ja erg lekkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:39 schreef Beach het volgende:
ja maar ik eet snel dus het was binnen 5 min op
en jij dan
is dat niet duur? ik eet altijd diepvriespizza nooit afhaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja erg lekker
peperoni pizza van New York Pizza, was binnen 15 minuten hier, erg nice
ik normaal ook maar ouders gaan uit eten dus ik mocht zelf wat halenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
is dat niet duur? ik eet altijd diepvriespizza nooit afhaal
Was de bezorger een beetje leuk? Ik heb weleens gehad van de sharmoatent dat er een leuke jongen kwam en ik moest blozenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik normaal ook maar ouders gaan uit eten dus ik mocht zelf wat halen
dus lekker laten brengen hihihihih
Hij was kawaii? :3quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Was de bezorger een beetje leuk? Ik heb weleens gehad van de sharmoatent dat er een leuke jongen kwam en ik moest blozen
Kawaiiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij was kawaii? :3
En nee, niet heel leuk ofzo, gewoon![]()
Dus je bent toch een beetje homo?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Kawaiirot op
okee kan gebeuren volgende keer hem klappen dan
Nee, beetje bi.
Fooi gegeven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
Mwa, hij was vrij snel dus hij mag blijven leven
En altijd maar ontkennen
Het was 14,50 en ik gaf 15 euro, zei dat hij de rest mocht houden dus ja soort vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Fooi gegeven?
Ik heb nooit wat ontkend.???
Tijd voor weeaboo muziekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:52 schreef Beach het volgende:
Goed nieuws Peter, Korea weer bijna een gouden medalje.
is die serieus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:23 schreef JanPiraat het volgende:
Jaja morgen komt ie in actie hoor
[ afbeelding ]
Mijn zusje zojuist pap gegevenquote:
Maar ik ben niet normaal. Tevens wat is normaal precies? Geef eens een juiste definitie.quote:
Ja, gewoooooonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik ben niet normaal. Tevens wat is normaal precies? Geef eens een juiste definitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |