hihihiquote:
bbc zit gwn op je tv hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:14 schreef Snowbells het volgende:
Er is hier nieteens een bbc. Of mediamarkt. Of saturn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die slogan was ook ineens anders geworden. ik kwam op het werk en vertelde mijn baas; "Jongens, onze slogan blijkt al 2 maanden geleden te zijn veranderd. Waarom verteld niemand ons dat?"
wp heeft nog geen dm ontvangenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
wp mijn dm heeft nog geen oplossing ontvangen
'quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gepost vanaf je iPhone terwijl je in een discotheek staat langs de kant angstig om je heen aan het kijken bent?
niks moetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
'
Nee, ik ga slapen want moet morgen werken.
Of ik nou de bus naar Delft pak of naar de stad in Zoetermeer maakt niet uit. Beide 20 minuten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef Ampere het volgende:
Dimens woont in zm waar ze BCC hebben en werkt in Delft of hij neemt me in de maling
Denk de laatste.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef Ampere het volgende:
Dimens woont in zm waar ze BCC hebben en werkt in Delft of hij neemt me in de maling
Leer fietsen ofzo luie dikzakquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of ik nou de bus naar Delft pak of naar de stad in Zoetermeer maakt niet uit. Beide 20 minuten.
Ik ook. Geen zin in. Enigszins lelijke meid op je UI trouwens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
'
Nee, ik ga slapen want moet morgen werken.
hard van binnen of buiten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Lol, ja ben best aardig en menselijk. En tegelijkertijd hard.
Soms wel ja, soms ben je schattig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Lol, ja ben best aardig en menselijk. En tegelijkertijd hard.
Als het antwoord op de laatste vraag 'nee' is, ben ik zeker niet welkom?quote:
Jij hebt geen recht van spreken, je hebt geeneens een Foboquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
+ grote handen? kleur ogen? lengte haar?
ja, ja en jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Welke sportschool ga je. Stadshart UFO ding?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Ik spin twee keer per week in de sportschool.
keihard jijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ook. Geen zin in. Enigszins lelijke meid op je UI trouwens.
Nee hoor, er zijn 2 antwoorden. Ja of wietparkiet. Allebei zijn welkom.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
Als het antwoord op de laatste vraag 'nee' is, ben ik zeker niet welkom?
FitForFree ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef Ampere het volgende:
[..]
Welke sportschool ga je. Stadshart UFO ding?
Ik zie er wel schattig uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Soms wel ja, soms ben je schattig.
? Ik heb wel een foboquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, je hebt geeneens een Fobo
Waarom ken je me zo goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
kutsnowquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn 2 antwoorden. Ja of wietparkiet. Allebei zijn welkom.
wat heb jij gesnoven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef wietparkiet het volgende:
iedereen gaat zoiets hebben van die wp is kapotharde mang
eigenlijk al weken nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:18 schreef wietparkiet het volgende:
iedereen gaat zoiets hebben van die wp is kapotharde mang
Niet zo groot, blauw en ongeveer 4 centimeter langste punt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja, bruin, kortquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ben het toch wel eigenlijk een beetje vergeten om eerlijk te zijn. Kan je me nogmaals een foto sturen?quote:
is gewoon een snol om je naar webcamsites te lokken, niks plezierigs aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind haar nou eenmaal niet afzichtelijk maar geen prettig voorkomen.
Ik stuur geen foto's van mezelf, mijn jongen. Ik kijk wel uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben het toch wel eigenlijk een beetje vergeten om eerlijk te zijn. Kan je me nogmaals een foto sturen?
Goed van hem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:19 schreef Ampere het volgende:
[..]
Fitness Dome gaat een dikke klasgenoot van me heen
NinjaBlade zou het moeten zijn ik merk het alweerquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
stiekem zijn we een tweeling die uit elkaar is gehaald bij geboorte
blauwe ogenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet zo groot, blauw en ongeveer 4 centimeter langste punt.
Dank!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
He hallo daarnee maar hallo welkom in NB.
Oh jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je hebt er laatst nog in gereageerdFotoboek van krullenbolletje
Herkenbaar, al die fappers.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik stuur geen foto's van mezelf, mijn jongen. Ik kijk wel uit.
wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef Ampere het volgende:
[..]
Haar
Ik vind het maar vies hoor als ik in de sportschool kom en ik zie zo'n dik beest.
Sinds wanneer luister jij 2ne1quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef wietparkiet het volgende:
Trouwens snow dat nummer van je ondertitel is echt gay
Ja inderdaad. Laat ze alsjeblieft helemaal niet meer bij de sportschool komen. Worden ze nog dikker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef Ampere het volgende:
[..]
Haar
Ik vind het maar vies hoor als ik in de sportschool kom en ik zie zo'n dik beest.
Ja. Altijd weer even schrikkon om mij te bezichtigen op Facebook of niet, rooie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Herkenbaar, al die fappers.
Gelukkig weet ik wel je facebook te vinden.
khad wel een gezien volgens mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik stuur geen foto's van mezelf, mijn jongen. Ik kijk wel uit.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Laat ze alsjeblieft helemaal niet meer bij de sportschool komen. Worden ze nog dikker.
Best wel, tijden geleden sinds ik zo'n lekker ding heb gezien. Ik kwam emmers.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Altijd weer even schrikkon om mij te bezichtigen op Facebook of niet, rooie.
Vind ik ook. Of grijze ogen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
donker haar+ blauwe ogen is echt de beste combi die er is
Dat is een aardige hoeveelheidquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Best wel, tijden geleden sinds ik zo'n lekker ding heb gezien. Ik kwam emmers.
snow is 100% straightquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef 2Happy4U het volgende:
Snow en Krullie
Ik zie een liefde opkomen.
Dit luister ik nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
O dat was me vorige. Big bang. T O P is sexy. Zware stem
jij weetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:23 schreef Snowbells het volgende:
Sowieso donker haarblondines en kale mensen
of alleen een romp met een hoofd zonder tandenquote:
Trutquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:23 schreef Snowbells het volgende:
Sowieso donker haarblondines en kale mensen
Die blauwharig isquote:
Hihihihi, helemaal aan het blozen nu. Mijn zelfvertrouwen groeit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Best wel, tijden geleden sinds ik zo'n lekker ding heb gezien. Ik kwam emmers.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:23 schreef n8n het volgende:
[..]
of alleen een romp met een hoofd zonder tanden
alsof dat bloed nu naar je wangen stijgtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hihihihi, helemaal aan het blozen nu. Mijn zelfvertrouwen groeit.
Ik stuur ze altijd naar Afrika, hebben ze wat te eten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:23 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
Dat is een aardige hoeveelheid
quote:
Dat is vredelievend van je. Ik bewaar alles onder mijn bureau en geef het aan de vrouwen waaraan ik het verschoten heb.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik stuur ze altijd naar Afrika, hebben ze wat te eten.
Ehm meisje donker haar van afstandje zoietsquote:
Jij bent zo schattig dat zelf ZIJ om te krijgen is.quote:
Mee eens;)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef Snowbells het volgende:
Ben ik de enige die ogen niet zo veel boeit?bruin is altijd wel mooi maar het maakt mij niet zo heel veel uit.
daar weet jij alles van xdxdxdxdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Net zo groot als de lippen van flips xD xD
Uitzicht over Zoetermeer is wel mooi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:24 schreef Ampere het volgende:
Ik ben altijd bang om iemand van het internet in het echt te ontmoeten
[..]
[ afbeelding ]
Dat ding is de fitness. Iets meer trappen dus xDDDD
Bij mij groeit er ook iets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hihihihi, helemaal aan het blozen nu. Mijn zelfvertrouwen groeit.
ik denk het nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent zo schattig dat zelf ZIJ om te krijgen is.
nope, weet van zo’n 3 mensen de kleur van de ogenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef Snowbells het volgende:
Ben ik de enige die ogen niet zo veel boeit?bruin is altijd wel mooi maar het maakt mij niet zo heel veel uit.
Dacht ik dat ik een goeie eigenschap had...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef Snowbells het volgende:
Nou het enige wat ik daar zie is gebouwen enz.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uitzicht over Zoetermeer is wel mooi.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dacht ik dat ik een goeie eigenschap had...
Snow, jij zou vast wel een FOK! relatie hebben met Krullenbolletje toch?quote:
Dat is het uitzicht ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:26 schreef Ampere het volgende:
[..]
Nou het enige wat ik daar zie is gebouwen enz.
screenshot danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
ik zie nummertjes van de posts niet, beetje jammer van deze CSS misschien zelf maar 1 maken
nog 824 tot stoppen toch. xDquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou jij niet eens op je postcount gaan letten
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Net zo groot als de lippen van flips xD xD
Nerdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
ik zie nummertjes van de posts niet, beetje jammer van deze CSS misschien zelf maar 1 maken
css maak je nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:26 schreef Flippiee het volgende:
Is het ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:27 schreef Ampere het volgende:
@Dimens.
Ik vind de Mandela Brug trouwens ook een fokking lelijk ding
Je zit jezelf wel knap te beschrijven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar geen sportlichaam. Dat is wel jammer.
Van mij mag je.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahahaha maar geen grappen, jouw Facebook heb ik.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben nog nooit in zoetermeer geweest en ik dacht eerst dat het in Noord Brabant lag
Is er dan verder niets goed aan mij?quote:
Wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je zit jezelf wel knap te beschrijven.
Ik ben nog nooit in zoetermeer geweest en ik dacht eerst dat het in Noord Brabant lag
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef Ampere het volgende:
[..]!!! Ik zou echt nooit in N-B willen wonen.
ik vind aan de dunne kant beter dan enorm gespierdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar geen sportlichaam. Dat is wel jammer.
Gelukkig niet. Ik moet er niet aan denken om friet te zeggen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Snap ik, keertje afspreken weer?quote:
Goed dat je het al zegt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik moet er niet aan denken om friet te zeggen.
ben je ultra?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik vind aan de dunne kant beter dan enorm gespierd
Dat doen lelijke mensen wel vaker via internet eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef ChesterPerry het volgende:
eerder snowbells die doet ofdat ze jennifer lopez is
Ik doe mijn best gespierder te worden maar een breed lichaam zal ik nooit krijgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik vind aan de dunne kant beter dan enorm gespierd
Mweh mweh maar jij hebt wel een leuk hoofd,quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
Blond, blauwe ogen. Problem Snowballs? En ja Snowballs.
Friet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik moet er niet aan denken om friet te zeggen.
Dank. Tevens ben ik vrij gespierd en breed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mweh mweh maar jij hebt wel een leuk hoofd,jaja lurker alles
4000 Kcal per dag en dan trainen boefjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe mijn best gespierder te worden maar een breed lichaam zal ik nooit krijgen.
mij maakt haarkleur niet zoveel uit, blauwe ogen vind ik wel mooi maar hoeft ook niet persequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
Blond, blauwe ogen. Problem Snowballs? En ja Snowballs.
Weightgainers, voeding en trainingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe mijn best gespierder te worden maar een breed lichaam zal ik nooit krijgen.
Dat ik mijzelf als knap beschrijf?quote:
Breed is goed, gespierd mwahquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dank. Tevens ben ik vrij gespierd en breed.
hey ik heb snow gezien en ze is knap dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat doen lelijke mensen wel vaker via internet eigenlijk.
Breed word ik gewoon nooit. Gespierd kan ik wel worden maar dan zal ik altijd nog een beetje smal zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Weightgainers, voeding en trainingdesnoods zwemmen als je dat leuk vind
true story,quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat doen lelijke mensen wel vaker via internet eigenlijk.
Sorry, maar je redt jezelf wel hoor, mensen van ons niveau kunnen dat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet gaan. Je bent de enige hier die mij gelijk geeft en dus de enige met niveau.
Ik ben ook breed.quote:
Gespierd als in: als ik aanspan zie ik er niet verkeerd uit. Geen sixpack.quote:
Maak foto met Mono kaartje dan, voor in mijn fobo!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hey ik heb snow gezien en ze is knap dus
Alleen maar lobi voor deze vrouwquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit vind je mwah?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trainen ja. Dat moet ik doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:31 schreef n8n het volgende:
[..]
4000 Kcal per dag en dan trainen boefje
Iedereen op FOK! is knap. Behalve wietparkiet en Kore.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
morgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maak foto met Mono kaartje dan, voor in mijn fobo!
Stil jij pretbek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb snow ook wel eens gezien,
Trauma's ik zeg het je
Myraela. 'Nuff said.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! is knap. Behalve wietparkiet en Kore.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! is knap. Behalve wietparkiet
Niet keihard masturberen op Kore.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haten op Korequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kore niet knap vindenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dit vind je mwah?Ik geil niet zo op strakke manboobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou je niet geven, maar ik ben geen nicht, vandaar.quote:
Dat kanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik geil niet zo op strakke manboobs
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dit vind je mwah?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar te gespierd is gewoon niet mooi
geklikt. no fucks given.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken als je het niet erg vind.
Noem je dit manboobs?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hier een pic van mijn boob en 10 euro.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 01:36:16 ]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier een pic van mijn boob en 10 euro.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:35 schreef Dimens het volgende:
[..]