Harm-Jan staat buiten in zijn leren broek met open achterkant denk ik. Hij is niet aanwezig in het topic.quote:
Zonnetje schijnt lekker, muziek staat lekker hard. Party?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Harm-Jan staat buiten in zijn leren broek met open achterkant denk ik. Hij is niet aanwezig in het topic.
Niet mijn ding, geen party.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt lekker, muziek staat lekker hard. Party?
Ohja niet voor mij.
sluit mij maar buitenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hey. Jij en Jan moeten even FB checken.
Ik doe altijd gewoon op 40 graden, net zoals normale kleding en het komt er altijd goed uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:25 schreef Flippiee het volgende:
iemand toevallig hier verstand van een was draaien met kussenslopen? Kan dit op hetzelfde programma als handdoeken/theedoeken etc.? Ik weet niet meer wat mijn mama deed
Nee maar ik zou wel weg willen zijn. Ik heb nu stressquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon op 40 graden, net zoals normale kleding en het komt er altijd goed uit.
Tevens ik dacht dat je al weg was
Gewoon standaard programma deed/doe ik het.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:25 schreef Flippiee het volgende:
iemand toevallig hier verstand van een was draaien met kussenslopen? Kan dit op hetzelfde programma als handdoeken/theedoeken etc.? Ik weet niet meer wat mijn mama deed
Die standaard 40 graden van normale kleding?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gewoon standaard programma deed/doe ik het..
En naar mij luister je nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die standaard 40 graden van normale kleding?
Nee 80 graden voor je t-shirtjes die krimpgevoelig zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die standaard 40 graden van normale kleding?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee 80 graden voor je t-shirtjes die krimpgevoelig zijn..
Ja ook maar als 2 mensen hetzelfde zeggen dan klinkt het nog meer gelovenswaardig.quote:
je wil zelf geen Facebook hoorrrquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:21 schreef Beach het volgende:
[..]
sluit mij maar buiten
stuur zulk soort dingen per dm/pm dan
Ah okequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ja ook maar als 2 mensen hetzelfde zeggen dan klinkt het nog meer gelovenswaardig.
Het was een grapjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je wil zelf geen Facebook hoorrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |