Nee heb net al aan peu gegevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Luilak?
Ik ben al hartstikke actief geweest vanmorgen.
En kom je aardbeien brengen?
dank jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat voor een pillen wil je hebben?
*geeft..
Dan ga ik maar een uitsmijter makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee heb net al aan peu gegevenOmdat ik een bitch ben
sorry heb ze net opgegetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Luilak?
Ik ben al hartstikke actief geweest vanmorgen.
En kom je aardbeien brengen?
Ik dacht eerst even "topplan" totdat ik bedacht dat ik nog een biefstukje in de koelkast heb liggen.. Dus dan maar een broodje biefstukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar een uitsmijter maken
Dat kan die best gebruiken met dat kippenborstjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben bang dat je van dat bovenste pakje borstgroei gaat krijgenZou ze maar niet slikken
Dat is ook lekker jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even "topplan" totdat ik bedacht dat ik nog een biefstukje in de koelkast heb liggen.. Dus dan maar een broodje biefstuk
WHUT? heiligschennis.. doe jij daar een broodje omheen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even "topplan" totdat ik bedacht dat ik nog een biefstukje in de koelkast heb liggen.. Dus dan maar een broodje biefstuk
Welke doordrenkt is van de jusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Evie het volgende:
[..]
WHUT? heiligschennis.. doe jij daar een broodje omheen?
Doe eens lief ... dit is niet liefquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan die best gebruiken met dat kippenborstje
Heerlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Welke doordrenkt is van de jus
steak sandwichquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
staat in ierland overal op de kaartquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:16 schreef Evie het volgende:
[..]Gewoon eten zonder brood.. veel beter!
Daar kunnen ze ook niet koken.. of ben je de kaasfondue alweer vergeten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
staat in ierland overal op de kaart
ik ben bang dat dit geheel aan mijn kook kunsten te wijten was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook niet koken.. of ben je de kaasfondue alweer vergeten?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben bang dat dit geheel aan mijn kook kunsten te wijten was.
Maar drinken kunnen ze welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook niet koken.. of ben je de kaasfondue alweer vergeten?
drinken ja, ermee om gaan, neequote:
mee eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:20 schreef Evie het volgende:
[..]
En lelijk zijn ook.. zijn over het algemeen geen goede eigenschappen
Ik zou ook zwaar aan de drank gaan als ik in een land zou wonen waar het 24/7 aan het regenen is.quote:
Je bent nu niet zwaar aan de drank in een land waar het altijd lekker weer is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou ook zwaar aan de drank gaan als ik in een land zou wonen waar het 24/7 aan het regenen is.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent nu niet zwaar aan de drank in een land waar het altijd lekker weer is?
Sushiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is wat anders. Ik eet veel sushi. En vis moet zwemmen.
Jij romantische poëetquote:
Rozen zijn rood, kop dicht of ik maak je dood!quote:
En je hebt ze nog iets geleerd ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, kop dicht of ik maak je dood!.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, kop dicht of ik maak je dood!.
Ik ben zo'n creatyphusleierquote:
Die ph en korte ei doen het hem!quote:
Ik ook niet!quote:
Koud? Het is augustusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:48 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Hallo dan maar weer.
Zo koud op het werk, maar even warme chocomelk gehaald
Natuurlijk mag ik datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ook niet!![]()
Mag je vanavond weer naar de kroeg?
ja, en de airco denkt dat het dan ook 40 graden is -.-quote:
Heb je iets om naartoe te leven!quote:
Weet niet of ik er wel zo'n zin in hebquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heb je iets om naartoe te leven!![]()
Wat is dat nou voor een instelling!quote:
ik weet het, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een instelling!
Cue_ begint haar wilde haren te verliezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een instelling!
Je kan er niet op tijd genoeg bij zijn :pquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Op zoek zijn naar een boek.. blijkt ie pas in 2013 te verschijnen
Zolang dat niet bij alles is, vind ik het bestquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:07 schreef STING het volgende:
Cue_ begint haar wilde haren te verliezen.
Echt he!? Een jaar te vroeg voor een boek. Geen zin in de kroeg... What's next?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:07 schreef STING het volgende:
Cue_ begint haar wilde haren te verliezen.
Met een roseetje op de bank natuurlijk, lekker gek doen met bijpassend kapselquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Echt he!? Een jaar te vroeg voor een boek. Geen zin in de kroeg... What's next?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:01 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ja, en de airco denkt dat het dan ook 40 graden is -.-
en bijna weekend dames en heren bijna nog even
Oh noesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met een roseetje op de bank natuurlijk, lekker gek doen met bijpassend kapsel
En toch, Cue_ en "Geen zin" is moeilijk voor te stellen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Echt he!? Een jaar te vroeg voor een boek. Geen zin in de kroeg... What's next?
hum dat doe ik dan wel wanneer het zover is dat ik er voor gekleed benquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]Kun je je vast voorbereiden op de Nederlandse "winter"
Ik dacht t zelfdequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:17 schreef STING het volgende:
En toch, Cue_ en "Geen zin" is moeilijk voor te stellen.
Even de temperatuur afwachten. Als het te warm is, is het binnen niet uit te houden. En wil gewoon bar kunnen hangen dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
Bandje kijken is wel leuk. Meestal. Als het een leuke band betreft...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:20 schreef STING het volgende:
[..]
It takes one to know one
Hihi, takes.
Het aircosysteem lijkt het niet met je eens te zijn hieroverquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:17 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hum dat doe ik dan wel wanneer het zover is dat ik er voor gekleed ben
Ze hebben de sensor op een plek in de zon gezet, waardoor deze keihard aan het blazen isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het aircosysteem lijkt het niet met je eens te zijn hierover
Dat kwam dus omdat je niet aan de bar kon zitten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
Vorige moest ik buiten staan/zitten. Waren weinig bekenden.. om half 12 was ik weer thuis![]()
Bah, dat is minder leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vorige moest ik buiten staan/zitten. Waren weinig bekenden.. om half 12 was ik weer thuis![]()
uhuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:29 schreef SicSicSics het volgende:
Dat kwam dus omdat je niet aan de bar kon zitten!
Yup, altijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:30 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Bah, dat is minder leuk.
Ging je er alleen heen dan in de hoop op bekend volk?
Ohhh, vind het altijd zo raar om alleen een kroeg in te gaan. Sta je beetje in je eentje en vooral als je dan ook nog geen bekenden tegenkomt.quote:
Ik ben er heen gegaan toen ik nog niemand kende daarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ohhh, vind het altijd zo raar om alleen een kroeg in te gaan. Sta je beetje in je eentje en vooral als je dan ook nog geen bekenden tegenkomt.
Dan moet je dus tegen vreemde aan gaan lullen hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ohhh, vind het altijd zo raar om alleen een kroeg in te gaan. Sta je beetje in je eentje en vooral als je dan ook nog geen bekenden tegenkomt.
Respect ik ga altijd met vrienden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben er heen gegaan toen ik nog niemand kende daar
Ja, durf ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je dus tegen vreemde aan gaan lullen he
Ik was met een vriendin in de kroeg afgelopen woensdag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
aanstaande woensdag jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was met een vriendin in de kroeg aanstaande woensdag.
En toen was er een jongeman en die stond daar helemaal alleen een biertje te drinken.
Eigenlijk zag het er best raar uitMaar op zich had hij wel veel aanspraak
Ook wij gingen vragen waarom hij alleen was....
Dus ik weet eigenlijk niet of het nou zo heel raar is om in je eentje naar de kroeg te gaan
Afgelopen zaterdag dus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bedoelde dus afgelopen woensdag![]()
Ik verheug me teveel op aanstaande zaterdag denk ik
Het was cafe fout in Rotterdam.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
Ligt een beetje aan de kroeg of het 'raar' is om daar alleen heen te gaan
Dat cafe zegt me nietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
Het was cafe fout in Rotterdam.
Hij is er 6 dagen in de week te vinden zei hij![]()
Het was ook helemaal niet druk, dus we vonden het in eerste instantie best raar. Maar misschien zag hij het als een soort van stamkroeg ofzo
Hoe kun je nou 'alleen' in Cairns zitten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga wel "alleen" naar mijn stamkroeg, maar dat is idd alleen het erheen gaan dat alleen is.
Verder ben ik geen loner, heb een week alleen in Cairns gezeten, was niet mijn ding. Aanspraak genoeg opzich hoor, maar je voelt je idd zo opzoek naar aanspraak.
Ik was met mijn vriendin, maar die moest een week op zee werkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoe kun je nou 'alleen' in Cairns zitten?Het stikt daar van de backpackers die allemaal niks beters te doen hebben dan slap ouwehoeren en bier drinken.
Ja dat cafe... erg foutquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat cafe zegt me niets
Tja dan is het wel z'n stamkroeg.
Mijnes is beetje zo'n bruine rockkroeg. Ideaal om alleen heen te gaan en dom te ouwehoeren met mensen.
Jaah, ok, ik snap het.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Dat zeg ik toch ook, aanspraak genoeg. Maar toch voelde het een beetje zielig.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen alleen in de kroeg vertrouw ik nooit.
Blijkbaar volkomen terechtquote:
Jij valt best mee hoorquote:
Goh waarom toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij valt best mee hoor.
maar ben wel eens in contact geraakt met een meid die alleen in mijn stamkroeg zat, leek op eerste gezicht best een normaal meisje, maar een paar biertjes verder kwam er toch een stortbak aan issues naar boven opeens.
EN dan toch zoenen natuurlijk. Damn, ik ben soms ook een dweil
.
Dank jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Jij valt best mee hoor.
maar ben wel eens in contact geraakt met een meid die alleen in mijn stamkroeg zat, leek op eerste gezicht best een normaal meisje, maar een paar biertjes verder kwam er toch een stortbak aan issues naar boven opeens.
.
Ja ach, je kent het wel. Ze zag er wel ok uit, dus in het begin is het nog ok, dan is er drank, issues, en dan toch komt het instinct bovendrijven..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
Ik snap niet dat dergelijke meiden dat doen Houdt het gewoon even gezellig zonder al die issues..
Natuurlijk, jij wel
Kom op, das entertainment van de bovenste plank!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij valt best mee hoor.
.
Meestal kom ik niet heel veel mannen tegen met issues. ow wacht die kroeg is 1 en al mannen met issuesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Ja ach, je kent het wel. Ze zag er wel ok uit, dus in het begin is het nog ok, dan is er drank, issues, en dan toch komt het instinct bovendrijven..
stuff happens.
Soms wel jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom op, das entertainment van de bovenste plank!
Mannen uiten hun issues ook lang niet zo makkelijk en al helemaal niet bij vreemden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal kom ik niet heel veel mannen tegen met issues. ow wacht die kroeg is 1 en al mannen met issues
Maar ik ontwijk het onderwerp gewoon![]()
shit ook
Nou, sommigenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Mannen uiten hun issues ook lang niet zo makkelijk en al helemaal niet bij vreemden.
Ach, zo erg is het ook weer niet, maar soms zit je er echt niet op te wachten en meteen weglopen kan je ook niet maken.
Das mij ook wel eens overkomen jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms wel ja. Maar soms zit je uit het niets met een jankende griet in de kroeg
.
Die je dan net 45 min kentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das mij ook wel eens overkomen ja
En andere mensen die je dan aanstaren alsof jij zo´n asociaal bent die de relatie verbreekt tijdens een avondje uitquote:
waarom zou ik??quote:
het heeft zijn momentenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En andere mensen die je dan aanstaren alsof jij zo´n asociaal bent die de relatie verbreekt tijdens een avondje uit
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:27 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt een beetje je kent dat verhaaltje over zo'n stenen beeld die handen afgaat?van je eetlust af zullen we maar zeggen
Een maat van me heeft het een keer gehad dat ze de hele avond achter hem aan bleef lopen, dronken als wat, en maar opmerkingen bleef maken als "waarom zijn er niet meer mannen als jij? Waarom is mijn ex niet meer als jij?"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het heeft zijn momenten.
Oh well, het is ook weer niet elke week raak gelukkig.
Het één z´n leed is de andermans veer in z´n reetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:29 schreef SicSicSics het volgende:
Dat zou wel baas zijn. Elke week een andere huilende chick naast je, in je stamkroeg.
Ja, dit grietje is (hoorde ik van de barmensen) nog wel een paar keer naar me opzoek geweest de weken erna, gelukkig niet tegengekomenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een maat van me heeft het een keer gehad dat ze de hele avond achter hem aan bleef lopen, dronken als wat, en maar opmerkingen bleef maken als "waarom zijn er niet meer mannen als jij? Waarom is mijn ex niet meer als jij?"Oké, het werd echt bijzonder genant op het laatst
[..]
Het één z´n leed is de andermans veer in z´n reet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Het één z´n leed is de andermans veer in z´n reet
Het loont om meer dan 1 stamkroeg te hebben dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dit grietje is (hoorde ik van de barmensen) nog wel een paar keer naar me opzoek geweest de weken erna, gelukkig niet tegengekomen. Nu al een paar maanden niets meer van gehoord
.
Ach, het was niet bedreigend verder, maar ik zat er gewoon niet op te wachten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het loont om meer dan 1 stamkroeg te hebben dus
Ben wel nieuwsgierig nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja behalve 1 de chocoladetaart met reuzel is niet serieus
Ik doelde op Bocca della Veritàquote:
Hmm, misgelopen destijds in Romequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik doelde op Bocca della Verità
Dat idee iig.quote:
Een moederneukende wat precies?quote:. Zo kan ik nog wel even verder gaan en wil al helemaal geen slagtoverrol gaan nemen
Zeker!quote:
Oef. Die is wel heul erg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een moederneukende wat precies?.
geen idee, wat is dat dan?quote:
Harry potter termquote:
Harry Snotter?quote:
Ondanks dat ik niet meer heb gelezen dat het eerste boek, en de film slechts 10 minuten heb volgehouden, heeft dat mens dus wel mooi mn geest verziektquote:
Op de taxi ver weg van haar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het was niet bedreigend verder, maar ik zat er gewoon niet op te wachten.
Waar zit je dan wel op te wachten HW?.
SPQRquote:
had gekund, maar nee, ik laat me niet wegjagen uit mijn 2de huiskamer door een of andere labiele chick natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op de taxi ver weg van haar?
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet meer heb gelezen dat het eerste boek, en de film slechts 10 minuten heb volgehouden, heeft dat mens dus wel mooi mn geest verziekt
quote:
Je betaalt al meer dan genoeg aan huur daar natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
had gekund, maar nee, ik laat me niet wegjagen uit mijn 2de huiskamer door een of andere labiele chick natuurlijk.
Dat zekerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je betaalt al meer dan genoeg aan huur daar natuurlijk
Goed geregeldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeker.
Al zijn ze redelijk vrijgevig met gratis biertjes. Ik heb dan ook de beveiligingslaptops geleverd etc.
Ach, heeft ook nadelen, ze weten tot hoelaat ik werk en ik kom er altijd langs opweg naar huis, dus als er iets is...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed geregeld![]()
In 1 club werkt een voormalige collega van me, ik heb hem de baan bezorgd via mijn vriendin die de eigenaar kent. Als hij werkt is het ook stukken gezonder voor mijn portomonnee
Volgens mij is dat een algemeen probleem van iedereen die met computers werkt. Als er wat is ben jij altijd de lulquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, heeft ook nadelen, ze weten tot hoelaat ik werk en ik kom er altijd langs opweg naar huis, dus als er iets is....
Maar dat gebeurt ook weer niet zovaak, en ik heb inmiddels ook alweer 3 laptops aan barmensen weten te verkopen, iMac staat bij barmeisje thuis, eigenaar heeft een smartphone van me etc etc.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een algemeen probleem van iedereen die met computers werkt. Als er wat is ben jij altijd de lul
eensch. Ik heb ook zo ''mijn contacten'' voor als mn laptop weer eens niet doet wat ik wilquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een algemeen probleem van iedereen die met computers werkt. Als er wat is ben jij altijd de lul
Oh niet meer voor alles en iedereen, maar dit levert gewoon goed geld opquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De dreaded zin:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, bij mij begint het meestal met:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef STING het volgende:
[..]
De dreaded zin:
"Jij doet toch iets met computers he....................."
Gewoon zielig kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, bij mij begint het meestal met:
''Ben je druk??..."
Idd. Of ook een veelvoorkomende... "ben je goed met Excel?"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, bij mij begint het meestal met:
''Ben je druk??..."
Oh nee, via whatsapp werkt dat meestal nietquote:
Nee, ik heb mijn ECDL gehaald, maar Excel blijft een kutprogramma waar ik het liefste nooit meer wat mee van doen hebquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:14 schreef STING het volgende:
[..]
Idd. Of ook een veelvoorkomende... "ben je goed met Excel?"
O gewoon koffie bij mij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, via whatsapp werkt dat meestal niet
Dat heb ik met Wordquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn ECDL gehaald, maar Excel blijft een kutprogramma waar ik het liefste nooit meer wat mee van doen heb
Nee, ik heb er 1 die ik bel, en 1 die ik app.. die laatste weet het meeste.. En dan geef ik m toegang tot mijn laptop, en doet ie weer wat ik wilquote:
Nee, Word ken ik van binnen en buiten onderhand.. Maar die stomme formules enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:15 schreef STING het volgende:
[..]
Dat heb ik met Word
Met Excel heb ik een haat-liefde verhouding
Hmz mag ik zn whap ook?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik heb er 1 die ik bel, en 1 die ik app.. die laatste weet het meeste.. En dan geef ik m toegang tot mijn laptop, en doet ie weer wat ik wil![]()
Binnenkort eens aan hem vragen hoe het komt dat mn laptop af en toe opstart met 5 kleuren ofzo
haha ik weet niet of ie daar gelukkig van wordtquote:
Die formules vind ik dan wel weer geinig, zeker als ze flink complex moeten zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, Word ken ik van binnen en buiten onderhand.. Maar die stomme formules enzo
Nerd dat je er bentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:18 schreef STING het volgende:
[..]
Die formules vind ik dan wel weer geinig, zeker als ze flink complex moeten zijn
Alleen iemand anders z'n formules ontleden vind ik dan weer niets
aaah jawel zeg ik af en toe iets liefsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha ik weet niet of ie daar gelukkig van wordt
*tikt op Stingeling zn billetjes*quote:
*drukt op GvsE haar tepeltjes*quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*tikt op Stingeling zn billetjes*
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
aaah jawel zeg ik af en toe iets liefs
Geen enkele vrouwenkennis die man. Zeker weten een nerd dus.quote:
Erger.. de meeste nerds hebben namelijk het verstand en de fantasie wel om er iets leuks mee te doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen enkele vrouwenkennis die man. Zeker weten een nerd dus.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:23 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry, ik zat met "What does this button do" in m'n hoofd
Nee, die verstijven zodra ze een vrouwelijk iets spotten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Erger.. de meeste nerds hebben namelijk het verstand en de fantasie wel om er iets leuks mee te doen
Barbie.. Ik zit met een enorm probleem...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:23 schreef Barbusse het volgende:
Mensen vragen mij gelukkig vrijwel nooit om advies. En als ze het doen weiger ik.
Bij mij maar 1 deel, en dan hangt het verder natuurlijk helemaal van de context afquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die verstijven zodra ze een vrouwelijk iets spotten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:25 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij maar 1 deel, en dan hangt het verder natuurlijk helemaal van de context af
Dat is wel de uitvinding van de eeuw.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik heb er 1 die ik bel, en 1 die ik app.. die laatste weet het meeste.. En dan geef ik m toegang tot mijn laptop, en doet ie weer wat ik wil![]()
Binnenkort eens aan hem vragen hoe het komt dat mn laptop af en toe opstart met 5 kleuren ofzo
En dat is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Barbie.. Ik zit met een enorm probleem...
ik heb advies nodig over wat ik vanavond ga drinkenquote:
Ja, ik wachtte op wat er komen gingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Meestal hoor je dan iets van "Maar meneer, wat doet u nu", maar nu bleef het verdacht stil.
Jou zou ik dan de code weer niet geven..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel de uitvinding van de eeuw.
Heerlijk, ipv ellenlange telefoongesprekken gewoon kunnen zeggen dat ze even teamviewer moeten installeren en ik er wel even naar kijk.
Gezien het feit dat je computer maar 5 kleuren weer kan geven raad ik je aan om te beginnen met Tequila Sunrise, daarna over te stappen op een Sex on the Beach en te eindigen met meerdere shots Braindamage. Herhaal indien niet direct resultaatquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb advies nodig over wat ik vanavond ga drinken
Da's ook niet handig, op elkaar gaan wachtenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik wachtte op wat er komen ging
ik lust geen tequila meer, van de geur word ik al misselijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je computer maar 5 kleuren weer kan geven raad ik je aan om te beginnen met Tequila Sunrise, daarna over te stappen op een Sex on the Beach en te eindigen met meerdere shots Braindamage. Herhaal indien niet direct resultaat
Nou, de meeste mannen blijven niet met die vingers op die tepels drukkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:30 schreef STING het volgende:
[..]
Da's ook niet handig, op elkaar gaan wachten
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik lust geen tequila meer, van de geur word ik al misselijk
Klopt, hier op dit oenbaar forum heb ik me natuurlijk verder te gedragen als role modelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, de meeste mannen blijven niet met die vingers op die tepels drukken
Hoezo dat dan weer niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jou zou ik dan de code weer niet geven..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]Je wou mijn advies. Wel, je hebt het nu.
Omdat jij gaat neuzen tot je mn porno vind natuurlijk.quote:
* Good.vs.Evil tikt de handjes van Stingeling weg. Gedraag je dan ook als zodanig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:32 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, hier op dit oenbaar forum heb ik me natuurlijk verder te gedragen als role model
Nee hoor, zo ben ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat jij gaat neuzen tot je mn porno vind natuurlijk.
ZUIPEN, KRENG!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Ik ga nu heul niet meer wachten tot vanavond
Ik zeg rum met bloedsinaasappelsap. Gewoon omdat het kan.
Neuhquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* Good.vs.Evil tikt de handjes van Stingeling weg. Gedraag je dan ook als zodanig.
Wel. Zo ben jij wel.quote:
Gaat goedkomen.quote:
quote:
Mijn plannetje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel. Zo ben jij wel.
Ik had je plannetje met Hups ook al door, vannacht op FB.
Ja, dat wat je met Jonufuquwurutuyupulukujuhugufudusuzuxucuvubunumu dude hebt verzonnen.. Ik heb je door, en ik ben niet zo makkelijk misselijk te krijgenquote:
quote:
Lieve schat, je denkt toch niet dat ik hem er bij wil hebben bij een trioquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat wat je met Jonufuquwurutuyupulukujuhugufudusuzuxucuvubunumu dude hebt verzonnen.. Ik heb je door, en ik ben niet zo makkelijk misselijk te krijgen
Jawel. Hem en Tijn. Ik weet het zeker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, je denkt toch niet dat ik hem er bij wil hebben bij een trio
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel. Hem en Tijn. Ik weet het zeker.
[..]
Gebeurde zomaar, ineens, buiten mijn controlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Maar.. Maar.. Wat doet u nu??
inkoppertje, schot voor open doel.. ik weet niet hoe jullie voetbalnerds het noemen, maar ik zeg Victory!!quote:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Gebeurde zomaar, ineens, buiten mijn control
Couldn't agree more.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Ik denk dat hier een uitvoerig gesprek over moet plaatsvinden meneer Stingeling. Dit kan toch niet zomaar?
Mijne.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Couldn't agree more.
My or your place?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
inkoppertje, schot voor open doel.. ik weet niet hoe jullie voetbalnerds het noemen, maar ik zeg Victory!!
Ik heb m nog tot 14 augustus hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
Heb jij een place dan?
Je was met een woninghunt bezig toch?
Dan moet je eruit?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb m nog tot 14 augustus hoor![]()
Ik ben nog niet geheel dakloos
Fout. Dan moet ik eruit ZIJN.quote:
En als je dan nog niets gevonden hebt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Fout. Dan moet ik eruit ZIJN.
Gij vuige clochardquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Fout. Dan moet ik eruit ZIJN.
Neem ik de woning van een vriendin in onderhuurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
En als je dan nog niets gevonden hebt?
Pff ik heb echt te veel zooi om onder een brug te gaan leven hoorquote:
Ahh, ok. Geen manvrouw overboord dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neem ik de woning van een vriendin in onderhuur
nee, maar ik wil gewoon mn eigen dingetjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ahh, ok. Geen manvrouw overboord dus
Nee, snap ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar ik wil gewoon mn eigen dingetje
waar ik niet bang hoef te zijn om de muren van een bloemetje te voorzien enzo.
nja, van de week naar die woning mogen kijken waar ze niks over weten, en van vorige week stond ik 4e. Dus ik vind dat het bestemd is om in dat gebouw te gaan wonen, desnoods dan in onderhuurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, snap ik
Nou hopelijk heb je dat een beetje snel dan
Sja, als je met die kapstok met jassen eraan de uitgang blokkeert, is het wel logisch..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Net brandcontrole gehad
Ik denken zal wel prima in orde zijn met 2 blussers en 2 rookmelders. Ja, dit mag hier niet staan, dat mag hier niet staan, dit mag hier niet staan, die jassen mogen daar niet hangen (kapstok_!!! )
Belachelijk
Komt wel goed, schatjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, van de week naar die woning mogen kijken waar ze niks over weten, en van vorige week stond ik 4e. Dus ik vind dat het bestemd is om in dat gebouw te gaan wonen, desnoods dan in onderhuur
Daar hoop ik wel op jaquote:
Bij mij komen ze in september weerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee, hij zit naast de trap maar als het in de brand vliegt word de doorgang smaller![]()
Toen zei ik dan spring ik wel uit het raam bij de douche want daar zit een ladder onder, zegt ze nee dat mag niet
succesquote:
Sja, die hebben dan iig het juiste beroep gevonden..quote:
Nja, brand/rookmelder is wel handig.. als je ligt te slapen ben je zo weg.. maar ja.. je vergeet dat soort dingen he..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Wij hadden thuis ook geen brandmelder. Misschien omdat we 2 deuren naar buiten hebben en de ramen van de woonkamer even een stoel kunnen incasseren mocht dat nodig zijn?
Dat hoop ik wel voor jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het goed is voldoe ik aan alle eisen
Met als resultaat een enorme steekvlam als je een beetje pech hebt? Slimquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Wij hadden thuis ook geen brandmelder. Misschien omdat we 2 deuren naar buiten hebben en de ramen van de woonkamer even een stoel kunnen incasseren mocht dat nodig zijn?
Ik zeg: Gewoon blussen met spiritus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met als resultaat een enorme steekvlam als je een beetje pech hebt? Slim
Kroegbazinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zeg: Gewoon blussen met spiritus.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:20 schreef STING het volgende:
[..]
Kroegbazin
[..] geschikt
[x] ongeschikt
Het Hemeltje toevallig?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]En toch sta ik in een kroeg
En ja, ik heb thuis toch geen tequila?
Oops, ik bedoelde brandblusser. We hebben wel een rookmelderquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, brand/rookmelder is wel handig.. als je ligt te slapen ben je zo weg.. maar ja.. je vergeet dat soort dingen he..
Nee. Maar ze luisteren wel naar me als ik zeg dat ze rustig naar buiten moeten gaan en hun spullen moeten laten liggen wanneer het brandalarm weer eens afgaat, waarna ik rustig mijn spulletjes pak, en buiten op mn gemak een peukie ga roken.quote:
Hij is goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef STING het volgende:
Zo, de week zit er weer op.![]()
Zo naar Batman
En zo hoort het ook. Oke, Bane is geen Joker, maar nog steeds goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik steeds van iedereen. Nu heb ik natuurlijk wel gelijk torenhoge verwachtingen
adiosquote:
dat doe je snelquote:
Mooi, even lekker wat afleiding dus!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:55 schreef Mystikvm het volgende:
Vandaag bij de begrafenis van de moeder van één van mijn beste vrienden geweest. Was erg indrukwekkend maar ik moet echt even op andere gedachten komen.
Dus nu voor vrienden een Mexicaanse ovenschotel maken, en vanavond hopelijk even de stad in. Mogelijk ook met die vriend, hij zei vanmiddag al vanavond wel even wat anders te willen na maanden stress met een doodzieke moeder.
Einde twitterbericht. Vermaak me met jullie avonturen!
heb jij geluk. Ik ben minstens een uur aan het bussenquote:
klinkt iig als goede afleidingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:55 schreef Mystikvm het volgende:
Vandaag bij de begrafenis van de moeder van één van mijn beste vrienden geweest. Was erg indrukwekkend maar ik moet echt even op andere gedachten komen.
Dus nu voor vrienden een Mexicaanse ovenschotel maken, en vanavond hopelijk even de stad in. Mogelijk ook met die vriend, hij zei vanmiddag al vanavond wel even wat anders te willen na maanden stress met een doodzieke moeder.
Einde twitterbericht. Vermaak me met jullie avonturen!
Doe je daar zo lang over?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb jij geluk. Ik ben minstens een uur aan het bussen
Jup, eerst naar station, ik mis altijd mn overstap, en dan heulemaal naar het einde van Beuningenquote:
Niet altijd zo geweest hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb jij geluk. Ik ben minstens een uur aan het bussen
Mja, ik hoef gelukkig nooit in de file te staan, of te fietsenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:00 schreef STING het volgende:
[..]
Niet altijd zo geweest hoorBij vorige werkgevers aardig wat af moeten reizen en files moeten staan
Wel lang, ik deed er altijd een uur over naar school, als ik alle aansluitingen haalde tenminstequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup, eerst naar station, ik mis altijd mn overstap, en dan heulemaal naar het einde van Beuningen
Ik vind fietsen van en naar m'n werk heerlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, ik hoef gelukkig nooit in de file te staan, of te fietsen
Mja, de aansluiting is vaak het probleem, heenweg is meestal 3 kwartier, terugweg een uurquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel lang, ik deed er altijd een uur over naar school, als ik alle aansluitingen haalde tenminste
Pff, ik heb mn fiets al een jaar en een maand bij mn ouders staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind fietsen van en naar m'n werk heerlijkzolang het niet regent.
Alleen vinden m'n pakken het kennelijk niet zo leuk
Luiwammesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pff, ik heb mn fiets al een jaar en een maand bij mn ouders staan
Klopt. Lekker op mn kont zitten in de bus terwijl ik een boek lees is veel beterquote:
Ik heb niet eens een fietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Pff, ik heb mn fiets al een jaar en een maand bij mn ouders staan
En lekker aan mijn kont zitten, lekker ben jijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt. Lekker op mn kont zitten in de bus terwijl ik een boek lees is veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |