Ik dacht precies hetzelfde, wellicht hebben we een gat in de markt gevondenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Die dildo fluistert geen lieve dingen in haar oor
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
haar vriend alleen als ze hem er voor betaald.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar die vraagt ook geen geld na gebruik
3 zielen, 1 gedachte...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, wellicht hebben we een gat in de markt gevonden
Een dildo met bluetooth headset voor lieve woordjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
Die dildo fluistert geen lieve dingen in haar oor
Nee man gewoon een dildo sweet talk app voor de smartphone.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een dildo met bluetooth headset voor lieve woordjes
Sensoren inbouwen zodat het ook nog een beetje interactief is.
Damn, we gaan binnenlopen, zijn we TS een percentage verschuldigd voor de inspiratie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een dildo met bluetooth headset voor lieve woordjes
Sensoren inbouwen zodat het ook nog een beetje interactief is.
Kan ook. Dan moet je wel het flitslicht van de camera gebruiken om haar hartslag te meten. Dan kun je die sweet talk op een hoger niveau brengen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:37 schreef ikhebgelijk het volgende:
[..]
Nee man gewoon een dildo sweet talk app voor de smartphone.
Misschien kunnen we er een op de markt proberen te brengen, wat vrouwelijke inbreng in zo'n project is nooit weg. Misschien is het echt een gat in de marktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weer 2 maanden boodschappenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er een op de markt proberen te brengen, wat vrouwelijke inbreng in zo'n project is nooit weg. Misschien is het echt een gat in de markt. Worden we rijk en geven we TS ook wat als compensatie voor het puike idee, kan ze wat dingen voor dat geweldige vriendje van haar betalen.
Ik dacht meer aan wat geld voor een huishoudsterquote:
Als ik het vriendje een beetje juist inschat dan doet hij de huishoudster er ook nog even bij....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan wat geld voor een huishoudster
Zodat ie niet hoeft te betalenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik het vriendje een beetje juist inschat dan doet hij de huishoudster er ook nog even bij....
quote:
Nee, wij hebben nog steeds twee huizen, en degene van wie het huis is waar we zijn betaalt in principe de boodschappen, met daarbij de aantekening dat we beduidend vaker gezamenlijk in zijn huis zijn dan in het mijne, maar dat is niet mijn keuze.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:47 schreef Kloonhommel het volgende:
Betalen jullie ook 50% van weekendboodschappen (ik neem aan dat jullie dan niet samenwonen)? Hoe zit het met benzine? (ook weer neem ik aan dat slechts 1 van jullie een auto heeft).
Dit vind ik eigenlijk niet meer dan normaal... het is zo 1820 dat de man alles voor de man moet dokken...quote:Uit eten: allebei de helft
Bioscoop: allebei eigen kaartje
Nee, voor een eerste date is het helemaal niet vreemd, maar als je al 9½ maand een relatie hebt dan kun je dat best af en toe loslaten en eens wat voor de ander betalen, helemaal als er flinke inkomensverschillen zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef polariteit het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk niet meer dan normaal... het is zo 1820 dat de man alles voor de man moet dokken...
Lijkt me stug, ik denk eerder dat ze bezig is met zijn huishouden...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:54 schreef Toekito het volgende:
TS is onderweg om de relatie een halt toe te roepen?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lijkt me stug, ik denk eerder dat ze bezig is met zijn huishouden...
Ik vind het vrij normaal dat je als man bij de eerste paar dates als eerste de poging doet te betalen als het onderwerp verder niet ter sprake is gekomen. Als aangegeven wordt dat ze dat liever niet heeft, ook prima. Maar gaan zeuren over elke centquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef polariteit het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk niet meer dan normaal... het is zo 1820 dat de man alles voor de man moet dokken...
we zouden hem het linkje even moeten mailen. Of zou die te gierig zijn voor internet? Of zou TS betalen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:03 schreef Thrar het volgende:
Eigenlijk moet haar vriend deze reacties even lezen.
Als dat niet helpt dan weet ik het ook niet meer
Ze betaalt waarschijnlijk per minuut dat ze er gebruik van maakt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
we zouden hem het linkje even moeten mailen. Of zou die te gierig zijn voor internet? Of zou TS betalen?
Ze zei dat ze weg moestquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:54 schreef Toekito het volgende:
TS is onderweg om de relatie een halt toe te roepen?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:46 schreef tech4u het volgende:
Ik zie het al voor me.
TS haar vriend stuurt rekening van het weekend:
Hey schatje ik heb weer even de kosten van het afgelopen weekend op papier gezet.
Gas, water, licht = 100 per maand / 30 = 3,33 per dag. In het weekend zal dit hoger liggen dus maken we er ¤5,- van. 15 voor 3 dagen dus 7,50 per persoon.
Slijtage bank: 3/5500 (aantal dagen/totale aantal dagen dat een gemiddelde bank meegaat) * ¤1000 = ¤0,54 / 2 = ¤0,27 per persoon
Slijtage tv: Tv heeft 20.000 branduren, we kijken gemiddeld zo'n 8 uur tv in het weekend. De tv kostte 700 euro. 8/20.000*700 = ¤0,28 Dus ¤0,14 per persoon.
Gebruik internetprovider: 30 per maand, dus 3 per dag. Is 4,50 per persoon voor het weekend.
Extra slijtage aan de vloer doordat je de hele dag met hakken over de vloer loopt: ¤1,50
Totaal: ¤13,91,-
Jij had de vrijdagmiddag wat snacks gehaald ter waarde van 10,52. Zou je het restant van ¤3,39 z.s.m willen storten op rekeningnummer 31.56.93.324? Ik reken met een boete van 0,10 per dag. Vorige keer was je 2 dagen te laat dus zou je die extra 0,20 ook even kunnen overmaken?
Als je vragen hebt over de berekening hoor ik het graag.
Veel liefs van je schatje
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:46 schreef tech4u het volgende:
Ik zie het al voor me.
TS haar vriend stuurt rekening van het weekend:
Hey schatje ik heb weer even de kosten van het afgelopen weekend op papier gezet.
Gas, water, licht = 100 per maand / 30 = 3,33 per dag. In het weekend zal dit hoger liggen dus maken we er ¤5,- van. 15 voor 3 dagen dus 7,50 per persoon.
Slijtage bank: 3/5500 (aantal dagen/totale aantal dagen dat een gemiddelde bank meegaat) * ¤1000 = ¤0,54 / 2 = ¤0,27 per persoon
Slijtage tv: Tv heeft 20.000 branduren, we kijken gemiddeld zo'n 8 uur tv in het weekend. De tv kostte 700 euro. 8/20.000*700 = ¤0,28 Dus ¤0,14 per persoon.
Gebruik internetprovider: 30 per maand, dus 3 per dag. Is 4,50 per persoon voor het weekend.
Extra slijtage aan de vloer doordat je de hele dag met hakken over de vloer loopt: ¤1,50
Totaal: ¤13,91,-
Jij had de vrijdagmiddag wat snacks gehaald ter waarde van 10,52. Zou je het restant van ¤3,39 z.s.m willen storten op rekeningnummer 31.56.93.324? Ik reken met een boete van 0,10 per dag. Vorige keer was je 2 dagen te laat dus zou je die extra 0,20 ook even kunnen overmaken?
Als je vragen hebt over de berekening hoor ik het graag.
Veel liefs van je schatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |