op radio melden ze lichte blessurequote:
Het zal toch weer eens niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:49 schreef franklop het volgende:
[..]
op radio melden ze lichte blessure
Ja toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef debeterebob het volgende:
Ralf Bartels er uit. Was dat niet ooit een hele grote?
Nooit echt een wereldtopper geweest, wel Europese top ja, beetje Smit niveauquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef debeterebob het volgende:
Ralf Bartels er uit. Was dat niet ooit een hele grote?
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef Szura het volgende:
17 cm te weinig voor Rutger.
Als ie z'n leuter erbij legt, is ie er zo ongeveer.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef marcodej het volgende:
Let op baan 3 mensen. Als een kogel straks.
En nu 14.42quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:00 schreef knnth het volgende:
Tahmina Kohistani heeft een PB van 15.00.
Moet mij ook nog wel lukkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:00 schreef knnth het volgende:
Tahmina Kohistani heeft een PB van 15.00.
Weet je wel goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef Szura het volgende:
17 cm te weinig voor Rutger.
Als ie z'n leuter erbij legt, is ie er zo ongeveer.
Ik gok zelfs op goud voor Storl. Meesterpieker dat hij er is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Columbiafan het volgende:
Die Storl is wel uit het juiste hout gesneden hoor, op de belangrijke momenten staat hij er wel, dat in tegenstelling tot de Amerikanen die wel eens durven te choken op de belangrijke momenten. Zeer benieuwd naar de wedstrijd vanavond, ik hoop op een medaille voor Storl
Type Lavilenie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik gok zelfs op goud voor Storl. Meesterpieker dat hij er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |