Dank. Tevens ben ik vrij gespierd en breed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mweh mweh maar jij hebt wel een leuk hoofd,jaja lurker alles
4000 Kcal per dag en dan trainen boefjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe mijn best gespierder te worden maar een breed lichaam zal ik nooit krijgen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben nog nooit in zoetermeer geweest en ik dacht eerst dat het in Noord Brabant lag
mij maakt haarkleur niet zoveel uit, blauwe ogen vind ik wel mooi maar hoeft ook niet persequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
Blond, blauwe ogen. Problem Snowballs? En ja Snowballs.
Weightgainers, voeding en trainingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe mijn best gespierder te worden maar een breed lichaam zal ik nooit krijgen.
Dat ik mijzelf als knap beschrijf?quote:
Breed is goed, gespierd mwahquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dank. Tevens ben ik vrij gespierd en breed.
hey ik heb snow gezien en ze is knap dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat doen lelijke mensen wel vaker via internet eigenlijk.
Breed word ik gewoon nooit. Gespierd kan ik wel worden maar dan zal ik altijd nog een beetje smal zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Weightgainers, voeding en trainingdesnoods zwemmen als je dat leuk vind
true story,quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat doen lelijke mensen wel vaker via internet eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |