op radio melden ze lichte blessurequote:
Het zal toch weer eens niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:49 schreef franklop het volgende:
[..]
op radio melden ze lichte blessure
Ja toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef debeterebob het volgende:
Ralf Bartels er uit. Was dat niet ooit een hele grote?
Nooit echt een wereldtopper geweest, wel Europese top ja, beetje Smit niveauquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef debeterebob het volgende:
Ralf Bartels er uit. Was dat niet ooit een hele grote?
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef Szura het volgende:
17 cm te weinig voor Rutger.
Als ie z'n leuter erbij legt, is ie er zo ongeveer.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef marcodej het volgende:
Let op baan 3 mensen. Als een kogel straks.
En nu 14.42quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:00 schreef knnth het volgende:
Tahmina Kohistani heeft een PB van 15.00.
Moet mij ook nog wel lukkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:00 schreef knnth het volgende:
Tahmina Kohistani heeft een PB van 15.00.
Weet je wel goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef Szura het volgende:
17 cm te weinig voor Rutger.
Als ie z'n leuter erbij legt, is ie er zo ongeveer.
Ik gok zelfs op goud voor Storl. Meesterpieker dat hij er is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Columbiafan het volgende:
Die Storl is wel uit het juiste hout gesneden hoor, op de belangrijke momenten staat hij er wel, dat in tegenstelling tot de Amerikanen die wel eens durven te choken op de belangrijke momenten. Zeer benieuwd naar de wedstrijd vanavond, ik hoop op een medaille voor Storl
Type Lavilenie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik gok zelfs op goud voor Storl. Meesterpieker dat hij er is.
Afwachten, laatste Duitse goud in de atletiek, bij zowel mannen als vrouwen dateert van 2000! Dreschler en Schumann toenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik gok zelfs op goud voor Storl. Meesterpieker dat hij er is.
Schumann en Drechsler zijn niet echt de namen waar je graag de opvolger van wilt zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Afwachten, laatste Duitse goud in de atletiek, bij zowel mannen als vrouwen dateert van 2000! Dreschler en Schumann toen
Indedaad jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schumann en Drechsler zijn niet echt de namen waar je graag de opvolger van wilt zijn
Gaat nu zowat beginnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is de zevenkamp hoogspringen?
Camera's?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:28 schreef cptmarco het volgende:
zit atletiek te kijken op ES, ben ik gek of zag ik op het middenterrein radiografische autootjes rijden? wat is het nut daarvan?
Discussen of speren ophalen bijv.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:28 schreef cptmarco het volgende:
zit atletiek te kijken op ES, ben ik gek of zag ik op het middenterrein radiografische autootjes rijden? wat is het nut daarvan?
Wil ik ook graag zien jaquote:
Ok, bedankt Geert!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:04 schreef baaart het volgende:
Die hoofddoek is echt een schande voor de sport
Lang leven islamitische onderdrukking.
De tering zeg, het is geen martelwerktuig, zo'n hoofddoek. Je doet net alsof het een helm vol met spijkers is ofzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:04 schreef baaart het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:04 schreef baaart het volgende:
Als je ziet dat zij langer over de 400 meter doet dan dat ik zou doen lijkt het er anders wel op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:05 schreef Neroje het volgende:
[..]
De tering zeg, het is geen martelwerktuig, zo'n hoofddoek. Je doet net alsof het een helm vol met spijkers is ofzo
Geert??quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ok, bedankt Geert!
Broersen ook een PR op hoog zou genot zijn!Schippers ook in groep B bezig, maar die zijn beduidend lager begonnen...
Wilders, je weet wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:07 schreef baaart het volgende:
[..]
Als je ziet dat zij langer over de 400 meter doet dan dat ik zou doen lijkt het er anders wel op.
[..]
Geert??
Erover zeiken is een schande voor de sport. Ga lekker naar POL.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:04 schreef baaart het volgende:
Ja je hebt gelijk, wel/geen hoofddoek is het enige wat de prestatie kan beïnvloedenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:07 schreef baaart het volgende:
[..]
Als je ziet dat zij langer over de 400 meter doet dan dat ik zou doen lijkt het er anders wel op.
Ohh, nee..geen idee. Want als je het een schande vindt in de topsport dan stem je meteen PVV. Heel logisch hoor.quote:
Zeiken? Nee.. als je iemand in de race hebt lopen die er 1:20 over doet terwijl de voorlaatste binnenkomt op 0:45 omdat ze volledig bedekt moet rennenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:08 schreef knnth het volgende:
[..]
Erover zeiken is een schande voor de sport. Ga lekker naar POL.
Inderdaad, door die hoofddoek loopt ze 40 seconden langzamer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:08 schreef baaart het volgende:
Zeiken? Nee.. als je iemand in de race hebt lopen die er 1:20 over doet terwijl de voorlaatste binnenkomt op 0:45 omdat ze volledig bedekt moet rennen.
Wat snap je niet aan volledig bedekt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, door die hoofddoek loopt ze 40 seconden langzamer.
[ afbeelding ]
Nou ja, als ze zo wil lopen, laat haar toch. Ze neemt toch geen medaillekansen voor de favorieten weg en zijn doet mee aande OS. Iedereen blij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:10 schreef baaart het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan volledig bedekt?
Wil? Net zoals die judoka zeker. Zonder hoofddoek mocht ze van papa (of zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:11 schreef kilon het volgende:
[..]
Nou ja, als ze zo wil lopen, laat haar toch. Ze neemt toch geen medaillekansen voor de favorieten weg en zijn doet mee aande OS. Iedereen blij.
Ik vind ook dat navelpiercings verboden moeten worden. Onder druk van het schoonheidsideaal opgelegd door homo's uit de fashionwereld gaan zij met meer gewicht naar de finish.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:11 schreef kilon het volgende:
[..]
Nou ja, als ze zo wil lopen, laat haar toch. Ze neemt toch geen medaillekansen voor de favorieten weg en zijn doet mee aande OS. Iedereen blij.
Ja, want iedereen die een hoofddoekje draagt doet dat sowieso niet omdat ze dat zelf wilquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:14 schreef baaart het volgende:
[..]
Wil? Net zoals die judoka zeker. Zonder hoofddoek mocht ze van papa (of zo) niet meedoen en zou ze direct naar huis kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |