Het is de baas..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Altijd leuk van die collega's die hun oogappeltje op het werk vertonen
Klopt, mijn 'haat' op dat soort momenten, bijv. in supermarkten, straal ik dan ook meestal naar hun uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, de ouders die dat niet onder controle hebben, die haat ik.
Bloedlink man, die "mensen" slaan helemaal door in een rode waas als je iets over hun wondertjes zegt...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, mijn 'haat' op soort dat momenten, bijv. in supermarkten, straal ik dan ook meestal naar hun uit
Maar ze zijn toch zo schattig!?!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de kinderen gewoon ook niet leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet. Galaxy s2 kan echt nog wel een jaar mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan weer, ik ga nu echt kappen met de twee jaars abo's.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
Ach, een goed opgevoed kotertje kan best grappig zijn op zijn tijd. Als het een beetje een leuk kind is, niet te druk, niet te verlegenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Samzz het volgende:
Of m'n buren die hun dreumusjes op de gang laten bléren, asociaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, mijn 'haat' op dat soort momenten, bijv. in supermarkten, straal ik dan ook meestal naar hun uit
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch zo schattig!?!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bouw wel lego met een vriend. Daar heb ik geen kledder voor nodig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, een goed opgevoed kotertje kan best grappig zijn op zijn tijd. Als het een beetje een leuk kind is, niet te druk, niet te verlegen.
Als je er bijv mee kan lego-bouwen ofzo kan ik het hebben.
Ja, voor max. 2 uur of zo. Dan lever ik ze graag weer in bij de ouders.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, een goed opgevoed kotertje kan best grappig zijn op zijn tijd. Als het een beetje een leuk kind is, niet te druk, niet te verlegen.
Als je er bijv mee kan lego-bouwen ofzo kan ik het hebben.
Ja, het geniet mijn voorkeur nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bouw wel lego met een vriend. Daar heb ik geen kledder voor nodig.
Uiteraard, zelfs al als ze moe worden en hangerig worden ben ik er klaar meequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, voor max. 2 uur of zo. Dan lever ik ze graag weer in bij de ouders.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch zo schattig!?!![]()
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ze verdienen een knuffel. Met een stoel. In het gezicht.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik wel, gelukkig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het geniet mijn voorkeur nietmaar soms ontkom je er niet aan
.
Ik ook grotendeels omdat we in een ander land wonen dan alle familie met kinderen die we kennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |