Nee heb net al aan peu gegevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Luilak?
Ik ben al hartstikke actief geweest vanmorgen.
En kom je aardbeien brengen?
dank jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat voor een pillen wil je hebben?
*geeft..
Dan ga ik maar een uitsmijter makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee heb net al aan peu gegevenOmdat ik een bitch ben
sorry heb ze net opgegetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Luilak?
Ik ben al hartstikke actief geweest vanmorgen.
En kom je aardbeien brengen?
Ik dacht eerst even "topplan" totdat ik bedacht dat ik nog een biefstukje in de koelkast heb liggen.. Dus dan maar een broodje biefstukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar een uitsmijter maken
Dat kan die best gebruiken met dat kippenborstjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben bang dat je van dat bovenste pakje borstgroei gaat krijgenZou ze maar niet slikken
Dat is ook lekker jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even "topplan" totdat ik bedacht dat ik nog een biefstukje in de koelkast heb liggen.. Dus dan maar een broodje biefstuk
WHUT? heiligschennis.. doe jij daar een broodje omheen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even "topplan" totdat ik bedacht dat ik nog een biefstukje in de koelkast heb liggen.. Dus dan maar een broodje biefstuk
Welke doordrenkt is van de jusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Evie het volgende:
[..]
WHUT? heiligschennis.. doe jij daar een broodje omheen?
Doe eens lief ... dit is niet liefquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan die best gebruiken met dat kippenborstje
Heerlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Welke doordrenkt is van de jus
steak sandwichquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
staat in ierland overal op de kaartquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:16 schreef Evie het volgende:
[..]Gewoon eten zonder brood.. veel beter!
Daar kunnen ze ook niet koken.. of ben je de kaasfondue alweer vergeten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
staat in ierland overal op de kaart
ik ben bang dat dit geheel aan mijn kook kunsten te wijten was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook niet koken.. of ben je de kaasfondue alweer vergeten?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben bang dat dit geheel aan mijn kook kunsten te wijten was.
Maar drinken kunnen ze welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook niet koken.. of ben je de kaasfondue alweer vergeten?
drinken ja, ermee om gaan, neequote:
mee eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:20 schreef Evie het volgende:
[..]
En lelijk zijn ook.. zijn over het algemeen geen goede eigenschappen
Ik zou ook zwaar aan de drank gaan als ik in een land zou wonen waar het 24/7 aan het regenen is.quote:
Je bent nu niet zwaar aan de drank in een land waar het altijd lekker weer is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou ook zwaar aan de drank gaan als ik in een land zou wonen waar het 24/7 aan het regenen is.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent nu niet zwaar aan de drank in een land waar het altijd lekker weer is?
Sushiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is wat anders. Ik eet veel sushi. En vis moet zwemmen.
Jij romantische poëetquote:
Rozen zijn rood, kop dicht of ik maak je dood!quote:
En je hebt ze nog iets geleerd ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, kop dicht of ik maak je dood!.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, kop dicht of ik maak je dood!.
Ik ben zo'n creatyphusleierquote:
Die ph en korte ei doen het hem!quote:
Ik ook niet!quote:
Koud? Het is augustusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:48 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Hallo dan maar weer.
Zo koud op het werk, maar even warme chocomelk gehaald
Natuurlijk mag ik datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ook niet!![]()
Mag je vanavond weer naar de kroeg?
ja, en de airco denkt dat het dan ook 40 graden is -.-quote:
Heb je iets om naartoe te leven!quote:
Weet niet of ik er wel zo'n zin in hebquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heb je iets om naartoe te leven!![]()
Wat is dat nou voor een instelling!quote:
ik weet het, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een instelling!
Cue_ begint haar wilde haren te verliezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een instelling!
Je kan er niet op tijd genoeg bij zijn :pquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Op zoek zijn naar een boek.. blijkt ie pas in 2013 te verschijnen
Zolang dat niet bij alles is, vind ik het bestquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:07 schreef STING het volgende:
Cue_ begint haar wilde haren te verliezen.
Echt he!? Een jaar te vroeg voor een boek. Geen zin in de kroeg... What's next?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:07 schreef STING het volgende:
Cue_ begint haar wilde haren te verliezen.
Met een roseetje op de bank natuurlijk, lekker gek doen met bijpassend kapselquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Echt he!? Een jaar te vroeg voor een boek. Geen zin in de kroeg... What's next?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:01 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ja, en de airco denkt dat het dan ook 40 graden is -.-
en bijna weekend dames en heren bijna nog even
Oh noesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met een roseetje op de bank natuurlijk, lekker gek doen met bijpassend kapsel
En toch, Cue_ en "Geen zin" is moeilijk voor te stellen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Echt he!? Een jaar te vroeg voor een boek. Geen zin in de kroeg... What's next?
hum dat doe ik dan wel wanneer het zover is dat ik er voor gekleed benquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]Kun je je vast voorbereiden op de Nederlandse "winter"
Ik dacht t zelfdequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:17 schreef STING het volgende:
En toch, Cue_ en "Geen zin" is moeilijk voor te stellen.
Even de temperatuur afwachten. Als het te warm is, is het binnen niet uit te houden. En wil gewoon bar kunnen hangen dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
Bandje kijken is wel leuk. Meestal. Als het een leuke band betreft...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:20 schreef STING het volgende:
[..]
It takes one to know one
Hihi, takes.
Het aircosysteem lijkt het niet met je eens te zijn hieroverquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:17 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hum dat doe ik dan wel wanneer het zover is dat ik er voor gekleed ben
Ze hebben de sensor op een plek in de zon gezet, waardoor deze keihard aan het blazen isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het aircosysteem lijkt het niet met je eens te zijn hierover
Dat kwam dus omdat je niet aan de bar kon zitten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
Vorige moest ik buiten staan/zitten. Waren weinig bekenden.. om half 12 was ik weer thuis![]()
Bah, dat is minder leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vorige moest ik buiten staan/zitten. Waren weinig bekenden.. om half 12 was ik weer thuis![]()
uhuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:29 schreef SicSicSics het volgende:
Dat kwam dus omdat je niet aan de bar kon zitten!
Yup, altijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:30 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Bah, dat is minder leuk.
Ging je er alleen heen dan in de hoop op bekend volk?
Ohhh, vind het altijd zo raar om alleen een kroeg in te gaan. Sta je beetje in je eentje en vooral als je dan ook nog geen bekenden tegenkomt.quote:
Ik ben er heen gegaan toen ik nog niemand kende daarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ohhh, vind het altijd zo raar om alleen een kroeg in te gaan. Sta je beetje in je eentje en vooral als je dan ook nog geen bekenden tegenkomt.
Dan moet je dus tegen vreemde aan gaan lullen hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ohhh, vind het altijd zo raar om alleen een kroeg in te gaan. Sta je beetje in je eentje en vooral als je dan ook nog geen bekenden tegenkomt.
Respect ik ga altijd met vrienden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben er heen gegaan toen ik nog niemand kende daar
Ja, durf ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je dus tegen vreemde aan gaan lullen he
Ik was met een vriendin in de kroeg afgelopen woensdag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
aanstaande woensdag jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was met een vriendin in de kroeg aanstaande woensdag.
En toen was er een jongeman en die stond daar helemaal alleen een biertje te drinken.
Eigenlijk zag het er best raar uitMaar op zich had hij wel veel aanspraak
Ook wij gingen vragen waarom hij alleen was....
Dus ik weet eigenlijk niet of het nou zo heel raar is om in je eentje naar de kroeg te gaan
Afgelopen zaterdag dus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bedoelde dus afgelopen woensdag![]()
Ik verheug me teveel op aanstaande zaterdag denk ik
Het was cafe fout in Rotterdam.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
Ligt een beetje aan de kroeg of het 'raar' is om daar alleen heen te gaan
Dat cafe zegt me nietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
Het was cafe fout in Rotterdam.
Hij is er 6 dagen in de week te vinden zei hij![]()
Het was ook helemaal niet druk, dus we vonden het in eerste instantie best raar. Maar misschien zag hij het als een soort van stamkroeg ofzo
Hoe kun je nou 'alleen' in Cairns zitten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga wel "alleen" naar mijn stamkroeg, maar dat is idd alleen het erheen gaan dat alleen is.
Verder ben ik geen loner, heb een week alleen in Cairns gezeten, was niet mijn ding. Aanspraak genoeg opzich hoor, maar je voelt je idd zo opzoek naar aanspraak.
Ik was met mijn vriendin, maar die moest een week op zee werkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoe kun je nou 'alleen' in Cairns zitten?Het stikt daar van de backpackers die allemaal niks beters te doen hebben dan slap ouwehoeren en bier drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |