Wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je zit jezelf wel knap te beschrijven.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben nog nooit in zoetermeer geweest en ik dacht eerst dat het in Noord Brabant lag
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef Ampere het volgende:
[..]!!! Ik zou echt nooit in N-B willen wonen.
ik vind aan de dunne kant beter dan enorm gespierdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar geen sportlichaam. Dat is wel jammer.
Gelukkig niet. Ik moet er niet aan denken om friet te zeggen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben nog nooit in zoetermeer geweest en ik dacht eerst dat het in Noord Brabant lag
Snap ik, keertje afspreken weer?quote:
Goed dat je het al zegt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik moet er niet aan denken om friet te zeggen.
ben je ultra?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik vind aan de dunne kant beter dan enorm gespierd
Dat doen lelijke mensen wel vaker via internet eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef ChesterPerry het volgende:
eerder snowbells die doet ofdat ze jennifer lopez is
Ik doe mijn best gespierder te worden maar een breed lichaam zal ik nooit krijgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik vind aan de dunne kant beter dan enorm gespierd
Mweh mweh maar jij hebt wel een leuk hoofd,quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
Blond, blauwe ogen. Problem Snowballs? En ja Snowballs.
Friet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik moet er niet aan denken om friet te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |