Het is de baas..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Altijd leuk van die collega's die hun oogappeltje op het werk vertonen
Klopt, mijn 'haat' op dat soort momenten, bijv. in supermarkten, straal ik dan ook meestal naar hun uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, de ouders die dat niet onder controle hebben, die haat ik.
Bloedlink man, die "mensen" slaan helemaal door in een rode waas als je iets over hun wondertjes zegt...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, mijn 'haat' op soort dat momenten, bijv. in supermarkten, straal ik dan ook meestal naar hun uit
Maar ze zijn toch zo schattig!?!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de kinderen gewoon ook niet leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet. Galaxy s2 kan echt nog wel een jaar mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan weer, ik ga nu echt kappen met de twee jaars abo's.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
Ach, een goed opgevoed kotertje kan best grappig zijn op zijn tijd. Als het een beetje een leuk kind is, niet te druk, niet te verlegenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
Of m'n buren die hun dreumusjes op de gang laten bléren, asociaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, mijn 'haat' op dat soort momenten, bijv. in supermarkten, straal ik dan ook meestal naar hun uit
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch zo schattig!?!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bouw wel lego met een vriend. Daar heb ik geen kledder voor nodig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, een goed opgevoed kotertje kan best grappig zijn op zijn tijd. Als het een beetje een leuk kind is, niet te druk, niet te verlegen.
Als je er bijv mee kan lego-bouwen ofzo kan ik het hebben.
Ja, voor max. 2 uur of zo. Dan lever ik ze graag weer in bij de ouders.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, een goed opgevoed kotertje kan best grappig zijn op zijn tijd. Als het een beetje een leuk kind is, niet te druk, niet te verlegen.
Als je er bijv mee kan lego-bouwen ofzo kan ik het hebben.
Ja, het geniet mijn voorkeur nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bouw wel lego met een vriend. Daar heb ik geen kledder voor nodig.
Uiteraard, zelfs al als ze moe worden en hangerig worden ben ik er klaar meequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, voor max. 2 uur of zo. Dan lever ik ze graag weer in bij de ouders.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch zo schattig!?!![]()
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ze verdienen een knuffel. Met een stoel. In het gezicht.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik wel, gelukkig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het geniet mijn voorkeur nietmaar soms ontkom je er niet aan
.
Ik ook grotendeels omdat we in een ander land wonen dan alle familie met kinderen die we kennenquote:
Als totaalpakket, echt niet 1quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Ripley het volgende:
Ik ben even nieuwsgierig: welke celebrity vinden jullie aantrekkelijk?
Dan pas? Ik was m'n achternichtje vorige week na 5 minuten al beu. Die kan echt niet stilzitten, die loopt alleen maar te klieren en mensen pijn te doen en dingen te slopen en beesten doof te gillen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, voor max. 2 uur of zo. Dan lever ik ze graag weer in bij de ouders.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan pas? Ik was m'n achternichtje vorige week na 5 minuten al beu. Die kan echt niet stilzitten, die loopt alleen maar te klieren en mensen pijn te doen en dingen te slopen en beesten doof te gillen.
Die is antiek inmiddelsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij vindt christina ricci leuk toch?
Net als jijquote:
Oh ja,quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:38 schreef Ripley het volgende:
[..]Ze is 32 overigens, prima leeftijd voor jou
quote:
Johnny Depp, Christian Bale, Hugh Jackman. O.a..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Ripley het volgende:
Ik doelde eigenlijk alleen op mijn 2quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan pas? Ik was m'n achternichtje vorige week na 5 minuten al beu. Die kan echt niet stilzitten, die loopt alleen maar te klieren en mensen pijn te doen en dingen te slopen en beesten doof te gillen.
Op dit momet Scarlett Johansson & Katie Holmesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Ripley het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Celebs.. tsja.. wat maakt het uit, je krijgt ze toch niet in bed. Laat staan een relatie.
Dat heb ik altijd een gedrocht gevondenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Schelen 20 jaar denk ik.
Dat inderdaad. Al dat geslijm soms van mensen over die celebs. Sanp dat niet. Doe ik liever bij iemand waar je nog mogelijk kans bij maaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Celebs.. tsja.. wat maakt het uit, je krijgt ze toch niet in bed. Laat staan een relatie.
Ik werd laatst met Johnny Depp vergelekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Johnny Depp, Christian Bale, Hugh Jackman. O.a..
Ik had toen denk ik wel Rinus in bed weten te krijgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Ook dat, heeft met nooit echt kunnen boeien, leuk zo'n moviestar, maar anoeska uit 2c kan ik wel aansprekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
"ja, daar heb jij helemaal niets van weg"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik werd laatst met Johnny Depp vergeleken
Oh, dat heb ik ook wel eens. Dan gaat het zoals dit: Jij lijkt ECHT niet op Scarlett!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik werd laatst met Johnny Depp vergeleken
[..]
Ik had toen denk ik wel Rinus in bed weten te krijgen
Klopt, ik ben gespierder en geen emoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"ja, daar heb jij helemaal niets van weg"
Dat lijkt me vooral wel een hele sympathieke peerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:45 schreef Ripley het volgende:
Er zijn altijd wel voorbeelden te vinden van sterren op leeftijd die de tand des tijds goed of slecht hebben doorstaan. Daar ging het even niet over.
Ik was altijd heel erg van johnny depp, maar ik vind Jason Segel nu zo leuk. Niet superknap, maar wel heel aantrekkelijk
Jammer dat hij in die schijtserie zit. Wel leuk dat hij er inmiddels ook een hekel aan heeft gekregen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral wel een hele sympathieke peer
Geen idee. Ik kijk toch geen tv.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jammer dat hij in die schijtserie zit. Wel leuk dat hij er inmiddels ook een hekel aan heeft gekregen.
Paul Rudd >>>>>>> Jason Segel overigens.
Daar kan ik me ook echt niet mee identificeren. Zij zijn net zo erg door te suggereren dat alle vrouwen evenveel spek hebbenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:57 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Toch wel als Brussel's Bitches op TV komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Zullenw e jouw foto ook even gaan vergelijken met eentje van ryan gosling of channing tatum?quote:
Paul Rudd is ook erg leuk jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jammer dat hij in die schijtserie zit. Wel leuk dat hij er inmiddels ook een hekel aan heeft gekregen.
Paul Rudd >>>>>>> Jason Segel overigens.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag laatst Georgina Verbaan lopen bij de Westergas met haar kinderwagen, maar ze ging niet in op m'n avances...Zou graag m'n vette schwanz in dat kleine eendenbekkie schuiven.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]Dan nodig ik je wel uit bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zullenw e jouw foto ook even gaan vergelijken met eentje van ryan gosling of channing tatum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Scarlettquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:45 schreef STING het volgende:
[..]
Op dit momet Scarlett Johansson & Katie Holmes
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de onderste vrouwen veel mooier vind.quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:00 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dan nodig ik je wel uit bij mij
[..]
Dat is niet eerlijkHetw aren even voorbeeldjes van mannen die ripped zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En alsjeblieft, doe eens niet zo sneu dat je zo knap zou zijn
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Die moest ik even Googlenquote:
Inderdaad, ik heb veel meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook echt niet mee identificeren. Zij zijn net zo erg door te suggereren dat alle vrouwen evenveel spek hebben
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:00 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dan nodig ik je wel uit bij mij
[..]
Dat is niet eerlijkDat moet je dan wel in tweevoud aanvragen bij de baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
die ik tien keer leuker vond in SATC dan die stomme Bigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die moest ik even Googlen
Hij doet me aan John Corbett denken
Dat. Al is het niet per se 'mooier' maar gewoon échter. Vraag me af hoeveel er aan foto 1 is gesleuteldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de onderste vrouwen veel mooier vind.
Ja, dat is denk ik het juiste woordquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. Al is het niet per se 'mooier' maar gewoon échter. Vraag me af hoeveel er aan foto 1 is gesleuteld
Ze hadden alleen wel wat sexier ondergoed aangemogen dan die oma-outfit waar ze nu in staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben anders heel knapquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hetw aren even voorbeeldjes van mannen die ripped zijn
En alsjeblieft, doe eens niet zo sneu dat je zo knap zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooiste, leukste man blijft gewoon Mike Rowe. Sociaal, goed gevoel voor humor, operazanger, flink gespierd (niet té), houdt van werken (niet bang voor vieze of zware klusjes), etc etc.
Zo'n man wil ik wel zijn.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Het zijn gewoon twee 'uitersten' die ze neer hebben gezet. Als er nog een foto 1.5 was geweest had ik dat vast wel écht mooi gevonden, zeg maar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is denk ik het juiste woord. Al vind ik meer vlees op de botten sowieso mooier dan gratenpakhuizen.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel idd. Wit is sowieso een beetje mwa.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze hadden alleen wel wat sexier ondergoed aangemogen dan die oma-outfit waar ze nu in staan
Kaneelstokje vindt dat geilquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook. die skeletten, echt, wie heeft bedacht dat DAT mooi is? Echt het argument dat mode voor mongolen is...
Ik ken hem eigenlijk alleen van Northern Exposure. Toen hij nog jong en sappig wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
die ik tien keer leuker vond in SATC dan die stomme Big
je hebt ook feedersquote:
Maar met zwart kwam het vast niet over zoals ze het wilden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel idd. Wit is sowieso een beetje mwa.
Ja, dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt ook feeders.
Overal is een deksel voor, maar de gemiddelde pot moet gewoon vlees hebben (pot, niet lesbo).
Niet gewoon alle zolderkamernerds op FOK! Die in US en B&H dames met maat 36 al 'veel te vadsig vinden'quote:
Nee, waarom zou iemand?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook. Ik ben nog nooit afgewezen om m'n lichaam (denk ik
).
Ja precies. De plank volledig misgeslagenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel idd. Wit is sowieso een beetje mwa.
Maar in de praktijk de dikste van de dikste mee naar huis nemenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet gewoon alle zolderkamernerds op FOK! Die in US en B&H dames met maat 36 al 'veel te vadsig vinden'
Oh, wat en of ze uiteindelijk iets mee naar huis nemen boeit me niet zoveelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar in de praktijk de dikste van de dikste mee naar huis nemen
Het is vaak de manier waarop ze het brengen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, wat en of ze uiteindelijk iets mee naar huis nemen boeit me niet zoveel![]()
maar ik word altijd een beetje verdrietig als ik dat soort dingen voorbij zie komen.
Ik vind die anderen anders net iets té. Ik heb meestal vrouwen gedate die er tussen in zitten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook. die skeletten, echt, wie heeft bedacht dat DAT mooi is? Echt het argument dat mode voor mongolen is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel belangrijk dat een vrouw of van koken of van eten houdt. Ik houd iig zelf heel erg veel van koken. Zou het jammer vinden om eten te koken voor iemand die dan telkens om de ketchup vraagt
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja, je bent een vrouwquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan genoeg dingen bedenken.
Metquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is vaak de manier waarop ze het brengen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:09 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik vind die anderen anders net iets té. Ik heb meestal vrouwen gedate die er tussen in zitten.
Om eerlijk te zijn maakt mij het ook niet zo uitDat is idd wel jammer! Wanneer ga je voor ons koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel belangrijk dat een vrouw of van koken of van eten houdt. Ik houd iig zelf heel erg veel van koken. Zou het jammer vinden om eten te koken voor iemand die dan telkens om de ketchup vraagt
dus
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:09 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik vind die anderen anders net iets té. Ik heb meestal vrouwen gedate die er tussen in zitten.
Om eerlijk te zijn maakt mij het ook niet zo uitOf iemand die alleen maar konijnenvoer eet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel belangrijk dat een vrouw of van koken of van eten houdt. Ik houd iig zelf heel erg veel van koken. Zou het jammer vinden om eten te koken voor iemand die dan telkens om de ketchup vraagtTap tap tap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |