Nee heb net al aan peu gegevenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Luilak?
Ik ben al hartstikke actief geweest vanmorgen.
En kom je aardbeien brengen?
dank jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat voor een pillen wil je hebben?
*geeft..
Dan ga ik maar een uitsmijter makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee heb net al aan peu gegevenOmdat ik een bitch ben
sorry heb ze net opgegetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Luilak?
Ik ben al hartstikke actief geweest vanmorgen.
En kom je aardbeien brengen?
Ik dacht eerst even "topplan" totdat ik bedacht dat ik nog een biefstukje in de koelkast heb liggen.. Dus dan maar een broodje biefstukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar een uitsmijter maken
Dat kan die best gebruiken met dat kippenborstjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben bang dat je van dat bovenste pakje borstgroei gaat krijgenZou ze maar niet slikken
Dat is ook lekker jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even "topplan" totdat ik bedacht dat ik nog een biefstukje in de koelkast heb liggen.. Dus dan maar een broodje biefstuk
WHUT? heiligschennis.. doe jij daar een broodje omheen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even "topplan" totdat ik bedacht dat ik nog een biefstukje in de koelkast heb liggen.. Dus dan maar een broodje biefstuk
Welke doordrenkt is van de jusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Evie het volgende:
[..]
WHUT? heiligschennis.. doe jij daar een broodje omheen?
Doe eens lief ... dit is niet liefquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan die best gebruiken met dat kippenborstje
Heerlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Welke doordrenkt is van de jus
steak sandwichquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
staat in ierland overal op de kaartquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:16 schreef Evie het volgende:
[..]Gewoon eten zonder brood.. veel beter!
Daar kunnen ze ook niet koken.. of ben je de kaasfondue alweer vergeten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
staat in ierland overal op de kaart
ik ben bang dat dit geheel aan mijn kook kunsten te wijten was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook niet koken.. of ben je de kaasfondue alweer vergeten?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben bang dat dit geheel aan mijn kook kunsten te wijten was.
Maar drinken kunnen ze welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook niet koken.. of ben je de kaasfondue alweer vergeten?
drinken ja, ermee om gaan, neequote:
mee eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:20 schreef Evie het volgende:
[..]
En lelijk zijn ook.. zijn over het algemeen geen goede eigenschappen
Ik zou ook zwaar aan de drank gaan als ik in een land zou wonen waar het 24/7 aan het regenen is.quote:
Je bent nu niet zwaar aan de drank in een land waar het altijd lekker weer is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou ook zwaar aan de drank gaan als ik in een land zou wonen waar het 24/7 aan het regenen is.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent nu niet zwaar aan de drank in een land waar het altijd lekker weer is?
Sushiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is wat anders. Ik eet veel sushi. En vis moet zwemmen.
Jij romantische poëetquote:
Rozen zijn rood, kop dicht of ik maak je dood!quote:
En je hebt ze nog iets geleerd ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, kop dicht of ik maak je dood!.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, kop dicht of ik maak je dood!.
Ik ben zo'n creatyphusleierquote:
Die ph en korte ei doen het hem!quote:
Ik ook niet!quote:
Koud? Het is augustusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:48 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Hallo dan maar weer.
Zo koud op het werk, maar even warme chocomelk gehaald
Natuurlijk mag ik datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ook niet!![]()
Mag je vanavond weer naar de kroeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |