abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115034610

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Zomer 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #19
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 02:31:19 #2
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115034638
quote:
Het grote anime/manga topic #291: Animees is tof
Keki-san zal blij zijn haha.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 02:31:19 #3
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115034639
fipo

Fuuuuu
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 02:31:58 #4
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115034652
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 02:31 schreef Quotidien het volgende:
fipo
Hahaha bijna dezelfde tijd, maar ik was net iets eerder :@
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 02:32:17 #5
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115034656
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 02:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Hahaha bijna dezelfde tijd, maar ik was net iets eerder :@
Rotzak
pi_115034661
quote:

[..]

*O*
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 02:32:56 #7
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115034670
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 02:32 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Rotzak
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 02:37:21 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115034787
Is die Rurouni Kenshin live-action film al uitgekomen!? Deze maand toch volgens mij!? Ben zeer benieuwd. Trailer zag er in ieder geval prima uit.

Weet iemand trouwens of er plannen zijn voor een BR-release van Death Note, want zou fijn zijn om die afleveringen in 720p te vinden...
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 02:40:15 #9
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115034886
Ik ben er gisteren per toeval achter gekomen wie Yi-Long is. :+
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 02:47:41 #10
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115035098
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 02:37 schreef Yi-Long het volgende:
Is die Rurouni Kenshin live-action film al uitgekomen!? Deze maand toch volgens mij!? Ben zeer benieuwd. Trailer zag er in ieder geval prima uit.

Weet iemand trouwens of er plannen zijn voor een BR-release van Death Note, want zou fijn zijn om die afleveringen in 720p te vinden...
http://wwws.warnerbros.co.jp/rurouni-kenshin/index.html
Volgens mij de 25e, doe ff je muis over die 8.25 etc onderin het scherm :P

Voor zover ik weet is er nog geen BR rip van Death Note, ik kijk zelf ook regelmatig. Als ik hem tegenkom, laat ik het je wel weten :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 03:02:17 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115035462
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 02:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

http://wwws.warnerbros.co.jp/rurouni-kenshin/index.html
Volgens mij de 25e, doe ff je muis over die 8.25 etc onderin het scherm :P

Voor zover ik weet is er nog geen BR rip van Death Note, ik kijk zelf ook regelmatig. Als ik hem tegenkom, laat ik het je wel weten :)
Nog 3 weekjes dus voor Rurouni Kenshin. ben benieuwd naar de reviews. Hopelijk snel naar BluRay. Eind dit jaar zit ik in Hong Kong, dus dan hopelijk al verkrijgbaar... :)

Jammer van Death Note. Maar goed, uiteindelijk zal ook die serie wel een keer in HD verschijnen natuurlijk :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 02:40 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben er gisteren per toeval achter gekomen wie Yi-Long is. :+
Dries Roelvink!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 03:08:04 #12
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115035561
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 03:02 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nog 3 weekjes dus voor Rurouni Kenshin. ben benieuwd naar de reviews. Hopelijk snel naar BluRay. Eind dit jaar zit ik in Hong Kong, dus dan hopelijk al verkrijgbaar... :)

Jammer van Death Note. Maar goed, uiteindelijk zal ook die serie wel een keer in HD verschijnen natuurlijk :)

[..]

Dries Roelvink!
Any chance dat je die bluray ook ff voor ons upload? :@
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 03:10:35 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115035589
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 03:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Any chance dat je die bluray ook ff voor ons upload? :@
Ik geloof dat Hong Kong daar iets strenger op is dan wellicht hier in NL, dus nog even afgezien van mijn technische onkunde, denk ik ook niet dat ik dat risico zou gaan nemen ;)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 03:33:01 #14
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115035951
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 03:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik geloof dat Hong Kong daar iets strenger op is dan wellicht hier in NL, dus nog even afgezien van mijn technische onkunde, denk ik ook niet dat ik dat risico zou gaan nemen ;)
Kunnen we je uiteraard niet kwalijk nemen, ik wacht wel op een eventuele rip :D
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 03:44:51 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115036139
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 03:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Kunnen we je uiteraard niet kwalijk nemen, ik wacht wel op een eventuele rip :D
Die zal er uiteraard vast wel zo snel mogelijk komen ;)

Ik ben te wit om in een Hong Kong gevangenis terecht te komen :P
pi_115038267
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 02:37 schreef Yi-Long het volgende:

Voor nu is Death note alleen op DVD uitgekomen.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 10:12:39 #17
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_115039359
quote:

[..]

:Y

Goede TT! ^O^

quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 02:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Puella Magi Madoka Magica
Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai
Ao no Exorcist (vind ik dan, zullen niet veel mensen met me eens zijn).
Ano Hana is geen pareltje hoor, hij was leuk maar er is te veel mis met die serie om er een pareltje van te maken. Zo krijgen we niet van iedereen het verhaal te weten en wordt er op het eind té veel op de drama geleund.

Ao no Exorcist hetzelfde. Goed voorbeeld van shounen en erg goed, maar op het eind raggen ze keihard door het bronmateriaal heen waardoor de laatste afleveringen echt hopeloos afgeraffeld lijken en zijn. Ik het tenminste een enorm WTF gevoel.

Madoka Magica ben ik wel mee eens. Daarnaast Fate/Zero.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_115040637
Amen .Cake ^O^
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:45:53 #19
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115050344
Waarom is Elfen Lied zo kort? Maar 4 uurtjes tegenover 17 van FMA.
pi_115050529
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:45 schreef Quotidien het volgende:
Omdat het zo is.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:51:46 #21
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115050576
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Omdat het zo is.
Dan kijk ik eerst maar Elfen Lied, daarna FMA. :Y
pi_115050613
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:51 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dan kijk ik eerst maar Elfen Lied, daarna FMA. :Y
Haha, ik ben wel benieuwd wat je er van gaat vinden. :P
pi_115051591
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:45 schreef Quotidien het volgende:
REC is nog korter.. :+ maar iets van 1 uur en 50 minuten ofzo :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:12:59 #24
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115051647
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:11 schreef mschol het volgende:

[..]

REC is nog korter.. :+ maar iets van 1 uur en 50 minuten ofzo :P
Je bedoelt die horrorfilm?
pi_115052041
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:12 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Je bedoelt die horrorfilm?
ik doelde op rec
we zitten hier niet om LA films te bespreken :+
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:33:36 #26
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115052933
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:18 schreef mschol het volgende:

[..]

ik doelde op rec
we zitten hier niet om LA films te bespreken :+
O, oké. :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:16:10 #27
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115055724
Ik vind het tot nu toe wel leuk. :Y Dat sentimentele gedoe had er wel uit gemogen.
pi_115055828
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef Quotidien het volgende:
Ik vind het tot nu toe wel leuk. :Y Dat sentimentele gedoe had er wel uit gemogen.
Waarom juist dat sentimentele "gedoe" weg? Wat blijft er dan nog over? Niet meer dan een beetje gore en een gemiddeld verhaal.
pi_115056195
Hyouka maar 21 episodes ?
pi_115056232
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hyouka maar 21 episodes ?
Jup.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:23:05 #31
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115056242
Klaar met Ore no Imouto, geweldige anime opzich. Heb echt kunnen lachen, om en met de characters, dus voor mij sowieso een dikke 8.5/10! Kom maar op met S2 :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:23:23 #32
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115056260
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Waarom juist dat sentimentele "gedoe" weg? Wat blijft er dan nog over? Niet meer dan een beetje gore en een gemiddeld verhaal.
Misschien komt het nog wel dan. Nu is het niet meer dan wat flashbacks naar vroeger en erbij zuchten. :P
pi_115056284
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Klaar met Ore no Imouto, geweldige anime opzich. Heb echt kunnen lachen, om en met de characters, dus voor mij sowieso een dikke 8.5/10! Kom maar op met S2 :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:24:13 #34
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115056299
Kuroneko! :D
pi_115056304
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:23 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Misschien komt het nog wel dan. Nu is het niet meer dan wat flashbacks naar vroeger en erbij zuchten. :P
Maar waarom zijn die scènes naar vroeger dan om te zuchten? Het is gewoon onderdeel van het verhaal.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:25:09 #36
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115056352
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar waarom zijn die scènes naar vroeger dan om te zuchten? Het is gewoon onderdeel van het verhaal.
Sommige mensen kunnen dat pas aan het einde van de anime waarderen, wat opzich ook begrijpelijk is als je een hekel hebt aan flashbacks :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:25:13 #37
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115056356
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat ze in de anime zuchten.

Flashback naar vroeger
*zucht* vroegah was alles beter
pi_115056393
Heb je ook die extra episodes gezien?
pi_115056421
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen dat pas aan het einde van de anime waarderen, wat opzich ook begrijpelijk is als je een hekel hebt aan flashbacks :P
Ik snap niet waarom het zo ergerlijk is. Ik heb er wel een hekel aan als anime gaan flashbacken naar eerdere gebeurtenissen die al zijn geweest in de anime, maar niet wanneer je het verleden van een personage tegenkomt o.i.d.
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat ze in de anime zuchten.

Flashback naar vroeger
*zucht* vroegah was alles beter
Ah, oké. :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:26:44 #40
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115056443
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Niks mis met flashbacks, maar het ''sentimentele'' is gewoon wat schamel. Hopelijk komt er nog wat karaktersonwikkeling e.d. om de hoek kijken, dan zou ik het wel op prijs stellen. :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:28:02 #41
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115056525
Ik vind het persoonlijk wel een goede manier om het verhaal of character enigszins te onderbouwen. :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:29:07 #42
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115056591
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik vind het persoonlijk wel een goede manier om het verhaal of character enigszins te onderbouwen. :)
Ik heb ook gewoon nog te weinig gezien denk ik, gauw verder. :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:30:04 #43
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115056637
Wat je ook doet; laat je niet overhalen om Boku no Pico te gaan kijken, want Robin en Klipnap gaan het vast proberen! :P
pi_115056789
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat je ook doet; laat je niet overhalen om Boku no Pico te gaan kijken, want Robin en Klipnap gaan het vast proberen! :P
Tja, het is een echte love it or hate it anime... Of je vindt het helemaal geweldig, of heel erg slecht. Er lijkt geen tussenweg te zijn.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:34:07 #45
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115056845
Het gaat over seksuele relaties tussen studenten?
pi_115056854
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:34 schreef Quotidien het volgende:
dikke kinderporno is het
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:35:39 #47
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115056924
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:34 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

dikke kinderporno is het
Wederom; truth has been spoken _O_
pi_115056960
Het is wellicht wat controversieel, maar dat zijn wel meer hele goede anime.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:40:02 #49
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115057175
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef robin007bond het volgende:
Het is wellicht wat controversieel, maar dat zijn wel meer hele goede anime.

:P
pi_115057287
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:40 schreef Quotidien het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:P
;(

http://www.christiananime.net/

quote:
PLEASE NOTE:
These titles are NOT what we consider to be anti-Christian. The purpose of this list is to keep the peace, not tell you which shows you should or shouldn't watch. These titles were selected because they have caused trouble in the past or are extremely likely to given the content.

The staff has decided it would be extremely beneficial for us to post which titles we'd prefer not be discussed. These titles are either highly controversial, extremely inappropriate, or both. We have noticed all discussions in the past on these titles has only erupted into tension, rude posts, etc., for the sake of keeping the peace, these are the titles we ask you discuss privately amongst yourselves via PM or off-site:

Neon Genesis Evangelion
End of Evangelion
Evangelion: Death and Rebirth
Angel Sanctuary
Bible Black
Gravitation
FAKE
Yami No Matsuei
Earthian
Revolutionary Girl Utena
Any hentai titles whatosever, no exceptions!

If you have a suggestion for a title to be added to this list, please PM me. Violators will have their thread closed, deleted, and most likely a private chat with one of the staffers.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:43:44 #51
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115057402
quote:
Dan zou Death Note er ook wel bij kunnen, andere goden enzo.
En Elfen Lied ook wel, dat valt wel onder ''extremely inappropriate'' lijkt me.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:46:43 #52
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115057625
SPOILER
:')
pi_115057978
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
*start google op*
pi_115059304
Speelt iemand hier SongPop (iOS)?
pi_115060983
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:34 schreef Quotidien het volgende:
studenten? _O-
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:04:23 #56
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115061007
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:03 schreef mschol het volgende:

[..]

studenten? _O-
Scholieren dan? :P

En net nieuwe abo geactiveerd:

_O_ _O_
pi_115061071
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:04 schreef Quotidien het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_ _O_
en wat doe je ermee...? beetje fokken :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:07:10 #58
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115061091
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:06 schreef mschol het volgende:

[..]

en wat doe je ermee...? beetje fokken :')
Gamen, downloaden, FOK!en. :)
pi_115061276
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:04 schreef Quotidien het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_ _O_
Nice. ^O^
pi_115062216
kom ik aan met mijn 29,38 mpbs :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:40:11 #61
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115062267
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
kom ik aan met mijn 29,38 mpbs :')
Mbps bedoel je, mbps is weer iets anders. :P
Ik had voorheen wel eens 2MB/s. :+
pi_115062321
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:40 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Mbps bedoel je, mbps is weer iets anders. :P
Ik had voorheen wel eens 2MB/s. :+
ja typo gemaakt :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:50:32 #64
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115062666
Niet klagen met je 26.20 MB/s man, wij hebben thuis maar 9 MB/s, en met torrents haal ik maximaal de 3 MB/s :P
pi_115062687
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Niet klagen met je 26.20 MB/s man, wij hebben thuis maar 9 MB/s, en met torrents haal ik maximaal de 3 MB/s :P
Ik heb een 28k8, dus jij moet helemaal niet zeuren!
pi_115062700
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Torrents haal ik max 3,4MB/S
pi_115062710
ik haal maar 1 mb snelheid :C
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:52:12 #68
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115062718
Die max 3MB/s haal ik trouwens zelden, meestal hangt die tussen de 500 KB/s en 1.2 MB/s.
pi_115062749
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Die max 3MB/s haal ik trouwens zelden, meestal hangt die tussen de 500 KB/s en 1.2 MB/s.
iknowthatfeel bro, dat had ik vroeger ook voordat er glasvezel was.
pi_115062768

Maar op mijn werk 40 mbit en in mijn eigen huis 9 mbit :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:41 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

ja typo gemaakt :P
[ afbeelding ]
Wat een hoge upload :o
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:00:38 #71
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_115063011
Hebben jullie ook al die jaren lang meegeleefd met Ranomi Kromoblablablahoezeookheet en ook zo uitzinnig dat het haar nu eindelijk is gelukt? Al die keren dat je op het puntje van je stoel zat en naar het zwemmen aan het kijken was?

Nee? De rest van nederland blijkbaar wel.

:|W
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:01:48 #72
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115063061
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:00 schreef .Cake. het volgende:
Hebben jullie ook al die jaren lang meegeleefd met Ranomi Kromoblablablahoezeookheet en ook zo uitzinnig dat het haar nu eindelijk is gelukt? Al die keren dat je op het puntje van je stoel zat en naar het zwemmen aan het kijken was?

Erg he? Maar ze moeten toch wat, na die zielige vertoning op het EK dit jaar.
pi_115063126
quote:

nee, met geen enkele sporter
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:04:39 #74
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115063162
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik download nu met 1.2kB/s... :')
Je moet ook maar geluk hebben met seeders.
pi_115063253
quote:

Ik was gisteren mijn nieuwe rooster aan het bekijken toen ik snel beneden voor de TV moest gaan zitten omdat er een hele belangrijke zwemwedstrijd voor Kromovidjojo was.

Who cares? :|W

En mijn moeder: ''We hebben gewonnen!''
''Wie is ''we''?''
pi_115063307
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:07 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik was gisteren mijn nieuwe rooster aan het bekijken toen ik snel beneden voor de TV moest gaan zitten omdat er een hele belangrijke zwemwedstrijd voor Kromovidjojo was.

''Wie is ''we''?''
:6 Nou nou nou, zo verveeld hoef je nu ook weer niet te zijn :(
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:09:21 #77
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115063332
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:07 schreef Klipnap het volgende:

[..]

''Wie is ''we''?''
:') Meen je dit nou serieus?

We hebben het hier wel over de Olympische Spelen hé. Je komt een beetje als een ongeinteresseerd trutje over imho.
pi_115063442
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:09 schreef Quotidien het volgende:

[..]

We hebben het hier wel over de Olympische Spelen hé. Je komt een beetje als een ongeinteresseerd trutje over imho.
Ik was ook ongeïnteresseerd.
Alleen turnen enzo is wel leuk om te zien.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:13:19 #79
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115063479
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:12 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik was ook ongeïnteresseerd.

Dat blijkt ja...
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:18:01 #80
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_115063663
quote:

[..]

Olympische Spelen worden zwaar overschat naar mijn mening. Ook veel te veel geld aan uitgegeven, in plaats van dat ze dat naar echt nuttige dingen pompen.
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:20:12 #81
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115063737

[ Bericht 100% gewijzigd door Quotidien op 03-08-2012 19:20:26 ]
pi_115063959
quote:

[..]

Ben jij nou echt serieus?

De Olympische Spelen geweldig vinden... :') Het boeit me werkelijk geen ene donder en ik begrijp de mensen die elke dag daar voor de tv hangen werkelijk echt niet.
pi_115063993
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:18 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Olympische Spelen worden zwaar overschat naar mijn mening. Ook veel te veel geld aan uitgegeven, in plaats van dat ze dat naar echt nuttige dingen pompen.
Dat dus! :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:30:00 #85
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115064153
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:25 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ben jij nou echt serieus?

De Olympische Spelen geweldig vinden... :') Het boeit me werkelijk geen ene donder en ik begrijp de mensen die elke dag daar voor de tv hangen werkelijk echt niet.
Ik vind het helemaal niet geweldig, kijk ook alleen samenvattingen ervan. Maar om nou te roepen van BOEIEND!!1!1!! einz als Nederland een gouden plak wint.. :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:30:32 #86
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115064171
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:20 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Wat stond hier ;(
Niks tegen jou ofzo, een mening die achteraf gezien niet heel goed onderbouwd was. :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:32:29 #87
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115064266
no off verder, alles koel geen fittie niks
pi_115064455
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:33 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ok. Kijk nu Boku no Pico.
Is dat in nederland geen kinderporno?
pi_115064490
quote:

[..]

Boku no Pico @ 2560x1440. Een hele nieuwe ervaring. Of het ook een fijne ervaring is...
SPOILER
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:36 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Is dat in nederland geen kinderporno?
Nee. Willen ze wel graag zo zien.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:38:27 #91
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115064520
quote:

[..]

:?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:39:56 #92
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115064570
Zijn maar 3 eps zie ik, dan kan het wel.
pi_115064586
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:39 schreef Quotidien het volgende:
Zo is het. Gewoon doen. Iedereen die het hier heeft over Boku no Pico heeft het eigenlijk helemaal niet gezien.
pi_115064603
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:40 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Zo is het. Gewoon doen. Iedereen die het hier heeft over Boku no Pico heeft het eigenlijk helemaal niet gezien.
Inderdaad.
pi_115064619
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:39 schreef Quotidien het volgende:
Oh, dan ga ik het morgen ook even kijken. :P
pi_115064624
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:40 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Twee vrienden van me hebben het wel gezien.

Eentje zei ook dat er een waarschuwing in het begin komt. Iets met dat de auteurs geen pedofilie willen stimuleren, maar dat de anime een artistieke expressie is, of zoiets :')
pi_115064641
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Twee vrienden van me hebben het wel gezien.

Eentje zei ook dat er een waarschuwing in het begin komt. Iets met dat de auteurs geen pedofilie willen stimuleren, maar dat de anime een artistieke expressie is, of zoiets :')
Stimmt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:39 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Reported sick fuck.
pi_115064693
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:42 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Stimmt.

[..]

Reported sick fuck.
He, ik zag hem bij Google afbeeldingen. Niet zelf gemaakt.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:44:07 #99
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115064708
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]
Ja straks staat de pliesie op de stoep. ;(
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:45:05 #100
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115064757
nog 5 weken en dan is de vakantie eindelijk voorbij :D
pi_115064759
http://s09.mpcdn.net/manga/p/2009/69764/21.jpg
Fuck. Klik hier niet op als je niet tegen hentai kan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
nog 5 weken en dan is de vakantie eindelijk voorbij :D
3 weken hier ;(
pi_115064767
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:43 schreef Klipnap het volgende:

[..]

He, ik zag hem bij Google afbeeldingen. Niet zelf gemaakt.
:') Alsof je dat als excuus kan gebruiken...
pi_115064770
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:44 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ja straks staat de pliesie op de stoep. ;(
Gelukkig bewaar ik mijn stuff met aes 256 Eigenlijk heb ik veel spul ook daarbuiten :')

SPOILER: voor de AIVD
pi_115064796
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:45 schreef Klipnap het volgende:

[..]

3 weken hier ;(
daga, otoko da

:r
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:46:29 #105
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115064797
quote:

[..]

3 weken hier ;(
eigenlijk zou ik de 25e weer moeten beginnen maar dat wordt 3 september omdat het in mijn stage wijzer staat :D
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:48:02 #106
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115064843
Die mensen soms op 4chan :')
pi_115064887
quote:

[..]

3 weken hier ;(
He bah. ;(

Ik moet eind augustus ook weer naar school toe :r
pi_115064890
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Die ogen in je Chitanda-UI zijn echt eng ;(
De plottwist op het eind is dat ze een robot is.
pi_115064894
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er?
pi_115064919
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:49 schreef Klipnap het volgende:

[..]

De plottwist op het eind is dat ze een robot is.
Die aap in je UI is echt eng.
pi_115064944
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:50 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Die aap in je UI is echt eng.
Je gaat me nu voor gek verklaren.

Maar ik heb die UI voor haar opgezocht. Zelfs zonder dat ze mij er naar vroeg of zo :')
pi_115064954
quote:

[..]

SPOILER
;(
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:51:04 #113
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115064963
quote:

[..]

Haten op Chitanda, moet je zo nodig zeggen met die homo in je ui :')
pi_115065005
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je gaat me nu voor gek verklaren.

Maar ik heb die UI voor haar opgezocht. Zelfs zonder dat ze mij er naar vroeg of zo :')
Dit is een perfect moment om mijn zelfmoord emoticon te gebruiken. Daarom:

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hihi.

[..]

Hij is een wolf ja :(
Wolfsaap.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:52:25 #116
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115065037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:51 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hihi.

[..]

Hij is een wolf ja :(
hommo wolf
pi_115065125
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

hommo wolf
Hommo wolfsaap.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:56:46 #120
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115065188
Klipnap waarom ga je offtopic?
pi_115065192
Oh mijn god.

Wat heb ik teweeggebracht :'(
pi_115065213
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:55 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
DX kan ze allemaal aan!

SUCK IT!
pi_115065356
Hoe ziet Boku no Pico eruit in "Wide Quad High Definition"?

SPOILER: nou, zo dus
pi_115065383
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:00 schreef Arashimashou het volgende:
Hoe ziet Boku no Pico eruit in "Wide Quad High Definition">

Mooi beeldscherm heb je gekocht. :P

Samsung _O_
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:02:29 #126
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115065409
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:00 schreef Arashimashou het volgende:
Hoe ziet Boku no Pico eruit in "Wide Quad High Definition">

Censuur. :N
pi_115065428
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:02 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Censuur. :N
Dat komt door de Japanse wetgeving.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:03:00 #128
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115065438
Tijd voor boku no pico in de huiskamer :D
pi_115065450
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:02 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dat komt door de Japanse wetgeving.
Echt vreselijk ouderwets.

Daarom denk ik ook dat er daar meer fetishes ontstaan, omdat geslachtsdelen gecensureerd moeten worden.
pi_115065451
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tijd voor boku no pico in de huiskamer :D
Echt? :') Dat zou ik niet durven.
pi_115065462
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Echt vreselijk ouderwets.

Daarom denk ik ook dat er daar meer fetishes ontstaan, omdat geslachtsdelen gecensureerd moeten worden.
Hm, als dat het geval is... VOORAL DOORGAAN ERMEE :+
pi_115065576
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:04 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ramen dicht, alleen thuis?
Deur op slot. Geluidsisolatie. Koptelefoon op. Doek om de monitor.
pi_115065686
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:06 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Deur op slot. Geluidsisolatie. Koptelefoon op. Doek om de monitor.
Wat heeft Beatrix Wilhelmina Armgard gezondigd en wie heeft ze opgelicht?
pi_115065712
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af. ;(
pi_115065721
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Niet moeilijk doen. Ze moet gewoon weg. Bovendien staat dat er al weken.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:10:22 #137
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115065781
Dumping proof :P
SPOILER
pi_115065868
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:09 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Niet moeilijk doen. Ze moet gewoon weg.
Rebels hoor.

SPOILER: offtopic
pi_115065912
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Rebels hoor.

SPOILER: offtopic
Bron met harde cijfers.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:13:21 #140
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115065929
Weg met het koningshuis
pi_115065960
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
Weg met het koningshuis
Mah niggah. Liever kwijt dan rijk.
pi_115065980
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dumping proof :P
SPOILER
_O_
Baas.

Heb je huisgenoten? ;(
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:15:13 #143
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115066031
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:14 schreef Klipnap het volgende:

[..]

_O_
Baas.

Heb je huisgenoten? ;(
Ja, een mama, een papa en een kut zusje
pi_115066083
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:15 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ja, een mama, een papa en een kut zusje
Maar ik neem aan dat ze op het moment niet thuis zijn :P

Toch? :X
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:16:15 #146
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115066094
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:16 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat ze op het moment niet thuis zijn :P

Toch? :X
Klopt die zijn naar de mediamarkt
pi_115066157
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:13 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Bron met harde cijfers.
Een president schijnt zelfs meer te kosten door de presidentsverkiezingen e.d. :P

Even wachten voor de bronnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 20:17:48 ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:18:57 #148
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115066230
maar boku no pico, echt wtf dat mensen dat kijken :')
pi_115066274
Dakgoot, waarom koop je geen eigen PC man? ;(

Of eis je die van je ouders :P

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 20:19:57 ]
pi_115066291
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik ging het kijken omdat Klipnap het er steeds over had. :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:20:59 #151
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115066349
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is het nou precies? Gewoon gecensureerde hentai of niet.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:21:17 #152
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115066362
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:19 schreef robin007bond het volgende:
Dakgoot, waarom koop je geen eigen PC man? ;(

Of eis je die van je ouders :P
geen geld. en mdat mijn pa altijd de pc koopt maar hij gamed ook dus het komt goed uit :P
en ik heb trouwens nog een erg goede laptop.
pi_115066387
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:19 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

He, ik was niet de enige :{w
pi_115066454
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wat is het nou precies? Gewoon gecensureerde hentai of niet.
Het is gewoon hentai ja. Maar dan met kleine jongetjes.
pi_115066518
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:21 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

geen geld. en mdat mijn pa altijd de pc koopt maar hij gamed ook dus het komt goed uit :P
en ik heb trouwens nog een erg goede laptop.
Hmm, dat wordt sparen. :P

Ik had al een eigen computer op mijn 3e. Uiteraard wel zonder internet :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:25:47 #156
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115066571
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm, dat wordt sparen. :P

Ik had al een eigen computer op mijn 3e. Uiteraard wel zonder internet :P
Maar andere dingen hebben wel meer priorieteit dan een computer.
pi_115066635
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:19 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Het is allemaal de schuld van klipnap!
pi_115066662
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:23 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Het is gewoon hentai ja. Maar dan met kleine jongetjes.
Serieus? :R
pi_115066902
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:25 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Maar andere dingen hebben wel meer prioriteit dan een computer.
Ach, dat ligt er helemaal aan of het nodig is om prioriteiten te stellen of niet.

Waarom kijk je eigenlijk dan geen anime op je laptop? Externe monitor en hoppa!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 20:32:58 ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:36:06 #160
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115067078
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ach, dat ligt er helemaal aan of het nodig is om prioriteiten te stellen of niet.

Waarom kijk je eigenlijk dan geen anime op je laptop? Externe monitor en hoppa!
Ik kijk het op de computer en laptop :P
nu zit ik boven op de laptop
pi_115067676
Voor mensen die willen en zich er niet voor schamen, kunnen morgenmiddag bij mij komen kijken op een 40'' scherm samen met een mooi stereo setje. :P

SPOILER
pi_115067715
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:47 schreef blessed19 het volgende:
Voor mensen die willen en zich er niet voor schamen, kunnen morgenmiddag bij mij komen kijken op een 40'' scherm samen met een mooi stereo setje. :P

SPOILER
Adres? En nee, waarschijnlijk kom ik niet :P
pi_115067740
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:48 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Adres? En nee, waarschijnlijk kom ik niet :P
Oh, apeldoorn! PM maar voor adres! ;)
pi_115067803
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:48 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Oh, apeldoorn! PM maar voor adres! ;)
Oooh Apeldoorn. Maar nee, ik moet mijn scherm testen :(
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 20:51:33 #165
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115067910
nu film kijken #cliffhanger

pi_115068115
Nausicaä was niet zo vrolijk als ik gehoopt had. De gigantische Ohmu waren mooier dan veel van wat er tegenwoordig gemaakt wordt. Het verhaal werd ook redelijk competent en coherent overgebracht. 8/10
“An interesting thing is a good thing.”
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:00:50 #167
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_115068403
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 20:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nausicaä was niet zo vrolijk als ik gehoopt had. De gigantische Ohmu waren mooier dan veel van wat er tegenwoordig gemaakt wordt. Het verhaal werd ook redelijk competent en coherent overgebracht. 8/10
Nausicaä staart mij nog altijd aan vanaf het plankje boven mijn tv. De folder van de Ghibli-maand in de Melkweg O+

Ooit ga ik ze allemaal nog een keer kijken!
ANIMEES.
- Scamp
pi_115068863

'Snel kruip in mijn decolleté!'

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:00 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Nausicaä staart mij nog altijd aan vanaf het plankje boven mijn tv. De folder van de Ghibli-maand in de Melkweg O+

Ooit ga ik ze allemaal nog een keer kijken!
Waar wacht je op? :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:24:42 #169
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_115069558
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
'Snel kruip in mijn decolleté!'

[..]

Waar wacht je op? :P
Genoeg vrije tijd. Ik ben een druk man, plus ik ga over minder dan een week twee weekjes op vakantie, de eerste in drie jaar! En aangezien ik van de oude stempel ben (dus geen laptop ofzo mee op vakantie) zal het moeten wachten tot na de vakantie.

En er is nog zó ongelovelijk veel om te zien! :)
ANIMEES.
- Scamp
pi_115070013

Ach ja, de films gaan nergens naartoe.
pi_115071801
pi_115071873
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:06 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.

Laat dit plaatje niet zien aan Klipnap. Consequences will never be the same ;(
pi_115071927
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:06 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
:o

nnnnnnnnnnnooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :|W
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:22:14 #174
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115072684
:') _O-
pi_115072979
Middelvingers censureren. :')

pi_115073030
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Middelvingers censureren. :')

[ afbeelding ]
DAt plaatje! :')
pi_115073083
quote:
Die gast is vaag. Vooral om zijn slechte Engrish en gecensureerde middelvinger.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee.

Laat dit plaatje niet zien aan Klipnap. Consequences will never be the same ;(
Te laat.
Waar was dit?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:29:28 #178
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115073103
Episode 17 is uit nu wachten op utwoods
pi_115073155
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Die gast is vaag. Vooral om zijn slechte Engrish en gecensureerde middelvinger.

[..]

Te laat.
Waar was dit?
Vast ergens in Jipangu.
pi_115073241
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Episode 17 is uit nu wachten op utwoods
Wacht, ben je bij?
Eindelijk kan ik met iemand discussiëren over Haruyuki, de snode plannetjes van Kuroyukihimechubbychasersenpai, dat Chiyu net Yui is maar dan een slet, en hoe cool dat meisje met die nepbenen is.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:32:56 #181
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115073310
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Wacht, ben je bij?
Eindelijk kan ik met iemand discussiëren over Haruyuki, de snode plannetjes van Kuroyukihimechubbychasersenpai, dat Chiyu net Yui is maar dan een slet, en hoe cool dat meisje met die nepbenen is.
Ja ik ben nu bij.
SPOILER
pi_115073462
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:28 schreef blessed19 het volgende:

[..]

DAt plaatje! :')
Dat is de laatste screencap die ik van Nausicaä genomen heb. Jullie zijn er van af.

quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Wacht, ben je bij?
Ik heb 16 ook dagen geleden gezien hoor. :'(
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:36:55 #183
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115073507
tijd voor een episode idolm@ster :P
pi_115073774
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
tijd voor een episode idolm@ster :P[ afbeelding ]
Ik wist niet dat daar ook een anime over was :o
pi_115073797
JAVA propaganda in K-ON!

vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:42:32 #186
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115073838
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
JAVA propaganda in K-ON!

[ afbeelding ]
K-on plaatjesdump tijd zo te zien :D
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:42:49 #187
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115073852
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik wist niet dat daar ook een anime over was :o
ik ook niet tot een week geleden :P
pi_115073885
quote:
JAVA propaganda in K-ON!

[ afbeelding ]
:( boeh
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:45:39 #190
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115074021
zo beetje fastforwarden :O
pi_115074085
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
zo beetje fastforwarden :O
.. :')

Anime doorspoelen. :')

Stukjes skippen :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:48:47 #192
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115074248
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

.. :')

Anime doorspoelen. :')

Stukjes skippen :')
ik ga niet volledig idolmaster kijken :')
naruto heb ik ook stukken geskipt :P
pi_115074279
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:48 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

ik ga niet volledig idolmaster kijken :')
Waarom zou je het dan überhaupt nog gaan kijken :')

En zo cheat je in de uren op MAL :{w
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:53:59 #194
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115074647
Ik ga ook maar eens een My Anime List maken, heb ik al een top 10.
pi_115074670
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:48 schreef De_Dakgoot het volgende:

[...]

naruto heb ik ook stukken geskipt :P
Alleen de delen waarvan je vooraf hebt bepaald dat het fillers zijn, toch?
pi_115074702
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef Quotidien het volgende:
Ik ga ook maar eens een My Anime List maken, heb ik al een top 10.
Je hoeft geen top 10 te hebben of zo. Het is vooral handig om anderen te laten zien wat je allemaal kijkt.

Oh, en laten zien wat voor smaak je hebt uiteraard.
pi_115074739
quote:
JAVA propaganda in K-ON!

[ afbeelding ]

Nerd.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:55:32 #198
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115074757
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je hoeft geen top 10 te hebben of zo. Het is vooral handig om anderen te laten zien wat je allemaal kijkt.

Oh, en laten zien wat voor smaak je hebt uiteraard.
Het was een grap. :') Daar zou dan Pokemon, Digimon etc. in staan. :+
pi_115074788
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef Klipnap het volgende:
Waar was dit?
Harajuku.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:57:16 #200
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115074869
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Alleen de delen waarvan je vooraf hebt bepaald dat het fillers zijn, toch?
Ja
pi_115074986
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nerd.
:@
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:02:01 #202
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115075200
pi_115075584
Oké. Ik heb een klacht of een vraag.

In K-ON! zijn de neuzen altijd puntjes. Ik snap dat, want dat maakt het meer moe.

Er is echter een probleem. Als je hun gezichten van de zijkant bekijkt, dan hebben hun neuzen in eens wel diepte.

Kijk maar naar Yui in dit voorbeeld:

Terwijl ze normaal alleen zo'n puntje heeft:

Als je haar neus dus echt via de zijkant zou bekijken, dan zou je eigenlijk niet meer dan een soort puntje horen te zien. Waarom hebben ze van de zijkant bekeken wel een neus en via de voorkant bekeken niet? Graag een goede en serieuze uitleg s.v.p.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 23:10:36 ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:09:24 #204
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115075600
Ik heb een idee. Kennen jullie WhatPulse? FOK! heeft dus een WP team (en we staan 2e mondiaal) en er zijn ook subteams enzo, dus waarom maken we gaan Anime subteam? :7 :7

Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #213
pi_115075608
Dat doe ik ook altijd, als ik Naruto kijk. Al is de laatste keer dat ik Naruto gekeken heb al weer een tijd geleden.
pi_115075718
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Ik heb een klacht of een vraag.

In K-ON! zijn de neuzen altijd puntjes. Ik snap dat, want dat maakt het meer moe.

Er is echter een probleem. Als je hun gezichten van de zijkant bekijkt, dan hebben hun neuzen in eens wel diepte.

Kijk maar naar Yui in dit voorbeeld:

[ afbeelding ]

Terwijl ze normaal alleen zo'n puntje heeft:

[ afbeelding ]

Als je haar neus dus echt via de zijkant zou bekijken, dan zou je eigenlijk niet meer dan een soort puntje horen te zien. Waarom hebben ze van de zijkant wel een neus en via de voorkant niet? Graag een goede en serieuze uitleg s.v.p.
Stel dat je met een sterke lamp op iemands zijn/haar gezicht schijnt precies van voren. Als je daarvan een foto maakt zal er geen schaduw zijn en dus een klein donker puntje te zien zijn.
Bij K-ON is dit dan te veel.
pi_115075833
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:11 schreef Qunix het volgende:

[..]

Stel dat je met een sterke lamp op iemands zijn/haar gezicht schijnt precies van voren. Als je daarvan een foto maakt zal er geen schaduw zijn en dus een klein donker puntje te zien zijn.
Maar dan nog is de neus wel breder dan een puntje. Toch? ;(
pi_115076089
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar dan nog is de neus wel breder dan een puntje. Toch? ;(
Ligt aan de neus natuurlijk. Kan wel een puntje zijn bij overbelichting.
http://www.flickr.com/photos/savetheplanet01/2827155710/
http://www.flickr.com/photos/savetheplanet01/2829782044/
pi_115076127
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:11 schreef Qunix het volgende:

[..]

Weet je wat.

Ik ga eens een model maken in Blender of 3DS Max. En daar alle verschillende lightning testen.
pi_115076171
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Weet je wat.

Ik ga eens een model maken in Blender of 3DS Max. En daar alle verschillende lightning testen.
Moeten we een gedetailleerd model verwachten of een monkey model? :P
pi_115076224
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:18 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Moeten we een gedetailleerd model verwachten of een monkey model? :P
Dat standaard aapjeshoofd natuurlijk.

Wel met textures uiteraard. Eerst ga ik denk ik kijken of iemand al een model heeft gemaakt van een van de K-ON! meiden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 23:20:00 ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:25:02 #212
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115076579
wat ik ben geband op 4chan :')!
pi_115076788
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
wat ik ben geband op 4chan :')!
Waarvoor?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:28:44 #214
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115076824
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Waarvoor?
weet ik niet probeer een NGE plaatje te posten staat eronder in you are banned.
maar ik wordt niet geredirect naar de banned pagina
pi_115076860
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:28 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

weet ik niet probeer een NGE plaatje te posten staat eronder in you are banned.
maar ik wordt niet geredirect naar de banned pagina
wordt ;(

Hmm. Gebruik je een extensie of iets dergelijks?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:29:47 #216
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115076884
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:29 schreef robin007bond het volgende:

[..]
Hmm. Gebruik je een extensie of iets dergelijks?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:30:45 #217
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_115076948
een goeiemorgen vanuit japan :P
ben gister naar deze film geweest en hij is awesome *O*
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:31:10 #218
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115076970
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:30 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je in japan ?
pi_115077021
quote:
[ afbeelding ]
Jij in Japan? :o
Vet!

Wat doe je daar? Wat heb je gedaan? waarom etc?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:33:10 #220
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_115077099
yup, ben in japan op het moment, lekker vakantie vieren
over een uur of 2 de shinkansen pakken naar osaka
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:33:33 #221
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115077131
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Spreek je de taal ook :P?
pi_115077194
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:29 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Even proberen uit te schakelen en op de oldschool manier doen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:33 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
^O^
Leuk man! Geniet van de vakantie.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:35:11 #223
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_115077247
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:33 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Spreek je de taal ook :P?
yup kan me prima verstaanbaar maken daar :P
spreek alleen geen kansai dialect tho :+
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:35:35 #224
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115077275
quote:
[ afbeelding ]
Hoe bevalt het? Hoe zijn de mensen daar? Beetje racistisch lees ik vaak.

En wat vinden jullie van mijn idee? ;(
pi_115077397
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:35 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Hoe bevalt het? Hoe zijn de mensen daar? Beetje racistisch lees ik vaak.

En wat vinden jullie van mijn idee? ;(
Wat is whatpulse...
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:37:58 #226
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_115077418
HOLY FUCK! MY HEAD JUST EXPLODED VAN AL DE AWESOMENESS DIE IN DEZE VIDEO GECOMBINEERD IS!

_O_
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:38:09 #227
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115077430
pi_115077434
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:37 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Wat is whatpulse...
https://whatpulse.org//
pi_115077528
quote:
Je bent gewoon een kutmod tegengekomen :')
pi_115077550
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:37 schreef .Cake. het volgende:
HOLY FUCK! MY HEAD JUST EXPLODED VAN AL DE AWESOMENESS DIE IN DEZE VIDEO GECOMBINEERD IS!

_O_
Helemaal mee eens! Extreem vet gedaan. Gelijk geliked en aan mijn favorieten toegevoegd.
quote:
Haha. WTF. :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:40:28 #231
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115077566
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:39 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Je bent gewoon een kutmod tegengekomen :')
in fucking /a/ :')
eerste reactie op facebook die ik krijg is 9gag is toch beter :')
pi_115077578
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:35 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

yup kan me prima verstaanbaar maken daar :P
spreek alleen geen kansai dialect tho :+
Vet. Veel plezier. We zijn allemaal jaloers.

Ik wil in aug/sep 2013 naar Japan.
pi_115077591
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

in fucking /a/ :')
eerste reactie op facebook die ik krijg is 9gag is toch beter :')
DAT GA JE OOK ECHT OP FACEBOOK ZETTEN :')!rgm aerpgmaepgmaepmgaerpgpaermgpaembpemrpaemhpkm

Maarr goed, die reactie is nog meer emo.gifs waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 23:41:05 ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:41:21 #234
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115077623
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

DAT GA JE OOK ECHT OP FACEBOOK ZETTEN :')!rgm aerpgmaepgmaepmgaerpgpaermgpaembpemrpaemhpkm

Maarr goed, die reactie is nog meer emo.gifs waard.
mensen zetten toch ook hun fucking baby op facebook :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:42:41 #235
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115077713
Laat maar. :')

En echt, dat op fb melden. :')!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:42:43 #236
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115077715
Het is jammer van japan dat ze er niet goed engels spreken.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:43:59 #237
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115077788
baka
pi_115077826
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het is jammer van japan dat ze er niet goed engels spreken.
Inderdaad.

In Singapore doen ze dat wel. Daar krijgen ze het ook gewoon goed geleerd. Volgens mij leren ze daar Mandarijn en Engels, omdat de regering dat de belangrijkste talen acht.

Echt geweldig hoe pragmatisch dat land is _O_
pi_115077830
urusai!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:46:36 #240
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115077926
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Inderdaad.

In Singapore doen ze dat wel. Daar krijgen ze het ook gewoon goed geleerd. Volgens mij leren ze daar Mandarijn en Engels, omdat de regering dat de belangrijkste talen acht.

Echt geweldig hoe pragmatisch dat land is _O_
En daarom is het eigenlijk interessanter om mandarijn te leren ipv kanji.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:46:38 #241
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115077929
osu
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:47:13 #242
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115077954
shinji baka
pi_115077965
quote:
[ afbeelding ]
Veel nieuw materiaal? Ik vond de eerste Nanoha film erg goed in vergelijking met de serie.
pi_115077980
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:46 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

En daarom is het eigenlijk interessanter om mandarijn te leren ipv kanji.
Precies. Tenzij je natuurlijk op vakantie gaat naar Japan o.i.d.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:51:43 #245
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115078193
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Precies. Tenzij je natuurlijk op vakantie gaat naar Japan o.i.d.
Ja maar om nou een taal te leren puur voor de vakantie mwah, als je latere plannen hebt om nog vaker te komen of evt te settelen zou het kunnen.
Overigens kan ik op de universiteit van leiden wel een talencursus volgen elke donderdag avond voor iets van 290 euro kun je chinees en japans leren :P
pi_115078222
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:51 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ja maar om nou een taal te leren puur voor de vakantie mwah, als je latere plannen hebt om nog vaker te komen of evt te settelen zou het kunnen.
Overigens kan ik op de universiteit van leiden wel een talencursus volgen elke donderdag avond voor iets van 290 euro kun je chinees en japans leren :P
Oh, dat is wel netjes.

Ach ja. Je kunt ook een LOI-cursus doen o.i.d. :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:53:26 #247
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115078282
Robin jij kunt toch C++ en Java enzo schrijven?
pi_115078447
Net ff Elfen Lied zitten kijken... GEKKE SHIT -O-
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:58:36 #249
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_115078544
Kaiji S2 ook gedownload. Voor na de vakantie. Krijg het nog druk zo! Wel zin in!

Fuck yeah!

Maar Akagi is beter.
ANIMEES.
- Scamp
pi_115078593
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef Quotidien het volgende:
public static void main(String args[]){

String explanation = "Een beetje Java";

System.out.println(explanation);
}

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:58 schreef .Cake. het volgende:
Kaiji S2 ook gedownload. Voor na de vakantie. Krijg het nog druk zo! Wel zin in!

Fuck yeah!

Maar Akagi is beter.
S2 vind ik ook wel vet, maar S1 is toch wel net iets beter. En Akagi moet ik nog zien :@
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:59:39 #251
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115078602
hmm boek meenemen of mijn laptop met anime op vakantie?
pi_115078606
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:58 schreef .Cake. het volgende:

Fuck yeah!

Maar Akagi is beter.
14.gif
pi_115078621
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
Allebei.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:02:21 #254
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_115078741
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
Boek, geen laptop. Anders is het geen vakantie. Ook zonde als je hem kwijtraakt/laat vallen/beschadigd/je piña colada er over heen morst.
ANIMEES.
- Scamp
pi_115078766
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef Quotidien het volgende:
pssst. Zal ik je wat vertellen? Java moet je niet willen. Een beetje bare metal is veel leuker.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:03:54 #256
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115078821
<php/>
hallon robin
?>
als ik het mij nog goed herriner :P
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:03:59 #257
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115078824
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

public static void main(String args[]){

String explanation = "Een beetje Java";

System.out.println(explanation);
}

Een beetje dus. :P Waar heb je dat geleerd? Cursus, studie, gewoon zelf?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:04:14 #258
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_115078840
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:47 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Veel nieuw materiaal? Ik vond de eerste Nanoha film erg goed in vergelijking met de serie.
teveel nieuw materiaal in vergelijking met de serie.
en de reden dat de films beter zijn dan de anime is omdat de anime ten tijden van airing beschouwd werd als een low budget anime.
pi_115078869
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ja dus. :P Waar heb je dat geleerd? Cursus, studie, gewoon zelf?
Zelf. :P

En voor mijn werk programmeer ik in een taal die er erg op lijkt. Ik stuur wel even een DM met meer info.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:05:04 #260
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115078884
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Zelf. :P

En voor mijn werk programmeer ik in een taal die er erg op lijkt. Ik stuur wel even een DM met meer info.
Ok. :)
pi_115078928
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Waarom zou je het dan überhaupt nog gaan kijken :')

En zo cheat je in de uren op MAL :{w
Alsof ik Endless Eight helemaal heb gekeken.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:06:30 #262
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115078955
ik kan wel overweg met visual C++ 2010 :P
pi_115079140
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
<php/>
hallon robin
?>
als ik het mij nog goed herriner :P
<?php
Print "Hallo, Dakgoot. :P";
?>
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Alsof ik Endless Eight helemaal heb gekeken.
Dat mag. Want dat is gewoon 8 keer precies hetzelfde :P
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:10:48 #264
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115079219
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

<?php
Print "Hallo, Dakgoot. :P";
?>

[..]

Dat mag. Want dat is gewoon 8 keer precies hetzelfde :P
ik weet het niet meer of het was <html> of <php?> en dan </body>
pi_115079456
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

ik weet het niet meer of het was <html> of <php?> en dan </body>
Je begint het document altijd met <html> en eindigt natuurlijk altijd met </html>

Je php-script kun je gewoon dan in de body tags doen met <?php blablacodehier ?>

Nu ga ik niet meer off-topic, guys :@
pi_115079503
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:56 schreef GreaserNL het volgende:
Net ff Elfen Lied zitten kijken... GEKKE SHIT -O-
Hehe. Ben je al bij ep 4?
Episode 1 is het meeste bloedvergieten.

Er schijnt een stukje uit ep 2/3 gecensureerd te zijn waarin Lucy in die ogen prikt. Gelukkig hebben ze dat niet zichtbaar gemaakt, maar het schijnt nog ergens te vinden te zijn.

En als ik ergens niet tegen kan is het geweld tegen de ogen.
Oh wacht. Battle Royale zat er vol mee :r
pi_115079531
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:15 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hehe. Ben je al bij ep 4?
Episode 1 is het meeste bloedvergieten.

Er schijnt een stukje uit ep 2/3 gecensureerd te zijn waarin Lucy in die ogen prikt. Gelukkig hebben ze dat niet zichtbaar gemaakt, maar het schijnt nog ergens te vinden te zijn.

En als ik ergens niet tegen kan is het geweld tegen de ogen.
Oh wacht. Battle Royale zat er vol mee :r
Huh? Ik heb dat gewoon in episode 2 gezien. Ongecensureerd.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:16:44 #268
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_115079586
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Huh? Ik heb dat gewoon in episode 2 gezien. Ongecensureerd.
pi_115079644
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

pi_115079661
:O

Nerds ;(
pi_115079674
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nice!
pi_115079720
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:18 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nice!
Maar ik download ook alleen bluray en dvd-releases. In ieder geval altijd de beste bron mogelijk.

Volgens mij was het in de TV-versie wel gecensureerd.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:20:46 #273
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115079839
Ik heb dat met die ogen ook gewoon gezien, linkje van Robin van BakaBT. :P
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:43:32 #274
300718 Kenju
Say It!!??
pi_115080986
Ik ben nu Full Metal Alchemist aan het kijken. De oude serie van 2003. Ik had het idee om eerste deze te kijken, en daarna aan Brotherhood te beginnen. Maar is dat niet feitelijk hetzelfde verhaal maar dan zonder fillers? Moet ik blijven kijken, of gewoon aan Brotherhood beginnen?

Trouwens, de stem wordt gewoon gedaan door die Koreaanse die Naruto ook doet, nietwaar?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:44:15 #275
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115081020
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:43 schreef Kenju het volgende:
Ik ben nu Full Metal Alchemist aan het kijken. De oude serie van 2003. Ik had het idee om eerste deze te kijken, en daarna aan Brotherhood te beginnen. Maar is dat niet feitelijk hetzelfde verhaal maar dan zonder fillers? Moet ik blijven kijken, of gewoon aan Brotherhood beginnen?

Trouwens, de stem wordt gewoon gedaan door die Koreaanse die Naruto ook doet, nietwaar?
FMA:B > FMA.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:47:50 #276
300718 Kenju
Say It!!??
pi_115081156
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

FMA:B > FMA.
Dat hij beter is, begrijp ik. Maar moet ik gewoon stoppen met FMA? Of voegt het toch iets toe?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:47:52 #277
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115081159
Dakara Boku wa H ga Dekinai :@
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:48:08 #278
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115081173
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:47 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat hij beter is, begrijp ik. Maar moet ik gewoon stoppen met FMA? Of voegt het toch iets toe?
Hoe ver ben je dan?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:49:11 #279
300718 Kenju
Say It!!??
pi_115081211
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Hoe ver ben je dan?
Aflevering 14.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:51:59 #280
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115081327
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:49 schreef Kenju het volgende:

[..]

Aflevering 14.
Hmm, voor de volledige ervaring kun je ze natuurlijk allebei kijken, dan kun je ze uiteindelijk met elkaar vergelijken.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 01:01:57 #281
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115081765
Ik wou na Elfen Lied ook aan FMA beginnen, geen goed idee dus?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 01:04:13 #282
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115081850
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 01:01 schreef Quotidien het volgende:
Ik wou na Elfen Lied ook aan FMA beginnen, geen goed idee dus?
Dan kun je gewoon het beste aan FMA: Brotherhood beginnen, zonder de normale te kijken.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 01:05:17 #283
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115081884
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 01:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Dan kun je gewoon het beste aan FMA: Brotherhood beginnen, zonder de normale te kijken.
Waarom eigenlijk, wat is het verschil en waarom is de een beter?
pi_115081907
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 01:05 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk, wat is het verschil en waarom is de een beter?
Ze zijn allebei goed. Brotherhood is beter, maar veel leuker als je het origineel hebt gezien. Het begin wordt in Brotherhood namelijk heel gehaast gedaan en in het origineel is het begin dus net wat beter uitgewerkt.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 01:07:03 #285
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115081935
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 01:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ze zijn allebei goed. Brotherhood is beter, maar veel leuker als je het origineel hebt gezien. Het begin wordt in Brotherhood namelijk heel gehaast gedaan en in het origineel is het begin dus net wat beter uitgewerkt.
Maar qua verhaal is het gewoon hetzelfde dus.
pi_115082035
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 01:07 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Maar qua verhaal is het gewoon hetzelfde dus.
Nee. Het origineel volgt de manga voor de helft, maar vult het dan zelf aan. Ook erg goed hoor.

FMA Brotherhood volgt de originele manga compleet.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 01:13:02 #287
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115082141
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 01:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee. Het origineel volgt de manga voor de helft, maar vult het dan zelf aan. Ook erg goed hoor.

FMA Brotherhood volgt de originele manga compleet.
Wat zou jij me aanraden? Er zijn zoveel anime dat ik geen tijd wil verspillen. :P
pi_115082463
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 01:13 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wat zou jij me aanraden? Er zijn zoveel anime dat ik geen tijd wil verspillen. :P
Eerst het origineel en dan Brotherhood :P

Je hebt als het goed is nog vele jaren waarin je anime kunt kijken. En als je echt zo veel anime wilt zien ben je misschien te snel door alle toppers heen. :P
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 01:23:47 #289
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115082505
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 01:22 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Eerst het origineel en dan Brotherhood :P

Je hebt als het goed is nog vele jaren waarin je anime kunt kijken. En als je echt zo veel anime wilt zien ben je misschien te snel door alle toppers heen. :P
Dan doe ik het zo. :Y
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 01:24:27 #290
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115082529
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 01:56:05 #292
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_115083405
Holy shit, Fairy Tail manga was echt goed deze week!
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 02:42:01 #293
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115084355
WTF.... er zitten gewoon naakte chicks in Boku Wa Tomodachi ga Sukunai !?
pi_115084527
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 02:42 schreef Yi-Long het volgende:
beetje blote tieten, zo bijzonder is dat toch niet?
van japanners ben je, hoop ik, erger gewend..
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 02:53:23 #295
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115084546
quote:
OMGWTFBBQ
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:05:55 #296
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115084755
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 02:52 schreef mschol het volgende:

[..]

beetje blote tieten, zo bijzonder is dat toch niet?
van japanners ben je, hoop ik, erger gewend..
Nee, was het alleen nog niet echt gewend te zien in normale doorsnee series, en anders wordt het vaak ook nog eens weg-gecensureerd door witte lichtbalken/flitsen door het beeld :P

Ik dacht dat dit gewoon weer zo'n Love Hina achtige serie was... ;)
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 08:26:28 #297
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_115086540
quote:
Schandelijk! :o
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:43 schreef Kenju het volgende:

Deels hetzelfde verhaal. Brotherhood volgt de manga helemaal, de eerste maar voor een deel. En het eerste deel van FMA wordt nogal gecondenseerd weergegeven in de eerste vijf of zes afleveringen van FMA:B heb ik begrepen. Maar ik heb ook alleen FMA:B gezien, dus verder kan ik je er ook niet over inlichten.
ANIMEES.
- Scamp
pi_115087572
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 01:41 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Bedankt he.
[ afbeelding ]
;(
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 11:32:24 #299
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115089080
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 08:26 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Schandelijk! :o

Idd. Ik heb de SGP al op de hoogte gestelden die gaven aan het meteen te gaan uitgebreid te gaan bekijken en zich er dan over te beraden!
SPOILER
pi_115089097
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 11:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Idd. Ik heb de SGP al op de hoogte gestelden die gaven aan het meteen te gaan uitgebreid te gaan bekijken en zich er dan over te beraden!
SPOILER
_O-
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 11:41:43 #301
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115089312
Ik heb al 1.5 week geen anime gezien.
Begin afkickverschijnselen te krijgen (heb sinds midden 2005 elke dag minimaal 3 eps gezien _O- )
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')