15:00 Kwartfinalequote:Rick van der Ven, is de eerste Nederlander die vandaag (vanaf 10.00 uur) in actie komt bij de O.S., bij het onderdeel boogschieten.
Hij is ook niet zomaar de eerste de beste, hij is namelijk Europees Kampioen![]()
Misschien een mooie medaille hier voor Nederland ?
![]()
![]()
Het speelschema voor het boogschieten ;
http://sport.infonu.nl/ka(...)ma-boogschieten.html
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog een keertje dan:
26, 27, 26, 27 Im Dong Hyun 1
29, 27, 27, 29 Rick van der Ven 7
Totaal: 106-112
Ruban of Oh in de halve, dat is echt geen makkie hoor...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef kilon het volgende:
Die Kim zal op deze manier de finale makkelijk halen.
Oh en Kim favoriet als ik het zo snel zie. Mooi dat ze eventueel tegen elkaar mogenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:51 schreef Nober het volgende:
Kwartfinale
Rick van der Ven (Ned, 20) - Cheng-Wei Kuo (Tai, 35)
Takaharu Furukawa (Jpn, 32) - Khairul Anuar Mohamad (Mal, 5)
Jin Hyek Oh (Kor, 8) - Viktor Ruban (Ukr, 23)
Xiaoxiang Dai (Chn, 41) - Bubmin Kim (Kor, 21)
Veelal toch redelijk laag geplaatste mensen nog, altijd mooi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:51 schreef Nober het volgende:
Kwartfinale
Die Kim scoorde wel bijna een WR in de ranking round.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Veelal toch redelijk laag geplaatste mensen nog, altijd mooi.
Is de ranking van de bond, kan alleen die volledige ranking niet vinden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Veelal toch redelijk laag geplaatste mensen nog, altijd mooi.
Dat verandert al weer een hele hoop ja. Ach, hij mag medunkt al heel tevreden zijn over zijn prestatie tot nu, alles meer is een pure bonus. Wat betreft de bovenstaande plaatsten zit er toch zeker wat in.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Is de ranking van de bond, kan alleen die volledige ranking niet vinden.
Kwartfinale, incl. ranking uit de Ranking Round van maandag.
Rick van der Ven (Ned, 16) - Cheng-Wei Kuo (Tai, 40)
Takaharu Furukawa (Jpn, 5) - Khairul Anuar Mohamad (Mal, 20)
Jin Hyek Oh (Kor, 3) - Viktor Ruban (Ukr, 43)
Xiaoxiang Dai (Chn, 7) - Bubmin Kim (Kor, 2)
Zes van buiten de top-Tien. Leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:51 schreef Nober het volgende:
Kwartfinale
Halve finale jah?quote:Halve finales (m) met Rick van der Ven - Kuo Cheng-wei (Tai). Gevolgd door duel om brons en finale
En al helemáál geen 8quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze krijgen van mij in ieder geval geen 2 sterren
quote:Kwartfinales (m) met Rick van der Ven - Kuo Cheng-wei (Tai). Gevolgd door halve finales, duel om brons en finale
Had het ook wel verwacht aangezien Im in de vorige ronde niet zo heel overtuigend was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:40 schreef Thas het volgende:
Om eerlijk te zijn had ik dit wel verwacht. Im Dong-Hyun speelt na de ranking round geen goed toernooi, terwijl Van der Ven wel goed speelt. Ik heb gister ingevuld dat Oh Jin-Hyek er met de winst vandoor gaat.
Al z'n goede schoten verbruikt in het WR lijkt het..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Had het ook wel verwacht aangezien Im in de vorige ronde niet zo heel overtuigend was.
Dat!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef TheArt het volgende:
Ik ben ook behoorlijk nerveus. Als hij wint, heeft hij namelijk sowieso de strijd om het brons.
1 wedstrijd per keer, schutters om en om, drie pijlen per setquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef raptorix het volgende:
Schieten ze om en om, of zijn alle wedstrijden tegelijk?
Om en om, niet tegelijk. 3 pijlen per set (best of 5 sets, bij gelijke stand shootoff met maar één pijl).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef raptorix het volgende:
Schieten ze om en om, of zijn alle wedstrijden tegelijk?
Ah thanks, van om en om schieten in de wedstrijd had ik laatst gezien, maar wist niet of ze meerdere "lanes" hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Om en om, niet tegelijk. 3 pijlen per set (best of 5 sets, bij gelijke stand shoutoff met maar één pijl).
Setwinst 2 punten, gelijk in de set: 1 punt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Om en om, niet tegelijk. 3 pijlen per set (best of 5 sets, bij gelijke stand shootoff met maar één pijl).
Maximaal 30 punten per set mits 3 tienen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Setwinst 2 punten, gelijk in de set: 1 punt.
Denk het wel, zag gister bij Vrouwen finale ook al man in NL shirt zittenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:57 schreef knnth het volgende:
Zag ik daar de Nederlandse vlag in het publiek?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef debeterebob het volgende:
Dat commentaar van de NOS
'Hij is bijna blind dus hij schiet wel eens een 8'
Ze gaan vd Ven wel live uitzenden hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef plerda het volgende:
Godver laten ze weer dat kansloze beachvolleybal zien.
Ik had ergens gelezen dat je zelfs niet mag hoestenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef raptorix het volgende:
Mag je je tegenstand eigenlijk ook afleiden of irriteren?
ja dat wel maar op de london2012 site staat/stond die match om 14.00 GMT ingevuld...quote:
Niet gehinderd door enige kennis inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:01 schreef Thas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit soort grapjes over een wereldrecordhouder
Ja, nu is de partij Furukawa vs. Mohamad aan de gang.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij hebben ze volgorde van de kwartfinales veranderd.
Bogenschießenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef ScudRaket het volgende:
Zou de vertaling van handboogschieten in het Duits 'Handbauchschiessen' zijn?
Maakt allemaal niet zo veel uit. Koreaan die nog over is, is favoriet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef Montov het volgende:
Welke tegenstander is het beste voor Van der Ven?
Hij heeft toch van de wereldkampioen gewonnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef Montov het volgende:
de verliezerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef Montov het volgende:
Welke van de 2?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maakt allemaal niet zo veel uit. Koreaan die nog over is, is favoriet.
Furukawaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef Montov het volgende:
Die Jap lijkt me wel episch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef Guard het volgende:
Overigens komen de winnaar van deze pot en de winnaar van de wedstrijd van Rick tegen elkaar in de halve, dus even goed scouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |