op radio melden ze lichte blessurequote:
Het zal toch weer eens niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:49 schreef franklop het volgende:
[..]
op radio melden ze lichte blessure
Ja toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef debeterebob het volgende:
Ralf Bartels er uit. Was dat niet ooit een hele grote?
Nooit echt een wereldtopper geweest, wel Europese top ja, beetje Smit niveauquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef debeterebob het volgende:
Ralf Bartels er uit. Was dat niet ooit een hele grote?
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef Szura het volgende:
17 cm te weinig voor Rutger.
Als ie z'n leuter erbij legt, is ie er zo ongeveer.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef marcodej het volgende:
Let op baan 3 mensen. Als een kogel straks.
En nu 14.42quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:00 schreef knnth het volgende:
Tahmina Kohistani heeft een PB van 15.00.
Moet mij ook nog wel lukkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:00 schreef knnth het volgende:
Tahmina Kohistani heeft een PB van 15.00.
Weet je wel goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef Szura het volgende:
17 cm te weinig voor Rutger.
Als ie z'n leuter erbij legt, is ie er zo ongeveer.
Ik gok zelfs op goud voor Storl. Meesterpieker dat hij er is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Columbiafan het volgende:
Die Storl is wel uit het juiste hout gesneden hoor, op de belangrijke momenten staat hij er wel, dat in tegenstelling tot de Amerikanen die wel eens durven te choken op de belangrijke momenten. Zeer benieuwd naar de wedstrijd vanavond, ik hoop op een medaille voor Storl
Type Lavilenie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik gok zelfs op goud voor Storl. Meesterpieker dat hij er is.
Afwachten, laatste Duitse goud in de atletiek, bij zowel mannen als vrouwen dateert van 2000! Dreschler en Schumann toenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik gok zelfs op goud voor Storl. Meesterpieker dat hij er is.
Schumann en Drechsler zijn niet echt de namen waar je graag de opvolger van wilt zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Afwachten, laatste Duitse goud in de atletiek, bij zowel mannen als vrouwen dateert van 2000! Dreschler en Schumann toen
Indedaad jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schumann en Drechsler zijn niet echt de namen waar je graag de opvolger van wilt zijn
Gaat nu zowat beginnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is de zevenkamp hoogspringen?
Camera's?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:28 schreef cptmarco het volgende:
zit atletiek te kijken op ES, ben ik gek of zag ik op het middenterrein radiografische autootjes rijden? wat is het nut daarvan?
Discussen of speren ophalen bijv.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:28 schreef cptmarco het volgende:
zit atletiek te kijken op ES, ben ik gek of zag ik op het middenterrein radiografische autootjes rijden? wat is het nut daarvan?
Wil ik ook graag zien jaquote:
Ok, bedankt Geert!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:04 schreef baaart het volgende:
Die hoofddoek is echt een schande voor de sport
Lang leven islamitische onderdrukking.
De tering zeg, het is geen martelwerktuig, zo'n hoofddoek. Je doet net alsof het een helm vol met spijkers is ofzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:04 schreef baaart het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:04 schreef baaart het volgende:
Als je ziet dat zij langer over de 400 meter doet dan dat ik zou doen lijkt het er anders wel op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:05 schreef Neroje het volgende:
[..]
De tering zeg, het is geen martelwerktuig, zo'n hoofddoek. Je doet net alsof het een helm vol met spijkers is ofzo
Geert??quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ok, bedankt Geert!
Broersen ook een PR op hoog zou genot zijn!Schippers ook in groep B bezig, maar die zijn beduidend lager begonnen...
Wilders, je weet wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:07 schreef baaart het volgende:
[..]
Als je ziet dat zij langer over de 400 meter doet dan dat ik zou doen lijkt het er anders wel op.
[..]
Geert??
Erover zeiken is een schande voor de sport. Ga lekker naar POL.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:04 schreef baaart het volgende:
Ja je hebt gelijk, wel/geen hoofddoek is het enige wat de prestatie kan beïnvloedenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:07 schreef baaart het volgende:
[..]
Als je ziet dat zij langer over de 400 meter doet dan dat ik zou doen lijkt het er anders wel op.
Ohh, nee..geen idee. Want als je het een schande vindt in de topsport dan stem je meteen PVV. Heel logisch hoor.quote:
Zeiken? Nee.. als je iemand in de race hebt lopen die er 1:20 over doet terwijl de voorlaatste binnenkomt op 0:45 omdat ze volledig bedekt moet rennenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:08 schreef knnth het volgende:
[..]
Erover zeiken is een schande voor de sport. Ga lekker naar POL.
Inderdaad, door die hoofddoek loopt ze 40 seconden langzamer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:08 schreef baaart het volgende:
Zeiken? Nee.. als je iemand in de race hebt lopen die er 1:20 over doet terwijl de voorlaatste binnenkomt op 0:45 omdat ze volledig bedekt moet rennen.
Wat snap je niet aan volledig bedekt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, door die hoofddoek loopt ze 40 seconden langzamer.
[ afbeelding ]
Nou ja, als ze zo wil lopen, laat haar toch. Ze neemt toch geen medaillekansen voor de favorieten weg en zijn doet mee aande OS. Iedereen blij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:10 schreef baaart het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan volledig bedekt?
Wil? Net zoals die judoka zeker. Zonder hoofddoek mocht ze van papa (of zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:11 schreef kilon het volgende:
[..]
Nou ja, als ze zo wil lopen, laat haar toch. Ze neemt toch geen medaillekansen voor de favorieten weg en zijn doet mee aande OS. Iedereen blij.
Ik vind ook dat navelpiercings verboden moeten worden. Onder druk van het schoonheidsideaal opgelegd door homo's uit de fashionwereld gaan zij met meer gewicht naar de finish.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:11 schreef kilon het volgende:
[..]
Nou ja, als ze zo wil lopen, laat haar toch. Ze neemt toch geen medaillekansen voor de favorieten weg en zijn doet mee aande OS. Iedereen blij.
Ja, want iedereen die een hoofddoekje draagt doet dat sowieso niet omdat ze dat zelf wilquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:14 schreef baaart het volgende:
[..]
Wil? Net zoals die judoka zeker. Zonder hoofddoek mocht ze van papa (of zo) niet meedoen en zou ze direct naar huis kunnen.
Nee, bij Wimbledon is het eigenlijk altijd heel het toernooi droog bijvoorbeeldquote:
Als je nooit een keuze hebt gekregen kan je dat niet meer vrijwillig noemen nee. Maar goed.. dat is verder voor POL.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die een hoofddoekje draagt doet dat sowieso niet omdat ze dat zelf wil
Eigenlijk zou het fantastisch zijn als Nadine vlak bij haar NR kan komen. In Götzis had ze 'maar' 1.85. Maar met deze omstandigheden wordt het niet makkelijker.quote:
Ze zal op die 2e poging op 1.80 wel heel veel over hebben gehad. Dat konden wij natuurlijk niet zien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:55 schreef DeeBee het volgende:
Schippers mist een keer op 1.77.![]()
En van Broersen lijkt het mij an sich wel een goede gok, als ze wat energie wil sparen en zich blijkbaar wel ok voelt.
Idd heel misleidendquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:59 schreef DeeBee het volgende:
1.77 lijkt teveel voor Schippers, nog 1 poging, kom op!
Broersen trouwens 'gewoon' 1.83 m gehaald TheArt.Dat streepje is misleidend, maar dat staat er ook als ze uberhaupt nog niet gesprongen hebben...
Ja, blijft klote.quote:
In deze vorm een nieuw NR?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, blijft klote.
Maar ja, je hebt altijd wel een misser in je zevenkamp, als het tot die beperkt blijft is er op zich nog weinig aan de hand, dan vanavond o.a. maar keihard vlammen op de 200 meter!
Ik wilde het niet direct posten, maar daar was mijn hoop al een beetje op gevestigd ja...quote:
GMTAquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik wilde het niet direct posten, maar daar was mijn hoop al een beetje opgevestigd ja...![]()
Goud is zojuist al uitgereikt!quote:
Waarom was dat een mazzeltje? Ze had net pech op haar tweede poging dacht ik?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef DeeBee het volgende:
Zonde van Broersen, Ennis met een mazzeltje, tsja als dat meezit dan ga je snel richting de titel, want die zal nu wel nog even 1.92 springen of zo...
geef mij maar Katarina Johnson-Thompsonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zoals verwacht. Klein ding is het wel
Bijna alle meerkampers zien er ontzettend goed uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:38 schreef kilon het volgende:
[..]
geef mij maar Katarina Johnson-Thompson
Bij de mannen ook, heel mooie atletenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:40 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Bijna alle meerkampers zien er ontzettend goed uit eigenlijk.
Ze heeft de hoogte echt wel, maar het komt er nog niet helemaal lekker uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef DeeBee het volgende:
Broersen blijven steken op 1.86m, nou ja, toch prima!
goh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef TheArt het volgende:
Nadine is trouwens vrij populair op twitter
Niet heel vreemdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef TheArt het volgende:
Nadine is trouwens vrij populair op twitter
Hij komt wel veel in beeldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die coach, ik ging stuk om die 2 vuistjes omhoog.
Ja die komt steeds weer terug in beeldquote:
Toch weer minpuntje ja! Maar ach, als je 1.83 springt, is het je vergeven...quote:
Verspringen zal natuurlijk echt zwaar moeilijk worden om haar puntenaantal te evenaren. Op 200 zie ik nog wel iets ruimte en de ruimte zit natuurlijk straks op kogel en morgen op speer. Werpnummers zit echt nog wat ruimte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:55 schreef DeeBee het volgende:
Schippers trouwens in de projectie op 6440, wat een NR zou zijn. Zou tof zijn als ze nu al die richting op kan!
1.86quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toch weer minpuntje ja! Maar ach, als je 1.83 springt, is het je vergeven...
Nog geen antwoord....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:48 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is dat bandje bij d'r knie voor?
Gewoon een versteviging van de knie. Voor de zekerheid.quote:
Nee, echt niet. Maar voor dit soort jonge meiden is het al knap dat ze een PR meerkamp neer kunnen zetten. En misschien dat Dafne nog een NR kan scoren en daardoor top-12 of zelfs top-10 kan eindigen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:07 schreef hafcfan het volgende:
Die broersen doet die voor het olympische diploma mee of voor een medaille?
Als extra ondersteuning, vaak een teken van (lichte) knieproblemen of wat pijnlijke meniscus.quote:
Oke dan weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon een versteviging van de knie. Voor de zekerheid.
[..]
Nee, echt niet. Maar voor dit soort jongen meiden is het al knap dat ze een PR meerkamp neer kunnen zetten. En misschien dat Dafne nog een NR kan scoren en daardoor top-12 of zelfs top-10 kan neerzetten.
http://www.ergorej.net/london2012/women.php?l=eng
Dit is de forecast op basis van de prestaties in de PR meerkamp van alle dames.
Tatoeage net boven je kont.quote:
http://www.london2012.com(...)-august/all-day.htmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand hier het tijdschema van vanavond? Ik wil de wedstrijden wel volgen?
Zou Mart later beginnen vanwege dit gebeuren?
Ik wil er ook best even overheen springen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:46 schreef franklop het volgende:
Schippers blij dat ze nu over zichzelf heen kan springen
Aardig? Heel goed zou ik willen zeggen, net als Nadine. Nu doorzetten en vlammen op kogel en 200.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil er ook best even overheen springen.
Maar al met al heeft ze tot nog toe aardig gepresteerd. Over 10 minuten mogen ze weer
Was wat geëufemeerd jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aardig? Heel goed zou ik willen zeggen, net als Nadine. Nu doorzetten en vlammen op kogel en 200.
Degelijke afstand, maar moet nog wel een halve meter bij ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:02 schreef DeeBee het volgende:
13.33m, dat zal nog wel een stukje beter moeten.
De 100m?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef BabeWatcher het volgende:
Een van mijn favoriete onderdelen, naast damesturnen, damesbeachvolley en dameshockey.
ik bedoel Atletiek als geheel, en ja, ook vanwege de sportieve prestatiesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
De 100m?
De heptalon vind ik dan leuker hoor
Sorry, met de naam BabeWatcher heb je de schijn dat je ook op sportieve prestaties let een beetje tegenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik bedoel Atletiek als geheel, en ja, ook vanwege de sportieve prestaties
9 loopt beter in de bocht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:13 schreef Neroje het volgende:
Weet iemand trouwens waarom we zoveel in baan 9 lopen, en veel minder in 1?
te veel reclame, alhoewel ZDF ook niet reclamevrij is. Bij voorkeur kijk ik tv boven stream, omdat een beetje commentaar altijd extra informatie geeft.quote:
Ja, maar we lopen nu vooral rechtdoor he? En daarbij zie ik baan 9 bij andere evenementen voor mijn gevoel minder gebruikt worden en baan 1 altijdquote:
BBC streams hebben commentaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
te veel reclame, alhoewel ZDF ook niet reclamevrij is. Bij voorkeur kijk ik tv boven stream, omdat een beetje commentaar altijd extra informatie geeft.
Baan 9 is er vaak niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:14 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja, maar we lopen nu vooral rechtdoor he? En daarbij zie ik baan 9 bij andere evenementen voor mijn gevoel minder gebruikt worden en baan 1 altijd
En met de eerder genoemde sporten helemaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:10 schreef Neroje het volgende:
[..]
Sorry, met de naam BabeWatcher heb je de schijn dat je ook op sportieve prestaties let een beetje tegen
wat vind je van de atletiek vrouwen'?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
te veel reclame, alhoewel ZDF ook niet reclamevrij is. Bij voorkeur kijk ik tv boven stream, omdat een beetje commentaar altijd extra informatie geeft.
Klopt. Ik vind dat commentaar toch wel van mindere kwaliteit dan ik gewend ben van de BBC. Maar dat is verder gewoon een persoonlijke mening.quote:
zijn die niet afgeschermd voor niet-GB?quote:
Klopt, soms is het wat weinig extra info. Maar gegarandeerd geen reclame en geen geschakel naar hockeymannen oidquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef kilon het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind dat commentaar toch wel van mindere kwaliteit dan ik gewend ben van de BBC. Maar dat is verder gewoon een persoonlijke mening.
Niet via http://www.eurovisionsports.tvquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
zijn die niet afgeschermd voor niet-GB?
Ik heb een proxyprogramma gedownload. Expat Shieldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
zijn die niet afgeschermd voor niet-GB?
zevenkampsters en hardloopsters zijn mooi, maar de krachtsportsters niet, desondanks toch een mooie sport.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat vind je van de atletiek vrouwen'?
Zeker. 12,16 is niet zoveel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:19 schreef TheArt het volgende:
Nadine 12.16. Kom op Nadine, daar moet nog een meter bij.
Ik dacht ook over de 14quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef Jovatov het volgende:
Mooie worp van Schippers, 14 en een half
13.67quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef Jovatov het volgende:
Mooie worp van Schippers, 14 en een half
Het overlapt twee dagen iets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is het zwemmen eigenlijk tegelijk met de atletiek?
Krom zwemt pas om 21:30quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog maar 2 avonden zwemmen. Het valt te overzien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
bazinquote:
Best behoorlijk. Vind ik toch wel zwak geplanned want het zijn de 2 belangrijkste onderdelen van de OS.quote:
Kan niet anders, en zo dramatisch is het ook niet. Zwemtoernooi loopt echt op zijn eindje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best behoorlijk. Vind ik toch wel zwak geplanned want het zijn de 2 belangrijkste onderdelen van de OS.
Je stoot een kogel, gooien is ook een ongeldige poging!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef Neroje het volgende:
Die Okraïnsche gooit ongeldig, maar echt ver
Ik had vals al verbeterd in ongeldig, doe ik toch nog iets fout...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je stoot een kogel, gooien is ook een ongeldige poging!
Dobrynska wel met problemen nu, 2 keer ongeldig al...Maar kogel is een van haar beste onderdelen ja!
Klopt, maar vind het toch wat jammer. Atletiek ben ik toch wel weg van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kan niet anders, en zo dramatisch is het ook niet. Zwemtoernooi loopt echt op zijn eindje.
dit dus, anders kan je de kogel het stadion uitgooien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je stoot een kogel, gooien is ook een ongeldige poging!
Dobrynska wel met problemen nu, 2 keer ongeldig al...Maar kogel is een van haar beste onderdelen ja!
Nou..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dit dus, anders kan je de kogel het stadion uitgooien.
Was dat Dobrynska?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:24 schreef franklop het volgende:
zo die official werd net niet geraakt
Met mogelijk kom je mogelijk zelfs minder ver dan met stoten, dus dat slaat nergens op. En het je aanraden om een kogel te gooien zal ik ook niet doen, want de kans op een spierscheuring is dan zeer aanwezig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dit dus, anders kan je de kogel het stadion uitgooien.
Volgens mij is het Jeh-ter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:25 schreef JimboSlice het volgende:
Is het nou Jie-ter of Jeh-ter? Bij de honkbaler van de Yankees is het Jie-ter, maar het kan natuurlijk dat het bij haar anders uitgesproken dient te worden.
Jeterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:25 schreef JimboSlice het volgende:
Is het nou Jie-ter of Jeh-ter? Bij de honkbaler van de Yankees is het Jie-ter, maar het kan natuurlijk dat het bij haar anders uitgesproken dient te worden.
Jeh-ter, zo zei Greene het net ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:25 schreef JimboSlice het volgende:
Jeh-ter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:25 schreef JimboSlice het volgende:
kijk dat is een sterke worpquote:
quote:
Ok, thanks. Het is me de afgelopen jaren natuurlijk vaker opgevallen, maar wilde het eens zeker weten. En inderdaad Dos37, Derek is eenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jeh-ter, zo zei Greene het net ook.
Daar is ze ook niet bepaald goed in. Maar ze is natuurlijk ook nog heel jong.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:33 schreef DeeBee het volgende:
Johnson-Tompson gaat wel iets zaken, slechts 11.32 meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |