Het is de baas..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Altijd leuk van die collega's die hun oogappeltje op het werk vertonen
Klopt, mijn 'haat' op dat soort momenten, bijv. in supermarkten, straal ik dan ook meestal naar hun uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, de ouders die dat niet onder controle hebben, die haat ik.
Bloedlink man, die "mensen" slaan helemaal door in een rode waas als je iets over hun wondertjes zegt...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, mijn 'haat' op soort dat momenten, bijv. in supermarkten, straal ik dan ook meestal naar hun uit
Maar ze zijn toch zo schattig!?!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de kinderen gewoon ook niet leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet. Galaxy s2 kan echt nog wel een jaar mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan weer, ik ga nu echt kappen met de twee jaars abo's.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
Ach, een goed opgevoed kotertje kan best grappig zijn op zijn tijd. Als het een beetje een leuk kind is, niet te druk, niet te verlegenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
Of m'n buren die hun dreumusjes op de gang laten bléren, asociaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, mijn 'haat' op dat soort momenten, bijv. in supermarkten, straal ik dan ook meestal naar hun uit
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch zo schattig!?!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bouw wel lego met een vriend. Daar heb ik geen kledder voor nodig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, een goed opgevoed kotertje kan best grappig zijn op zijn tijd. Als het een beetje een leuk kind is, niet te druk, niet te verlegen.
Als je er bijv mee kan lego-bouwen ofzo kan ik het hebben.
Ja, voor max. 2 uur of zo. Dan lever ik ze graag weer in bij de ouders.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, een goed opgevoed kotertje kan best grappig zijn op zijn tijd. Als het een beetje een leuk kind is, niet te druk, niet te verlegen.
Als je er bijv mee kan lego-bouwen ofzo kan ik het hebben.
Ja, het geniet mijn voorkeur nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bouw wel lego met een vriend. Daar heb ik geen kledder voor nodig.
Uiteraard, zelfs al als ze moe worden en hangerig worden ben ik er klaar meequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, voor max. 2 uur of zo. Dan lever ik ze graag weer in bij de ouders.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch zo schattig!?!![]()
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ze verdienen een knuffel. Met een stoel. In het gezicht.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik wel, gelukkig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het geniet mijn voorkeur nietmaar soms ontkom je er niet aan
.
Ik ook grotendeels omdat we in een ander land wonen dan alle familie met kinderen die we kennenquote:
Als totaalpakket, echt niet 1quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Ripley het volgende:
Ik ben even nieuwsgierig: welke celebrity vinden jullie aantrekkelijk?
Dan pas? Ik was m'n achternichtje vorige week na 5 minuten al beu. Die kan echt niet stilzitten, die loopt alleen maar te klieren en mensen pijn te doen en dingen te slopen en beesten doof te gillen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, voor max. 2 uur of zo. Dan lever ik ze graag weer in bij de ouders.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan pas? Ik was m'n achternichtje vorige week na 5 minuten al beu. Die kan echt niet stilzitten, die loopt alleen maar te klieren en mensen pijn te doen en dingen te slopen en beesten doof te gillen.
Die is antiek inmiddelsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij vindt christina ricci leuk toch?
Net als jijquote:
Oh ja,quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef Ripley het volgende:
[..]Ze is 32 overigens, prima leeftijd voor jou
quote:
Johnny Depp, Christian Bale, Hugh Jackman. O.a..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Ripley het volgende:
Ik doelde eigenlijk alleen op mijn 2quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan pas? Ik was m'n achternichtje vorige week na 5 minuten al beu. Die kan echt niet stilzitten, die loopt alleen maar te klieren en mensen pijn te doen en dingen te slopen en beesten doof te gillen.
Op dit momet Scarlett Johansson & Katie Holmesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Ripley het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Celebs.. tsja.. wat maakt het uit, je krijgt ze toch niet in bed. Laat staan een relatie.
Dat heb ik altijd een gedrocht gevondenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Schelen 20 jaar denk ik.
Dat inderdaad. Al dat geslijm soms van mensen over die celebs. Sanp dat niet. Doe ik liever bij iemand waar je nog mogelijk kans bij maaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Celebs.. tsja.. wat maakt het uit, je krijgt ze toch niet in bed. Laat staan een relatie.
Ik werd laatst met Johnny Depp vergelekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Johnny Depp, Christian Bale, Hugh Jackman. O.a..
Ik had toen denk ik wel Rinus in bed weten te krijgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Ook dat, heeft met nooit echt kunnen boeien, leuk zo'n moviestar, maar anoeska uit 2c kan ik wel aansprekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
"ja, daar heb jij helemaal niets van weg"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik werd laatst met Johnny Depp vergeleken
Oh, dat heb ik ook wel eens. Dan gaat het zoals dit: Jij lijkt ECHT niet op Scarlett!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik werd laatst met Johnny Depp vergeleken
[..]
Ik had toen denk ik wel Rinus in bed weten te krijgen
Klopt, ik ben gespierder en geen emoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"ja, daar heb jij helemaal niets van weg"
Dat lijkt me vooral wel een hele sympathieke peerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:45 schreef Ripley het volgende:
Er zijn altijd wel voorbeelden te vinden van sterren op leeftijd die de tand des tijds goed of slecht hebben doorstaan. Daar ging het even niet over.
Ik was altijd heel erg van johnny depp, maar ik vind Jason Segel nu zo leuk. Niet superknap, maar wel heel aantrekkelijk
Jammer dat hij in die schijtserie zit. Wel leuk dat hij er inmiddels ook een hekel aan heeft gekregen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral wel een hele sympathieke peer
Geen idee. Ik kijk toch geen tv.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jammer dat hij in die schijtserie zit. Wel leuk dat hij er inmiddels ook een hekel aan heeft gekregen.
Paul Rudd >>>>>>> Jason Segel overigens.
Daar kan ik me ook echt niet mee identificeren. Zij zijn net zo erg door te suggereren dat alle vrouwen evenveel spek hebbenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:57 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Toch wel als Brussel's Bitches op TV komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Zullenw e jouw foto ook even gaan vergelijken met eentje van ryan gosling of channing tatum?quote:
Paul Rudd is ook erg leuk jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jammer dat hij in die schijtserie zit. Wel leuk dat hij er inmiddels ook een hekel aan heeft gekregen.
Paul Rudd >>>>>>> Jason Segel overigens.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag laatst Georgina Verbaan lopen bij de Westergas met haar kinderwagen, maar ze ging niet in op m'n avances...Zou graag m'n vette schwanz in dat kleine eendenbekkie schuiven.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]Dan nodig ik je wel uit bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zullenw e jouw foto ook even gaan vergelijken met eentje van ryan gosling of channing tatum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Scarlettquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:45 schreef STING het volgende:
[..]
Op dit momet Scarlett Johansson & Katie Holmes
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de onderste vrouwen veel mooier vind.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:00 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dan nodig ik je wel uit bij mij
[..]
Dat is niet eerlijkHetw aren even voorbeeldjes van mannen die ripped zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En alsjeblieft, doe eens niet zo sneu dat je zo knap zou zijn
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Die moest ik even Googlenquote:
Inderdaad, ik heb veel meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook echt niet mee identificeren. Zij zijn net zo erg door te suggereren dat alle vrouwen evenveel spek hebben
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:00 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dan nodig ik je wel uit bij mij
[..]
Dat is niet eerlijkDat moet je dan wel in tweevoud aanvragen bij de baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
die ik tien keer leuker vond in SATC dan die stomme Bigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die moest ik even Googlen
Hij doet me aan John Corbett denken
Dat. Al is het niet per se 'mooier' maar gewoon échter. Vraag me af hoeveel er aan foto 1 is gesleuteldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de onderste vrouwen veel mooier vind.
Ja, dat is denk ik het juiste woordquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. Al is het niet per se 'mooier' maar gewoon échter. Vraag me af hoeveel er aan foto 1 is gesleuteld
Ze hadden alleen wel wat sexier ondergoed aangemogen dan die oma-outfit waar ze nu in staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben anders heel knapquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hetw aren even voorbeeldjes van mannen die ripped zijn
En alsjeblieft, doe eens niet zo sneu dat je zo knap zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooiste, leukste man blijft gewoon Mike Rowe. Sociaal, goed gevoel voor humor, operazanger, flink gespierd (niet té), houdt van werken (niet bang voor vieze of zware klusjes), etc etc.
Zo'n man wil ik wel zijn.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Het zijn gewoon twee 'uitersten' die ze neer hebben gezet. Als er nog een foto 1.5 was geweest had ik dat vast wel écht mooi gevonden, zeg maar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is denk ik het juiste woord. Al vind ik meer vlees op de botten sowieso mooier dan gratenpakhuizen.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel idd. Wit is sowieso een beetje mwa.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hadden alleen wel wat sexier ondergoed aangemogen dan die oma-outfit waar ze nu in staan
Kaneelstokje vindt dat geilquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook. die skeletten, echt, wie heeft bedacht dat DAT mooi is? Echt het argument dat mode voor mongolen is...
Ik ken hem eigenlijk alleen van Northern Exposure. Toen hij nog jong en sappig wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
die ik tien keer leuker vond in SATC dan die stomme Big
je hebt ook feedersquote:
Maar met zwart kwam het vast niet over zoals ze het wilden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel idd. Wit is sowieso een beetje mwa.
Ja, dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt ook feeders.
Overal is een deksel voor, maar de gemiddelde pot moet gewoon vlees hebben (pot, niet lesbo).
Niet gewoon alle zolderkamernerds op FOK! Die in US en B&H dames met maat 36 al 'veel te vadsig vinden'quote:
Nee, waarom zou iemand?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook. Ik ben nog nooit afgewezen om m'n lichaam (denk ik
).
Ja precies. De plank volledig misgeslagenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel idd. Wit is sowieso een beetje mwa.
Maar in de praktijk de dikste van de dikste mee naar huis nemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet gewoon alle zolderkamernerds op FOK! Die in US en B&H dames met maat 36 al 'veel te vadsig vinden'
Oh, wat en of ze uiteindelijk iets mee naar huis nemen boeit me niet zoveelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar in de praktijk de dikste van de dikste mee naar huis nemen
Het is vaak de manier waarop ze het brengen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, wat en of ze uiteindelijk iets mee naar huis nemen boeit me niet zoveel![]()
maar ik word altijd een beetje verdrietig als ik dat soort dingen voorbij zie komen.
Ik vind die anderen anders net iets té. Ik heb meestal vrouwen gedate die er tussen in zitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook. die skeletten, echt, wie heeft bedacht dat DAT mooi is? Echt het argument dat mode voor mongolen is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel belangrijk dat een vrouw of van koken of van eten houdt. Ik houd iig zelf heel erg veel van koken. Zou het jammer vinden om eten te koken voor iemand die dan telkens om de ketchup vraagt
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja, je bent een vrouwquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan genoeg dingen bedenken.
Metquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is vaak de manier waarop ze het brengen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:09 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik vind die anderen anders net iets té. Ik heb meestal vrouwen gedate die er tussen in zitten.
Om eerlijk te zijn maakt mij het ook niet zo uitDat is idd wel jammer! Wanneer ga je voor ons koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel belangrijk dat een vrouw of van koken of van eten houdt. Ik houd iig zelf heel erg veel van koken. Zou het jammer vinden om eten te koken voor iemand die dan telkens om de ketchup vraagt
dus
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:09 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik vind die anderen anders net iets té. Ik heb meestal vrouwen gedate die er tussen in zitten.
Om eerlijk te zijn maakt mij het ook niet zo uitOf iemand die alleen maar konijnenvoer eet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel belangrijk dat een vrouw of van koken of van eten houdt. Ik houd iig zelf heel erg veel van koken. Zou het jammer vinden om eten te koken voor iemand die dan telkens om de ketchup vraagtTap tap tap
Ik moet nog eerst heel even beter leren Indisch koken, mijn ouders geven soms wel kookcursussen weg aan kennissen. Tante van mij kan echt hemels Turks en Indisch kokenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is idd wel jammer! Wanneer ga je voor ons koken?
Beeeeuh, vrouwen moet een buikje hebben. Is lekker zacht en knuffelt beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of iemand die alleen maar konijnenvoer eet.
Klinkt goed.. zeg maar wanneer we aan kunnen schuivenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:12 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik moet nog eerst heel even beter leren Indisch koken, mijn ouders geven soms wel kookcursussen weg aan kennissen. Tante van mij kan echt hemels Turks en Indisch koken
[..]
Beeeeuh, vrouwen moet een buikje hebben. Is lekker zacht en knuffelt beter
Kennelijk, want je zegt het toch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Kreator het volgende:
Ik vind 'Evie' echt een hele geile naam. Klopt dit?
Waarom is het een geile naam?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Kreator het volgende:
Jij mag altijd schuiven bij mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Klinkt goed.. zeg maar wanneer we aan kunnen schuiven
Ik moet denken aan Pokémonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef Kreator het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:16 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jij mag altijd schuiven bij mij
Breek mij de bek niet openquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:19 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Niks tegen Eindhoven heh, cultuurstad van Nederland
Ik ben het er niet mee eens, ik moet dan aan pokemon denken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
En als ik het zeg dan is het zo. Goed gezegd, Samzz..
Cultuur in Eindhoven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:19 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Niks tegen Eindhoven heh, cultuurstad van Nederland
BOERUH! BOERUH!quote:
Ja jonguh! Meer kan je toch niet verwachten van een Eindhovense boer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
BOERUH! BOERUH!
EINTHOVUH DE GEKSTU!!!
Dat was het wel.
Dutch Design Weekquote:
En toch heb ik nooit het idee als ik in Eindhoven ben dat het zo'n bruisende stad is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:24 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dutch Design Week
GlOW
STRP Festival
MU
TAC
Van Abbemuseum
Design Academy
Ik merkte tijdens mijn stage in Amsterdam dat in Eindhoven heel erg de focus ligt op kunst en technologie, waar (na mijn inzien) ook echt de toekomst ligt. In Amsterdam lag de focus nog té veel op de oude (verouderde zelfs) kunsten. Net als dat kogelvrije huid van spinnenweefsel wat in samenwerking met de TU/e en Design Academy door een studente is ontwikkeld
EEENNNNNN
Slimste regio van 2012
https://www.intelligentco(...)age%202011&refno=634
Eindhoven in opmars! BAM!
In Evie zit het woord vie als in La Vie. Het leven. Je bent bruisend, de lust van het leven, het bestaan an sich, etc etc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet eerst zeggen waarom evie een geile naam is?
Klopt, je moet ook echt in de scene komen en daar zit ik gelukkig door mijn werk nu al redelijk diep inquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch heb ik nooit het idee als ik in Eindhoven ben dat het zo'n bruisende stad is.
het is echt zo kneuterig, dat stratumseind is een soort boerenfestival, maar dan in een straat. Alleen maar lallende gastenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch heb ik nooit het idee als ik in Eindhoven ben dat het zo'n bruisende stad is.
Precies het betekend levenquote:
Ach, het had erger kunnen zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is echt zo kneuterig, dat stratumseind is een soort boerenfestival, maar dan in een straat. Alleen maar lallende gasten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stad die niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk aan het wegzinken is
( ͡° ͜ʖ ͡°)
En de boel verneukte door een appel te pakkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies het betekend levenMaar dat wist ik al...
haha
Ewa betekend leven in het hebreeuws. Eva, de eerste vrouw op aarde was degene die het leven gaf
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:30 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ach, het had erger kunnen zijnAmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stad die niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk aan het wegzinken is![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:30 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ach, het had erger kunnen zijnOh ja, dat mooie argument, dat wij onder de zeespiegel liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stad die niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk aan het wegzinken is
Wel leuk dat het zuiden constant verzuipt de laatste tijd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Nee die het verschil tussen goed/kwaad, mooi/lelijk, geluk/ongeluk etc... gaf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de boel verneukte door een appel te pakken
Vooral tijdens carnavalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat mooie argument, dat wij onder de zeespiegel liggen.
Wel leuk dat het zuiden constant verzuipt de laatste tijd.
Ik zal de volgende keer voor je op mijn knieen gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee die het verschil tussen goed/kwaad, mooi/lelijk, geluk/ongeluk etc... gaf.
Daar moet je dankbaar voor zijn dat mensen oprecht kunnen lachen en dat er een verschil is waardoor dingen een waarde krijgen. Dus die verneukte de boel niet.. Zonder eva was jij er volgens te bijbel niet geweest![]()
Eren die vrouw biatch
Zo hoort het. En wat betreft de vrouw terecht eren hebben ze in het gristendom alleen de katholieken die koekwous zijn, maar waar we de carnaval aan te danken hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer voor je op mijn knieen gaan
Ik ben gelukkig totaal niet gelovig, en ik ben erg dankbaar dat jullie er zijn hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo hoort het. En wat betreft de vrouw terecht eren hebben ze in het gristendom alleen de katholieken die koekwous zijn, maar waar we de carnaval aan te danken hebbenEn de outkatholieken..
De rest van het gristendom heeft weinig begrepen van het feit dat ze dankbaar moeten zijn voor de vrouw die ze het leven gaf
Maar de man gaf toch leven aan de vrouw. Ik zou zeggen; wees dankbaar voor elkaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Zo hoort het. En wat betreft de vrouw terecht eren hebben ze in het gristendom alleen de katholieken die koekwous zijn, maar waar we de carnaval aan te danken hebbenEn de outkatholieken..
De rest van het gristendom heeft weinig begrepen van het feit dat ze dankbaar moeten zijn voor de vrouw die ze het leven gaf
Gelukkig maar..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig totaal niet gelovig, en ik ben erg dankbaar dat jullie er zijn hoor
Wie zegt dat? Geschapen uit de rib van Adam, maar door god. Naar het evenbeeld van god.. Wie zegt dat god een man is? (naja gezien zn jaloerse reactie toen Eva die vrucht at.... heb je misschien wel gelijk).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:37 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Maar de man gaf toch leven aan de vrouw. Ik zou zeggen; wees dankbaar voor elkaar.
Ik raad de durian vrucht aan. Die is letterlijk verboden op sommige plekken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig maar..BTW verboden vruchten
![]()
Hoe kon ik dat weten toen er nog geen verschil tussen goed en kwaad was dat het verkeerd was?
![]()
Zucht maar op zoek naar een nieuwe verboden vrucht![]()
Ik ben een Godquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Geschapen uit de rib van Adam, maar door god. Naar het evenbeeld van god.. Wie zegt dat god een man is? (naja gezien zn jaloerse reactie toen Eva die vrucht at.... heb je misschien wel gelijk).
Omdat God je gewaarschuwd had, maar ook toen konden jullie al niet zo goed luisteren hequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Gelukkig maar..BTW verboden vruchten
![]()
Hoe kon ik dat weten toen er nog geen verschil tussen goed en kwaad was dat het verkeerd was?
![]()
Zucht maar op zoek naar een nieuwe verboden vrucht![]()
Een waarschuwing in een wereld van onbegrip en geen verschil is geen zak waard...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat God je gewaarschuwd had, maar ook toen konden jullie al niet zo goed luisteren he
Wat zei ik dan voor ik die vrucht at? Alleen god kan dat wetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:39 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik raad de durian vrucht aan. Die is letterlijk verboden op sommige plekken.
[..]
Ik ben een God
Ik ben een man
ergo God = man
Ze had gewoon moeten luisterenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Een waarschuwing in een wereld van onbegrip en geen verschil is geen zak waard...
Ze wist niet wat goed of slecht was. Hoe kon ze dat begrijpen dan? Of gaat dit je pet te boven? (en ben je niet blij dat je bestaat dan? Eren die hap nogmaals! )quote:
Jup en over Eva de echte vrouw!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
God? gaan we opeens over sprookjes lullen?
Je zei hélémaal niks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat zei ik dan voor ik die vrucht at? Alleen god kan dat weten
Je had het net toch ook over hoe mooi Amsterdam wel niet wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
God? gaan we opeens over sprookjes lullen?
Nee hoor ik snap je wel. Zit je maar een beetje te stangenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze wist niet wat goed of slecht was. Hoe kon ze dat begrijpen dan? Of gaat dit je pet te boven? (en ben je niet blij dat je bestaat dan? Eren die hap nogmaals! )
Ik vind Grietje nog steeds wel een tof wijf trouwensquote:
Als God nou gewoon wat eerder de keuken had bedacht, was ze nooit in de buurt van die appelboom gekomen.quote:
Een natte scheet een oerkreet noemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zei wel wat hoor! Dat was mn oerkreet namelijk
Dat ook jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als God nou gewoon wat eerder de keuken had bedacht, was ze nooit in de buurt van die appelboom gekomen.
Werelderfgoedstuk, dus niet alleen ik, de hele wereld vindt datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:43 schreef MrMonkeyman het volgende:
Je had het net toch ook over hoe mooi Amsterdam wel niet was
Blijf maar lekker hangen in in het verleden behaalde resultaten, wij gaan voor de toekomstquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werelderfgoedstuk, dus niet alleen ik, de hele wereld vindt dat.
met je zielloze boerengehucht.
oerkreet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zei wel wat hoor! Dat was mn oerkreet namelijk
Oh, dat is wel mooi altijd. Opeens is het niet meer gezellig, niet meer mooi, niet meer sfeervol, maar wel heel erg techy!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:45 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Blijf maar lekker hangen in in het verleden behaalde resultaten, wij gaan voor de toekomst![]()
FARMERS IN SPACE!
Eindhoven alles! Veel plezier met je finsequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat is wel mooi altijd. Opeens is het niet meer gezellig, niet meer mooi, niet meer sfeervol, maar wel heel erg techy!
nerds in space, succes ermee, ik pik nog even een finse op vanavond in mijn lelijke kutstad vol toeristen.
Lonely planet, eindhoven.
Jouw argument was dat je een Finse ging oppakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jouw argument was dat je een Finse ging oppakkenZoals?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
we waren er net vanafquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:22 schreef Kluts het volgende:
Ah, het wekelijkse Amsterdam-bashen is weer begonnen?
En hoi.
Dan kunnen we het nu over iets anders hebben!quote:
Utrechtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan kunnen we het nu over iets anders hebben!
Gooi er eens wat inquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan kunnen we het nu over iets anders hebben!
Ik voel wel wat druk nu om een geweldig onderwerp te bedenken.quote:
En terecht!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik voel wel wat druk nu om een geweldig onderwerp te bedenken.
Die discussie heb ik vanmorgen al op werk gevoerd.quote:
Daarom kap ik 'm bij voorbaat al af.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
kijk 1x per week oke.. maar niet 2x per week dezelfde discussie hoor!
Het is een sleur geworden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Face it, we zijn door de onderwerpen heen.
We zijn een samengevoegd topic.. dat zou dan toch wel moeten lukken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Door jou kwam ie weer op gangquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom kap ik 'm bij voorbaat al af.
Blijkbaar hadden ze het daar ook over kinderen/apple/amsterdam etcquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We zijn een samengevoegd topic.. dat zou dan toch wel moeten lukken?
zou je denken, als niet alleen hetzelfde groepje overblijft
Nu is het ineens mijn schuld?quote:
En we neuken ook niet meer onderlingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Singles is net 1 grote familie geworden.. een saai sleurderige relatie
Wat is er gebeurdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En we neuken ook niet meer onderling.
Ik denk dat we maar moeten gaan scheiden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Singles is net 1 grote familie geworden.. een saai sleurderige relatie
Eerst vreemdgaan! Anders komen er nooit meer rellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat we maar moeten gaan scheiden.
indirect heb ik best wel wat mannen geneukt van fok. Of niet dan, heatwave.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En we neuken ook niet meer onderling.
Die kans is aanwezig jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
indirect heb ik best wel wat mannen geneukt van fok. Of niet dan, heatwave..
Sorry dat ik besta!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]Vanaf het moment dat je binnenkwam...
Als dat een beginnend cartoonist is ben ik volleerd striptekenaar.quote:
We kunnen het over de Nederlandse strafmaat gaan hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Wil je er iets over kwijt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen het over de Nederlandse strafmaat gaan hebben.
maar dat is dus allemaal niet recentquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Wat dat betreft zal Martin ook wel hoog scoren....
Verjaart zoiets ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar dat is dus allemaal niet recent.
Daar kan je wel wat aan doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Vergeleken met vroegah ben ik ook wel vroom bezig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles kanquote:
Hmm ja, dan tja, succes met meeten!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Alles kan.
Maar zoals je weet moet het op meets gebeuren, niet online voor mij.
Er zijn er niet zoveel meer tegenwoordigquote:
En die beregezellige spelletjesmeet van afgelopen weekend (toch) bij Royco?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn er niet zoveel meer tegenwoordig.
Oh well.
Buitenkansloosje gemist bedoel je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
En die beregezellige spelletjesmeet van afgelopen weekend (toch) bij Royco?
Buitenkansje gemist HW.
Hoe wanhopiger, hoe makkelijker toch HW.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buitenkansloosje gemist bedoel je?.
Ik doelde meer op het spelletjesgedeelte, als ik ergens een hekel aan heb is het aan bordspelletjes etcquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe wanhopiger, hoe makkelijker toch HW.
Joh, die bordspelletjes zijn toch een scam.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het spelletjesgedeelte, als ik ergens een hekel aan heb is het aan bordspelletjes etc.
Oh, het moet nog komen dus.quote:
he, jammer, laat ik nou net al 1 dag in Madrid zittenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, het moet nog komen dus.
Nou ja, HW, het is nog niet te laat!
En dan blijkt er toch ineens een dubbele betekenis te liggen achter het spelletje spijkerpoepen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Ze moeten toch iets bedenken om te zorgen dat die meiden durven
Precies, bordspelletjes zijn superleuk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind bordspelletjes wel heel leukMaar die meet lijkt me ietwat sneu
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan blijkt er toch ineens een dubbele betekenis te liggen achter het spelletje spijkerpoepen.
Welk spel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind bordspelletjes wel heel leukMaar die meet lijkt me ietwat sneu
Die was echt heel flauw he.quote:
Ik ken dat ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zat even letterlijk met zo'n gezicht
Haske goed! En nog steeds Haske gelukkig met Beetman!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:54 schreef Kreator het volgende:
Hoest verder met Kluts dan? Nog steeds gelukkig met:
[ afbeelding ]
?
Prima. Echt zo'n matig enthousiast woord.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:00 schreef Kreator het volgende:
Ja prima. Zaaddodende werkdag. Voor de rest prima
Gewordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Prima. Echt zo'n matig enthousiast woord.
Ben je een saaie lul geworden krea?
Het pittoreske Limburgquote:Elias B. (20), Abdelilah D. (19), Mustapha B. (18), Achraf B. (20), Kamel el B. (19) en Tarik B. (20) werden op 24 april tijdens een grootschalige politieactie opgepakt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:00 schreef Kluts het volgende:
Prima. Echt zo'n matig enthousiast woord.
Krea kan dat toch wel hebben.quote:
Zou hij nu stiekem aan het krassen zijn?quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zou hij nu stiekem aan het krassen zijn?
Het is wel stil nu.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:48 schreef Kreator het volgende:
Ik las de opkomst van die spelletjesmeet. Ik ben geen krasser ofzo, maar dat word je dan vanzelf.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:21 schreef Kluts het volgende:
Ja hallo, kom ik eens gezellig doen, gaat iedereen weg.
Ik zie een verband.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]Vanaf het moment dat je binnenkwam...
The only way is up!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Slechter kon het niet worden. Dieptepunt bereikt.
Dat liedje kwam ook echt ff in mijn hoofd op ja.quote:
Dat denk ik altijd bij die zinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat liedje kwam ook echt ff in mijn hoofd op ja.
Och, ik heb zovaak dat er liedjes in me opkomen bij situaties.quote:
I've got the secretquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik heb zovaak dat er liedjes in me opkomen bij situaties.
Elke ochtend als ik mijn sleutels terugvind I've got the key bijvoorbeeld.
Echt erg is dat idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik heb ook van die Pavlov-nummers.
Doe ik ook nog wel eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt erg is dat idd.
Of geluidseffecten ergens bij bedenken. Een mysterie op werk? *X-filesmuziekje*
Ik ben raar.
Het "psycho" muziekje als er iets afschuwelijks gebeurd is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe ik ook nog wel eens.
Spannende muziekjes als er een deur opengaat uit het niets door tocht.
En natuurlijk de eeuwige moviequotes waar mogelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het "psycho" muziekje als er iets afschuwelijks gebeurd is.
"red bull, the cornerstone of every nutricious breakfast".quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En natuurlijk de eeuwige moviequotes waar mogelijk.
"i can't move, fell on my keys" bij elk opstakel, waar dan ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
"red bull, the cornerstone of every nutricious breakfast".
Ik voel me nu gelukkig wel iets minder raar HW.
Opstakel, ja?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"i can't move, fell on my keys" bij elk opstakel, waar dan ook.
Pulp Fiction binnenkort maar weer eens kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
"red bull, the cornerstone of every nutricious breakfast".
Ik voel me nu gelukkig wel iets minder raar HW.
Een enkele keer is een grap uit een Roast ook erg goed te gebruikenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:52 schreef Kreator het volgende:
Office Space. Daar zitten pas quotes in.
Is dat niet zo'n Comedy Central serie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:52 schreef Kreator het volgende:
Office Space. Daar zitten pas quotes in.
Die roasts zijn echt zo ontzettend niet leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een enkele keer is een grap uit een Roast ook erg goed te gebruiken.
Da's The Officequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n Comedy Central serie?
Ik kijk de laatste tijd wel eens workaholics, stonerhumor, maar wel leuk op zich.
Meestal is het niet zo best nee, maar soms zitten er hele sterke tussenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die roasts zijn echt zo ontzettend niet leuk.
Van die Amerikaanse lach-of-ik-schiet humor.
Nee, ik bedoel Office Space.quote:
Dan ben ik helemaal in de war en dacht ik dat dat een nieuwe serie was ofzo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat is een film. The Office is een serie op CC.
Nee, de film.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n Comedy Central serie?
Ik kijk de laatste tijd wel eens workaholics, stonerhumor, maar wel leuk op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |