Deel 1: Vriend betaalt niets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn vriend geeft nooit geld uit aan mij.
Ik heb al een tijdje een vriend, het gaat op zich allemkaal prima en we hebben veel lol samen en goede seks.
Alleen geeft hij nooit geld aan me uit.
Uit eten: allebei de helft
Bioscoop: allebei eigen kaartje
Als ik bij hem ben en we doen boodschappen ' moet' ik betalen, want hij betaalt de rest van de tijd alles voor zijn huis.
Ik vrees voor mijn verjaardag en met Kerst kreeg ik niets.
Ik heb voor hem toen wel een kleinigheidje gekocht, we waren nog niet zo lang samen, dus ik ond het niet zo raar dat ik niets kreeg.
Als hij op stap gaat met vrienden, betaalt hij gewoon rondjes enzo, met mij doen we ieder de helft.
Hij heeft ook een verjaardagsfeest gegeven waar ik niet uitgenodigd was (we kenden elkaar niet zo lang) en dat heeft veel geld gekost en hij koopt heel vaak dure dingen voor zichzelf. Laatst heeft hij zo'n helicoptertje besteld dat je kan besturen met de ipad en ik heb letterlijk nog nooit iets gekregen van hem. Ik oest zelfs mijn eigen tandpasta meenemen.
Wat moet ik hiermee? Is dat normaal?
Op mobiel kun je ook reeksen toch? Maar het is al een reeks zie ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:04 schreef zarGon het volgende:
(Had onbedoeld de lapo. Ben op mobiel, pas de OP zo wel aan. Kan een mod dit topic reeksen?)
Eerste keer dat ik een vervolgdeel open op mijn mobiel; het topic wordt blijkbaar automatisch gereekst.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op mobiel kun je ook reeksen toch? Maar het is al een reeks zie ik
4 jaar, en ja voor de rest klopt alles. Laag zelfbeeld, geen zelfvertrouwen. Zij beseft het allang maar kan zich niet overhalen om te doen wat ze moet doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm... Wel off-topic, maar hoe lang is dit aan de gang eigenlijk? Ik begrijp het gewoon niet... Enige wat ik kan bedenken is dat ze geen zelfrespect heeft, een laag zelfbeeld heeft en vertrouwen in haarzelf mist. Maar ja, ook zij zal het ooit beseffen.
Dus als hij condooms/pil betaald is het klaar voor jou en kan hij zijn huidige levenstijl voortzetten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:07 schreef Leandra het volgende:
Dus jullie hebben allebei je eigen huisvestingskosten, en als hij doordeweeks bij jou is zit hij volledig op jouw kosten te eten/drinken/snoepen, en als jij in het weekend bij hem bent dan moet jij niet alleen alle boodschappen voor het weekend betalen, maar je mag als dank zijn huis ook nog eens gratis schoonmaken?
Ik mag hopen dat hij zijn eigen condooms betaalt, en als jullie het zonder doen dan zou ik hem laten meebetalen aan de pil.
Je wordt in de maling genomen, al even afgezien van het feit dat hij 2 keer zoveel verdient als jij.
Deze vent investeert op geen enkele manier in je, run!
En TS maakt gratis schoon kennelijk.... hij deelt zijn kosten voor hem voordeliger dan 50/50.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:10 schreef papernote het volgende:
Oftewel: hij zorgt er voor dat zijn kosten netjes 50/50 worden gedeeld. Zij (de TS) is te laks om dit te doen en komt hier over klagen.
Nee, dat komt erbij.... wat hij doet is natuurlijk sowieso absurd, maar als hij zeikt en zij wil blijven dan zal ze hem ook moeten laten meebetalen aan de kosten die zij maakt om seks met hem te kunnen hebben met een zo klein mogelijk risico op een zwangerschap.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus als hij condooms/pil betaald is het klaar voor jou en kan hij zijn huidige levenstijl voortzetten?
Naar wat ik uit TS haar rommelige verhaal begreep betaald TS 100% en niet 50.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En TS maakt gratis schoon kennelijk.... hij deelt zijn kosten voor hem voordeliger dan 50/50.
Alleen al om het schoonmaken zou TS max de helft van de boodschappen moeten betalen.
Nee, dan is het niet automatisch 100%, maar het feit dat zij schoonmaakt en alle weekendboodschappen betaalt is ronduit absurd, de kosten van een schoonmaakster zijn sowieso al de helft van de kosten van weekendboodschappen, dus dat zou hij haar iig al moeten vergoeden als hij het zo "eerlijk" wil verdelen omdat hij de rest van de kosten van zijn huisvesting al betaalt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Naar wat ik uit TS haar rommelige verhaal begreep betaald TS 100% en niet 50.
Maar ff voor de goede orde, omdat TS het hele huishouden doet, zou ze slechts 50% moeten betalen? En wat als TS stopt met het huishouden, is het dan 100?
Ik krijg hier grote vraagtekens bij. Is het dan ook een zooi als TS komt/ Of is het niet schoon volgens haar normen en gaat ze dan uit zichzelf aan de slag? Als ik bezoek krijg zorg ik van te voren dat het wat netjes oogt bij mij thuis. En zaken als wc en badkamer houdt ik sowieso goed schoon. als ik ergens een hekel aan heb dan is het ergens te komen en er is een verschrikkelijk gore wc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En TS maakt gratis schoon kennelijk.... hij deelt zijn kosten voor hem voordeliger dan 50/50.
Alleen al om het schoonmaken zou TS max de helft van de boodschappen moeten betalen.
Weet je wat het leuke is, de huisvestkosten kan hij deels terugkrijgen (teruggave stroom/gas/water), zou hij dat dan netjes aan TS betalen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dan is het niet automatisch 100%, maar het feit dat zij schoonmaakt en alle weekendboodschappen betaalt is ronduit absurd, de kosten van een schoonmaakster zijn sowieso al de helft van de kosten van weekendboodschappen, dus dat zou hij haar iig al moeten vergoeden als hij het zo "eerlijk" wil verdelen omdat hij de rest van de kosten van zijn huisvesting al betaalt.
De regeling zoals hij die ingesteld heeft is absurd, dat staat buiten kijf, maar dat hij wel zijn vaste lasten met haar verrekent door haar de boodschappen te laten betalen, maar niet haar inspanning in zijn huis verrekent is hypocriet van hem.
Oh, je bedoelt als bij de jaarafrekening blijkt dat hij minder gebruikt heeft dan hij aan maandelijkse voorschotten betaalt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weet je wat het leuke is, de huisvestkosten kan hij deels terugkrijgen (teruggave stroom/gas/water), zou hij dat dan netjes aan TS betalen?
Die dildo fluistert geen lieve dingen in haar oorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:30 schreef ikhebgelijk het volgende:
Het feit dat TS haar relaas hier op fok gooit zeg genoeg over de relatie denk ik.
Het is heel simpel TS moet de plus en min punten afwegen. En dan tot de conclusie komen dat een dildo goedkoper is.
haar vriend alleen als ze hem er voor betaald.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die dildo fluistert geen lieve dingen in haar oor
Maar die vraagt ook geen geld na gebruikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, wellicht hebben we een gat in de markt gevondenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
haar vriend alleen als ze hem er voor betaald.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar die vraagt ook geen geld na gebruik
3 zielen, 1 gedachte...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, wellicht hebben we een gat in de markt gevonden
Een dildo met bluetooth headset voor lieve woordjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
Nee man gewoon een dildo sweet talk app voor de smartphone.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een dildo met bluetooth headset voor lieve woordjes
Sensoren inbouwen zodat het ook nog een beetje interactief is.
Damn, we gaan binnenlopen, zijn we TS een percentage verschuldigd voor de inspiratie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een dildo met bluetooth headset voor lieve woordjes
Sensoren inbouwen zodat het ook nog een beetje interactief is.
Kan ook. Dan moet je wel het flitslicht van de camera gebruiken om haar hartslag te meten. Dan kun je die sweet talk op een hoger niveau brengen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:37 schreef ikhebgelijk het volgende:
[..]
Nee man gewoon een dildo sweet talk app voor de smartphone.
Misschien kunnen we er een op de markt proberen te brengen, wat vrouwelijke inbreng in zo'n project is nooit weg. Misschien is het echt een gat in de marktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weer 2 maanden boodschappenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een op de markt proberen te brengen, wat vrouwelijke inbreng in zo'n project is nooit weg. Misschien is het echt een gat in de markt. Worden we rijk en geven we TS ook wat als compensatie voor het puike idee, kan ze wat dingen voor dat geweldige vriendje van haar betalen.
Ik dacht meer aan wat geld voor een huishoudsterquote:
Als ik het vriendje een beetje juist inschat dan doet hij de huishoudster er ook nog even bij....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan wat geld voor een huishoudster
Zodat ie niet hoeft te betalenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik het vriendje een beetje juist inschat dan doet hij de huishoudster er ook nog even bij....
quote:
Nee, wij hebben nog steeds twee huizen, en degene van wie het huis is waar we zijn betaalt in principe de boodschappen, met daarbij de aantekening dat we beduidend vaker gezamenlijk in zijn huis zijn dan in het mijne, maar dat is niet mijn keuze.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:47 schreef Kloonhommel het volgende:
Betalen jullie ook 50% van weekendboodschappen (ik neem aan dat jullie dan niet samenwonen)? Hoe zit het met benzine? (ook weer neem ik aan dat slechts 1 van jullie een auto heeft).
Dit vind ik eigenlijk niet meer dan normaal... het is zo 1820 dat de man alles voor de man moet dokken...quote:Uit eten: allebei de helft
Bioscoop: allebei eigen kaartje
Nee, voor een eerste date is het helemaal niet vreemd, maar als je al 9½ maand een relatie hebt dan kun je dat best af en toe loslaten en eens wat voor de ander betalen, helemaal als er flinke inkomensverschillen zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef polariteit het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk niet meer dan normaal... het is zo 1820 dat de man alles voor de man moet dokken...
Lijkt me stug, ik denk eerder dat ze bezig is met zijn huishouden...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:54 schreef Toekito het volgende:
TS is onderweg om de relatie een halt toe te roepen?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lijkt me stug, ik denk eerder dat ze bezig is met zijn huishouden...
Ik vind het vrij normaal dat je als man bij de eerste paar dates als eerste de poging doet te betalen als het onderwerp verder niet ter sprake is gekomen. Als aangegeven wordt dat ze dat liever niet heeft, ook prima. Maar gaan zeuren over elke centquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef polariteit het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk niet meer dan normaal... het is zo 1820 dat de man alles voor de man moet dokken...
we zouden hem het linkje even moeten mailen. Of zou die te gierig zijn voor internet? Of zou TS betalen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:03 schreef Thrar het volgende:
Eigenlijk moet haar vriend deze reacties even lezen.
Als dat niet helpt dan weet ik het ook niet meer
Ze betaalt waarschijnlijk per minuut dat ze er gebruik van maakt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
we zouden hem het linkje even moeten mailen. Of zou die te gierig zijn voor internet? Of zou TS betalen?
Ze zei dat ze weg moestquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:54 schreef Toekito het volgende:
TS is onderweg om de relatie een halt toe te roepen?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:46 schreef tech4u het volgende:
Ik zie het al voor me.
TS haar vriend stuurt rekening van het weekend:
Hey schatje ik heb weer even de kosten van het afgelopen weekend op papier gezet.
Gas, water, licht = 100 per maand / 30 = 3,33 per dag. In het weekend zal dit hoger liggen dus maken we er ¤5,- van. 15 voor 3 dagen dus 7,50 per persoon.
Slijtage bank: 3/5500 (aantal dagen/totale aantal dagen dat een gemiddelde bank meegaat) * ¤1000 = ¤0,54 / 2 = ¤0,27 per persoon
Slijtage tv: Tv heeft 20.000 branduren, we kijken gemiddeld zo'n 8 uur tv in het weekend. De tv kostte 700 euro. 8/20.000*700 = ¤0,28 Dus ¤0,14 per persoon.
Gebruik internetprovider: 30 per maand, dus 3 per dag. Is 4,50 per persoon voor het weekend.
Extra slijtage aan de vloer doordat je de hele dag met hakken over de vloer loopt: ¤1,50
Totaal: ¤13,91,-
Jij had de vrijdagmiddag wat snacks gehaald ter waarde van 10,52. Zou je het restant van ¤3,39 z.s.m willen storten op rekeningnummer 31.56.93.324? Ik reken met een boete van 0,10 per dag. Vorige keer was je 2 dagen te laat dus zou je die extra 0,20 ook even kunnen overmaken?
Als je vragen hebt over de berekening hoor ik het graag.
Veel liefs van je schatje
Ik zie het al voor me.
Hey schatje ik heb weer even de kosten van het afgelopen weekend op papier gezet.
Gas, water, licht = 100 per maand / 30 = 3,33 per dag. In het weekend zal dit hoger liggen dus maken we er ¤5,- van. 15 voor 3 dagen dus 7,50 per persoon.
Slijtage bank: 3/5500 (aantal dagen/totale aantal dagen dat een gemiddelde bank meegaat) * ¤1000 = ¤0,54 / 2 = ¤0,27 per persoon
Slijtage tv: Tv heeft 20.000 branduren, we kijken gemiddeld zo'n 8 uur tv in het weekend. De tv kostte 700 euro. 8/20.000*700 = ¤0,28 Dus ¤0,14 per persoon.
Gebruik internetprovider: 30 per maand, dus 3 per dag. Is 4,50 per persoon voor het weekend.
Extra slijtage aan de vloer doordat je de hele dag met hakken over de vloer loopt: ¤1,50
Jij had de vrijdagmiddag wat snacks gehaald ter waarde van 10,52. Zou je het restant van ¤3,39 z.s.m willen storten op rekeningnummer 31.56.93.324? Ik reken met een boete van 0,10 per dag. Vorige keer was je 2 dagen te laat dus zou je die extra 0,20 ook even kunnen overmaken?
HOAX! Hij zou die snacks er nooit van af trekkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:46 schreef tech4u het volgende:
Ik zie het al voor me.
Deels waar inderdaad, de helft is natuurlijk voor TS eigen rekening. Op voorwaarde dat ze even veel van de snacks heeft gegeten als haar vriend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
HOAX! Hij zou die snacks er nooit van af trekken
Zou hij die snacks ook per stuk berekenen...1 pinda, 1 borrelnoot....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:09 schreef tech4u het volgende:
[..]
Deels waar inderdaad, de helft is natuurlijk voor TS eigen rekening. Op voorwaarde dat ze even veel van de snacks heeft gegeten als haar vriend.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou hij die snacks ook per stuk berekenen...1 pinda, 1 borrelnoot....
Ik zie het al voor me.
Ik zie het al voor me.
per kgquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou hij die snacks ook per stuk berekenen...1 pinda, 1 borrelnoot....
quote:
jawel in het begin betaalde ze af en toe voor hem bij de bios enzo, hij deed dat niet , nu doet zij dat ook niet meer. Maar het gaat er volgens mij ook vooral om dat hij een beetje door slaat in alles pietje precies berekenen waardoor zij het gevoel krijgt dat hij haar niet belangrijk vind. Vooral omdat hij wel eens vrienden trakteert en dus bij hun niet zo is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ik merk eigenlijk niet op dat TS zoveel meer aan hem uitgeeft...
Denk je daadwerkelijk dat die vrienden geen rondjes terug geven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jawel in het begin betaalde ze af en toe voor hem bij de bios enzo, hij deed dat niet , nu doet zij dat ook niet meer. Maar het gaat er volgens mij ook vooral om dat hij een beetje door slaat in alles pietje precies berekenen waardoor zij het gevoel krijgt dat hij haar niet belangrijk vind. Vooral omdat hij wel eens vrienden trakteert en dus bij hun niet zo is.
Gebaseerd op wat jij zegt zou het dus NU de beurt van haar vriend moeten zijn om "een rondje te geven" door bijv de bios een keer te betalen aangezien zij al getrakteerd heeft ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk je daadwerkelijk dat die vrienden geen rondjes terug geven?
Joah... Maar ik zou er niet geobsedeerd mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat jij zegt zou het dus NU de beurt van haar vriend moeten zijn om "een rondje te geven" door bijv de bios een keer te betalen aangezien zij al getrakteerd heeft ...
Sorry hoor, maar zijn argument dat zij de boodschappen moet betalen als ze het weekend bij hem is, is echt te zot voor woorden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah... Maar ik zou er niet geobsedeerd mee bezig zijn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:18 schreef Lienekien het volgende:
Ze is er ook niet geobsedeerd mee bezig. Maar het stoort haar wel.
Ik verplaatste me in haar vriend en niet in haar op dat momentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zijn argument dat zij de boodschappen moet betalen als ze het weekend bij hem is, is echt te zot voor woorden.
Ja dat gaat heel ver, wat een sloeber.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zijn argument dat zij de boodschappen moet betalen als ze het weekend bij hem is, is echt te zot voor woorden.
Maar waarom betaal jij de hele weekendboodschappen en niet de helft daarvan? Waarom vind je het zo vanzelfsprekend?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
Pff, deel twee ja?
Ik betaal meestal voor de weekendboodschappen rond de 60 euro, voor 2 dagen eten, vaak nog wat extra drinken en stokbrood/croissantjes, laats waren de afwasblokken op, die betaal ik dan ook. Verder zal hij zo'n fles cola in de week bij mij thuis opdrinken ( meestal drinkt hij niets anders) en haal ik altijd iets te knabbelen in huis. Als we uit eten gingen of naar de bios betaalde ik totvoor een maand of 3 geleden nog wel eens, nu doen we altijd 50/50.
Ik koop verder nog steeds af en toe wat voor hem, bosje bloemen, kaartje, een garde omdat hij die van hem in de pan had laten staan en t handvat gesmolten was, omdat ik dat leuk vind trouwens, niet omdat ik iets terug verwacht, dat doe ik al lang niet meer.
Overigens ben ik nu weer thuis omdat ik erover begon dat ik het zo jammer vind dat hij nooit eensviets aan me uitgeeft. Hij wilde er niet over praten en ik kon beter naar huis gaan.
Ik ben boos dus...
Dat poetsen bij hem vind ik trouwens geen probleem, dat vind ik niet erg en is ook geen discussiepunt, doe het graag voor hem en hij heeft er een hekel aan.
O en wat de familie betreft... Hij gaat daar wel vaak heen, ik word gewoon niet mee gevraagd, jammer, maar dat vind ikniet zo erg, hij heeft mijn ouders ook pas twee keer gezien. Vrienden heb ik wel ontmoet en zie ik wel af en toe.
je laat je gratis neuken, maakt z'n huis schoon en geeft nog geld toe ook, ik snap wel dat die vriend je aanhoudt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
Pff, deel twee ja?
Ik betaal meestal voor de weekendboodschappen rond de 60 euro, voor 2 dagen eten, vaak nog wat extra drinken en stokbrood/croissantjes, laats waren de afwasblokken op, die betaal ik dan ook. Verder zal hij zo'n fles cola in de week bij mij thuis opdrinken ( meestal drinkt hij niets anders) en haal ik altijd iets te knabbelen in huis. Als we uit eten gingen of naar de bios betaalde ik totvoor een maand of 3 geleden nog wel eens, nu doen we altijd 50/50.
Ik koop verder nog steeds af en toe wat voor hem, bosje bloemen, kaartje, een garde omdat hij die van hem in de pan had laten staan en t handvat gesmolten was, omdat ik dat leuk vind trouwens, niet omdat ik iets terug verwacht, dat doe ik al lang niet meer.
Overigens ben ik nu weer thuis omdat ik erover begon dat ik het zo jammer vind dat hij nooit eensviets aan me uitgeeft. Hij wilde er niet over praten en ik kon beter naar huis gaan.
Ik ben boos dus...
Dat poetsen bij hem vind ik trouwens geen probleem, dat vind ik niet erg en is ook geen discussiepunt, doe het graag voor hem en hij heeft er een hekel aan.
O en wat de familie betreft... Hij gaat daar wel vaak heen, ik word gewoon niet mee gevraagd, jammer, maar dat vind ikniet zo erg, hij heeft mijn ouders ook pas twee keer gezien. Vrienden heb ik wel ontmoet en zie ik wel af en toe.
Of het wel of geen discussiepunt is maakt niet uit, net zoals jij het niet erg vind om het te doen, feit is wel dat jij dat wel voor hem doet en hij het nog steeds normaal vindt dat je ook de boodschappen betaalt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je laat je gratis neuken, maakt z'n huis schoon en geeft nog geld toe ook, ik snap wel dat die vriend je aanhoudt.
doe je ogen eens open.
En vergeet niet; meneer is zijn kwakje weer even kwijt. TS is de ideale vriendin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het wel of geen discussiepunt is maakt niet uit, net zoals jij het niet erg vind om het te doen, feit is wel dat jij dat wel voor hem doet en hij het nog steeds normaal vindt dat je ook de boodschappen betaalt.
Samenvatting; je komt het weekend langs en als je weer gaat is zijn huis schoon en hij heeft gratis gegeten en gedronken... Op die voorwaarden heb je waarschijnlijk legio keuze qua mannen.
Amenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je laat je gratis neuken, maakt z'n huis schoon en geeft nog geld toe ook, ik snap wel dat die vriend je aanhoudt.
doe je ogen eens open.
Ja, nou ja..... dat hoeft er wat mij betreft niet nog een keer bijgezegd te worden, maar nu ik er over nadenk; als het 3 weekenden per maand is, en hij dat andere weekend met vrienden gaat stappen, is zijn stapweekend dan "toevallig" ook net het weekend dat TS ongesteld is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En vergeet niet; meneer is zijn kwakje weer even kwijt. TS is de ideale vriendin.
Dat zou me nog niets verbazen ook. Ik vind het een vrij ongezonde situatie en snap TS hierin ook niet zo. Eigenlijk had ze het zelf al nooit zover moeten laten komen natuurlijk, maar goed, dat is achteraf. Ze zou ten eerste eens moeten beginnen hem zijn eigen rotzooi te laten betalen als hij bij haar is, even een signaal afgeven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, nou ja..... dat hoeft er wat mij betreft niet nog een keer bijgezegd te worden, maar nu ik er over nadenk; als het 3 weekenden per maand is, en hij dat andere weekend met vrienden gaat stappen, is zijn stapweekend dan "toevallig" ook net het weekend dat TS ongesteld is?
Nee hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, nou ja..... dat hoeft er wat mij betreft niet nog een keer bijgezegd te worden, maar nu ik er over nadenk; als het 3 weekenden per maand is, en hij dat andere weekend met vrienden gaat stappen, is zijn stapweekend dan "toevallig" ook net het weekend dat TS ongesteld is?
Waarom accepteer je zoveel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik baal nu gewoon even van alles, okk weer dat hij niet wil praten.
Ik zie het al voor me.
Als ik me in haar vriend probeer te verplaatsen dan vind ik dat maar een gierige vrek, sluit totaal niet an bij mijn beleving.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik verplaatste me in haar vriend en niet in haar op dat moment
?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:37 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Maar waarom betaal jij de hele weekendboodschappen en niet de helft daarvan? Waarom vind je het zo vanzelfsprekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |