Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
Dit doet ook wel pijn natuurlijk, ze zijn volledig gelijk en dan met 4-1 achter staan.quote:
Volledig gelijk? Met wie? Niet met Nederland iig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dit doet ook wel pijn natuurlijk, ze zijn volledig gelijk en dan met 4-1 achter staan.
Als ze volledig gelijk zouden zijn zou het nog steeds 1-1 staan, of zelfs 0-0quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dit doet ook wel pijn natuurlijk, ze zijn volledig gelijk en dan met 4-1 achter staan.
Dat is natuurlijk dikke onzin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als ze volledig gelijk zouden zijn zou het nog steeds 1-1 staan, of zelfs 0-0
Want?quote:
okee schatjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Want?
Als twee teams gelijk aan elkaar zijn houden ze elkaar in evenwicht.
Anders zijn ze niet gelijk aan elkaar.
Ja, NL is natuurlijk beter qua efficientie, maar qua veldspel ontloopt het elkaar weinig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volledig gelijk? Met wie? Niet met Nederland iig.
Ze verdedigen ook beter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:05 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind zeker in de 2de helft Nederland echt niet beter dan Nieuw Zeeland. In de eerste ook niet zo. Ja, ze kunnen het een stuk beter afmaken dan de kiwis en daar zit dan ook het verschil. Nederland is dus wel op een punt beter.
En NL wint het verdedigend ook. Dus op het middenveld zijn ze even sterk misschien ja. Alleen win je daar niet mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, NL is natuurlijk beter qua efficientie, maar qua veldspel ontloopt het elkaar weinig.
Maar veel minder dan NL en ook minder SC's.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:07 schreef kingmob het volgende:
[..]
NZ heeft meerdere open kansen gehad.
Ik bedoelde het ook helemaal niet ten nadele van NLquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:08 schreef -0- het volgende:
Maar als je 4-1 voorstaat als gevolg van een grotere efficientie heb je vervolgens de rest van de wedstrijd ook genoeg aan even sterk zijn. Dan kun je ook op bijv. 85% gaan spelen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook helemaal niet ten nadele van NL
Ik bedoel ook alleen maar te zeggen dat het op dit soort momenten erg lastig te zeggen is wie de betere partij is en wat dit zegt over Nederland of Nieuw Zeeland.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook helemaal niet ten nadele van NL
Tegen Dui gelijk. Tuurlijk, dat doen ze evenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:14 schreef ZwarteMaan het volgende:
Ook goed voor het doelsaldo, gelijk tegen Dui en winnen tegen Korea is waarschijnlijk goed voor de 1e plek.. Ontloop je de Ozzies in ieder geval
Goed NL overtuigd (nog) niet - maar Dui is ook niet alles op dit momentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen Dui gelijk. Tuurlijk, dat doen ze even
5-1 overwinning en dat is de sfeer die hier hangt. Nederland.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:14 schreef LWD-Godius het volgende:
Al je reëel bent dan kan deze ploeg niet meedoen om het goud. Brons = max.
Stokman.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:14 schreef kingmob het volgende:
Onbegrijpelijk dat NZ niet scoort hier hoor
Het lijkt me meer dan haalbaar. De laatste wedstrijd van Duitsland was echt niet goed. En NL scoort wel makkelijk blijkbaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tegen Dui gelijk. Tuurlijk, dat doen ze even
Volgens mij wel, die regel is nu ook al in NL geldig. Eigen doelpunt komt pas komend seizoenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Doen ze hier ook al een shoot-outs? Of komt dat pas na dit toernooi? Net als het eigen doelpunt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Drassss het volgende:
Ah droeftoeter commentator is er ook weer
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:17 schreef Drassss het volgende:
Ah droeftoeter commentator is er ook weer
Blijft een fenomeen op zichzelf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:22 schreef hafcfan het volgende:
1 sc op de paal en hij zegt meteen het zou ook eens meezitten
5-2 gewonnen van INdiaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:22 schreef hafcfan het volgende:
Hoe hebben die duitsers het eigelijk gedaan? Of moeten die nog?
Jawel als nl of duitsland 2x verliest en belgie alles wint, gaan ze miss op doelsaldo door, maar ik geef toe dat gebeurt nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef Sasman het volgende:
Dus België maakt geen enkele kans meer op top 2 in de groep...
Tja er was ooit een regel dat opzettelijk op iemands voet spelen een overtreding tegen was. Dat hebben ze helaas teruggedraaid, omdat het soms niet te beoordelen is --> dus gezeik..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef hafcfan het volgende:
Dat vind ik nog wel altijd jammer aan hockey, dat als je de bal tegen je voet krijgt en je er echt helemaal niks aan kan doen de scheidrechter er een sc voor geeft. Zouden ze moeten aanpassen, nu zie ik teveel spelers die de bal opzettelijk tegen voeten spelen. Moet zeggen dat ik dat zelf ook altijd deed waneer ik hockeyde
Klopt, maar het is soms ook echt niet te zien, maar als iemand over de bal heen slaat en hem dan op zijn voet krijgt denk ik echt ''kom op scheids waar gaat dit over'quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja er was ooit een regel dat opzettelijk op iemands voet spelen een overtreding tegen was. Dat hebben ze helaas teruggedraaid, omdat het soms niet te beoordelen is --> dus gezeik..
Tja.. doe je niks aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar het is soms ook echt niet te zien, maar als iemand over de bal heen slaat en hem dan op zijn voet krijgt denk ik echt ''kom op scheids waar gaat dit over'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |