SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
Snap je hebt het door.quote:
Waarom dan net om liefde vragen van anderen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Snap je hebt het door.. Maar FLips is mijn one true love.
.
En jij de mijne.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Snap je hebt het door.. Maar FLips is mijn one true love.
.
Dat noemt men nou een open relatie. Ik ga namelijk ook 'vreemd'quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom dan net om liefde vragen van anderen?Flips je vriend gaat vreemd
Gingerliefde is wat anders.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom dan net om liefde vragen van anderen?Flips je vriend gaat vreemd
Hoe kan ik nou zo lang zonder jou leven? Zo zinloos mijn leven zo.quote:
Haha een look a like misschien wel.quote:
Ik maak het daarna helemaal goed met je liefjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou zo lang zonder jou leven? Zo zinloos mijn leven zo..
P_z hommoquote:
quote:
ga niet weg, ik kan niet zonder jequote:
Natuurlijk kan je zonder mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:53 schreef Beach het volgende:
[..]
P_z hommo
[..]![]()
[..]
ga niet weg, ik kan niet zonder je
Een lekkere zeeman ben jequote:
Herkenbaar, soms vergeet ik dat ik wat wil typen en stuur ikquote:
Ik ook, even fixen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:29 schreef 2Happy4U het volgende:
schiet op, Nacho sterft van de honger
En mij vervolgens negeren ik snap het al.quote:
Nee jij ook niet, maar jij had toen nog niet gereageerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En mij vervolgens negeren ik snap het al.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee jij ook niet, maar jij had toen nog niet gereageerd.
Irritant bezoek dat domme vragen stelt plus dat ik niet relaxt tv kan kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]grapje hoor
maar wat dan Beachie?
'Waarom heb je nog geen vriendin'quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Irritant bezoek dat domme vragen stelt plus dat ik niet relaxt tv kan kijken
Metro 2033 of Darksidersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:05 schreef Beach het volgende:
Peter wat zal ik doen zo; Sniper Ghost Warrior, Metro2033, Darksiders of Prince of Persia
Kop of munt.quote:
2 maanden geleden heel blij zijn over je 1k postsquote:
Toen had ik 666 posts, en gemiddelde van 6 per dagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
2 maanden geleden heel blij zijn over je 1k posts
wat NB met mensen doet
Dat was een mooie dag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Toen had ik 666 posts, en gemiddelde van 6 per dag
zieke verslaafdequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:08 schreef Snowbells het volgende:
004. 419 Snowbells
Op de dagcijfers van gisteren
Met zaad des levens?quote:
Snow en Beach samenquote:
Samen naar Best Korea op huwelijksreis.quote:
Niet, ik kijk geen animequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Beach wanneer gaan wij samen Animé kijken?
Wat gaan we dan kijken? MLP?quote:
My Little Ponyquote:
Ik ben geen bronyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
My Little Pony
Maar aangezien je het niet wist ben je al geslaagd voor de toets.
Mooi mooi. Samen keertje naar de bar meiden oppikken dan?quote:
Autistische mankinderen bennen het.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:21 schreef Snowbells het volgende:
Volwassen mannen die My Little Pony fan zijn_____
vind ik primaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi mooi. Samen keertje naar de bar meiden oppikken dan?
Top, wanneer heb je tijd?quote:
Zaterdagavond denk ik, als ik dan niet in Oisterwijk benquote:
Oké gezellig, wat moet je misschien in Oisterwijk doen dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Zaterdagavond denk ik, als ik dan niet in Oisterwijk ben
op bezoek bij vakantievierende familieleden, hopen dat ze bier hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oké gezellig, wat moet je misschien in Oisterwijk doen dan?
Foto'squote:
Nohquote:
Wel jongens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Snow gaat ook mee doen met meiden oppikken?
Klinkt ook als een leuk ietsquote:
Vrienschap is toch ook een heel mooi ietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik dacht dat wij al wat hadden Beach.
Weer in de friendzonequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Vrienschap is toch ook een heel mooi iets
Misschien moet ik maar eens wat assertiever worden ja.quote:
Precies, no more mr. nice guy.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens wat assertiever worden ja.
Vanaf nu word ik een klootzak.quote:
Het werkt gelijk.quote:
2happy_zakquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het werkt gelijk.
Hoe is het schatje?
2happy_klootzakquote:
oh goyimquote:
ik ben zo'n klootzak dat ik mensen laat stoppen met volgen, je advies werkt Beachquote:
Geen idee, zat een ijsje te likken en ineens kwam ik erachter dat er bloed op zatquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:45 schreef leeell het volgende:
kan je ook van mij krijgen hoor snowbells
quote:
Omg h4ck3r ditquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:51 schreef Beach het volgende:
wil je foto van mn penis snow en/of peter
quote:
ja erg lekkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:39 schreef Beach het volgende:
ja maar ik eet snel dus het was binnen 5 min op
en jij dan
is dat niet duur? ik eet altijd diepvriespizza nooit afhaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja erg lekker
peperoni pizza van New York Pizza, was binnen 15 minuten hier, erg nice
ik normaal ook maar ouders gaan uit eten dus ik mocht zelf wat halenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
is dat niet duur? ik eet altijd diepvriespizza nooit afhaal
Was de bezorger een beetje leuk? Ik heb weleens gehad van de sharmoatent dat er een leuke jongen kwam en ik moest blozenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik normaal ook maar ouders gaan uit eten dus ik mocht zelf wat halen
dus lekker laten brengen hihihihih
Hij was kawaii? :3quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Was de bezorger een beetje leuk? Ik heb weleens gehad van de sharmoatent dat er een leuke jongen kwam en ik moest blozen
Kawaiiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij was kawaii? :3
En nee, niet heel leuk ofzo, gewoon![]()
Dus je bent toch een beetje homo?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Kawaiirot op
okee kan gebeuren volgende keer hem klappen dan
Nee, beetje bi.
Fooi gegeven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
Mwa, hij was vrij snel dus hij mag blijven leven
En altijd maar ontkennen
Het was 14,50 en ik gaf 15 euro, zei dat hij de rest mocht houden dus ja soort vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Fooi gegeven?
Ik heb nooit wat ontkend.???
Tijd voor weeaboo muziekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:52 schreef Beach het volgende:
Goed nieuws Peter, Korea weer bijna een gouden medalje.
is die serieus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:23 schreef JanPiraat het volgende:
Jaja morgen komt ie in actie hoor
[ afbeelding ]
Mijn zusje zojuist pap gegevenquote:
Maar ik ben niet normaal. Tevens wat is normaal precies? Geef eens een juiste definitie.quote:
Ja, gewoooooonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik ben niet normaal. Tevens wat is normaal precies? Geef eens een juiste definitie.
Afkick verschijnselen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:58 schreef Beach het volgende:
hoofdpijn
misschien eens wat minder naar beeldschermen staren
PC verslaving.quote:
Moet je nagaan hoe verslaafd je bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Huh hoe kan dat nou als ik er veel achter zit
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe verslaafd je bent.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
Nog nooit zoveel gequote in mn leven ;__; even emotioneel momentje hier
Nee hoor grapje lobbiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
Nog nooit zoveel gequote in mn leven ;__; even emotioneel momentje hier
Kom danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nog een keer zo doen en ik klap je neer babe
14 augustus tochquote:
Paintballen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tag teamik en kb tegen jou en leell
2h kan iedereen met 1 vinger neer leggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja is goedvechten durf ik niet want je bent beveiliging
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
2h kan iedereen met 1 vinger neer leggen
whut.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slag om klinkergrad gewonnen. Fuckyeah Adolf mugler is ten gronde gegaan.![]()
Op je strakke bipsj0nquote:
Omg je gebruikte mn grap voor 50% me so proudquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 02:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slag om klinkergrad gewonnen. Fuckyeah Adolf mugler is ten gronde gegaan.![]()
quote:
ewquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:55 schreef Beach het volgende:
groetjes van mij, Paul en Juicyhil vanaf de Amsterdamse grachten
Harm-Jan staat buiten in zijn leren broek met open achterkant denk ik. Hij is niet aanwezig in het topic.quote:
Zonnetje schijnt lekker, muziek staat lekker hard. Party?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Harm-Jan staat buiten in zijn leren broek met open achterkant denk ik. Hij is niet aanwezig in het topic.
Niet mijn ding, geen party.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt lekker, muziek staat lekker hard. Party?
Ohja niet voor mij.
sluit mij maar buitenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hey. Jij en Jan moeten even FB checken.
Ik doe altijd gewoon op 40 graden, net zoals normale kleding en het komt er altijd goed uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:25 schreef Flippiee het volgende:
iemand toevallig hier verstand van een was draaien met kussenslopen? Kan dit op hetzelfde programma als handdoeken/theedoeken etc.? Ik weet niet meer wat mijn mama deed
Nee maar ik zou wel weg willen zijn. Ik heb nu stressquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon op 40 graden, net zoals normale kleding en het komt er altijd goed uit.
Tevens ik dacht dat je al weg was
Gewoon standaard programma deed/doe ik het.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:25 schreef Flippiee het volgende:
iemand toevallig hier verstand van een was draaien met kussenslopen? Kan dit op hetzelfde programma als handdoeken/theedoeken etc.? Ik weet niet meer wat mijn mama deed
Die standaard 40 graden van normale kleding?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gewoon standaard programma deed/doe ik het..
En naar mij luister je nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die standaard 40 graden van normale kleding?
Nee 80 graden voor je t-shirtjes die krimpgevoelig zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die standaard 40 graden van normale kleding?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee 80 graden voor je t-shirtjes die krimpgevoelig zijn..
Ja ook maar als 2 mensen hetzelfde zeggen dan klinkt het nog meer gelovenswaardig.quote:
je wil zelf geen Facebook hoorrrquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:21 schreef Beach het volgende:
[..]
sluit mij maar buiten
stuur zulk soort dingen per dm/pm dan
Ah okequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ja ook maar als 2 mensen hetzelfde zeggen dan klinkt het nog meer gelovenswaardig.
Het was een grapjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je wil zelf geen Facebook hoorrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |