ik ben lui als wat...
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik gooi het telkens op Runkeeper maar ik ga het maar eens met Endomondo doen. Nu blijf ik laatste in het klassement natuurlijk![]()
![]()
creëert hij geen .gpx dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:59 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jôh, ieder zijn tempo! 26 minuten vind ik nog knap hoor! Ik bedoel: er zijn meer mensen die zeggen dat ze er een uur over doen dan dat er mensen zijn die hem binnen een half uur lopen.![]()
Zo jammer dat ik niet kan uploaden naar Endomondo...Hopelijk komt er gauw weer een fix voor de website die dat mogelijk maakte. Nu moet ik het handmatig invoeren en ik ben lui als wat...
Ja doei.![]()
Maar hoezo kan je niet uploaden dan? Je hebt toch gewoon een gpx-file?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Een eckte FOK!baas zou trouwens zijn .gpx zelf schrijven om zo te doen alsof hij 'buiten' geweest is.Ja doei.![]()
Pijnstillers![]()
Dat scheelt veel zeg niet normaal!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Geeft Nike niet vrij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:00 schreef mosselmossel het volgende:
Maar hoezo kan je niet uploaden dan? Je hebt toch gewoon een gpx-file?Daarvoor moet je diep in hun server graven en die kennis en kunde heb ik niet.
Heb wel een gewone link (die je alleen krijgt als je hem deelt op Facebook of Twitter, maar goed):
http://nikeplus.nike.com/(...)ction_ref_map=%5B%5DIt's funny
LOLquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Een eckte FOK!baas zou trouwens zijn .gpx zelf schrijven om zo te doen alsof hij 'buiten' geweest is.
It's funny
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Een eckte FOK!baas zou trouwens zijn .gpx zelf schrijven om zo te doen alsof hij 'buiten' geweest is.![]()
![]()
Vorige keer zat ik te miepen over mijn cooper, maar vandaag zou ik ongeveer 2,65 km hebben gelopen.
It's funny
NOUNIETMEERZEURENOK!?
Zo, vanavond gezond experimentmaal: lasagne met bladeren met 2/3 roggemeel! Ben benieuwd!
Ja doei.![]()
Hoe doe je dat ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
NOUNIETMEERZEURENOK!?
Zo, vanavond gezond experimentmaal: lasagne met bladeren met 2/3 roggemeel! Ben benieuwd!![]()
![]()
100 gram tipo 00, 200 gram roggemeel, 3 eieren, klein beetje water/olijfolie en kneden maar!
En dan straks door de pastamachine
Maar dan zonder sliertjes
En ja, dit is een foto van mij, pasta makend
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:49 schreef Nero22 het volgende:
Haha, nou komt 'ie hoor:
[ afbeelding ]
Dat is vrij snel!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
100 gram tipo 00, 200 gram roggemeel, 3 eieren, klein beetje water/olijfolie en kneden maar!
[ afbeelding ]
En ja, dit is een foto van mij, pasta makend![]()
Dat apparaat hebben wij ook en we gebruiken hem vrij vaak. (Atlas 150????)
![]()
Ben benieuwd, klinkt eigenlijk wel erg lekker. Denk dat het nog beter vult dan gewone lasagne.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, dit is een foto van mij, pasta makend
Ik zou eigenlijk risotto maken maar aangezien mijn rug het even niet doet gaat de heer des huize koken (krulfrietjes)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:quote:Whehehe het is ook overal hetzelfde.quote:
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Pasta *ril*quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, dit is een foto van mij, pasta makend![]()
Ga een zalmwrap maken
Haha ja prachtig, maar moet zeg dat hij steeds meer gezonde maaltijden weet te maken!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:40 schreef CklokC het volgende:
[..]
[..]
[..]
Whehehe het is ook overal hetzelfde.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Er is toch vast wel 1 soort pasta dat je lekker vind?quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Er is toch vast wel 1 soort pasta dat je lekker vind?![]()
quote:
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Dat is dan ook errug lekker!quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ook niet die verse van ah, gevuld met iets?quote:
Of walg je gewoon echt van de structuur van pasta want dan houdt het idd snel op
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Het is inderdaad de structuurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ook niet die verse van ah, gevuld met iets?
Of walg je gewoon echt van de structuur van pasta want dan houdt het idd snel op
De structuur van echt verse pasta verschilt overigens ook enorm met de structuur van gedroogde pastaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ook niet die verse van ah, gevuld met iets?
Ja doei.![]()
In dat geval. Hoe laat eten we?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De structuur van echt verse pasta verschilt overigens ook enorm met de structuur van gedroogde pasta
Absoluut!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De structuur van echt verse pasta verschilt overigens ook enorm met de structuur van gedroogde pasta
En de verschillende soort pasta hebben ook andere structuren!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Yup! Maak normaal volkorenpasta, da's al iets 'hartiger' om 't zo maar te noemen, kan 't niet echt omschrijven. Ben benieuwd hoe de roggepasta wordt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Absoluut!
En de verschillende soort pasta hebben ook andere structuren!
Ja doei.![]()
Heb er zelf geen moeite mee zolang het goed klaar gemaakt is. sommige mensen krijgen het voor elkaar de pasta 2 keer zo lang te koken als nodig is en dan krijg ik het ook niet meer weg.quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hahahaha ik wilde ook volkorenpasta noemen als voorbeeld maar wist ook niet hoe ik moest omschrijvenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup! Maak normaal volkorenpasta, da's al iets 'hartiger' om 't zo maar te noemen, kan 't niet echt omschrijven. Ben benieuwd hoe de roggepasta wordt!
Ik vind het geen etenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heb er zelf geen moeite mee zolang het goed klaar gemaakt is. sommige mensen krijgen het voor elkaar de pasta 2 keer zo lang te koken als nodig is en dan krijg ik het ook niet meer weg.het is niks, smaakt naar niks en de structuur is akelig
![]()
(En dan wel witte rijst eten.. logica)
Lekker pasta! Wij eten vanavond lekker fout, frietjes
Heb vanmiddag les 2 van Evy gelopen, iets minder hard en minder ver dan 2 dagen geleden, maar ik liep vandaag in een nieuwe omgeving dus moest alle paadjes nog even uitvinden en lekker om me heen gekeken met rennen. Ook liep ik aan het eind van les 1 op Bulletproof van La Roux en dat vind ik een heerlijk nummer, dus daar zal ik ook ongemerkt harder gelopen hebben
Verder ging het wel goed, wel weer last van blaren (altijd de 1e 2 keer dat ik m'n hardloopschoenen aan heb, als het goed is moet het nu minder gaan worden (blarenpleisters zitten op m'n hielen).![]()
Nou ja structuur bepaald stiekem heel veel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het geen etenhet is niks, smaakt naar niks en de structuur is akelig
![]()
(En dan wel witte rijst eten.. logica)
Als ik iets een vieze structuur vind hebben waag ik me er ook niet meer. Ik heb dat met aubergine, vind met de smaak niets mis maar vind de structuur gewoon niet lekker eten.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Blaren door je hardloopschoenen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:55 schreef belle1608 het volgende:
Lekker pasta! Wij eten vanavond lekker fout, frietjes
Heb vanmiddag les 2 van Evy gelopen, iets minder hard en minder ver dan 2 dagen geleden, maar ik liep vandaag in een nieuwe omgeving dus moest alle paadjes nog even uitvinden en lekker om me heen gekeken met rennen. Ook liep ik aan het eind van les 1 op Bulletproof van La Roux en dat vind ik een heerlijk nummer, dus daar zal ik ook ongemerkt harder gelopen hebben
Verder ging het wel goed, wel weer last van blaren (altijd de 1e 2 keer dat ik m'n hardloopschoenen aan heb, als het goed is moet het nu minder gaan worden (blarenpleisters zitten op m'n hielen).Ja, en er zijn altijd mensen die roepen "ja, maar dan heb je die van mij nog niet geprobeerd". Ja, het zal me een rotzorg zijn dat er 20kg rozemarijn in zit. Die structuur blijft hetzelfdequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ja structuur bepaald stiekem heel veel!
Als ik iets een vieze structuur vind hebben waag ik me er ook niet meer. Ik heb dat met aubergine, vind met de smaak niets mis maar vind de structuur gewoon niet lekker eten.
Ja, altijd de 1e 2 dagen/lessen en daarna niet meer.. al 3 jaar langquote:(loop steeds met minimaal een half jaar ertussen, afgelopen jaar zelfs een jaar niet gelopen.
![]()
Volkorenpasta + spinazie + magere spek + paturain is total winquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup! Maak normaal volkorenpasta, da's al iets 'hartiger' om 't zo maar te noemen, kan 't niet echt omschrijven. Ben benieuwd hoe de roggepasta wordt!![]()
![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
heb je nog dezelfde hardloopschoenen als die je 3 jaar geleden hebt gekocht?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, altijd de 1e 2 dagen/lessen en daarna niet meer.. al 3 jaar lang(loop steeds met minimaal een half jaar ertussen, afgelopen jaar zelfs een jaar niet gelopen.
Jep, 1e jaar 1 serie Evy gelopen, daarna gestopt, 2e jaar 1e 2 lessen van Evy gelopen, daarna gestopt en sinds eergister weer begonnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
heb je nog dezelfde hardloopschoenen als die je 3 jaar geleden hebt gekocht?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: