ik heb ze doorgelezen, sterker nog ik ben in de meesten zelfs aanwezig (op de laatste na geloof ik) dus mijn oordeel is eerlijk zat volgens mijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan, voordat je een oordeel velt, zou je de laatste topics eens moeten doorlezen. Dan pas kan je een eerlijk oordeel vellen.
Dan moet je geen mod zijn. Als je niet wil modden en opletten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat komt omdat we extra vermoeid raken van jullie onzinnige geruzie met Zouzou
Niet te geloven... Weet je, laat ook maar. Je hebt echt geen idee. Met je "huil". Degenen die meest lopen te huilen zijn jij en paddy. "kwaadschiks bronnetjes uit iemand lopen trappen"? Lees je eerst eens in.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dan lees je nog steeds wat je wil lezen
dat 'ach, fok' is een reactie op MAAR NWS IS TOCH ZO SERIEUS!?!?!?!???!?!*huil*?!?!??!
ja het is meestal wat serieuzer ja maar het blijft fok!
en dat 'bronnetjes zijn niet heilig' is een reactie op mensen die kwaadschiks bronnetjes uit iemand proberen te trappen
Yup, de afgelopen drie weken zo ongeveer? Op een enkele veegactie na, dan. Oh, en het is 'wel eens'.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:03 schreef sp3c het volgende:
kan best kloppen, we slapen ook wel is
Dat is in ieder geval overduidelijk. Verspilde moeite ook.quote:
ja want daar begint het steeds mee natuurlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:06 schreef Copycat het volgende:
Wij zeggen ook dikke bullshit waarna we weer PESTERS en racisten zijn. En Wilders-stemmers. Waarom zouden we zo'n troll d'r goddeloze gang moeten laten gaan, omdat jij van het weglopen bent?
OW MY FOK!KING GAWDquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:06 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Oh, en het is 'wel eens'.
dat was nu dus sarcasmequote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dan moet je geen mod zijn. Als je niet wil modden en opletten.
Ik heb jou de laatste topics niet meer gezien. Geen enkele NWS mod trouwens.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb ze doorgelezen, sterker nog ik ben in de meesten zelfs aanwezig (op de laatste na geloof ik) dus mijn oordeel is eerlijk zat volgens mij
ook goedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:08 schreef Copycat het volgende:
Ik weet dat ik een volgende keer gewoon bij yvonne aan de bel hang.
Ja gefeliciteerd. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, ik ga ervan uit dat je als mod normaal reageert in dit feedback topic.quote:
waarom is dit relevant?quote:
dat maakt het nog niet relevantquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:13 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Omdat je je kinderlijk opstelt.
Nu heb je zijn laatste woordje weer verpest ...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:27 schreef IntensiveGary het volgende:
Ook opvallend hoe 'sommigen' toch maar weer een scheutje olie op het vuur gooien als het net van vlammen naar smeulen is gegaan.
Je had het laatste woord al, was 't nog niet genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |