En al helemáál geen 8quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze krijgen van mij in ieder geval geen 2 sterren
quote:Kwartfinales (m) met Rick van der Ven - Kuo Cheng-wei (Tai). Gevolgd door halve finales, duel om brons en finale
Had het ook wel verwacht aangezien Im in de vorige ronde niet zo heel overtuigend was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:40 schreef Thas het volgende:
Om eerlijk te zijn had ik dit wel verwacht. Im Dong-Hyun speelt na de ranking round geen goed toernooi, terwijl Van der Ven wel goed speelt. Ik heb gister ingevuld dat Oh Jin-Hyek er met de winst vandoor gaat.
Al z'n goede schoten verbruikt in het WR lijkt het..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Had het ook wel verwacht aangezien Im in de vorige ronde niet zo heel overtuigend was.
Dat!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef TheArt het volgende:
Ik ben ook behoorlijk nerveus. Als hij wint, heeft hij namelijk sowieso de strijd om het brons.
1 wedstrijd per keer, schutters om en om, drie pijlen per setquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef raptorix het volgende:
Schieten ze om en om, of zijn alle wedstrijden tegelijk?
Om en om, niet tegelijk. 3 pijlen per set (best of 5 sets, bij gelijke stand shootoff met maar één pijl).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef raptorix het volgende:
Schieten ze om en om, of zijn alle wedstrijden tegelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |