abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 augustus 2012 @ 23:53:10 #1
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115028254
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan
Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen
Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!
Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren
In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115028968
En toen was het vrijdag. Fijn weekend alvast. voor nu welterusten
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_115029308


[ Bericht 100% gewijzigd door killeroy_nl op 04-08-2012 19:26:30 (besloten te verwijderen.) ]
pi_115041396
En gereekst.
Ja doei.
pi_115093238
Nou kleine update en ook de laatste (hoop ik)
Zelf goed nagedacht wat ik nou zelf wil. En ben erachter gekomen dat ik me toch beter/gelukkiger voel zonder haar. Contact was opzich leuk maar kwam allemaal van mijn kant en daar heb ik ook geen zin in. Ook lees ik facebook dat ze met een nieuwe gozer zit terwijl ze tegen mij zegt dat ze geen relatie aan kan gaan vanwege haar verleden. Was best een best een belediging maar goed. Sowieso ben ik flink op haar afgeknapt omdat ze zichzelf alleen maar laat vol tattooeren + ze gaat weer met de verkeerde mensen om. Maar ik ga haar niet meer uit de shit helpen, zij wilt zo leven. Maar door de afgelopen week contact te hebben heb ik het wel gewoon goed af kunnen sluiten en een plekje kunnen geven. Zoals ik al zei ik hoop hier nu niet meer te hoeven posten voor me zelf enkel op adviezen te geven voor anderen haha. Dit hoofdstuk is voor mij gesloten en ik voel me goed. Jammer dat de meeste mensen nog op vakantie zijn en ik eigenlijk noodgedwongen oude vrienden moet contacten om dat de vrienden van deze tijd of op vakantie zijn of iedereen laten vallen voor hun vriendin. Die fout heb ik zelf ook gemaakt en nog steeds spijt van. Maar goed. Schoon begin nu en hoop ooit weer is mijn geluk te vinden die me wel goed weet te behandelen.

Amen.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:09:00 #6
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115093902
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:52 schreef SilentHunterNL het volgende:
Nou kleine update en ook de laatste (hoop ik)
Zelf goed nagedacht wat ik nou zelf wil. En ben erachter gekomen dat ik me toch beter/gelukkiger voel zonder haar. Contact was opzich leuk maar kwam allemaal van mijn kant en daar heb ik ook geen zin in. Ook lees ik facebook dat ze met een nieuwe gozer zit terwijl ze tegen mij zegt dat ze geen relatie aan kan gaan vanwege haar verleden. Was best een best een belediging maar goed. Sowieso ben ik flink op haar afgeknapt omdat ze zichzelf alleen maar laat vol tattooeren + ze gaat weer met de verkeerde mensen om. Maar ik ga haar niet meer uit de shit helpen, zij wilt zo leven. Maar door de afgelopen week contact te hebben heb ik het wel gewoon goed af kunnen sluiten en een plekje kunnen geven. Zoals ik al zei ik hoop hier nu niet meer te hoeven posten voor me zelf enkel op adviezen te geven voor anderen haha. Dit hoofdstuk is voor mij gesloten en ik voel me goed. Jammer dat de meeste mensen nog op vakantie zijn en ik eigenlijk noodgedwongen oude vrienden moet contacten om dat de vrienden van deze tijd of op vakantie zijn of iedereen laten vallen voor hun vriendin. Die fout heb ik zelf ook gemaakt en nog steeds spijt van. Maar goed. Schoon begin nu en hoop ooit weer is mijn geluk te vinden die me wel goed weet te behandelen.

Amen.
Gelukkig, want ik zag het al weer helemaal misgaan.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115094073
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:09 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Gelukkig, want ik zag het al weer helemaal misgaan.
Haha ik dus ook. Heb mezelf er alleen maar mee. Ik boei haar niks meer. Ik ben ingeruild en een gozer laat haar nu s'nacht spuitend klaarkomen. So be it.
Ik heb het geaccepteerd want kan er niks aan veranderen.

Psst monkey zullen wij nu die durex pleasur box uit proberen hihihi :@
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:23:42 #8
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115094461
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:13 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Haha ik dus ook. Heb mezelf er alleen maar mee. Ik boei haar niks meer. Ik ben ingeruild en een gozer laat haar nu s'nacht spuitend klaarkomen. So be it.
Ik heb het geaccepteerd want kan er niks aan veranderen.

Psst monkey zullen wij nu die durex pleasur box uit proberen hihihi :@
Bewaar maar voor moederdag.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115094491
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:23 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Bewaar maar voor moederdag.
Hahaha
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:34:48 #10
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115094880
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:24 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Hahaha
Nee, maar ff serieus, veel sterkte gast. Hoop dat je inderdaad gewoon wel weer een keer iemand leert kennen die niet fucked up is ;)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115095489
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:34 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Nee, maar ff serieus, veel sterkte gast. Hoop dat je inderdaad gewoon wel weer een keer iemand leert kennen die niet fucked up is ;)
Ja thanks man. Opzich heb ik er onderhand niet zo heel veel moeite meer mee, het begint te wennen :') En nu ik eigenlijk licht heb gezien heb ik uberhaupt spijt dat ik er zolang nog moeite voor heb gedaan. Best wel diep teleurgesteld in mezelf eigenlijk :') En het zelf maar niet doorhebben dat ze eigenlijk helemaal niks van me moet hebben :') Wat was ik toch een wanhopig hondje haha. Maar goed het kan nu alleen nog maar beter worden en ga het beste ook proberen eruit te halen. Zo eerst lekker werken en dan eff de stad in. Helaas is zij er dan ook voor der verjaardag. Nja helaas. Maakt niet zoveel uit eigenlijk. Ga me eigen weg, kan nu niks mis gaan. Zij heb der eigen gozer dus ze zal me geen valse hoop meer geven en ik gaat gewoon lekker mijn eigen gang.

Hoe zit het nou met jou tegenwoordig :P?
Je bent er al aardig overheen he :D
Beter man _O_
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:58:37 #12
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115095705
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:52 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ja thanks man. Opzich heb ik er onderhand niet zo heel veel moeite meer mee, het begint te wennen :') En nu ik eigenlijk licht heb gezien heb ik uberhaupt spijt dat ik er zolang nog moeite voor heb gedaan. Best wel diep teleurgesteld in mezelf eigenlijk :') En het zelf maar niet doorhebben dat ze eigenlijk helemaal niks van me moet hebben :') Wat was ik toch een wanhopig hondje haha. Maar goed het kan nu alleen nog maar beter worden en ga het beste ook proberen eruit te halen. Zo eerst lekker werken en dan eff de stad in. Helaas is zij er dan ook voor der verjaardag. Nja helaas. Maakt niet zoveel uit eigenlijk. Ga me eigen weg, kan nu niks mis gaan. Zij heb der eigen gozer dus ze zal me geen valse hoop meer geven en ik gaat gewoon lekker mijn eigen gang.

Hoe zit het nou met jou tegenwoordig :P?
Je bent er al aardig overheen he :D
Beter man _O_
Had het net ff tijdens werk opeens moeilijk, maar word dan echt boos i.p.v. verdrietig. Was wel ff klote, maar daarna ben ik gewoon in de buurt wezen fietsen om af te koelen. Merk wel dat ik wel over haar heen ben, maar wel af en toe het gevoel mis van iemand bij je te hebben waar je dingen mee kan delen, etc.

Ben wel echt blij dat ik met Braziliaans Jiu Jitsu ben begonnen. Hoop nieuwe mensen leren kennen, echt super vette sport, goed voor mijn lichaam en conditie én weer foto en film opdrachten zo weten binnen te slepen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115095918
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Had het net ff tijdens werk opeens moeilijk, maar word dan echt boos i.p.v. verdrietig. Was wel ff klote, maar daarna ben ik gewoon in de buurt wezen fietsen om af te koelen. Merk wel dat ik wel over haar heen ben, maar wel af en toe het gevoel mis van iemand bij je te hebben waar je dingen mee kan delen, etc.

Ben wel echt blij dat ik met Braziliaans Jiu Jitsu ben begonnen. Hoop nieuwe mensen leren kennen, echt super vette sport, goed voor mijn lichaam en conditie én weer foto en film opdrachten zo weten binnen te slepen.
Ah beter man. Ik moet ook maar weer is gaan sporten :')
Had inderdaad in het begin ook het gevoel dat ik haar mistte en daarom weer contact op nam.
Toen we eenmaal contact hadden was het allemaal wel leuk en voelde goed. Maar merkte al dat het niet meer zoals vroeger zal zijn ook omdat ik ingeruild ben en zij weer het slechte padje op gaat. Daarop kwam ook de conclusie dat ik inderdaad iemand mis als me rechterhand (niet verkeerd opvatten :') ) waarmee ik alles deelde. Zij was dan ook de enige die alles van me wist en andersom. Daarom is het best een belediging dat ze met een andere gozer gaat die simpelweg hélemaal niks van haar weet.

But at the end everything will me okay.
pi_115101247
Maandag weer werken na 2 wkn vakantie, was lekker om vrij te zijn maar ook wel weer blij dat ik straks weer afleiding heb.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_115101356
Dag mensen. Ik heb een vraagje over liefdesverdriet.

Ik hoor wel eens dat het je 't dubbele van je relatieduur kost om over liefdesverdriet heen te komen.

Dus bv: stel dat de relatie 1 jaar duurde, dat het je dan 2 jaar kost om er helemaal klaar mee te zijn.

Is dat waar?
I feel so bad today
that I want to write a poem.
I don't care, any poem, this
poem.
pi_115101781
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:44 schreef Persepolis het volgende:
Dag mensen. Ik heb een vraagje over liefdesverdriet.

Ik hoor wel eens dat het je 't dubbele van je relatieduur kost om over liefdesverdriet heen te komen.

Dus bv: stel dat de relatie 1 jaar duurde, dat het je dan 2 jaar kost om er helemaal klaar mee te zijn.

Is dat waar?
Hoop het niet, dan kost het mij 36 jaar. Het hangt van heel veel dingen af hoe lang liefdesverdriet duurt. hoe oud je bent, of het je eerste relatie was, hoe intens de relatie was. of je samenwoonde of getrouwd was. Denk dat je met een relatie van een jaar na 3 mnd al een groot deel over je verdriet heen kan zijn. Een scheiding verwerken duurt gemiddeld 18 maanden. Maar dat zijn gemiddelde. iedereen is anders.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_115103355
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:54 schreef QEX het volgende:

[..]

Hoop het niet, dan kost het mij 36 jaar. Het hangt van heel veel dingen af hoe lang liefdesverdriet duurt. hoe oud je bent, of het je eerste relatie was, hoe intens de relatie was. of je samenwoonde of getrouwd was. Denk dat je met een relatie van een jaar na 3 mnd al een groot deel over je verdriet heen kan zijn. Een scheiding verwerken duurt gemiddeld 18 maanden. Maar dat zijn gemiddelde. iedereen is anders.
denk dat dit grotendeels klopt, hoe meer de relatie impact heeft gehad op jou dus te langer het zal duren lijkt mij..
Let me occupy your mind
As you do mine
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:50:35 #18
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115103608
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:44 schreef Persepolis het volgende:
Dag mensen. Ik heb een vraagje over liefdesverdriet.

Ik hoor wel eens dat het je 't dubbele van je relatieduur kost om over liefdesverdriet heen te komen.

Dus bv: stel dat de relatie 1 jaar duurde, dat het je dan 2 jaar kost om er helemaal klaar mee te zijn.

Is dat waar?
Sommigen mensen komen er nooit overheen, sommigen zijn het binnen een maand alweer vergeten. Er is niet echt een tijd aan vast te plakken, maar duik niet te snel in een andere relatie. Kijk eerst goed waarom je een nieuwe zou willen en waarom met die persoon.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115105048
Vandaag een stuk van me afgeschreven, op een manier waarop ik het soort van ''aan haar vertel''. Voel me wat beter nu, maar mis haar wel. Hoop dat we ooit weer een keer normaal met elkaar om kunnen gaan, al is't als vrienden. Heb ik met m'n vorige relatie ook een tijd gehad dus 't zou moeten kunnen (al zijn mensen natuurlijk niet allemaal hetzelfde daarin).
pi_115106358
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:28 schreef killeroy_nl het volgende:
Vandaag een stuk van me afgeschreven, op een manier waarop ik het soort van ''aan haar vertel''. Voel me wat beter nu, maar mis haar wel. Hoop dat we ooit weer een keer normaal met elkaar om kunnen gaan, al is't als vrienden. Heb ik met m'n vorige relatie ook een tijd gehad dus 't zou moeten kunnen (al zijn mensen natuurlijk niet allemaal hetzelfde daarin).
Ga je dat stuk text haar laten lezen?
pi_115115914
Misschien ooit. Als ze er uberhaupt voor open staat. Sowieso bewaar ik afstand zolang ze een relatie heeft (ze wil sowieso geen contact, maar misschien verandert ze nog wel van gedachten), maar bewaar het documentje wel voor de zekerheid. En als ik later van gedachte ben dat ik het beter niet kan doen, dan laat ik haar het niet lezen. :) Er staan behoorlijk wat emoties in en gedachten die ik vandaag/de laatste tijd gehad heb, en als die verminderd zijn na een tijd weet ik niet of het wel een goed idee is namelijk.
pi_115117779
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:12 schreef killeroy_nl het volgende:
Misschien ooit. Als ze er uberhaupt voor open staat. Sowieso bewaar ik afstand zolang ze een relatie heeft (ze wil sowieso geen contact, maar misschien verandert ze nog wel van gedachten), maar bewaar het documentje wel voor de zekerheid. En als ik later van gedachte ben dat ik het beter niet kan doen, dan laat ik haar het niet lezen. :) Er staan behoorlijk wat emoties in en gedachten die ik vandaag/de laatste tijd gehad heb, en als die verminderd zijn na een tijd weet ik niet of het wel een goed idee is namelijk.
Dat is idd ook weer zo. Maar vond zo'n brief wel een goed idee om van me af te schrijven.

Mijn ex is jarig en had een cadeautje gekocht voor haar. Maar na vandaag toch weer contact verbroken. Vraag of ze het cadeautje wel wil hebben maar ze geeft geen antwoord :') leuk is dat haha. Maakt niet uit nu heb ik wat leuks wat ik net heb uitgepakt :)
pi_115118664
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:41 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Dat is idd ook weer zo. Maar vond zo'n brief wel een goed idee om van me af te schrijven.

Mijn ex is jarig en had een cadeautje gekocht voor haar. Maar na vandaag toch weer contact verbroken. Vraag of ze het cadeautje wel wil hebben maar ze geeft geen antwoord :') leuk is dat haha. Maakt niet uit nu heb ik wat leuks wat ik net heb uitgepakt :)
Toch geen make-up he ;(?
pi_115118744
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:56 schreef Charcot het volgende:

[..]

Toch geen make-up he ;(?
Haha nee hoor. Wees niet bang.
pi_115118909
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Haha nee hoor. Wees niet bang.
Lingerie dus.
  zondag 5 augustus 2012 @ 00:07:19 #26
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115119328
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 00:00 schreef Charcot het volgende:

[..]

Lingerie dus.
Anoniem pakket afhalen bij postkantoor
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115119499
quote:
Stoute jongen, die Silent Hunter
pi_115119647
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Charcot het volgende:

[..]

Stoute jongen, die Silent Hunter
Hahahah. Valt reuze mee. Zat de denken om die penisring te gebruiken en daarna terug in het doosje te stoppen en alsnog bij haar afgooien. Dan hopen dat ik een soa heb voor de volgende gebruiker :')
pi_115121501
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 00:12 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Hahahah. Valt reuze mee. Zat de denken om die penisring te gebruiken en daarna terug in het doosje te stoppen en alsnog bij haar afgooien. Dan hopen dat ik een soa heb voor de volgende gebruiker :')
_O- :'(
  zondag 5 augustus 2012 @ 00:55:14 #30
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115121605
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 00:12 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Hahahah. Valt reuze mee. Zat de denken om die penisring te gebruiken en daarna terug in het doosje te stoppen en alsnog bij haar afgooien. Dan hopen dat ik een soa heb voor de volgende gebruiker :')
Ik zou de envelop dan niet likken
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115121718
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 00:55 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ik zou de envelop dan niet likken
Envelop :p? Is gewoon een kartonnen doisje.
  zondag 5 augustus 2012 @ 00:57:58 #32
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115121746
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 00:57 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Envelop :p? Is gewoon een kartonnen doisje.
Die van jouw vriendin dadelijk ook
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115121863
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 00:57 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Die van jouw vriendin dadelijk ook
Nee das nadat ik erover heen ben gegaan een uitgelubberd ding waarbij haar schaamlippen over de grond slepen.
pi_115121897
Zo zware automatisme ook. ik trapte erin monkey! Maar ik heb geen vriendin.
  zondag 5 augustus 2012 @ 01:07:50 #35
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115122232
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 01:01 schreef SilentHunterNL het volgende:
Zo zware automatisme ook. ik trapte erin monkey! Maar ik heb geen vriendin.
Idem ;(
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115122321
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 01:07 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Idem ;(
Het zit me nog steeds diep :(
  zondag 5 augustus 2012 @ 01:11:22 #37
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115122386
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 01:09 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Het zit me nog steeds diep :(
Zat die van mij maar diep ;(
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115122576
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 01:11 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Zat die van mij maar diep ;(
Klopt idd. Zolang ik het maar niet ben vind ik het allemaal best. Voel me best eenzaam deze avond eigenlijk. Ex zit te sletten en te sloeren met stappen. Heb besloten dat het beter is dat ik ff een avondje alleen door breng.
  zondag 5 augustus 2012 @ 01:17:00 #39
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115122639
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 01:15 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Klopt idd. Zolang ik het maar niet ben vind ik het allemaal best. Voel me best eenzaam deze avond eigenlijk. Ex zit te sletten en te sloeren met stappen. Heb besloten dat het beter is dat ik ff een avondje alleen door breng.
Same here, alhoewel ik niet weet of die van mij zit te sletten of te sloeren, maar misschien maar beter ook zo. Sterkte dude!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115122799
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 01:17 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Same here, alhoewel ik niet weet of die van mij zit te sletten of te sloeren, maar misschien maar beter ook zo. Sterkte dude!
Haha ik kan er nu opzich wel mee omgaan maar blijft kut. Onze tijd komt sowieso wel.

Zag vandaag een fb bericht op haar profiel van een gozer die vroeg of haar vriend dat was die haar naar huis liep tijdens het stappen.

Knife right into my arsch :D
Maar denk wel dat het beter is dat ik het weet zodat ik toch niet stiekem ga hopen. Eigenlijk wil ik ook gewoon een bevestiging van haar dat het klopt dat ze me niet meer zag zitten en heeft ingeruild. Maar dat zal ik nooit weten.
  zondag 5 augustus 2012 @ 01:26:56 #41
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115123051
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 01:21 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]
Maar denk wel dat het beter is dat ik het weet zodat ik toch niet stiekem ga hopen. Eigenlijk wil ik ook gewoon een bevestiging van haar dat het klopt dat ze me niet meer zag zitten en heeft ingeruild. Maar dat zal ik nooit weten.
Ik denk niet dat ze nu nog überhaupt over iets nadenkt :')
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115123114
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 01:26 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze nu nog überhaupt over iets nadenkt :')
Nop denk het ook niet. Het is zonde, maar ze wilt zelf zo leven met haar labiele gesteldheid. Ik wens haar iig geen succes en hoop ooit dat een gozer dit bij haar flikt.
pi_115123676
Zo eff peukie doen en dan in mijn coma geraken. Hoop dat ik morgen iets nuttigs ksn vinden om te doen. Guudnighty
pi_115129370
Ik moet zeggen, het is ook wel een goede manier om van je af te schrijven, doen alsof je tegen diegene praat/schrijft. Alle dingen die je dan niet ''kunt'' zeggen (omdat je hem/haar niet wil zien, of andersom, of om wat voor reden) kun je er dan toch uit laten omdat het aan die persoon gericht is. Daarbij kan het bewaard blijven dus als je jezelf na een tijd nog zo voelt kan het alsnog nut hebben zoiets te hebben om te laten zien van ''zo heb jij me laten voelen'', mocht diegene daar interesse in hebben en je het uberhaupt nog kwijt willen.

Vind het wel fijn om te zien dat er trouwens nog wel wat humor in zo'n topic kan zitten, 't is toch wel serieuze zooi soms :P Succes nog iedereen.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:23:23 #45
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115130369
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
En gereekst.
Die knop werkt dan niet goed ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115132461
zit je op een topic over liefdesverdriet komt er reclame voorbij over trouwkaarten.....zucht.

Mag morgen weer werken, vakantie voorbij.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:52:45 #47
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115133439
Trouwkaartenvouwkaarten!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115138754
Godverdomme wat haat ik die ups en downs :') uit verveling nou maar zonnebanken aan de andere kant van de stad en daarna turkse pizza scoren. Helaas ging ik met me ex ook altijd daar heen :(
pi_115139532
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:13 schreef SilentHunterNL het volgende:
Godverdomme wat haat ik die ups en downs :') uit verveling nou maar zonnebanken aan de andere kant van de stad en daarna turkse pizza scoren. Helaas ging ik met me ex ook altijd daar heen :(
Heb ik ook, zit zelf oude series te kijken. Kan eigenlijk nergens heen omdat ik overal kwam met ex. Dus heb die plaatsen vanaf begin dus maar niet gemeden, ga gewoon overal naar toe. Erg veel zin in zoetigheid en ongezonde dingen, gelukkig niets van dat soort in huis.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_115141145
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:32 schreef QEX het volgende:

[..]

Heb ik ook, zit zelf oude series te kijken. Kan eigenlijk nergens heen omdat ik overal kwam met ex. Dus heb die plaatsen vanaf begin dus maar niet gemeden, ga gewoon overal naar toe. Erg veel zin in zoetigheid en ongezonde dingen, gelukkig niets van dat soort in huis.
Er zit een nieuwe ali kababzaak hier bij in het winkelcentrum. Hij is 3 dagen open nu en weet al precies hoe ik mijn eten wil hebben :')
pi_115141207
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:14 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Er zit een nieuwe ali kababzaak hier bij in het winkelcentrum. Hij is 3 dagen open nu en weet al precies hoe ik mijn eten wil hebben :')
oe, ook niet best eigenlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:21:26 #52
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_115141371
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:16 schreef QEX het volgende:

[..]

oe, ook niet best eigenlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een flinke salamiworst?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115141410
Tijd niet gepost en het gaat ook wel een heel stuk beter nu, maar soms val ik terug en voel ik me echt down en machteloos en voel ik me gevangen in de situatie en mis ik haar gewoon zo enorm hard. Dus ff wat van me afschrijven :)

In het weekend voel ik me altijd een stuk slechter dan doorheen de week. Het idee dat de persoon van wie je houdt je niet meer moet is enorm pijnlijk en gaat erg erg diep, dat je niet goed genoeg bent, ik kan het moeilijk verwoorden maar het is echt een state of mind momenteel. Tijdens de week is genoeg afleiding van het werk, niet dat ik er gelukkig van zal worden.

Donderdag ex gezien, ze zegt dat het de ene dag beter gaat dan de andere, ze zag er behoorlijk zichzelf uit... ze heeft geen relatie met haar ex zegt ze, ze heeft er ook nooit iets mee gehad toen wij samen waren, aan haar reactie zag ik dat ze de waarheid sprak, hoop ik.. Ze vroeg of ik al iemand had leren kennen, en vond onze relatie echt goed, ik zei dat ik dacht dat ze gek was geworden en ik voegde eraan toe dat het waarschijnlijk in de buurt kwam en ze knikte bevestigend, ik heb haar ook duidelijk gemaakt dat het echt niet normaal is wat er is gebeurt en weer bevestigde ze... Ik vertelde haar ook dat ik hoopte dat ze ooit op een dag wakker zou worden en ze echt echt zou beseffen wat ze heeft weggegooid, en ze antwoordde dat het dan waarschijnlijk te laat zal zijn... Ze zei ook nog dat ze wel wou samenwonen... Terwijl dat juist weer iets was waarvan ik dacht dat het één van de triggers was die alles in beweging heeft gebracht...

Ze wil nogmaals afspreken en praten, ik zei dat ik niet weet waarover we nog zouden kunnen praten en ze zei dat we wel iets zouden vinden. Maar kan goed zijn dat ik weer weken niets van haar hoor. Ik reken er niet op, ook niet dat het ooit goed komt. Waarschijnlijk voel ik me daarom nu ook slecht, ergens altijd hoop gehad, en dat probeer ik nu te laten varen. Te slopend anders.

Ik ben gewoon moe van het interpreteren van al dit en haar houding, ik wil er niets achterzoeken, maar langs de andere kant krijg ik mijn dikke hoofd niet rond het feit dat dit echt is en dat ik haar echt kwijt ben, ik zou wel kunnen overgeven, en ik heb soms het gevoel dat ik elke dag aan het vechten ben om het niet op te geven en dat ik tegen de chaos in mijn eigen hoofd moet blijven vechten.

Ik vind het echt zwak van mezelf dat ik niet zonder haar kan. Zwak dat ik blijkbaar iemand nodig heb om mezelf te kunnen definieren.

Ik heb me sterk gehouden tijdens het gesprek maar mocht ik echt aan mijn impulsen toegeven dan zou ik haar smeken om terug in mijn leven te komen :') zwak...

Dit duurt nu al vijf maand, en dit is dagelijks voor mij, en dat zij gewoon doorgaat of dat ik dat soms toch echt denk doet me echt wel pijn hoor. Dat ze mij niet nodig heeft zoals ik haar mis, steekt behoorlijk.

Paar keer op date geweest, maar echt, of ex komt terug, of ik geraak over haar, of ik word echt maar dan ook echt verliefd op iemand. Anders moet het niet voor mij. Met date liep ik door de stad en op op plaatsen waar ik ook met ex kwam zag ik heel de tijd het lieve gezichtje van ex naar me opkijken, heeft dus ook geen zin allemaal op deze manier.
.
pi_115141417
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:16 schreef QEX het volgende:

[..]

oe, ook niet best eigenlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd lekker :@ Hossel ook een beetje voor mij dan. Begin honger te krijgen.
pi_115141484
Helaas vandaag iets anders op het menu. roti, heb ik al zo lang niet gegeten.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_115141827
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Tom84 het volgende:

In het weekend voel ik me altijd een stuk slechter dan doorheen de week. Het idee dat de persoon van wie je houdt je niet meer moet is enorm pijnlijk en gaat erg erg diep, dat je niet goed genoeg bent, ik kan het moeilijk verwoorden maar het is echt een state of mind momenteel. Tijdens de week is genoeg afleiding van het werk, niet dat ik er gelukkig van zal worden.

Ik ben gewoon moe van het interpreteren van al dit en haar houding, ik wil er niets achterzoeken, maar langs de andere kant krijg ik mijn dikke hoofd niet rond het feit dat dit echt is en dat ik haar echt kwijt ben, ik zou wel kunnen overgeven, en ik heb soms het gevoel dat ik elke dag aan het vechten ben om het niet op te geven en dat ik tegen de chaos in mijn eigen hoofd moet blijven vechten.

Dit duurt nu al vijf maand, en dit is dagelijks voor mij, en dat zij gewoon doorgaat of dat ik dat soms toch echt denk doet me echt wel pijn hoor. Dat ze mij niet nodig heeft zoals ik haar mis, steekt behoorlijk.

Paar keer op date geweest, maar echt, of ex komt terug, of ik geraak over haar, of ik word echt maar dan ook echt verliefd op iemand. Anders moet het niet voor mij. Met date liep ik door de stad en op op plaatsen waar ik ook met ex kwam zag ik heel de tijd het lieve gezichtje van ex naar me opkijken, heeft dus ook geen zin allemaal op deze manier.
zo herkenbaar allemaal. Heb het ook. gelukkig in steeds mindere mate. Hoop hoef ik op geen enkele manier meer te hebben. Mezelf heel schuldig gevoeld. (nog steeds)

Sterkte
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_115142080
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:22 schreef Tom84 het volgende:
Tijd niet gepost en het gaat ook wel een heel stuk beter nu, maar soms val ik terug en voel ik me echt down en machteloos en voel ik me gevangen in de situatie en mis ik haar gewoon zo enorm hard. Dus ff wat van me afschrijven :)

In het weekend voel ik me altijd een stuk slechter dan doorheen de week. Het idee dat de persoon van wie je houdt je niet meer moet is enorm pijnlijk en gaat erg erg diep, dat je niet goed genoeg bent, ik kan het moeilijk verwoorden maar het is echt een state of mind momenteel. Tijdens de week is genoeg afleiding van het werk, niet dat ik er gelukkig van zal worden.

Donderdag ex gezien, ze zegt dat het de ene dag beter gaat dan de andere, ze zag er behoorlijk zichzelf uit... ze heeft geen relatie met haar ex zegt ze, ze heeft er ook nooit iets mee gehad toen wij samen waren, aan haar reactie zag ik dat ze de waarheid sprak, hoop ik.. Ze vroeg of ik al iemand had leren kennen, en vond onze relatie echt goed, ik zei dat ik dacht dat ze gek was geworden en ik voegde eraan toe dat het waarschijnlijk in de buurt kwam en ze knikte bevestigend, ik heb haar ook duidelijk gemaakt dat het echt niet normaal is wat er is gebeurt en weer bevestigde ze... Ik vertelde haar ook dat ik hoopte dat ze ooit op een dag wakker zou worden en ze echt echt zou beseffen wat ze heeft weggegooid, en ze antwoordde dat het dan waarschijnlijk te laat zal zijn... Ze zei ook nog dat ze wel wou samenwonen... Terwijl dat juist weer iets was waarvan ik dacht dat het één van de triggers was die alles in beweging heeft gebracht...

Ze wil nogmaals afspreken en praten, ik zei dat ik niet weet waarover we nog zouden kunnen praten en ze zei dat we wel iets zouden vinden. Maar kan goed zijn dat ik weer weken niets van haar hoor. Ik reken er niet op, ook niet dat het ooit goed komt. Waarschijnlijk voel ik me daarom nu ook slecht, ergens altijd hoop gehad, en dat probeer ik nu te laten varen. Te slopend anders.

Ik ben gewoon moe van het interpreteren van al dit en haar houding, ik wil er niets achterzoeken, maar langs de andere kant krijg ik mijn dikke hoofd niet rond het feit dat dit echt is en dat ik haar echt kwijt ben, ik zou wel kunnen overgeven, en ik heb soms het gevoel dat ik elke dag aan het vechten ben om het niet op te geven en dat ik tegen de chaos in mijn eigen hoofd moet blijven vechten.

Ik vind het echt zwak van mezelf dat ik niet zonder haar kan. Zwak dat ik blijkbaar iemand nodig heb om mezelf te kunnen definieren.

Ik heb me sterk gehouden tijdens het gesprek maar mocht ik echt aan mijn impulsen toegeven dan zou ik haar smeken om terug in mijn leven te komen :') zwak...

Dit duurt nu al vijf maand, en dit is dagelijks voor mij, en dat zij gewoon doorgaat of dat ik dat soms toch echt denk doet me echt wel pijn hoor. Dat ze mij niet nodig heeft zoals ik haar mis, steekt behoorlijk.

Paar keer op date geweest, maar echt, of ex komt terug, of ik geraak over haar, of ik word echt maar dan ook echt verliefd op iemand. Anders moet het niet voor mij. Met date liep ik door de stad en op op plaatsen waar ik ook met ex kwam zag ik heel de tijd het lieve gezichtje van ex naar me opkijken, heeft dus ook geen zin allemaal op deze manier.
Heel herkenbaar inderdaad. En het blijft zwaar klote al die gedachtes en vragen die dag en nacht door je hoofd blijft spoken. Of als je ff een film probeert te kijken toch weer dat gevoel dat je haar naast je wil hebben. Ik hoop niet voor mezelf dat ik er ook 5 maanden in blijf zitten want anders wordt het een aardig zware tijd voor me. Misschien is het dan ook wel makkelijker voor mij omdat er gewoon echt geen hoop meer is en zij zich nou door iemand anders squirtend laat klaar komen :')
Heb me net ingeschreven voor de fitness en ga nu 4 a 5x per week eff lekker alles eruit pompen.
Verder stuurt ze nog wel neerbuigende smsjes. Ze is heel hypocriet. Toen we een week contact hadden was ze blij en als ik ging slapen was het; Slaap lekker schat <3 xx spreek je morgen. En nu we geen contact meer hebben kan ik de tering krijgen en wil ze niks meer met me te maken hebben. Na 3 dagen smst ze weer hoe het met me gaat blablabla. Probeer ik ook niet op te reageren. Hoop dat het vanaf nu alleen maar beter wordt want veel slechter kan het niet worden.
pi_115146820
Herkenbaar, die plaatsen waar je met je ex altijd heen ging en het gevoel erbij. Was paar dagen geleden op Utrecht Centraal om iets op te halen wat iemand van me geleend had, daarna besloten ff in het winkelcentrum te kijken, daar kwam ik toen met haar, ben uiteindelijk alleen de Bart Smit even ingelopen en toen maar weer naar huis gegaan want ik had echt zoiets van ''wtf doe ik hier..''. Heb het ook als ik hier door het dorp loop, we gingen nog wel eens winkeltjes kijken al zit er niet echt wat boeiends hier. Ach ja. Wel nice van die kebabzaak, silenthunter, en sterkte, ook voor QEX.
pi_115147010
tnx jij ook sterkte.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_115147727
Blijf het vaag vinden dat 1 persoon je zo erg kan breken en daar nog maanden mee kan zitten terwijl de veroorzaker daarvan het allemaal geen tyfus boeit.
pi_115149256
Tja.. Is het ergens ook wel. Misschien omdat we niet snappen hoe het kan, dat we erover/eraan blijven denken? Oh, maar je had er nog wel over gepraat met haar toch? Of was dat een andere user waarvan ik het las? Daarbij geef ik zelf ook nog veel om haar als persoon (alleen haar acties enzo kon ik niet meer hebben toen het uit ging), en wil haar helpen uit te zoeken of wat ik vermoed waar is, en zo ja, haar hulp helpen zoeken om ermee om te leren gaan. En dan gaat het naar mijn idee al een stuk beter als we opnieuw zouden beginnen. Het is alleen jammer dat het zo onzeker is of mijn poging uberhaupt nut gaat hebben. En tja, ondertussen heb ik geen keuze om te wachten, dus ik gebruik die tijd om ook mezelf te verbeteren.
pi_115149762
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:16 schreef killeroy_nl het volgende:
Tja.. Is het ergens ook wel. Misschien omdat we niet snappen hoe het kan, dat we erover/eraan blijven denken? Oh, maar je had er nog wel over gepraat met haar toch? Of was dat een andere user waarvan ik het las? Daarbij geef ik zelf ook nog veel om haar als persoon (alleen haar acties enzo kon ik niet meer hebben toen het uit ging), en wil haar helpen uit te zoeken of wat ik vermoed waar is, en zo ja, haar hulp helpen zoeken om ermee om te leren gaan. En dan gaat het naar mijn idee al een stuk beter als we opnieuw zouden beginnen. Het is alleen jammer dat het zo onzeker is of mijn poging uberhaupt nut gaat hebben. En tja, ondertussen heb ik geen keuze om te wachten, dus ik gebruik die tijd om ook mezelf te verbeteren.
Ja had idd met haar gepraat maar weet nou niet wat ik moet geloven. Het is nu gewoon helemaal klaar. Zij wil haar leven vernruken, mij best, maar niet met mij in de omgeving aangezien ik dan toch aan een dood paard zit te trekken.
Ben beter af zonder haar :)
  zondag 5 augustus 2012 @ 19:28:09 #63
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115149792
Praatjes vullen geen gaatjes. Sommige mensen zeggen dingen, maar doen ze niet.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115150241
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef MrMonkeyman het volgende:
Praatjes vullen geen gaatjes. Sommige mensen zeggen dingen, maar doen ze niet.
?
  zondag 5 augustus 2012 @ 19:41:50 #65
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115150544
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:36 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

?
Dat het soms gewoon geen zin heeft om een gesprek aan te gaan met je ex :s)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115150692
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:41 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Dat het soms gewoon geen zin heeft om een gesprek aan te gaan met je ex :s)
Ligt aan de ex + de situatie. In onze gevallen is het hopeloos idd :')
pi_115161601
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:38 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Heel herkenbaar inderdaad. En het blijft zwaar klote al die gedachtes en vragen die dag en nacht door je hoofd blijft spoken. Of als je ff een film probeert te kijken toch weer dat gevoel dat je haar naast je wil hebben. Ik hoop niet voor mezelf dat ik er ook 5 maanden in blijf zitten want anders wordt het een aardig zware tijd voor me. Misschien is het dan ook wel makkelijker voor mij omdat er gewoon echt geen hoop meer is en zij zich nou door iemand anders squirtend laat klaar komen :')
Heb me net ingeschreven voor de fitness en ga nu 4 a 5x per week eff lekker alles eruit pompen.
Verder stuurt ze nog wel neerbuigende smsjes. Ze is heel hypocriet. Toen we een week contact hadden was ze blij en als ik ging slapen was het; Slaap lekker schat <3 xx spreek je morgen. En nu we geen contact meer hebben kan ik de tering krijgen en wil ze niks meer met me te maken hebben. Na 3 dagen smst ze weer hoe het met me gaat blablabla. Probeer ik ook niet op te reageren. Hoop dat het vanaf nu alleen maar beter wordt want veel slechter kan het niet worden.
Ik voel me al veel beter dan vijf maand geleden hoor. Geen enkele situatie is ook vergelijkbaar. Zonder mezelf zielig te voelen kan ik gerust zeggen dat het een wonder is dat ik niet gek ben geworden, had ik aanleg gehad voor schizofrenie dan had dit mijn lifechanging event geweest, zonder te lachen.

Eerste drie maand leefde ik in een waas en in shock, ik heb me nog nooit zo gevoeld en ik hoop het ook nooit meer te moeten meemaken, eerste paar maand, zonder uitzondering, letterlijk elke maar dan ook elke nacht over haar gedroomd, en elke keer was het ontwaken een hel waarbij de realiteit langzaam inzakte, om gek van te worden. Om haar los te kunnen laten zal er nog veel tijd moeten voorbij gaan. Daarbij komt dat het mijn eerste echte grote liefde was en dat ik met haar samen voor een aantal maanden in een auto heb geleefd aan de andere kant van de wereld. Waarschijnlijk raak ik er nooit helemaal los van. Maar vijf maand verder voel ik me al stukken beter, maar ik ben niet gelukkig, dat niet, en ik denk er nog heel de tijd aan.

Wat je doet met sporten is echt goed, ik ben fanatiek beginnen lopen, zwemmen, fitnissen en terug jiujitsu opgepakt :) gezond beginnen leven, me op tumblr op fitspo blogs gericht :@ en mijn leven aangepakt. Ik heb me voorgenomen om beter uit deze situatie te geraken dan hen beiden.

En wat ze doet met jou is belachelijk. Dat heeft de mijne gelukkig niet gedaan, ze was tenminste duidelijk en consequent in haar absurditeit en levenscrisis.

Veel sterkte jij ook en QEX. Uiteindelijk gaat de tijd toch voorbij en slijt het wel. Soms doet het gewoon nog steeds zo pijn. But if you're going through hell, keep going ;)
.
pi_115168063
Net via sms geprobeerd om toch nog een paar antwoorden te krijgen op mijn vragen die ik nog had.
Alles wat ik dacht is dus ook daadwerkelijk waar. Ze zit inderdaad met een andere gozer aan te kutten.
Ze zegt dat het door der boarderline komt :') Really, fuck me please. Nou ja in ieder geval had ik gelijk in alles wat ik dacht. Verkeerde vrienden, drugs, veel drank, andere gozer. Maakt me opzich allemaal niet zo heel veel uit. Wat meer pijn deed was het laatste smsje van haar. Ik heb denk ik echt 4 smsjes aan elkaar geschreven dat ik haar veel sterkte/geluk/plezier en weet ik het allemaal toewens en eventuele tips wat ze moet doen. Op die 4 smsjes was het enige wat ik terug kreeg: ja schat jij hetzelfde xx. Godverdomme is het dan echt zo moeilijk om je gewoon eff 5 minuten in te leven in een ander.
Ben erg boos nu en snap echt niet wat ik in die achterlijke kanker hoer zag. Sorry dat ik het zeg. Heb ook gezegd dat ze me nooit meer hoeft te benaderen, als staat ze op het punt voor een trein te springen. Ga denk maar ff een rondje lopen om rustig te worden en van me laatste peuk genieten.
pi_115168590
Damn.. Pijnlijk. Snap ook niet waarom ze er ''schat'' in zet.. Doet meer kwaad dan goed denk ik. Tja.. :/ Mijn ex was dan niet aan drugs en drank, maar ze was ook gauw met een ander bezig, dus ik kan me begrijpen hoe je je voelt. Sterkte in hier overheen te komen.
pi_115168792
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 00:43 schreef killeroy_nl het volgende:
Damn.. Pijnlijk. Snap ook niet waarom ze er ''schat'' in zet.. Doet meer kwaad dan goed denk ik. Tja.. :/ Mijn ex was dan niet aan drugs en drank, maar ze was ook gauw met een ander bezig, dus ik kan me begrijpen hoe je je voelt. Sterkte in hier overheen te komen.
Slaat echt nergens op dat ze dit doet. Zit serieus te trillen van woede maar aan de andere kant heb ik een brok in me keel. Kan dat kind echt wel wat aan doen. Machteloze kut gevoel. En zij maar blij zijn en niks boeien. Hoop dat ze zichzelf ooit nog tegenkomt. En hard ook. op deze manier ga je gewoon niet mensen om. Kan niet wachten tot het morgen is en dat ik afleiding kan zoeken.
"vrienden" die je laten vallen, een baas die je onslaat zonder zinnige reden. Een vader die je het huis uitgooit omdat je niet werkt en nog zo'n gedrocht die je bij het grofvuil dumpt.
  maandag 6 augustus 2012 @ 01:55:04 #71
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115171049
* Skull-splitter doet een dansje

Gaat de laatste tijd een stuk beter met me, zet mezelf tot dingen die ik voorheen niet durfde en ga daar gewoon voor.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115171310
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 01:55 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter doet een dansje

Gaat de laatste tijd een stuk beter met me, zet mezelf tot dingen die ik voorheen niet durfde en ga daar gewoon voor.
En ik ga jou lekker volgen :$
  maandag 6 augustus 2012 @ 02:14:37 #73
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115171494
Bewust over angsten heen stappen vergt hopen aan moed, maar werkt tevens zo ontzettend bevrijdend...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115171633
Voor de personen die het nog interessant vinden om mijn verhaal van het begin tot het eind te lezen in een grove schets; dit was een reactie op een PM van roy.
Thanks voor je steun nog roy :*

Hey goos,

Je situatie komt opzich wel bekend voor qua haar willen helpen en dergelijke. Maar mij is nu toch wel duidelijk dat het toch echt beter is dit niet te doen aangezien ze gaat manupileren. Ik probeer het vanaf nu toch los te laten gewoon simpelweg omdat ze me niet moet. So be it. Het lijkt inderdaad een rebound en 9 van de 10x gaat dat toch niet goed. Aan het begin gaat het altijd goed ja maar let maar op als de vonk is gedoofd en die gozer merkt die boarderline trekjes. Denk niet dat hij weet hoe hij hier mee om moet gaan en binnen de korste keren zal het over zijn. Kans is groot dat ze naar jou terugvalt. Enige wat ik daar over zeg is NIET!! doen. Zo krijgt ze het idee dat je er toch altijd voor haar bent en begint de vicueze cirkel weer helemaal opnieuw.

Haha kan het niet laten om ook ff mijn situatie op te schrijven omdat het ook voor mij zelf helpt om zo alles op een rijtje te zetten

Wegens veel problemen thuis kwam ik op begeleid kamer wonen. Hier heb ik haar 2 jaar geleden leren kennen en ik was eigenlijk opslag verliefd op haar. Zelfde muziek smaak, zelfde interesses en het belangrijkste de zelfde domme humor die ik nog nooit bij een meisje had meegemaakt. Enfin na 3 dagen belandden we al bij elkaar in bed. Vanaf toen was ik helemaal over mijn oren maar zij blijkbaar niet op mij en begon een relatie met een andere gozer in dat huis. Er gingen een paar maanden overheen en had zoals gewoonlijk liefdesverdriet daarover. Na een enkele tijd gingen zij en die vriend bij een hoer wonen.

In die 6 maanden heb ik haar totaal niet gesproken en was eigenlijk ook wel over haar heen. Op den duur kwam ze helemaal vercrackt terug. Ze heeft moeten cammen, is verkracht, was verslaafd aan Coke, GHB, XTC en weet ik het allemaal en vanaf dat moment had ik haar onder mijn hoede genomen door op het goede padje te trekken. We werden beste vrienden, af en toe na het stappen zoenen maar meer dan dat kwam er niet hoewel mijn gevoelens weer helemaal terug waren.

Toen kwam de tijd dat ik weer ging verhuizen naar het ouderlijkhuis. We hadden in die tijd ruzie wegens frustraties dat ik zoveel voor haar deed maar mij simpelweg niet zag zitten. Opnieuw kreeg zij een andere vriend. Dat was de nachtdienstbewaker van dat begeleid wonen daaro. Hij probeerde vanaf dag 1 al tussen haar en mij te stoken en dat is gelukt. Ik ging terug naar huis, zij begon een relatie met die gozer en het contact was verbroken maar ook die relatie hield niet lang stand.

Na een maandje of 3 Whatsappte ze me ineens voor een wapenstilstand want ze ging stappen met me nicht en ik zou daar bij zijn. Vrij nuchter erop gereageerd en verder ook geen aandacht aan haar gegeven tot op het einde van de avond. Allemaal helemaal lam en ik bracht haar naar dat begeleid wonen thuis. Onderweg een hoop uitgepraat en uiteindelijk wederom ook weer gezoend.

We spraken steeds vaker af en nu gaf ze aan ook gevoelens te hebben voor mij. Ik helemaal gelukkig natuurlijk en toen mijn huidige vriendin gedumpt omdat ik nog steeds gevoelens voor dit meisje had.

Eenmaal in relatie bleek het allemaal toch niet zo mooi te zijn als het allemaal leek. We hadden vaak ruzie over de kleinste dingen. In de 5 maanden dat we een relatie hadden is ze 2x vreemd gegaan wat mij gewoon echt heel zwaar viel. Waren tevens ook nog vrienden van me. Had haar dit vergeven, hebben goed gepraat en we zouden beide ons best doen. Voor 2 maanden ging dit goed. We gingen leuke dingen doen, nam haar mee naar me ouders. Gewoon zoals een perfecte relatie er eigenlijk uit zag.

Maar toen merkte ik toch dat er wat aan de hand was. Ze wou afstand en tijd voor haarzelf. Ik vond dit prima maar als ik niet begon met praten op de app was het gewoon heel de dag stil. Hierbij begon ik twijfels te krijgen en zij werd hier boos over.
Hele heftige ruzie gehad en toen was het ook daadwerkelijk over. Zij had in die tijd geen enkele moeite met geen contact houden terwijl ik me op zat te vreten.

Nu de afgelopen maand dat het uit was hoop up en downs gehad. Ik bleef stiekem maar hoop houden en heb aan het begin echt elke nacht liggen janken als een crackhoer zonder drugs. Gewoon de gedachte dat ik haar helemaal niks meer doe en boeit is pijnlijk. Ook dat ze zo snel met een andere gozer zit die gewoon helemaal niks van haar afweet en haar net een week kent.

Samenvatting P
Waren eerst beste vrienden, deelde alles, wisten alles van elkaar, beide slechte jeugd gehad en vulde elkaar goed aan. Uiteindelijk geeft mevrouw hier niks om en gaat gewoon zitten sletten en sloeren alsof er niks aan de hand is.

Liefdesverdriet sucks :')
pi_115177719
Totally does suck.. Mijn ex heeft ook wel eens gezegd dat ze niet wist of ze me nog leuk vond eigenlijk, maar dan ging ik naast haar zitten, probeerden we erover te praten, en kwam het uiteindelijk toch wel weer goed, daarna voelde ze zich nog wel eens verliefd dus ik vraag me af of dat weer gewoon emotieschommels waren zegmaar. Ach ja.. Nogmaals sterkte.
pi_115178262
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:24 schreef killeroy_nl het volgende:
Totally does suck.. Mijn ex heeft ook wel eens gezegd dat ze niet wist of ze me nog leuk vond eigenlijk, maar dan ging ik naast haar zitten, probeerden we erover te praten, en kwam het uiteindelijk toch wel weer goed, daarna voelde ze zich nog wel eens verliefd dus ik vraag me af of dat weer gewoon emotieschommels waren zegmaar. Ach ja.. Nogmaals sterkte.
Boarderline eh.
Te snel beslissingen nemen zonder na te denken en niet weten wat ze zelf willen en in hun eigen gedachten geloven.

Wat ik wel heb geleerd: Never fuckin' again.
pi_115179192
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 02:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Bewust over angsten heen stappen vergt hopen aan moed, maar werkt tevens zo ontzettend bevrijdend...
^O^
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:19:12 #78
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115179900
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 11:41 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Boarderline eh.
Te snel beslissingen nemen zonder na te denken en niet weten wat ze zelf willen en in hun eigen gedachten geloven.

Wat ik wel heb geleerd: Never fuckin' again.
Ik ken genoeg leuke borderliners. Maar eigenlijk zou je dan een keer mee moeten met de betreffende partner naar een behandelaar.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115180161
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik ken genoeg leuke borderliners. Maar eigenlijk zou je dan een keer mee moeten met de betreffende partner naar een behandelaar.
Klopt zeker,
Verschillende gradaties boarderline . Maar dit was wel heel erg. Ze liep inderdaad al bij PsyQ en dergelijke. Mocht niet helemaal baten geloof ik :') Ergste is ook nog dat ze zelf niet weet wat ze allemaal aanricht terwijl ze zelf maar goed zit. Maar geef je groot gelijk dat ze niet allemaal zo zijn. Nou ja misschien als je heel erg close met ze wordt.
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:27:30 #80
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115180239
BORDER. Geen boarder. Grenzen, intimiteit, duidelijkheid en een basislijn bieden, daar hebben ze moeite mee. En niet baten: het is een proces van onveilige hechting geweest die die kenmerken induceerde, en als je goed bent ben je geweldig, en als je een mindere dag hebt heb je domweg pech en wordt je uitgekotst. Praten praten praten.

Maar aangezien het je ex is: lekker laten lopen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:31:07 #81
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115180346
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
BORDER. Geen boarder. Grenzen, intimiteit, duidelijkheid en een basislijn bieden, daar hebben ze moeite mee. En niet baten: het is een proces van onveilige hechting geweest die die kenmerken induceerde, en als je goed bent ben je geweldig, en als je een mindere dag hebt heb je domweg pech en wordt je uitgekotst. Praten praten praten.

Maar aangezien het je ex is: lekker laten lopen.
Ik zou bijna een site willen oprichten of je kan zien of je huidige date borderline heeft :')
Borderbitches.nl
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115180355
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
BORDER. Geen boarder. Grenzen, intimiteit, duidelijkheid en een basislijn bieden, daar hebben ze moeite mee. En niet baten: het is een proces van onveilige hechting geweest die die kenmerken induceerde, en als je goed bent ben je geweldig, en als je een mindere dag hebt heb je domweg pech en wordt je uitgekotst. Praten praten praten.

Maar aangezien het je ex is: lekker laten lopen.
Tis vroeg :') Was in de war met boarderlands en borderline :D
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:31:51 #83
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115180374
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:31 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Tis vroeg :') Was in de war met boarderlands en borderline :D
Zelfde border, you tit! :D


quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:31 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ik zou bijna een site willen oprichten of je kan zien of je huidige date borderline heeft :')
Borderbitches.nl
Nah, maakt dat daten nou juist niet interessant? Als je overal een uitdraai van hebt, van autisme tot schizofrenie, dan is de lol er snel vanaf, en iedereen heeft als je maar lang genoeg graaft wel iets. Of het nu een psychotische aanleg is of een persoonlijkheidsstoornis.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115180394
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:31 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zelfde border, you tit! :D
Fukc :')
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:34:29 #85
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115180458
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:31 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zelfde border, you tit! :D

[..]

Nah, maakt dat daten nou juist niet interessant? Als je overal een uitdraai van hebt, van autisme tot schizofrenie, dan is de lol er snel vanaf, en iedereen heeft als je maar lang genoeg graaft wel iets. Of het nu een psychotische aanleg is of een persoonlijkheidsstoornis.
Niet iedereen heeft een stoornis, sommige mensen zijn ook gewoon gezond qua lichaam en geest ;(
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115180542
quote:
14s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:34 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft een stoornis, sommige mensen zijn ook gewoon gezond qua lichaam en geest ;(
Als ik zo om me heen kijk heb ik toch wel me twijfels. No offence btw. Misschien komt het ook omdat er tegenwoordig al snel een labeltje wordt geplakt. Oh dat meisje zit vaak alleen achter haar computer, Ja die heeft een stoornis; Autistme. Hmm die jongen praat soms tegen zichzelf omdat ie eenzaam is; Schitzofrenie.
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:40:28 #87
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115180646
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:37 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Als ik zo om me heen kijk heb ik toch wel me twijfels. No offence btw. Misschien komt het ook omdat er tegenwoordig al snel een labeltje wordt geplakt. Oh dat meisje zit vaak alleen achter haar computer, Ja die heeft een stoornis; Autistme. Hmm die jongen praat soms tegen zichzelf omdat ie eenzaam is; Schitzofrenie.
Ja inderdaad, net als al die ouders die hun kind hoogbegaafd noemen :') Sommige mensen zijn nu eenmaal beter of slechter dan de rest. Deal with it.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115181281
quote:
13s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:40 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ja inderdaad, net als al die ouders die hun kind hoogbegaafd noemen :') Sommige mensen zijn nu eenmaal beter of slechter dan de rest. Deal with it.
Moet wel erbij zeggen dat ik het echt zonde vind van mensen (waaronder mijn ex) dat ze dat hebben. Maar weet nou niet echt of ze er soms misbruik van maken of niet. Het is zo jammer soms en dingen kunnen niet zijn zoals ze horen te zijn :') Volgende keer als ik ga daten vraag ik inderdaad bij voorbaat al of ze stoornissen hebben haha.
  maandag 6 augustus 2012 @ 12:58:54 #89
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115181379
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:56 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Moet wel erbij zeggen dat ik het echt zonde vind van mensen (waaronder mijn ex) dat ze dat hebben. Maar weet nou niet echt of ze er soms misbruik van maken of niet. Het is zo jammer soms en dingen kunnen niet zijn zoals ze horen te zijn :') Volgende keer als ik ga daten vraag ik inderdaad bij voorbaat al of ze stoornissen hebben haha.
Gewoon een psychiater als wingman hebben :Y
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:01:13 #90
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115181466
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:37 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Als ik zo om me heen kijk heb ik toch wel me twijfels. No offence btw. Misschien komt het ook omdat er tegenwoordig al snel een labeltje wordt geplakt. Oh dat meisje zit vaak alleen achter haar computer, Ja die heeft een stoornis; Autistme. Hmm die jongen praat soms tegen zichzelf omdat ie eenzaam is; Schitzofrenie.
Je geeft de verkeerde voorbeelden, maar het komt er wel op neer idd.

Mijn collega's hebben ook allemaal stuk voor stuk iets. De vraag is ook meer of je er last van hebt dan of je iets hebt, er bestaat niet zoiets als een normaal mens.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115181691
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:01 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je geeft de verkeerde voorbeelden, maar het komt er wel op neer idd.

Mijn collega's hebben ook allemaal stuk voor stuk iets. De vraag is ook meer of je er last van hebt dan of je iets hebt, er bestaat niet zoiets als een normaal mens.
Hoezo verkeerde voorbeelden :P?
Toen ik een fase had dat ik alleen maar op de computer zat dumpte mijn ouders me ook bij een psychiater voor een diagnose op autisme :') Toen was het online gamen helemaal hip ipv met je energie en een frikandel broodje op het schoolplein hangen. Is overigens niks uit die diagnose gekomen en mijn moeder maar blijven volhouden dat ik was mankeer godverdomme.
  maandag 6 augustus 2012 @ 13:06:02 #92
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115181708
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 13:01 schreef Skull-splitter het volgende:
er bestaat niet zoiets als een normaal mens.
Soms wel. Het is meer dat mensen zich speciaal willen voelen en zich willen onderscheiden van de rest.

Edit: hier laat ik het trouwens bij want dit is niet waar het topic voor is bedoeld :s)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:20:20 #93
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115193766
Er zijn hier nog een paar mensen met ervaring met borderliners...

Volgens mij mwuahaha, wasmachinator en ik.

Echt... praat me er niet van.

Kleine update:

Ik had dus een nieuwe vriendin... ISSUES JONGEN niet normaal.... schreeuwen schelden met deuren slaan... in mijn facking huis... dafuq jongen... dus heb ik het maar uitgemaakt.

Nu momenteel met een andere leuke dame bezig. Eens kijken wat dat wordt :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115262701
http://lifestyle.rubriek.nl/lifestyle/kussens.php

ook versies met wekkerfunctie. voor andere behoefte zie; real doll.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:17:01 #95
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115262949
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:13 schreef QEX het volgende:
http://lifestyle.rubriek.nl/lifestyle/kussens.php

ook versies met wekkerfunctie. voor andere behoefte zie; real doll.
De kille knuffel van een plastieken pop ;(
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115264027
die pillow is zacht hoor...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:42:02 #97
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115264767
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef QEX het volgende:
die pillow is zacht hoor...
Maar niet zo zacht en warm als een echt mens, daarom ga ik nu weer lekker naar café van mijn tante O+
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115266983
Ben weer terug na een break van fok/dit topic. Ik merk dat ik mezelf nu pas (twee maanden na dato?!) echt goed gek begin te maken. Ben vandaag halvewege de werkdag opgestapt. Knettergek werd ik op de werkvloer. Het was simpel kutwerk waardoor ik vrijwel de gehele dag aan haar kon denken. Maarja, nu zit ik thuis, en wat doe ik ? ... Juist. Het was slechts tijdelijk werk maar toch ben ik diep telleurgesteld in mezelf.

Hoe langer ik alleen ben, hoe meer ik begin te verlangen, hoe bijzonder en mooier zij wordt. Ik kan mezelf voor de kop slaan dat ik niet in zag hoeveel geluk ik eigenlijk had met haar. Waarom zie ik de negatieve dingen aan haar niet of nouwelijks meer ? Als ik haar probeer te relativeren, als de juiste voor mij zijnde, dan denk ik; 'dat doe je alleen maar om het verdriet te remmen.'

Mijn zelfvertrouwen, mijn zelfacceptatie... foetsie. Ik weet niet hoe, maar ik voel mijzelf voor geen vrouw goed genoeg meer. Of ik vind veel vrouwen niet goed genoeg meer. Als ik in een bar sta en ik kijk om me heen dan zie ik haar naast elke vrouw staan die ik probeer te keuren. Een groepje meisjes fluit naar mij, ik loop door, roep iets, maar durf en wil niets. Het is lang geleden dat ik mezelf zo klein en onwaardig voelde. Mijn ex was ook uit in dezelfde stad die avond. Ik keek om me heen en dacht; die kerel is knapper, die oogt socialer, die lijkt me beter voor haar. 'Waarom was ze überhaupt met mij ?' was en is de hoofdgedachte.

Misschien heeft dat te maken met de laatste weken van onze relatie, waar ze mij van zich probeerde af te stoten. Veel lullige en denigrerende opmerkingen kreeg ik te verduren. Ze leek opzoek naar al het negatieve/slechte/zwakke/domme/lelijke in mij en vond blijkbaar genoeg.
Valt natuurlijk te nuanceren door ervaren te hebben hoeveel moeite ze in het begin had met de breuk en dat doordat ze het wilde vinden. (Als je het wilt vinden in iemand, vind je het ook). Maar nu het contact weg is, en het overduidelijk is dat ze er klaar mee is en misschien al lang mee was, krijg ik niet uit mijn hoofd dat ik daadwerkelijk te min was voor haar. Toendertijd kon ik weinig weerstand biede aan haar aanvallen; ik voelde me zwak omdat het bij mij ook aan veel schortte op dat moment. Mijn sociale leven lag stil, ik gamede 5up, had geen geld, werkte niet en had geen school: totale afhankelijkheid van haar. De break was een opluchting, nu twee maanden later, aan mezelf gewerkt te hebben, is ze er niet meer; ik kan het niet aan haar tonen, ik ben haar al kwijt en zal alsnog compleet afhankelijk van haar zijn omdat ik haar wel wil, maar zij mij niet.

Hiermee kom ik terug op de post van VaLkyRie. Jouw post heeft me een paar dagen goed geholpen. Je sloeg de spijker op zijn kop. Het klopt dat mijn zelfwaarde afhankelijk is van andere mensen (lees: vrouwen). Ik herken het, ik weet alleen niet hoe ik nu verder moet. Hoe kan ik lekker in mijn vel zitten zonder de acceptatie van een vrouw (die ik wil) ?
Ik heb geen duidelijke persoonlijkheid. Ik heb het gevoel alsof ik op een kruistpunt sta zonder een idee te hebben waar ik heen kan en wil gaan. Nu ga ik binnenkort studeren om iets te bewijzen aan haar of een hypothetische vrouw. Maar ook daarvan denk ik; je bent al 23, wie wil nou met iemand die dan pas een studie begint.

Vroeger, voorheen, interesseerde me dat helemaal niets; in ieder geval niet wat een vrouw van mijn levensinrichting zou vinden. Maar nu, zelfs iets kleins als mijn haar. Het kapsel wat ik had toen ik begon met mijn ex wilde zij veranderd hebben. Nu rondlopen met datzelfde kapsel voelt als een stap naar achter.... om maar aan te geven hoe emotioneel-afhankelijk ik ben van een ander. Ziekmakend niet waar ?
pi_115289255
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Dumbless het volgende:
-knip-

Hiermee kom ik terug op de post van VaLkyRie. Jouw post heeft me een paar dagen goed geholpen. Je sloeg de spijker op zijn kop. Het klopt dat mijn zelfwaarde afhankelijk is van andere mensen (lees: vrouwen). Ik herken het, ik weet alleen niet hoe ik nu verder moet. Hoe kan ik lekker in mijn vel zitten zonder de acceptatie van een vrouw (die ik wil) ?
Ik heb geen duidelijke persoonlijkheid. Ik heb het gevoel alsof ik op een kruistpunt sta zonder een idee te hebben waar ik heen kan en wil gaan. Nu ga ik binnenkort studeren om iets te bewijzen aan haar of een hypothetische vrouw. Maar ook daarvan denk ik; je bent al 23, wie wil nou met iemand die dan pas een studie begint.

-knip-
Dat herken ik, je gemoedstoestand die afhankelijk is van het feit of je wel of geen vrouw in je leven hebt en of die vrouw wel of niet doet precies zoals jij het geplanned hebt.

Oplossing:

Jezelf meer leren waarderen. Uit bed stappen en tegen jezelf zeggen: "ik kan uit bed stappen, zonder tegengehouden worden door de charmes van me vriendin"

onder de douche stappen en zeggen: "ik kan ook heel goed mezelf inzeepen"

je broodje smeren, en tegen jezelf zeggen: "niemand kan deze boterham zo lekker op smaak maken als ik dat kan"

in de auto zitten, ergens naartoe rijden: "ik heb helemaal geen vrouw nodig die mij verteld waar ik heen moet, ik kom er zelf ook prima"

koken: "ik kan nu al beter koken dan gister, daar heb ik helemaal geen vrouw voor nodig om lekker te gaan eten"

sporten: "wow, dit t shirt zit strakker (of losser) dan in het begin, ik ben goed bezig" en de reactie van de buitenwereld komt dan vanzelf.

De volgende morgen wakker worden, en tegen jezelf zeggen: "ik heb heerlijk geslapen zonder een vrouw naast me, eindelijk had ik zelf de dekens in handen"

"It is better to conquer yourself than to win a thousand battles. Then the victory is yours. It cannot be taken from you, not by angels or by demons, heaven or hell."

Met andere woorden, iedereen met liefdesverdriet is bezig met "de ander". Dat wil zeggen de persoon die hun dit heeft aangedaan...

"hoe kan hij/zij mij dit aandoen"
"waarom flikt hij/zij mij dit"
"hij/ze gaat nu al met een ander"
"hij/ze heeft nu al gezoend"
"hij/ze heeft nu al sex gehad"
"ik kan hem/haar niet loslaten"
"hij/zij blijft constant in mijn gedachten"
"wat zal hij/zij nu aan het doen zijn"

Allemaal vragen, met betrekking tot wat de ander doet... maar.... wat doe je zelf? Waar is de jij in dit verhaal? Juist! Die is er niet!

Het is niet belangrijk wat de ander doet, alleen wat jij doet. Jou leven moet weer op de rails en jij moet het weer goed voor elkaar hebben zonder de ander. Dus dat houdt in dat jij je alleen op jou leven moet focussen en op de dingen die jij doet!

Je kan de ander kwalijk nemen, en gaan lopen oordelen over wat hij of zij doet maar je hebt er geen invloed op. Je bent niet elkaars bezit en je kan iemand niet verplichten om iets wel te doen of om iets te laten. Het enige waar je invloed op hebt, ben jezelf.

Dus wil jij niet langer nog sikkeneurig zijn om het verlies van iemand die jou toch niet waard is, dan ga je aan jezelf werken.

Niet meer bezighouden met de ander, elke keer dat jij denkt: "wat zal hij/zij aan het doen zijn?" etc etc zeg je tegen jezelf: "maar ik wil hem/haar niet want........" en dan komt er een gedachte.

Waarom is dit belangrijk?

Gedachte 1:

Wat is hij/zij aan het doen?

Gedachte 2:

Met wie zal hij/zij zijn?

Gedachte 3:

Zal hij/zij hem/haar leuk vinden?

Je gedachten vertakken zich steeds dieper en verder weg en je stelt jezelf vragen waar je geen antwoorden op hebt waardoor je blijft malen.

Kap je het gelijk bij de eerste gedachte af, dan scheelt je dat een hoop lariekoek.

Tevens zorg dat je alle input uit je leven met betrekking tot de ander mijd. Vrienden, familie, kennissen, herinneringen, telefoonnummers, facebook, twitter, hyve, sms, whatsapp en alle andere vormen van communicatie waarin je hem/haar tegen kan komen.

Nieuwe input, zorgt namelijk voor nieuwe vragen.

voorbeeld:

het gaat twee week goed met je, en opeens kan je jezelf niet inhouden en check je facebook... een foto tot gevolg:

"wie is dat? hebben ze gezoend? wat ziet diegene er vrolijk uit terwijl ik mij zo kut voel" etc etc.

Dan ben je weer terug bij af.

Het is moeilijk om die gedachte af te kappen en te veranderen... ik moest het wel 100x per dag doen en was aan het eind van de dag gesloopt en lag KO op bed. Maar nu... 2 vrouwen verder... who gives a shit ;-).

"The mind is everything. What you think you become."
Denk je ongelukkig te zijn, dan zal je dat zijn.

Tot slot:

"We are what we think. All that we are arises with our thoughts. With our thoughts, we make the world."
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115289826
Goed gesproken :)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:58:45 #101
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115290040
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Je kan de ander kwalijk nemen, en gaan lopen oordelen over wat hij of zij doet maar je hebt er geen invloed op. Je bent niet elkaars bezit en je kan iemand niet verplichten om iets wel te doen of om iets te laten. Het enige waar je invloed op hebt, ben jezelf.

Dus wil jij niet langer nog sikkeneurig zijn om het verlies van iemand die jou toch niet waard is, dan ga je aan jezelf werken.
Dit inderdaad. Ik merk bij mezelf dat het me echt heeft geholpen. Ik heb zelfs nu meer zelfvertrouwen dan eerst. Wat dan weer grappig is is het feit dat ik door mijn verbeterde zelfvertrouwen ook meer complimenten e.d. krijg en daardoor alleen maar meer zelfvertrouwen krijg. Moet wel opletten dat ik niet té arrogant word :o
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 15:08:50 #102
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115290419
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:58 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Ik merk bij mezelf dat het me echt heeft geholpen. Ik heb zelfs nu meer zelfvertrouwen dan eerst. Wat dan weer grappig is is het feit dat ik door mijn verbeterde zelfvertrouwen ook meer complimenten e.d. krijg en daardoor alleen maar meer zelfvertrouwen krijg. Moet wel opletten dat ik niet té arrogant word :o
Dat heeft te maken met focus.

Als je zegt: "wat kijk jij chagrijnig is er iets?"
Dan zeg je eigenlijk: "ik ben chagrijnig, kan je dat zien?"

Voel jij je goed, dan zie je mensen die zich goed voelen. Dan ben je niet in de buurt van mensen die zich slecht voelen want die vind je maar vervelend dan.

en idd, door die complimenten meer zelfvertrouwen, waardoor je meer uitstraalt en meer aantrekt.

Zo werkt het nou eenmaal
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:09:12 #103
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115293061
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met focus.

Als je zegt: "wat kijk jij chagrijnig is er iets?"
Dan zeg je eigenlijk: "ik ben chagrijnig, kan je dat zien?"

Voel jij je goed, dan zie je mensen die zich goed voelen. Dan ben je niet in de buurt van mensen die zich slecht voelen want die vind je maar vervelend dan.
Niet altijd. Soms voel ik me goed en zie ik mensen die zich niet goed voelen. Meestal probeer ik die dan op te fleuren of ga ik er gewoon mee praten.

Voordat ik mijn ex leerde kennen had ik echt weinig zelfvertrouwen, maar heb dankzij haar wel stuk meer vertrouwen gekregen. Kwam ook omdat ik ook veel complimentjes van haar altijd deed. Toen het uitging heb ik wel getwijfeld aan mezelf, maar meer in of ik inderdaad niet te goed voor haar was (wat ze mij altijd vertelde) en of ik inderdaad niet te lief was e.d. . Maar niet dat ik te lelijk, dom of haar slecht behandelde. Dit werd ook heel erg bevestigd door vrienden en familie van mijn kring en die van haar.

Vroeger kon ik echt niet tegen complimenten en vond het vaak geslijm, maar ik heb het het afgelopen jaar echt zo vaak aangehoord, zowel qua carrière als qua uiterlijk en gedrag dat ik het gewoon ben gaan accepteren. Vroeger had ik er moeite mee omdat ik vond dat ik het niet verdiende, maar nu weet ik van mezelf dat ik het inderdaad verdien omdat ik er ook moeite voor doe. Sowieso ben ik in een half jaar echt schrikbarend veel veranderd. Ik was ook eerst een echte "zolderkamerautist", heel erg introvert, terwijl ik nu stuk meer extravert ben. Alhoewel ik soms nog wel heel verlegen kan worden.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:34:47 #104
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115294309
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Niet altijd. Soms voel ik me goed en zie ik mensen die zich niet goed voelen. Meestal probeer ik die dan op te fleuren of ga ik er gewoon mee praten.

Voordat ik mijn ex leerde kennen had ik echt weinig zelfvertrouwen, maar heb dankzij haar wel stuk meer vertrouwen gekregen. Kwam ook omdat ik ook veel complimentjes van haar altijd deed. Toen het uitging heb ik wel getwijfeld aan mezelf, maar meer in of ik inderdaad niet te goed voor haar was (wat ze mij altijd vertelde) en of ik inderdaad niet te lief was e.d. . Maar niet dat ik te lelijk, dom of haar slecht behandelde. Dit werd ook heel erg bevestigd door vrienden en familie van mijn kring en die van haar.

Vroeger kon ik echt niet tegen complimenten en vond het vaak geslijm, maar ik heb het het afgelopen jaar echt zo vaak aangehoord, zowel qua carrière als qua uiterlijk en gedrag dat ik het gewoon ben gaan accepteren. Vroeger had ik er moeite mee omdat ik vond dat ik het niet verdiende, maar nu weet ik van mezelf dat ik het inderdaad verdien omdat ik er ook moeite voor doe. Sowieso ben ik in een half jaar echt schrikbarend veel veranderd. Ik was ook eerst een echte "zolderkamerautist", heel erg introvert, terwijl ik nu stuk meer extravert ben. Alhoewel ik soms nog wel heel verlegen kan worden.
Zodra je de bevestiging van een ander niet meer nodig hebt, ben je op de goede weg ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:37:02 #105
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115294431
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zodra je de bevestiging van een ander niet meer nodig hebt, ben je op de goede weg ;-)
Het is juist die bevestiging waardoor het uit is gegaan, omdat ze telkens zei dat ik haar niet verdiende omdat ik te goed was. Meestal worden vrouwen op een voetstuk geplaatst maar ik kreeg meer het gevoel dat dat bij mij gebeurde.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:47:32 #106
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115295042
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Het is juist die bevestiging waardoor het uit is gegaan, omdat ze telkens zei dat ik haar niet verdiende omdat ik te goed was. Meestal worden vrouwen op een voetstuk geplaatst maar ik kreeg meer het gevoel dat dat bij mij gebeurde.
Dat is bij meiden die issues hebben vaker zo.
Een ander de schuld geven (je bent te goed) om hun eigen tekortkoming te kunnen maskeren (ik vind je niet meer leuk, het ligt aan mij)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:49:56 #107
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115295174
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat is bij meiden die issues hebben vaker zo.
Een ander de schuld geven (je bent te goed) om hun eigen tekortkoming te kunnen maskeren (ik vind je niet meer leuk, het ligt aan mij)
Ja, ik vond het ook niet leuk om te horen doen omdat ik dus smoorverliefd op haar was. Tsja, ze had redenen genoeg om zich minder te vinden dan mij, ik denk nu al helemaal. Ik kan er helaas niks aan doen, heb het toen geprobeerd maar wilde ze niet. Dan moet ze het zelf maar oplossen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:02:19 #108
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115295764
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:49 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ja, ik vond het ook niet leuk om te horen doen omdat ik dus smoorverliefd op haar was. Tsja, ze had redenen genoeg om zich minder te vinden dan mij, ik denk nu al helemaal. Ik kan er helaas niks aan doen, heb het toen geprobeerd maar wilde ze niet. Dan moet ze het zelf maar oplossen.
Het meisje die ik hiervoor had, had een zelfhulpboek borderline... om te janken man..

kregen we ruzie, dook ze gelijk dat boek in... dingen oplezen uit het boek en hoe dat op onze situatie van toepassing was..

toen heb ik haar maar even uitgelegd, dat het lezen van dat soort boeken, net als de kracht van het nu etc etc, ervoor bedoeld zijn om te voorkomen dat je sorry moet zeggen en dus te voorkomen dat een situatie escaleert... niet om je te leren sorry te zeggen en situaties te herkennen achteraf.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 augustus 2012 @ 00:02:32 #109
300347 MrManuel
pi_115317632
Godsamme zeg.. wat kan het na bijna een jaar nog steeds lastig zijn...
Soms zie ik een nieuwe foto, en denk ik.. Kut dat ik haar kwijt ben geraakt... :{
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_115317739
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Het meisje die ik hiervoor had, had een zelfhulpboek borderline... om te janken man..

kregen we ruzie, dook ze gelijk dat boek in... dingen oplezen uit het boek en hoe dat op onze situatie van toepassing was..

toen heb ik haar maar even uitgelegd, dat het lezen van dat soort boeken, net als de kracht van het nu etc etc, ervoor bedoeld zijn om te voorkomen dat je sorry moet zeggen en dus te voorkomen dat een situatie escaleert... niet om je te leren sorry te zeggen en situaties te herkennen achteraf.
Sorry, maar ik moest hier hard om lachen. :')
Zitten opvallend veel mensen die ervaring hebben met borderliners, hm.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 00:04:38 #111
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115317754
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:02 schreef MrManuel het volgende:
Godsamme zeg.. wat kan het na bijna een jaar nog steeds lastig zijn...
Soms zie ik een nieuwe foto, en denk ik.. Kut dat ik haar kwijt ben geraakt... :{
Hoe lang heb je iets met haar gehad?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 augustus 2012 @ 07:22:27 #112
300347 MrManuel
pi_115324418
quote:
5s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:04 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Hoe lang heb je iets met haar gehad?
Bijna 3 jaar..
[i]~ The impossible is easy![/i]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:24:39 #113
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115327245
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 07:22 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Bijna 3 jaar..
Hmmm, dan snap ik het wel ja. Heb je nog lang contact met haar gehad nadat het uit was gegaan?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115327322
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 07:22 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Bijna 3 jaar..
Ik denk dat wij een beetje in hetzelfde schuitje zitten ;(
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_115329861
quote:
9s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:04 schreef Charcot het volgende:

[..]

Sorry, maar ik moest hier hard om lachen. :')
Zitten opvallend veel mensen die ervaring hebben met borderliners, hm.
Even een paar links, voor de mensen die benieuwd zijn naar hoe borderline werkt:

http://www.bpdfamily.com/bpdresources/nk_a101.htm

http://bpd.about.com/od/livingwithbpd/a/bpdrelationships.htm
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115331165
Ik heb eindelijk de links gevonden die ik ook nog zocht:

http://gettinbetter.com/anycost.html

http://gettinbetter.com/waif.html
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115379601
* ' Het gevoel hebben dat je nooit meer zoveel zal houden als van deze persoon. '

Ik begin nu te hopen dat ik nooit meer zoveel zal houden van iemand als van hem, als het zoveel pijn doet als het kapot gaat.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:55:58 #118
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115383055
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:13 schreef QEX het volgende:
* ' Het gevoel hebben dat je nooit meer zoveel zal houden als van deze persoon. '

Ik begin nu te hopen dat ik nooit meer zoveel zal houden van iemand als van hem, als het zoveel pijn doet als het kapot gaat.
Komt wel.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115384516
Zucht.. Ik weet het even niet meer..

Ongeveer een jaar geleden heb ik mijn vriend (als ik dat zo nog mag noemen) leren kennen en het klikte meteen. Een probleem, en leeftijdsverschil van 11 jaar maar daar keken we niet naar.
Na een maand hebben we wat stomme fouten gemaakt en zijn we in het geheim verder gegaan. Tot gisteren. Het is weer naar buiten gekomen en nu sta ik voor de keuze.. Pak ik het contact weer op met alle gevolgen van dien of laat ik het hierbij en gaan we alleen verder..
Wat ik ook zal kiezen, er word altijd iemand pijn gedaan op de een of andere manier..

En dus weet ik het even niet meet want er spookt vanalles door m'n hoofd.. Ik wil hem geen pijn doen maar ik wil ook niet leven met een relatie waar een dierbare niet mee eens is..


Help!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:48:49 #120
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115385169
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Zucht.. Ik weet het even niet meer..

Ongeveer een jaar geleden heb ik mijn vriend (als ik dat zo nog mag noemen) leren kennen en het klikte meteen. Een probleem, en leeftijdsverschil van 11 jaar maar daar keken we niet naar.
Na een maand hebben we wat stomme fouten gemaakt en zijn we in het geheim verder gegaan. Tot gisteren. Het is weer naar buiten gekomen en nu sta ik voor de keuze.. Pak ik het contact weer op met alle gevolgen van dien of laat ik het hierbij en gaan we alleen verder..
Wat ik ook zal kiezen, er word altijd iemand pijn gedaan op de een of andere manier..

En dus weet ik het even niet meet want er spookt vanalles door m'n hoofd.. Ik wil hem geen pijn doen maar ik wil ook niet leven met een relatie waar een dierbare niet mee eens is..

Help!
Kan je iets specifieker zijn?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115385871
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:48 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Kan je iets specifieker zijn?
Als het even kan liever niet maar kan het probleem wel wat uitbreiden.

Sta nu voor de keuze; ga ik in alle eerlijkheid verder met de relatie met alle gevolgen van dien of blijft het hier bij en zullen we beide verder moeten met ons leven.
Aan beide keuzes zitten een boel voors en tegens. Luister ik naar mijn hart die nog van hem houd en hem geen pijn wil doenof naar m'n hoofd die dat ook doet maar die zegt dat ik voor een veilige keuze moet gaan met de hoop dat hij het me vergeeft en zijn geluk zal terugvinden..
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:09:49 #122
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115386048
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:05 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Als het even kan liever niet maar kan het probleem wel wat uitbreiden.

Sta nu voor de keuze; ga ik in alle eerlijkheid verder met de relatie met alle gevolgen van dien of blijft het hier bij en zullen we beide verder moeten met ons leven.
Aan beide keuzes zitten een boel voors en tegens. Luister ik naar mijn hart die nog van hem houd en hem geen pijn wil doenof naar m'n hoofd die dat ook doet maar die zegt dat ik voor een veilige keuze moet gaan met de hoop dat hij het me vergeeft en zijn geluk zal terugvinden..
Van wie krijg je geen goedkeuring en waarom gingen jullie in het geheim verder? (in eerste instantie)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115421285
quote:
Wow. Slaat de spijker op z'n kop.. Eye-opening.. Andere pagina's trouwens ook. Wel rottig dat je eigenlijk gewoon machteloos bent om iets te doen tot diegene het zelf doorheeft. :{

[ Bericht 16% gewijzigd door killeroy_nl op 11-08-2012 14:49:13 ]
pi_115424067
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:18 schreef killeroy_nl het volgende:

[..]

Wow. Slaat de spijker op z'n kop.. Eye-opening.. Andere pagina's trouwens ook. Wel rottig dat je eigenlijk gewoon machteloos bent om iets te doen tot diegene het zelf doorheeft. :{
I know....

klopt.. en daarom kan je maar het beste afscheid nemen van zulke personen.

Volgens mij kan je gewoon door omgang met zo'n persoon ook zelf borderline oplopen, omdat je in een geisoleerde en manipulerende wereld terecht komt... en waar je mee omgaat.... wordt je mee besmet.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115425863
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 14:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

I know....

klopt.. en daarom kan je maar het beste afscheid nemen van zulke personen.

Volgens mij kan je gewoon door omgang met zo'n persoon ook zelf borderline oplopen, omdat je in een geisoleerde en manipulerende wereld terecht komt... en waar je mee omgaat.... wordt je mee besmet.
Noticed that :')

Kreeg zojuist weer een smsje dat ze het leuk vond dat ik 2 weken geleden een kaart voor haar bday stuurde en dat ik haar een hoop dingen in heb laten zien en dat zij degene die fout zat.

No shit Sherlock.
Anyways verder niet op gereageerd. Voel me een stuk rustiger zonder haar.
En sport really does works. Ben wel zo goed als over haar heen :)
pi_115426013
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:12 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]
.

No shit Sherlock.
Anyways verder niet op gereageerd. Voel me een stuk rustiger zonder haar.
En sport really does works. Ben wel zo goed als over haar heen :)
Hoop het voor je, sporten maakt een stofje vrij wat je gelukkig maakt... endorphine ofzo geloof ik.

als dat uitwerkt, voel je weer een down net als drugs.

Dat je rustiger voelt zonder een borderliner, dat is absoluut waar lol
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115426232
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hoop het voor je, sporten maakt een stofje vrij wat je gelukkig maakt... endorphine ofzo geloof ik.

als dat uitwerkt, voel je weer een down net als drugs.

Dat je rustiger voelt zonder een borderliner, dat is absoluut waar lol
Serotonine :@
Dat wordt weer afgebroken door de xtc hehe.
pi_115449767
Kan voor geen meter slapen. zucht.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 12 augustus 2012 @ 02:57:54 #129
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115450587
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 02:26 schreef QEX het volgende:
Kan voor geen meter slapen. zucht.
Kan een gesprekje misschien helpen? Kan ook niet slapen maar is om andere redenen :)


quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:12 schreef SilentHunterNL het volgende:
En sport really does works. Ben wel zo goed als over haar heen :)
Zei het toch, ben nu zelfs nog aan het trainen en morgen ga ik weer lekker fietsen :Y
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115451112
Heb maar een aflevering van een tv Serie opgezet, ben klaar wakker en morgen is het toch zondag, eh bedoel vandaag. Wou dat het eens afgelopen was met dromen over hem. En het steeds terugkerende gezeur in mijn hoofd... wat als. Heb er minder last van dan eerst maar af en toe steekt het de kop weer op. Dan zou ik (bijna ) alles doen om hem weer terug te krijgen. GRRRRR
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 12 augustus 2012 @ 03:45:15 #131
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115451629
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 03:21 schreef QEX het volgende:
Heb maar een aflevering van een tv Serie opgezet, ben klaar wakker en morgen is het toch zondag, eh bedoel vandaag. Wou dat het eens afgelopen was met dromen over hem. En het steeds terugkerende gezeur in mijn hoofd... wat als. Heb er minder last van dan eerst maar af en toe steekt het de kop weer op. Dan zou ik (bijna ) alles doen om hem weer terug te krijgen. GRRRRR
Heeft gewoon tijd nodig, kan niet veel voor je doen nu behalve je veel sterkte wensen en als je met iets zit gewoon hier lekker plaatsen zodat je het kwijt kan.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115451678
Dat is al genoeg :-) ga maar weer een poging doen, begin hoofdpijn te krijgen. truste.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 12 augustus 2012 @ 03:48:28 #133
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115451688
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 03:47 schreef QEX het volgende:
Dat is al genoeg :-) ga maar weer een poging doen, begin hoofdpijn te krijgen. truste.
Welterusten en nogmaals veel sterkte :*
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115456656
Onrustig geslapen, hoofdpijn nu. zit spelletje te doen via FB. Erger me dood aan die reclame. Van die datingsites enzo. Ja ik ben helaas singel maar betekend dat automatisch dat ik op zoek ben? Nog meer van die vreselijke reclames maar die zijn off topic.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_115458069
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:50 schreef QEX het volgende:
Onrustig geslapen, hoofdpijn nu. zit spelletje te doen via FB. Erger me dood aan die reclame. Van die datingsites enzo. Ja ik ben helaas singel maar betekend dat automatisch dat ik op zoek ben? Nog meer van die vreselijke reclames maar die zijn off topic.
Je wordt er steeds vaker ongevraagd mee geconfronteerd. ;( zo heb ik tegenwoordig een spuughekel aan bijna alle (serieuze) films, want er komt zowat altijd een deel waarin de 'liefde' belicht wordt. Hetzelfde geldt voor muziek :'). Waarom moet dat nou :') ;(

Voor nu zou ik maar zsm afleiding vinden.

Heel cliché, maar de tijd heelt wonden. Ook de jouwe :*
pi_115458975
Ja, vooral op de radio, of dat het net uit was met m'n ex, en dan komen er van die ''je raakt me kwijt'' nummers van marco borsato of ''ik leef niet meer voor jou'', omdat degene die rijdt die muziek leuk vindt, ondertussen zit ik achterin me heel awkward/pijnlijk te voelen en m'n best te doen niet te huilen.. :') Yeah. Of er komen tijdens het werk op de radio nummers waarvan je weet dat je ex die leuk vindt/vond, of je voor hem/haar zelfs gezongen hebt ondanks het feit dat je nooit zingt/vindt dat je niet kunt zingen :P. Ach ja.. Wat doe je eraan. Sterkte nog iedereen.
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:22:55 #137
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115459558
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:06 schreef killeroy_nl het volgende:
Wat doe je eraan. Sterkte nog iedereen.
MP3 speler en eigen muziek luisteren. Hoop boze muziek afgeluisterd toen die eerste paar weken.

Edit: en dit klink heel komisch, maar ik voel me soms net Bane :')
Zat ook diep in de put maar nu klim ik er ook uit en ga ik de stad overnemen :')

[ Bericht 24% gewijzigd door MrMonkeyman op 12-08-2012 13:28:26 ]
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115462228
quote:
Wow, de afgelopen 4 jaar perfect verwoord ;(
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 12 augustus 2012 @ 14:52:28 #139
381950 21Guns
Being an idiot is OK sometimes
pi_115462591
Bij mij is het nu al een halfjaar uit, en ik ben er nog steeds niet helemaal overheen, ik zag hem donderdag avond aan de overkant staan op 't station, ik ben echt de trein ingerend.
Balen.. Maar ik geef 't gewoon nog steeds tijd, het zal vast wel een keer overgaan, toch.
pi_115463104
Net half brak wezen sporten. Werd er alleen maar van die rustige emo muziek gedraaid. Werd er spontaan depri van :')
pi_115463384
Ik begin me steeds meer aan mezelf te ergeren. Heb er moeite mee en het is alweer zo lang geleden.. Het is niet dat ik niet met mensen kan praten, het is meer dat je de reacties nu wel kunt voorspellen. Dat ik de ander moet loslaten weet ik. Het is alleen maar meer een bron van frustratie omdat zo ook weer pijnlijk bevestigd wordt hoe de situatie nou is. Degene die perfect zou zijn om mee te praten hierover is niet meer. Hij is gewoon weg
(raak vermoeid van mezelf :r
pi_115463455
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 15:17 schreef Charcot het volgende:
Ik begin me steeds meer aan mezelf te ergeren. Heb er moeite mee en het is alweer zo lang geleden.. Het is niet dat ik niet met mensen kan praten, het is meer dat je de reacties nu wel kunt voorspellen. Dat ik de ander moet loslaten weet ik. Het is alleen maar meer een bron van frustratie omdat zo ook weer pijnlijk bevestigd wordt hoe de situatie nou is. Degene die perfect zou zijn om mee te praten hierover is niet meer. Hij is gewoon weg
(raak vermoeid van mezelf :r
Via DM zei je dat je er niet zoveel moeite mee had :@
pi_115463496
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 15:19 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Via DM zei je dat je er niet zoveel moeite mee had :@
Blijkbaar kunnen er dingen veranderen in de tussentijd.. ;)
  zondag 12 augustus 2012 @ 18:08:41 #144
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115469855
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:52 schreef 21Guns het volgende:
Bij mij is het nu al een halfjaar uit, en ik ben er nog steeds niet helemaal overheen, ik zag hem donderdag avond aan de overkant staan op 't station, ik ben echt de trein ingerend.
Balen.. Maar ik geef 't gewoon nog steeds tijd, het zal vast wel een keer overgaan, toch.
Hoe lang heb je iets met hem gehad dan?
Ik merk zelf dat je gewoon het beste aan jezelf kan gaan werken, mentaal of fysiek. Heb net ook lekker in de zon 60km gefietst binnen twee uur.

Ik zou trouwens niet kunnen zeggen hoe ik zou reageren als ik mijn ex weer zou zien. Heb haar na de dag dat ze me heeft gedumpt niet meer gezien en ik heb haar (tegen haar zin) ook al meer dan een maand niet meer gesproken. Ik weet niet of ik woedend, verdrietig of gewoon apathisch zou zijn.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115486229
Lijkt me ook lastig voor te stellen. :) Als ik mijn ex zou zien zou het denk ik betekenen dat het uit zou zijn met haar huidige vriend (in ieder geval, kan me niet voorstellen dat ze eerder dan dat contact wil, laat staan langskomen), dus ik zou verward/verbaasd zijn vermoed ik, ze woont ook in een plaats die ongeveer anderhalf uur weg is met OV, vandaar. :P Maar goed. Waarschijnlijk zou ik wel normaal tegen haar doen. Zou ik haar met die vriend zien dan obviously niet blij. :') iig, iedereen maar weer eens sterkte wensen. :)

Sterkte, y'all. :)
pi_115487037
Mag ik hier even haten?

Relaties :') :r :r :r :r :r :r :( :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Vertaling: sterkte allemaal, geef het de tijd, het komt allemaal wel weer goed etc O+
pi_115487144
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb eindelijk de links gevonden die ik ook nog zocht:

http://gettinbetter.com/anycost.html

http://gettinbetter.com/waif.html
Heb ondertussen de hele tijd zo'n beetje uitgeplozen, en voel me heel raar. Soort van blijdschap, en verdriet. Zó herkenbaar, maar ook een spiegel voor mezelf.. Gelukkig weet ik dat het niet aan mij heeft gelegen. Bedankt voor de link! :)

Een nieuwe stap in het loslaten, de eerste.. oO<

Heb op dit moment moeite om een uitgebreid verhaal neer te pennen over deze situatie, misschien komt dat nog, érg lang verhaal..
Nait Soezn Moar Broezn
pi_115487308
Ik heb de afgelopen tijd zo enorm mijn best gedaan om er over heen te komen door telkens op me zelf in te praten. Alles weg te mietern wat met haar te maken had en veel aan mij zelf gaan werken. Ik merkte de hele tijd dat dingen zoals sporten of muziek maken wel hielp om de pijn te verzachten maar echt beter werd ik er niet van. Het is ook wel de tijd dat heeft mee gespeeld want elke dag ging het wel wat beter, maar het is nooit helemaal weg gegaan.

Nu een flinke drie maanden later ben ik echt weer terug waar ik was; ik voel me precies zoals ik me voelde voor ik haar leerde kennen en weet ook dat dat het gevoel is dat ik open sta voor nieuwe relaties. Niet dat ik me er weer opnieuw in wil storten of zo. Maar het zou zomaar weer kunnen gebeuren.

Het moet je overkomen.

Maar het echte gevoel zal toch nooit weg gaan. Wat ik met haar heb mee gemaakt blijft toch wel hangen, dat is met elke gebeurtenis dat je overkomt. Maar ik lig er niet meer wakker van en kan er alleen maar om glimlachen. Want het was mooi. En dat het klaar is.. Sjah, doe je niks aan.

Ik hoef haar nog even niet te zien, maar ik ben wel heel benieuwd naar hoe het met haar gaat. Maar wellicht dat haar aanwezigheid weer roet in het eten gooit.

Wat mij heeft geholpen is om even helemaal weg te gaan hier. Ben abrupt gestopt met alles wat me bezig hield en ben tha fuck weg gegaan en heb voor een week in het buitenland gezeten.

Mooie dingen. Nieuwe ervaringen, toffe shit mee maken! Dat is waar het om gaat. Ik voel me perfect. Heb sjans in de supermarkt en op andere plekken waar ik kom. Blijkbaar straal ik het dus uit en dat is goed.

Een tijd lang ga je door een hel maar op een gegeven moment besef je zelf dat het niet meer loont om er nog mee te zitten. Het leven is kort, geniet er van :D
  zondag 12 augustus 2012 @ 23:21:06 #149
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115487985
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef Charcot het volgende:
Mag ik hier even haten?

Relaties :') :r :r :r :r :r :r :( :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Vertaling: sterkte allemaal, geef het de tijd, het komt allemaal wel weer goed etc O+
Wow, waarom zo zuur :o
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115488824
quote:
11s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Wow, waarom zo zuur :o
Nieuwe inzichten, confrontaties. Het besef dat je toch wel heel erg alleen bent, ook al heb je mensen om je heen enzovoorts.

/emopost
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:41:10 #151
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_115495732
Ik heb de afgelopen dagen ineens enorm zin om weer verliefd te worden, gewoon, uit eenzaamheid. :') Ondanks dat ik weinig tot niks heb gekregen, heb ik zelf nog altijd zo veel te geven! :@ 8)7 Niet eens om de seks ofzo, maar gewoon voor die standaard cheesy shit: knuffelen, hand in hand lopen, blozen bij een sms'je, stotteren als je iets gevat wil zeggen. O-) Die vlinders, ik heb ze nodig om uit dit dal van zelfmedelijden te komen. :( Nu nog iemand vinden. }:|

Het scheelt dat ik haar al twee maanden niet gezien heb, en dat ik nu zo over mezelf kan beginnen met denken. Maar blijf ik zo denken als ik haar over een paar weken weer ga zien? :{
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:43:50 #152
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115495900
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:41 schreef Gary_Oak het volgende:
Die vlinders, ik heb ze nodig om uit dit dal van zelfmedelijden te komen. :(
Werk eerst aan jezelf en zelfrespect. Als je iemand anders nodig hebt om jezelf te waarderen zou ik niet weten waarom die persoon jou zou moeten waarderen.

tl;dr klim uit het dal en ga voor de top
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115495964
We hebben elkaar nog Charcot O+ Man dat was cheesy/awkward om te zeggen :') Hoop dat ik iemand aan het lachen heb gemaakt.. Ik heb op het moment weer een beetje een rustig gevoel, vanmiddag had ik het weer ff zwaar, ben namelijk overal waar ik zo'n beetje heen loop in't dorp wel met ex geweest en herinneringen/besef wegen soms nogal zwaar, maar ik moest vanmiddag gewoon ff naar buiten.

Heb in parkje gezeten waar herten/kippen gehouden worden enzo, begon spontaan een stel met 2 honden tegen me te praten, wat ik alleen op een bankje zat, of ik zelf honden had, e.d. :? Zag het niet aankomen, maar wel een klein beetje gepraat. Als ik op dat moment had verteld over m'n ex e.d. had ik gaan huilen, bovendien vond ik dat nogal raar om aan complete vreemden te gaan vertellen, dus maar niet gedaan.

Voelde me daarna op een rare manier iets beter, misschien omdat ik die honden wat geaaid heb enzo, dieren schijnen iets kalmerends te hebben hoorde ik ooit? Anywho, later op de dag muziek geluisterd, en voel me nu dus redelijk kalm. Ga maar richting m'n bedje nu. Hoe is het met iedereen verder?
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:47:29 #154
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115496142
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:40 schreef Divje het volgende:

[..]

Wow, de afgelopen 4 jaar perfect verwoord ;(
I know haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:48:10 #155
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_115496187
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:43 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Werk eerst aan jezelf en zelfrespect. Als je iemand anders nodig hebt om jezelf te waarderen zou ik niet weten waarom die persoon jou zou moeten waarderen.

tl;dr klim uit het dal en ga voor de top
Ik waardeer mezelf prima en barst nog altijd evenveel van de zelfvertrouwen. *O* Het enige probleem is dat ik dit met niemand kan delen. Juist dáárom voel ik me zo 'nutteloos'. Klinkt krom, maar volgens mij is het zo. :')
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:48:37 #156
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115496214
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:44 schreef killeroy_nl het volgende:
Hoe is het met iedereen verder?
Met mijn goed. Ben de komende weken hier alleen thuis, maar gelukkig al weer genoeg dingen gevonden die me kunnen afleiden. Merk namelijk dat als ik mensen om me heen heb het een stuk beter met me gaat. Voordeel ook als je een familielid hebt met een eigen café, heb daardoor echt veel mensen leren kennen en altijd wel met iemand kunnen buurten. Heeft mij in ieder geval er doorheen gesleept. Dat en veel sporten.


quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:48 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik waardeer mezelf prima en barst nog altijd evenveel van de zelfvertrouwen. :) Het enige probleem is dat ik dit met niemand kan delen. Juist dáárom voel ik me zo nutteloos. Klinkt krom, maar volgens mij is het zo. :')
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook iemand om me heen mis, maar heb geen zin om head over heels nu een relatie te beginnen. Ik heb nu ook meer zelfvertrouwen, maar hoef het niet met iemand te delen. Mensen in mijn omgeving merken het vanzelf wel en ik ga gewoon verder met het verbeteren van mezelf, qua carriere, mentaal en fysiek. Ik merk gelukkig dat ik al flink op de goede weg zit.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:55:33 #157
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_115496736
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:48 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Met mijn goed. Ben de komende weken hier alleen thuis, maar gelukkig al weer genoeg dingen gevonden die me kunnen afleiden. Merk namelijk dat als ik mensen om me heen heb het een stuk beter met me gaat. Voordeel ook als je een familielid hebt met een eigen café, heb daardoor echt veel mensen leren kennen en altijd wel met iemand kunnen buurten. Heeft mij in ieder geval er doorheen gesleept. Dat en veel sporten.

[..]

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook iemand om me heen mis, maar heb geen zin om head over heels nu een relatie te beginnen. Ik heb nu ook meer zelfvertrouwen, maar hoef het niet met iemand te delen. Mensen in mijn omgeving merken het vanzelf wel en ik ga gewoon verder met het verbeteren van mezelf, qua carriere, mentaal en fysiek. Ik merk gelukkig dat ik al flink op de goede weg zit.
Misschien heb je gelijk. Ik ben bang dat als ik nu een vriendin zou hebben, ik die hele plakkerige dude zou zijn. :') Ik heb gelukkig nu ook al een paar concrete, persoonlijke doelen gesteld, en ik merk echt dat als ik me daar op concentreer en ermee bezig ben, ik me al een stuk beter voel. :)
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:56:35 #158
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115496810
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:55 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk. Ik ben bang dat als ik nu een vriendin zou hebben, ik die hele plakkerige dude zou zijn. :')
Probleem is dan ook dat als het dan weer uit gaat je misschien in een nog dieper gat komt.

Edit: en dit liedje gisteren nog in een serie gehoord, wel toepasselijk voor dit topic :s)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:57:41 #159
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_115496878
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:56 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Probleem is dan ook dat als het dan weer uit gaat je misschien in een nog dieper gat komt.
Meh, inderdaad. }:|
pi_115522210
Donderdag zegt ze nog dat ze geen relatie met hem heeft, dat we een goeie relatie hadden, ze wel wou samen gaan wonen en dat we nog gingen afspreken om te praten... en ik zie gisteren haar auto bij hem, dus vraag ik het nogmaals, en de reactie :

Hej, ik lees nu pas je berichtje, ik zit op het werk momenteel, dus zal niet zo lang kunnen antwoorden.. Enja k denk dat je het antwoord nu wel weet.. ondertussen wel samen.. t spijt me echt.. ik weet dat ik er jou mee kwets.. k heb er echt lang over nagedacht.. ik hoop dat alles nog in orde is met jou?

Tja het meisje dat maanden met mij in australie zat is 10 dagen na landing verliefd geworden op een jongen die haar al jaren terug wou maar nooit een kans maakte... Minder dan een week na eind relatie en een maand na thuiskomst lag ze bij hem in bed, maar nu vijf maand later heeft ze er blijkbaar echt lang over nagedacht :')

Het meisje dat al vijf relaties heeft gehad op haar 22ste waarvan er twee van drie jaar...

Sommige mensen
.
pi_115538669
Knoop doorgehakt. Het loslaten zal toch echt realiteit moeten worden hoe erg ik het ook vind. Ik moet verder en dat wil ik niet in een relatie waarbij het thuisfront het er niet mee eens is en het me moeilijk maakt. Misschien dat we later ooit nog samen komen maar ik hoop dat we beide (hij iig) veel eerder geluk zullen vinden.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 00:04:08 #162
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115538745
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:02 schreef Kimberliedje het volgende:
Knoop doorgehakt. Het loslaten zal toch echt realiteit moeten worden hoe erg ik het ook vind. Ik moet verder en dat wil ik niet in een relatie waarbij het thuisfront het er niet mee eens is en het me moeilijk maakt. Misschien dat we later ooit nog samen komen maar ik hoop dat we beide (hij iig) veel eerder geluk zullen vinden.
Hoe zat het nou precies dan? Want hij was stukken ouder dan jou maar that's it? Ik heb ook een oom en tante waar de tante ook 12 jaar ouder is dan haar man :o
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115538886
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:04 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Hoe zat het nou precies dan? Want hij was stukken ouder dan jou maar that's it? Ik heb ook een oom en tante waar de tante ook 12 jaar ouder is dan haar man :o
Een aantal dingen gedaan die niet zo verstandig waren achteraf (afspraken niet nakomen en dingen geheim houden) waardoor het thuisfront het er niet mee eens is.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 00:09:21 #164
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115538945
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:07 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Een aantal dingen gedaan die niet zo verstandig waren achteraf (afspraken niet nakomen en dingen geheim houden) waardoor het thuisfront het er niet mee eens is.
Hij bij jou, jij bij hem, of jullie bij het thuisfront?
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115539084
quote:
5s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:09 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Hij bij jou, jij bij hem, of jullie bij het thuisfront?
Ik in dit geval bij het thuisfront. Als ik de ballen had gehad eerder te zeggen hoe t zat was het misschien allemaal niet gebeurd. Maar dat is allemaal achteraf gezien en dus m'n eigen stomheid dat t zo gelopen is. En dat zal ik maar hij ook moeten accepteren.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 00:15:23 #166
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115539209
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:02 schreef Kimberliedje het volgende:
Knoop doorgehakt. Het loslaten zal toch echt realiteit moeten worden hoe erg ik het ook vind. Ik moet verder en dat wil ik niet in een relatie waarbij het thuisfront het er niet mee eens is en het me moeilijk maakt. Misschien dat we later ooit nog samen komen maar ik hoop dat we beide (hij iig) veel eerder geluk zullen vinden.
Noooooooo :'( .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 00:15:57 #167
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115539233
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:12 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Ik in dit geval bij het thuisfront. Als ik de ballen had gehad eerder te zeggen hoe t zat was het misschien allemaal niet gebeurd. Maar dat is allemaal achteraf gezien en dus m'n eigen stomheid dat t zo gelopen is. En dat zal ik maar hij ook moeten accepteren.
Veel sterkte dan maar. Als je ergens mee zit gewoon hier posten, hielp mij heel erg.

Edit: H O L Y S H I T :o
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 00:24:54 #168
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115539584
Wtf dit kan gewoon niet ;( ;( ;( .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_115539922
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:15 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Veel sterkte dan maar. Als je ergens mee zit gewoon hier posten, hielp mij heel erg.

Edit: H O L Y S H I T :o
Holyshit?
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 00:55:03 #170
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115540588
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:57 schreef Tom84 het volgende:

Het meisje dat al vijf relaties heeft gehad op haar 22ste waarvan er twee van drie jaar...

Sommige mensen
Niet iedereen trouwt op zijn 17e, christ, get a grip... Het is nog een kind joh.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 00:56:52 #171
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115540636
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:24 schreef DaMook het volgende:
Wtf dit kan gewoon niet ;( ;( ;( .
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:33 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Holyshit?
Als jullie aan het fucken zijn: opbokken.
Zo niet: bijzonder tactloos.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 00:57:50 #172
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115540671
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet iedereen trouwt op zijn 17e, christ, get a grip... Het is nog een kind joh.
Ik vind dat anders wel akelig veel :o
Ik kan wel weer statistieken posten van wat de gevolgen zijn van vrouwen die veel partners hebben gehad, maar denk niet dat het zal worden gewaardeerd :o
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115540723
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]


[..]

Als jullie aan het fucken zijn: opbokken.
Zo niet: bijzonder tactloos.
En daarnaast is het mijn keus om me te uiten hier. En zijn keus om dat op te zoeken. Niks tactloos dus.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 01:01:41 #174
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115540795
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:57 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Ik vind dat anders wel akelig veel :o
Ik kan wel weer statistieken posten van wat de gevolgen zijn van vrouwen die veel partners hebben gehad, maar denk niet dat het zal worden gewaardeerd :o
Snel gerekend met 2x3 jaar is dat vanaf haar 16e twee langere relaties en daarvoor een paar vluchtige kennismakingen, doe even normaal joh. Dat is geen relatie te noemen hoor, en het is idioot om te denken dat je op je 22e zomaar klaar moet zijn.
Ik zelf heb sinds mijn achttiende anderhalf jaar, anderhalf jaar en 4.5 jaar wat gehad naast losse dates/proefperiodes, big fucking deal.

Maar die statistieken zie ik graag in mijn PM. ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 01:03:51 #175
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115540871
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:59 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

En daarnaast is het mijn keus om me te uiten hier. En zijn keus om dat op te zoeken. Niks tactloos dus.
Als je ruzie hebt vecht je dat maar ergens uit, in een kroeg ofzo, of een restaurant, lekker met water/wijn/whisky gooien.

Maar als een stel tokkies alles via een forum spelen? Neuh, liever niet, bovendien kun je er lelijk spijt van krijgen. En dan zeker niet in een topic waar jullie beiden hulp/feedback hopen te krijgen zonder een kloon te gebruiken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115541756
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 01:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als je ruzie hebt vecht je dat maar ergens uit, in een kroeg ofzo, of een restaurant, lekker met water/wijn/whisky gooien.

Maar als een stel tokkies alles via een forum spelen? Neuh, liever niet, bovendien kun je er lelijk spijt van krijgen. En dan zeker niet in een topic waar jullie beiden hulp/feedback hopen te krijgen zonder een kloon te gebruiken.
Bedankt voor je 'gastvrijheid' joh. Ik heb net zo veel recht om hier m'n ei kwijt te kunnen net als ieder ander en als hij besluit het op te zoeken, te lezen en daar op te reageren is dat zijn keus.

Maargoed ik blijf wel weg uit dit topic als het nu al zo moet. Overigens hebben we geen ruzie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kimberliedje op 14-08-2012 01:39:37 ]
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 01:36:43 #177
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115541820
Zo, het loslaten gaat beginnen.

Moeilijke tijd begint, ook al snap ik d'r beslissing heel erg goed, moeilijke keuze. Maar ik accepteer hem. Het is zwaar maar toch, het zei zo.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 01:38:03 #178
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115541862
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 01:34 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Bedankt voor je 'gastvrijheid' joh. Ik heb net zo veel recht om hier m'n ei kwijt te kunnen net als ieder ander en als hij besluit het op te zoeken, te lezen en daar op te reageren is dat zijn keus.

Maargoed ik blijf wel weg uit dit topic als het nu al zo moet.
Laat je niet opnaaien door zo'n eikel!
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_115541942
Zucht. Ik ben weg hier. Houdoe.
pi_115541992
:{
pi_115564372
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet iedereen trouwt op zijn 17e, christ, get a grip... Het is nog een kind joh.
Het gaat over het niet alleen kunnen zijn. Ze is vanaf haar 14de nooit langer dan drie maand alleen geweest.

5 relaties op je 22ste waarvan twee serieuze is behoorlijk wat.
.
pi_115566963
Beter dan 25 korte relaties.
pi_115568819
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Beter dan 25 korte relaties.
Gradaties van disfunctionaliteit, het blijft ongezond.
.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:59:32 #184
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115571492
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:39 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Het gaat over het niet alleen kunnen zijn. Ze is vanaf haar 14de nooit langer dan drie maand alleen geweest.

5 relaties op je 22ste waarvan twee serieuze is behoorlijk wat.
Gezien de leeftijd vind ik het dus allerzins meevallen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115577066
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Gezien de leeftijd vind ik het dus allerzins meevallen.
Dan hanteren we verschillende referentiekaders. Maakt niet uit, er zijn bij haar duidelijke problemen die ook door haar omgeving worden waargenomen. Tuurlijk zijn mijn bevindingen subjectief, maar ik kende haar genoeg en heb genoeg gehoord en gezien om te weten dat er iets niet klopt. En naar mijn idee is vanaf je 14de van de ene naar de andere relatie hoppen niet normaal. En past het in het grotere plaatje. Ze had blijkbaar geen moeite om binnen drie weken mij te bedriegen en binnen de week na eind relatie bij hem te slapen. Ze zei dat ze zich zo enorm slecht voelde en diep zat en hij haar een goed gevoel gaf, dus per definitie een rebound van jewelste. Niet normaal in mijn optiek.

Ze wilde ook weten wat ik nog te vertellen had, ik ga uitleggen dat ik enorm veel energie heb gestoken om haar duidelijk te maken dat ze emotioneel en qua persoonlijkheid anders was en blijkbaar is, en dat ik al eerder getracht had haar te vertellen dat ze onze relatie en reis mentaal blokkeerde. Niet dat ik zo zelfcenterd ben dat ik niet kan aanvaarden dat ik opzij kan worden geschoven. Maar dit klopt gewoon niet allemaal. Dus toen kreeg ik keer op keer de letterlijke respons dat ze het allemaal wel besefte, tot we maanden geen contact meer hadden en ze plots liet weten elke dag aan australie te moeten denken en niet begreep dat ze het geblokt had en op een automatische piloot en van dag tot dag leefde. Letterlijk haar bewoording. Dus heeft het nu ook geen zin om wat dan ook te ondermen, ik kan haar wijzen op hoe absurd dit alles is, ik kan haar zeggen wat haar vriendinnen hebben gezegd en wat haar familie me liet weten, maar het heeft gwn geen impact omdat ze duidelijk in een andere modus leeft, noem het een burnout een depressie, noem het dissociatie, don't know. Als ze zelf letterlijk zegt dat ze niet meer weet wat ze doet of zegt en het een warboel is in haar hoofd dan toont dat duidelijke problemen aan dacht ik zo.

En ja ik probeer daar erg kritisch mee om te gaan, en ik pas op dat ik geen verhaal verzin om het voor mezelf te verzachten en te plaatsen. En dit is de eerste keer dat ik geestelijke chaos persoonlijk meemaak en ik vecht nog steeds zelf om alles recht te kunnen houden. Ik heb geen psychologie gestudeerd ofzo, maar heb het wel als vak gehad samen met psychopathologie en ik weet ondertussen wel dat mensen in nood en crisis rare dingen kunnen doen.

Ik ben psychisch gezond (fingers crossed) dus ik denk nog elke dag aan een reis waarbij we maanden in auto hebben geleefd met zn tweetjes en onze toekomst planden terwijl we samen vanachter in onze stationcar lagen, nogal wiedes lijkt me.

Ik schrijf het allemaal niet om wie dan ook te overtuigen, maar gewoon om het van me af te schrijven en het telkens voor mezelf te structureren, want je kunt je wel voorstellen dat ik mezelf vaak enorm in vraag stel, dat krijg je nu eenmaal als je na een lange reis plots gedumpt en bedrogen wordt, dan stel je jezelf in vraag, en vrienden en familie die opmerkingen maken dat ze de klik waarschijnlijk in australie heeft gemaakt en vragen of ze dan wel echt van je hield helpen daarbij niet... En misschien moet ik dan maar een grip krijgen op alles en man the fuck up, maar ik denk dat het behoorlijk traumatisch was wat ik meegemaakt heb en dat is zeker subjectief, maar daarom niet minder waar voor mezelf.

En nu schrijf ik weer een groot stuk en zeur ik weer, en dat na 5 maand. Maar het gaat toch best goed denk ik. :) Bericht van haar gisteren deed natuurlijk wel pijn en vandaag was het lastig op het werk om me te concentreren. Maar ja, ik denk er nog veel aan maar haar heb ik los kunnen laten voor mezelf. Eindelijk. Maar de situatie in zijn geheel zal nog wel even in mijn hoofd blijven.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tom84 op 14-08-2012 23:07:57 ]
.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:57:56 #186
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115577354
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Gezien de leeftijd vind ik het dus allerzins meevallen.
Ik krijg anders zo al snel een gevoel van rebound naar rebound. Nooit langer dan 3 maanden alleen, vanaf je 14e? Dat is best weinig vind ik. Krijg dan beetje het gevoel dat ze niet met zichzelf kan leven, en bevestiging bij andere zoekt. Misschien dat ze daarom dan ook van de ene naar de andere jongen gaat, op zoek naar iets wat ze in haarzelf niet kan vinden.

Maar dat is mijn mening, ik vind het in ieder geval niet gezond.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115582994
Ik heb het idee dat ik in duizend stukken gevallen ben. Het doet gewoon fysiek pijn. Hij wil niet meer verdee praten, want hij is er al uit. Hij koestert teveel wrok om verder met mij te gaan. Tegelijkertijd wil hij ook niet scheidrn. Hij kan me niet loslaten zegt hij. Ik voel me vreselijk. Dit betekend dat ik hem weeer alleen maar ga zien als hij mijn dochter haalt en brengt. Duidelijk dat dit nooit meer goed komt. Heb ook geen hoop meer. Maar wat een pijn. Damn. De hele afgelopen periode voor niks. Al mijn inspanningen, alles wat ik moest ondergaan, voor niks. Hij zegt dat hij wil wat was, maat dat dat nooit meer terug kan komen. Dus vroeg hem wat hij dan wil kijken wat wel nog is en of kan worden of scheiden. Dat wist hij niet. Maar voor mij is het nu pijnlijk duidelijk. :'(
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 15 augustus 2012 @ 01:14:34 #188
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115583230
Trap die scheiding er zelf doorheen, want je houdt nu zelf de wond open. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden zegt men dan wel eens...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115584283
Ben je nou nog bezig met die knuppel? Kies toch eens voor jezelf. Wat er ooit was tussen jullie komt nooit meer terug, ook niet als meneer besluit om door te gaan. Bespaar jezelf die ellende.
pi_115584431
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 01:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Trap die scheiding er zelf doorheen, want je houdt nu zelf de wond open. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden zegt men dan wel eens...
Dit.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:57:24 #191
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115589331
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Dan hanteren we verschillende referentiekaders.
Of het echt gezond is is een tweede, maar volwassen en volwaardige relaties kun je het geenzins noemen. Ze is fricking 22, geen 32.

Dat ze je rot behandeld heeft is dan weer een ander verhaal, want ik herken in je verhaal veel van het leed wat ik ook ooit gehad heb, en dat heeft echt een diepe wonde getrokken.

Maar blijf bij jezelf, koester de leuke dingen samen en ga zelf weer aan de slag.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115590256
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:41 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen ineens enorm zin om weer verliefd te worden, gewoon, uit eenzaamheid. :') Ondanks dat ik weinig tot niks heb gekregen, heb ik zelf nog altijd zo veel te geven! :@ 8)7 Niet eens om de seks ofzo, maar gewoon voor die standaard cheesy shit: knuffelen, hand in hand lopen, blozen bij een sms'je, stotteren als je iets gevat wil zeggen. O-) Die vlinders, ik heb ze nodig om uit dit dal van zelfmedelijden te komen. :( Nu nog iemand vinden. }:|

Het scheelt dat ik haar al twee maanden niet gezien heb, en dat ik nu zo over mezelf kan beginnen met denken. Maar blijf ik zo denken als ik haar over een paar weken weer ga zien? :{
herkenbaar :o
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_115591031
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 01:08 schreef LaLouchi het volgende:
Ik heb het idee dat ik in duizend stukken gevallen ben. Het doet gewoon fysiek pijn. Hij wil niet meer verdee praten, want hij is er al uit. Hij koestert teveel wrok om verder met mij te gaan. Tegelijkertijd wil hij ook niet scheidrn. Hij kan me niet loslaten zegt hij. Ik voel me vreselijk. Dit betekend dat ik hem weeer alleen maar ga zien als hij mijn dochter haalt en brengt. Duidelijk dat dit nooit meer goed komt. Heb ook geen hoop meer. Maar wat een pijn. Damn. De hele afgelopen periode voor niks. Al mijn inspanningen, alles wat ik moest ondergaan, voor niks. Hij zegt dat hij wil wat was, maat dat dat nooit meer terug kan komen. Dus vroeg hem wat hij dan wil kijken wat wel nog is en of kan worden of scheiden. Dat wist hij niet. Maar voor mij is het nu pijnlijk duidelijk. :'(
Een paar maand/weken geleden, heb ik jou al verteld dat dit de uitkomst zou zijn.

Wanneer kies je nou eens voor jezelf en hou je je aan het principe niets doen?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115649416
Dit lied kwam voorbij en toen moest ik toch wel even slikken hoor ;(

Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_115656226
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

I know haha
Ik lurk hier al tijden rond, altijd met de gedachte dat het nog wel goed kwam. Hoe naïef kon ik zijn :{ Sinds je die link hebt gepost voel ik me totaal anders (die site is nu ook m'n startpagina, erg he :')). De herkenning is zó groot en aangezien ik nu nog contact heb met m'n ex is het ook actuele herkenning. Ik beleef wat er wordt beschreven.

De confrontatie is wel erg pijnlijk, maar er zijn ook 'leuke' momenten, zoals daadwerkelijk zien dat ze die andere mannen hetzelfde behandelt als mij.. Niet leuk voor die gasten natuurlijk, en zeker niet voor m'n hart ;( ,maar het maakt het mij wel makkelijker om te accepteren dat ik verder moet met mezelf, zónder haar.

Dat ik er nu bewust van ben is de eerste stap. Nu nog het contact verbreken en het zo houden :X
Nait Soezn Moar Broezn
pi_115665694
Had net volgens mij een soort van dipje :')
Heb haar al een tijdje niet meer geblokt in afwachting of ze uit zichzelf zou praten. Niet dus :') Anyways ik stuurde net voor de grap het nummer Kryptonite van The Opposites naar haar toe. Enige reactie van haar was : -_- whuahaha. Irritaties kwamen alweer van mijn kant naar boven dus maar weer op de bloklist gezet en mezelf voor me kop geslagen.
pi_115665933
Als je een tijdje af zit te wachten of je ex uit haarzelf een gesprek aanknoopt dan duurt dat dipje al iets langer dan vandaag lijkt me zo.
pi_115665976
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Dit lied kwam voorbij en toen moest ik toch wel even slikken hoor ;(

Vreselijke band inderdaad.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 00:24:16 #199
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115666047
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:13 schreef SilentHunterNL het volgende:
Had net volgens mij een soort van dipje :')
Heb haar al een tijdje niet meer geblokt in afwachting of ze uit zichzelf zou praten. Niet dus :') Anyways ik stuurde net voor de grap het nummer Kryptonite van The Opposites naar haar toe. Enige reactie van haar was : -_- whuahaha. Irritaties kwamen alweer van mijn kant naar boven dus maar weer op de bloklist gezet en mezelf voor me kop geslagen.
Is ook niet de meest briljante move ooit ofzo...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115666057
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als je een tijdje af zit te wachten of je ex uit haarzelf een gesprek aanknoopt dan duurt dat dipje al iets langer dan vandaag lijkt me zo.
Nee zat niet echt af te wachten ofzo. Maar 2 weken geleden stuurde ze me een smsje dat ze nog veel om me geeft en mist blablabla. Dus ik 3 dagen later haar van de blok af halen kijken of ze me echt zo mist. Was dus blijkbaar niet het geval. Nu smst ze me overigens weer dood omdat ik haar weer geblokt heb.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 00:32:27 #201
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115666292
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:24 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Nee zat niet echt af te wachten ofzo. Maar 2 weken geleden stuurde ze me een smsje dat ze nog veel om me geeft en mist blablabla. Dus ik 3 dagen later haar van de blok af halen kijken of ze me echt zo mist. Was dus blijkbaar niet het geval. Nu smst ze me overigens weer dood omdat ik haar weer geblokt heb.
Lekker geblokt laten en eens verder gaan? Het werkt toch niet zoals je zou willen nu.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115666498
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lekker geblokt laten en eens verder gaan? Het werkt toch niet zoals je zou willen nu.
Oh ik ga verder nergens van uit hoor. Heb het geluk in mezelf gevonden en daar hoeft voorlopig geen vrouw bij. Maar was wel benieuwd hoe het met haar ging.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 01:25:28 #203
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115668014
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:38 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Oh ik ga verder nergens van uit hoor. Heb het geluk in mezelf gevonden en daar hoeft voorlopig geen vrouw bij. Maar was wel benieuwd hoe het met haar ging.
En dan raak je in een dip. Dan heb je inderdaad het geluk in jezelf gevonden en geen behoefte aan een vrouw. Dude...

Ik weet dat het pijn kan doen, en vaak gaat die ellende simpelweg pas weg als je een ander leert kennen of lang alleen bent.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:52:05 #204
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115676185
Ik weet niet of het door de pijnstillers kwam maar gisteren een hele levendige droom over haar gehad dat ik wakker werd en dacht dat ze naast me lag :{

en dan langzaam tot het besef komen dat je alleen bent in het huis ;(
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115679388
Pff, ik moet mezelf blijven confronteren dat ik 4 jaar lang in een leugen heb geleefd. Ik moet het nu op de harde manier leren. Het spijt me dat ik nog niet veel details geef, het is nog erg vers..

(Vind het ook moeilijk om het op een openbaar forum te plaatsen.. :@ )
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:08:11 #206
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115687027
en ik ben weer vrijgezel.

ik voelde het al aankomen.... maar dit gaat nergens over.

wat is het probleem?

Niet veel, maar na me ex, werd ik lid van de poolvereniging... om afleiding te hebben en iets te hebben waar ik mee bezig was.. hobby...

maar... deze ex... die werkt daar... :') in dat zelfde poolcentrum...

Alle kennissen en vrienden die ik daar heb? Juist... wederzijds...

here we fucking go again. :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115687126
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 01:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En dan raak je in een dip. Dan heb je inderdaad het geluk in jezelf gevonden en geen behoefte aan een vrouw. Dude...

Ik weet dat het pijn kan doen, en vaak gaat die ellende simpelweg pas weg als je een ander leert kennen of lang alleen bent.
Moet er bij zeggen dat we 2 jaar lang beste vrienden waren.
pi_115688089
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
en ik ben weer vrijgezel.

ik voelde het al aankomen.... maar dit gaat nergens over.

wat is het probleem?

Niet veel, maar na me ex, werd ik lid van de poolvereniging... om afleiding te hebben en iets te hebben waar ik mee bezig was.. hobby...

maar... deze ex... die werkt daar... :') in dat zelfde poolcentrum...

Alle kennissen en vrienden die ik daar heb? Juist... wederzijds...

here we fucking go again. :')
Ik denk dat je maar eens goed bij jezelf ten rade moet gaan waarom al je relaties zo snel op niets uitlopen. Met je vorige ex had je ook slechts vijf maanden iets als ik het me goed herinner.

Misschien de volgende keer toch maar gelijk al het contact afkappen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Mint_Clansell op 17-08-2012 17:55:04 ]
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:53:36 #209
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115688359
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:44 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik denk dat je maar eens goed bij jezelf ten rade moet gaan waarom al je relaties zo snel op niets uitlopen. Met je vorige ex had je ook slechts vijf maanden iets als ik het me goed herinner. Misschien volgende keer toch maar gelijk al het contact afkappen?
me vorige ex was 2 maand... deze kwam echt een week erna.... maar dit was toeval en totaal niet geplanned.... ze werkt namelijk in het poolcentrum waar ik altijd kom... which sucks even more.

die daarvoor had ik 5 maanden mee... maar dat heb ik grotendeels zelf verkloot, ik was toen in een totaal andere state of mind. Los van het feit dat wij eigenlijk totaal niet bij elkaar passen (zij moet gewoon een vrachtwagen chauffeur treffen die ook zo lekker oppervlakkig en simpel zonder inhoud is.).

Het beste is om nu maar even een tijdje alleen te blijven.... en te groeien als persoon want dit schiet niet op.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115688421
Je lijkt wel een borderliner. ;)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:58:53 #211
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115688499
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je lijkt wel een borderliner. ;)
haha! _O-

Nee man, ik ben helemaal zen geworden.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:53:58 #212
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115692224
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:53 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

me vorige ex was 2 maand... deze kwam echt een week erna.... maar dit was toeval en totaal niet geplanned.... ze werkt namelijk in het poolcentrum waar ik altijd kom... which sucks even more.

die daarvoor had ik 5 maanden mee... maar dat heb ik grotendeels zelf verkloot, ik was toen in een totaal andere state of mind. Los van het feit dat wij eigenlijk totaal niet bij elkaar passen (zij moet gewoon een vrachtwagen chauffeur treffen die ook zo lekker oppervlakkig en simpel zonder inhoud is.).

Het beste is om nu maar even een tijdje alleen te blijven.... en te groeien als persoon want dit schiet niet op.
Sterkte ermee, en zou je hobby er iig niet door opgeven ;) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:59:49 #213
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115692402
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:53 schreef DaMook het volgende:

[..]

Sterkte ermee, en zou je hobby er iig niet door opgeven ;) .
Nee klopt, maar ff met de baas praten ;-) Roosters en shit :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:01:20 #214
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115692464
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nee klopt, maar ff met de baas praten ;-) Roosters en shit :P
Goed plan :) .


Ik ben ook flink bezig met loslaten en het allemaal uit mijn hoofd te krijgen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:43:27 #215
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115693835
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:01 schreef DaMook het volgende:

[..]

Goed plan :) .

Ik ben ook flink bezig met loslaten en het allemaal uit mijn hoofd te krijgen.
Niets doen als je iets wil doen... dwz wil je appen dan niet appen en volhouden

dat werkt het beste

en elke keer als je aan haar denkt, dan moet je tegen jezelf zeggen: "maar ik wil haar niet want......."

en niet uit jezelf dat opdreunen... nee pas als je aan haar denkt, dan ga je dat doen. Al moet je het 100x op een dag doen.

Je zal zien dat het dagelijks helpt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:45:37 #216
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115693916
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Niets doen als je iets wil doen... dwz wil je appen dan niet appen en volhouden

dat werkt het beste

en elke keer als je aan haar denkt, dan moet je tegen jezelf zeggen: "maar ik wil haar niet want......."

en niet uit jezelf dat opdreunen... nee pas als je aan haar denkt, dan ga je dat doen. Al moet je het 100x op een dag doen.

Je zal zien dat het dagelijks helpt.
Dat is ongeveer wat ik doe nu ;) . Maar het blijft een klote gevoel, maar sinds afgelopen nacht (nachtdienst) voel ik me al een stuk beter eigenlijk. Gewoon van het een op het andere moment, en dat is nu nog. Denk nog wel aan dr, maar, hoe zeg ik dat, anders ? :) . al blijft een deel van me ook hopen dat het nog goedkomt

Heb ondertussen op dinsdag nacht na al meer dan een week niets meer van d'r gehoord.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_115701933
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 20:45 schreef DaMook het volgende:

[..]

Dat is ongeveer wat ik doe nu ;) . Maar het blijft een klote gevoel, maar sinds afgelopen nacht (nachtdienst) voel ik me al een stuk beter eigenlijk. Gewoon van het een op het andere moment, en dat is nu nog. Denk nog wel aan dr, maar, hoe zeg ik dat, anders ? :) . al blijft een deel van me ook hopen dat het nog goedkomt

Heb ondertussen op dinsdag nacht na al meer dan een week niets meer van d'r gehoord.
Die hoop moet je laten varen, hoop is verwachting en verwachting zorgt voor teleurstelling.
http://www.ted.com/talks/(...)radox_of_choice.html

en niet meer bijhouden hoelang je al niets meer van haar gehoord heb. De bedoeling is dat je een heel leven niets meer van elkaar hoort en nog weet te overleven ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115702697
Toevallig, vandaag op 'n terras in de stad een persoon horen praten over een borderliner die precies zo is als m'n ex... Heb 'm aangesproken dat het wel heel herkenbaar klonk, en het bleek ook over dezelfde vrouw te gaan.. Godverdomme :'( Waarom?!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_115702792
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:24 schreef Divje het volgende:
Toevallig, vandaag op 'n terras in de stad een persoon horen praten over een borderliner die precies zo is als m'n ex... Heb 'm aangesproken dat het wel heel herkenbaar klonk, en het bleek ook over dezelfde vrouw te gaan.. Godverdomme :'( Waarom?!
Das wel heel toevallig.
pi_115702907
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:24 schreef Divje het volgende:
Toevallig, vandaag op 'n terras in de stad een persoon horen praten over een borderliner die precies zo is als m'n ex... Heb 'm aangesproken dat het wel heel herkenbaar klonk, en het bleek ook over dezelfde vrouw te gaan.. Godverdomme :'( Waarom?!
HAHA

ja das zuur man haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115702921
Ik woon tegenover m'n ex.. En ik heb die man vaker gezien in haar straat.. Godver dit doet pijn.. Maar misschien komt dit ook door de drank.. damn :(
Nait Soezn Moar Broezn
pi_115702955
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

HAHA

ja das zuur man haha
Voel jij je beter hierdoor? Of vermaak je jezelf erg?

Verdomme, ik ben overmand door emoties nu.. Ik snap helemaal niks meer nu..

[ Bericht 4% gewijzigd door Divje op 18-08-2012 00:37:23 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_115703289
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:30 schreef Divje het volgende:

[..]

Voel jij je beter hierdoor? Of vermaak je jezelf erg?

Verdomme, ik ben overmand door emoties nu.. Ik snap helemaal niks meer nu..
en nu... ga je niets doen :)

Geen afleiding zoeken maar op je bank zitten en met liefde je kut voelen...

de volgende keer, heb je er dan veel minder last van.

Zij staat symbool voor iets, angst om alleen te zijn, angst om afgewezen te worden, om alleen over te blijven etc etc.. probeer het te onderzoeken.

Ja ik vermaak me lol, dat is toch grappig hoe groot is die kans man..... en wees blij, je bent dan niet de enige, trek daar lering uit dat jou HET NOOIT WEER ZAL OVERKOMEN!!!! zie het positieve!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115703433
Nu ga ik een joint roken en op bed liggen, ook al weet ik dat die joint me niet goed doet..
Ik snap ook wel dat het wel heel erg toevallig is dat dit is gebeurd, maar ik kan er met m'n hoofd niet bij..

Ik weet gelukkig precies waar zij symbool voor staat, alleen de confrontatie dat zij in feite geen fuck om de relatie heeft gegeven is zo hard..

Dat ik niet de enige ben besef ik erg goed.. Maar het lijkt alsof ik die gevoelens voor haar al sinds m'n geboorte heb.. Daarom was gettinbetter.com zo confronterend.. :'(

Zo toepasselijk nu:

Nait Soezn Moar Broezn
pi_115703527
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:46 schreef Divje het volgende:
Nu ga ik een joint roken en op bed liggen, ook al weet ik dat die joint me niet goed doet..
Ik snap ook wel dat het wel heel erg toevallig is dat dit is gebeurd, maar ik kan er met m'n hoofd niet bij..

Ik weet gelukkig precies waar zij symbool voor staat, alleen de confrontatie dat zij in feite geen fuck om de relatie heeft gegeven is zo hard..

Dat ik niet de enige ben besef ik erg goed.. Maar het lijkt alsof ik die gevoelens voor haar al sinds m'n geboorte heb.. Daarom was gettinbetter.com zo confronterend.. :'(

Zo toepasselijk nu:

Tijdens de relatie, gaf ze er wel om... borderliners hebben het concentratievermogen van een goudvis: "hey dit is mijn huis... blub.... hey dit is mijn huis... blub"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115703593
Ik heb nog een filmpje voor je:


Luister aandachtig!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115703693
Njah weet je, ze zal er best om hebben gegeven. Maar die korte momenten zijn geen momenten die ik de rest van m'n leven wil blijven koesteren terwijl de klotezooi maar door blijft gaan..

Het is alleen zo klote dat zij mij heel goed kent, en zij daardoor al mijn zwakke punten kent.. Het is heel makkelijk voor haar om mij te beïnvloeden.. En ik haat mezelf daardoor, terwijl ik diep in mijn hart weet dat haar los moet laten. Ze is het niet waard om mezelf te laten verkloten.. Het is jammer dat je verstand en gevoel soms zo ver uit elkaar kunnen liggen..

Ik zal nu even dat filmpje bekijken :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_115703902
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:55 schreef Divje het volgende:
Njah weet je, ze zal er best om hebben gegeven. Maar die korte momenten zijn geen momenten die ik de rest van m'n leven wil blijven koesteren terwijl de klotezooi maar door blijft gaan..

Het is alleen zo klote dat zij mij heel goed kent, en zij daardoor al mijn zwakke punten kent.. Het is heel makkelijk voor haar om mij te beïnvloeden.. En ik haat mezelf daardoor, terwijl ik diep in mijn hart weet dat haar los moet laten. Ze is het niet waard om mezelf te laten verkloten.. Het is jammer dat je verstand en gevoel soms zo ver uit elkaar kunnen liggen..

Ik zal nu even dat filmpje bekijken :)
daarom omdraaien die gedachten: "Ik wil haar terug".... maar ik wil haar niet, want ze is labiel (bijv.)

of : "ik wil haar niet, want die dop was altijd van de tandpasta"

klinkt belachelijk, maar doe dit en je zal mij over een week een heel ander verhaal vertellen :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115704213
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 01:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

daarom omdraaien die gedachten: "Ik wil haar terug".... maar ik wil haar niet, want ze is labiel (bijv.)

of : "ik wil haar niet, want die dop was altijd van de tandpasta"

klinkt belachelijk, maar doe dit en je zal mij over een week een heel ander verhaal vertellen :)
Dat is ook precies wat ik probeer, zij weet allen perfect mijn gevoelens aan te spreken.. Maar ik blijf wel positief! :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_115704275
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 01:11 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat is ook precies wat ik probeer, zij weet allen perfect mijn gevoelens aan te spreken.. Maar ik blijf wel positief! :)
Nee, jij weet precies welke gevoelens jij naar boven haalt bij haar.

Je doet het zelf ;-)

Dat proces komt nog wel dat je dit inziet.

Jij hecht een waarde en betekenis aan bepaalde dingen die zij doet.

probeer er iets humoristisch aan te plakken... "wat een gekke meid toch dat ik altijd in haar hart zal blijven en ze altijd een zwak voor me zal houden, ben ik haar eerste cornetto toen ze een baby was ofzo?"

moet jij eens opletten :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 01:14:57 #231
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115704312
Laatste dagen weer een dip gehad, dunno of het komt omdat ik nu alleen hier zit of om het mooie weer :/
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115704320
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 01:14 schreef MrMonkeyman het volgende:
Laatste dagen weer een dip gehad, dunno of het komt omdat ik nu alleen hier zit of om het mooie weer :/
Het weer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 01:24:38 #233
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115704578
Ik ga morgen iig zorgen dat ik bij iemand ben, zit alleen meer te piekeren anders in dit huis. Klotezooi, ben je zo lamg gewend om alleen te zijn, ontmoet je toevallig iemand die je doet beseffen wat je hebt gemist en dan ben je opeens weer seulement :/
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115709254
Gister even met haar gepraat via de app. Was gelijk weer over met hoe slecht het met haar gaat. Heel eerlijk gezegd gaf het een goed gevoel om te weten dat ik er veel beter uit ben gekomen. Zij blowed zich weer de tering in. Toen haar geconfronteert met dat borderline gedoe en de kanker vloog me om de oren terwijl ik op een volwassen manier praatte. For now gaat het super met me :)
pi_115711479
Gvd wat vaag wat 1 droom kan doen...

Gister stond ik ergens biertjes te drinken met vrienden en zei ik echt gemeend "Als ik haar nu zou zien zou ik waarschijnlijk niet eens zin meer hebben met d'r gaan praten" nadat iemand vroeg hoe het met me ging.

En vannacht een vage droom over dat alles weer goed was en vanochtend voelde ik me bijna weer als toen het net uit was. Gelijk m'n sport/kickboks spul gepakt en keihard gaan trainen...En het heeft aardig geholpen, zo maar ff terrasje! :)
pi_115717624
Zo ff naar dr toe om te praten....

Ik zou al eerder, maar het is gister nogal laat geworden >:) lees 8 uur in de ochtend voordat ik lag :P

Ben benieuwd
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115735010
Tsja.. Tijdje geleden hier nu..
T gaat wel goed met mij, al praat ik nog best wel wat met haar. Alles voelt ook gewoon heel vertrouwd als we spreken, maar ik snap ook dat het niets meer wordt.
T zijn nu al meer vriendengesprekken dan relatiegesprekken zeg maar, maar ergens wil ik geen vrienden zijn, en dat is zo moeilijk. Ik zou er bv niet tegenkunnen haar te zien met een ander, al laten we elkaar wel gewoon los.

Ondertussen ga ik m'n eigen gang, maar de 'wilde' periode lijkt uit te blijven. Komt ook denk ik omdat ik niet zo ben. Gewoon weg met vrienden en gezellig hebben.
Of zal die periode nog komen. Binnenkort de verhuizing, en dan maar eens zien hoe ik daarmee omga..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_115744059
Hoi iedereen, ik heb me hier aangemeld omdat ik liefdesverdriet heb, dus ik schrijf even mee =)

Na een half jaar knipperen heb ik definitief het contact verbroken. Ik begrijp niet hoe iemand zo'n klootzak kan zijn, en dat ik weet dat we niet echt goed voor elkaar waren, maar dat je iemand toch zo kan missen.

Ik vind hem nog wel heel erg aantrekkelijk. Ik probeer rond te kijken naar andere mannen en ik zie gewoon niks fijns rondlopen, en dat maakt me een beetje bang. Dat ik nooit meer verliefd kan worden. Ik weet ook wel dat dat niet zo is, maar frustrerend is het wel.

Ook zo verwarrend omdat dit weer een zo'n stereotype is: Ik ben altijd veel te lief voor mijn vriendjes en daardoor lopen ze over me heen, kortom, ik val eigenlijk op klootzakken. Maar ik ben dus eigenlijk ook weer heel bang om verliefd te worden, dat ik weer zo'n zelfde type verliefd word. Heel verwarrend.

[ Bericht 51% gewijzigd door crazycatlady op 19-08-2012 13:47:17 ]
  zondag 19 augustus 2012 @ 19:29:20 #239
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_115755026
Dromen over ongewilde confrontaties met exen (meervoud) met je nieuwe vlam, ook niet fijn...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_115755611
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:29 schreef crazycatlady het volgende:
Hoi iedereen, ik heb me hier aangemeld omdat ik liefdesverdriet heb, dus ik schrijf even mee =)

Na een half jaar knipperen heb ik definitief het contact verbroken. Ik begrijp niet hoe iemand zo'n klootzak kan zijn, en dat ik weet dat we niet echt goed voor elkaar waren, maar dat je iemand toch zo kan missen.

Ik vind hem nog wel heel erg aantrekkelijk. Ik probeer rond te kijken naar andere mannen en ik zie gewoon niks fijns rondlopen, en dat maakt me een beetje bang. Dat ik nooit meer verliefd kan worden. Ik weet ook wel dat dat niet zo is, maar frustrerend is het wel.

Ook zo verwarrend omdat dit weer een zo'n stereotype is: Ik ben altijd veel te lief voor mijn vriendjes en daardoor lopen ze over me heen, kortom, ik val eigenlijk op klootzakken. Maar ik ben dus eigenlijk ook weer heel bang om verliefd te worden, dat ik weer zo'n zelfde type verliefd word. Heel verwarrend.

Hoi en welkom (al is het een vreemde plek om je er 'welkom' te voelen)

Goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Waarom is het dat je te lief voor ze bent? Ik lees het als een gebrek aan zelfvertrouwen/assertiviteit. Misschien is het verstandig om daar eens aan te werken. Heb er vroeger ook last van gehad. Werd op een gegeven moment pisnijdig (op mezelf) en eiste dat ik mezelf maar eens de moeite waard ga vinden. Zo'n relatie doet ook heel wat met je zelfvertrouwen. :P

Blijf je uiten (hier, vrienden/familie, een hobby)

sterkte :)
pi_115756074
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:47 schreef Charcot het volgende:

[..]

Hoi en welkom (al is het een vreemde plek om je er 'welkom' te voelen)

Goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Waarom is het dat je te lief voor ze bent? Ik lees het als een gebrek aan zelfvertrouwen/assertiviteit. Misschien is het verstandig om daar eens aan te werken. Heb er vroeger ook last van gehad. Werd op een gegeven moment pisnijdig (op mezelf) en eiste dat ik mezelf maar eens de moeite waard ga vinden. Zo'n relatie doet ook heel wat met je zelfvertrouwen. :P

Blijf je uiten (hier, vrienden/familie, een hobby)

sterkte :)
Dank je wel :)
Ja daar had het ook mee te maken, maar ik was daar een tijdje terug mee aan de slag gegaan, en ben daarin wel meer gegroeid. Wat jij zegt, tegen jezelf zeggen dat je jezelf niet meer mag haten en jezelf de moeite waard vinden, dat besluit heb ik ook genomen. Maar hoe meer ik groeide, hoe vervelender hij ging doen. Paar keer uitgemaakt maar dan wilde hij me toch terug. En dan was het weer aan, ging ie me weer neerhalen. Voordeel van jezelf meer gunnen is dat je minder toelaat. Daarom heb ik ervoor gekozen niet meer met hem verder te gaan. Maar dat neemt niet weg dat ik hem niet ontzettend mis en toch heel erg verdrietig ben. :'(

Ook probeerde hij me op een heel sneaky manier weg te houden bij mijn vrienden, hij was nogal claimend en bezitterig. Dus ergens wel blij dat ik er vanaf ben maar het voelt echt alsof er iemand is doodgegaan. We waren best een tijd samen, ook samengewoond :)
pi_115772707
Ik meld mij ook weer eens. Het verhaal valt in het niet vergeleken met andere verhalen hier en komt misschien heel vreemd over, maar wil het toch even delen.

Na 4 maanden, waarvan 3 echt een relatie hebben mijn ex en ik het gisteren uitgemaakt. Eigenlijk geheel onverwacht, het gesprek kwam erop dat, hoewel we het echt leuk hebben, we na 3 maanden toch al wat 'stroeve' momenten hebben. Momenten dat we elkaar eigenlijk niet zoveel te vertellen hebben en dat we eigenlijk het gevoel hebben dat we elkaar alleen maar zien 'om het zien'. Ik had zaterdag al een balletje opgegooid, en gisteren kwamen we tot de conclusie dat dat na 3 maanden misschien toch een teken aan de wand is.

We kenden elkaar voor 4 maanden terug ook nog helemaal niet, en dat maakt het volgende een beetje problematisch. Alles in de relatie was naar wens. We kunnen het heel goed vinden en als we leuke dingen doen dan hebben we het ook echt leuk. Daarnaast is er geen verminderde aantrekking. Ja, zij zegt in het algemeen een laag libido te hebben (en dat is ook zo) en ze ervaart dat als een probleem. Toch zegt ze zich nooit door mij geforceerd te hebben gevoeld. Ik heb ook nooit heel hard aagedrongen op seks, als zij dat wil dan meldt ze zich wel.

Hoe dan ook, zij wil kost wat kost de vriendschappelijke kant bewaren. Ik weet niet of ik dat wil. Ik ken haar alleen maar vanaf het eerste moment dat we gingen daten en het gelijk raak was. Ik weet ik of ik wel kan en wil terugschakelen naar vriendschappelijke omgang en verder niks. En eerlijk gezegd twijfel ik of zij dat ook wel kan. We zijn meer toevallig tot de conclusie gekomen dat het voor zo kort in een relatie soms ongemakkelijk stil is en dat het toch niet helemaal voelt alsof we perfect bij elkaar passen. Met de gedachte om het uit te maken zijn we niet opgestaan diezelfde ochtend.

Eigenlijk is de belangrijkste conclusie dat we het niet een relatie hadden moeten noemen. Ze heeft bindingsangst en voelt zich beklemd door alle 'relatieverplichtingen' die ik juist zoveel mogelijk bij haar weg heb proberen te houden. Maar omdat het nu eenmaal een relatie is geweest kan je niet makkelijk meer terug naar een vrijblijvender intiem contact. Maar ja...Volgens mij vinden we elkaar allebei nog erg leuk.

Veel te lang verhaal voor een korte relatie en jullie zullen dit wel lezen en denken "Wat is nou het probleem?" Het probleem is dat ik wel echt gek op haar ben, maar dat ik het idee heb dat we meer kapot hebben gemaakt dan nodig door het binnen drie weken nadat we elkaar kenden een relatie te nomen. Nu is er niet echt meer een weg terug, en daar baal ik enorm van.
  maandag 20 augustus 2012 @ 21:15:43 #243
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115798981
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
...
Komt herkenbaar over bij mij. Heb ook iets gehad met een meisje die ik daarvoor ook helemaal niet kende. Ik heb echter al het contact met haar afgebroken nadat ze me had gedumpt. Ik snap dat je vrienden wilt blijven, maar ik zeg alleen dat je het héél lastig zult gaan krijgen en het je ook veel pijn kan gaan doen, misschien nog zelfs meer als je gewoon totaal het contact verbreekt.

Wil ze gewoon echt puur vrienden blijven, of nog wel gewoon het één en ander met jou blijven doen zeg maar?

En veel sterkte! Schrijf het gewoon van je af als je ergens mee zit, helpt het meest.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  maandag 20 augustus 2012 @ 21:35:50 #244
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115800000
quote:
5s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:15 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Komt herkenbaar over bij mij. Heb ook iets gehad met een meisje die ik daarvoor ook helemaal niet kende. Ik heb echter al het contact met haar afgebroken nadat ze me had gedumpt. Ik snap dat je vrienden wilt blijven, maar ik zeg alleen dat je het héél lastig zult gaan krijgen en het je ook veel pijn kan gaan doen, misschien nog zelfs meer als je gewoon totaal het contact verbreekt.

Wil ze gewoon echt puur vrienden blijven, of nog wel gewoon het één en ander met jou blijven doen zeg maar?

En veel sterkte! Schrijf het gewoon van je af als je ergens mee zit, helpt het meest.
die van mij wil dat ook, en gewoon vrienden blijven en chillen zoals we deden want ze zou het echt niet tof vinden als ik haar compleet negeer...

dan denk ik, over 3 week lekker samen eten bij haar of mij thuis.... dan spookt er maar 1 vraag door me kop: heb je al ander geneukt............

en zij zegt van: "ja bij mij misschien ook wel maar ik wil het dan gewoon niet weten dat maakt me dan niet uit op dat moment"

ik kan dat echt niet man...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 20 augustus 2012 @ 21:37:03 #245
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115800060

Dit is een mooi inspiratie filmpje voor de mensen hier... let niet op het filmpje zelf maar het gaat om de woorden.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 20 augustus 2012 @ 21:42:42 #246
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115800356
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef ManageTheAnger het volgende:

Dit is een mooi inspiratie filmpje voor de mensen hier... let niet op het filmpje zelf maar het gaat om de woorden.
Sorry maar dit gaat bij mij niet werken :')
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115800406
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef ManageTheAnger het volgende:

Dit is een mooi inspiratie filmpje voor de mensen hier... let niet op het filmpje zelf maar het gaat om de woorden.
Lastig om niet op het filmpje te letten.. ;( Dragonball Z :'(
  maandag 20 augustus 2012 @ 21:45:21 #248
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115800502
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:43 schreef Charcot het volgende:

[..]

Lastig om niet op het filmpje te letten.. ;( Dragonball Z :'(
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  maandag 20 augustus 2012 @ 21:51:22 #249
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115800882
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:42 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Sorry maar dit gaat bij mij niet werken :')
Gaat om de woorden.... hij is er vast wel in een andere versie.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115803205
quote:
5s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:15 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Komt herkenbaar over bij mij. Heb ook iets gehad met een meisje die ik daarvoor ook helemaal niet kende. Ik heb echter al het contact met haar afgebroken nadat ze me had gedumpt. Ik snap dat je vrienden wilt blijven, maar ik zeg alleen dat je het héél lastig zult gaan krijgen en het je ook veel pijn kan gaan doen, misschien nog zelfs meer als je gewoon totaal het contact verbreekt.

Wil ze gewoon echt puur vrienden blijven, of nog wel gewoon het één en ander met jou blijven doen zeg maar?

En veel sterkte! Schrijf het gewoon van je af als je ergens mee zit, helpt het meest.
Nou ja, in dit geval is het écht een gezamenlijke beslissing...of meer een conclusie eigenlijk. Het was echt niet de bedoeling om het uit te maken, maar we zagen geen andere oplossing voor een ongrijpbaar probleem.

Natuurlijk, als je elkaar allebei nog leuk vindt en je hebt het altijd als je iets doet het heel erg leuk, dan moet het toch kunnen werken? Nou ja, wat mij betreft niet als juist de dingen die bij een relatie komen kijken geforceerd en soms ongemakkelijk overkomen. Dan klikt het niet genoeg.

Zij wil zeker vrienden blijven. Daar staat ze op. Dat kan betekenen dat ze nog op de beslissing terug wil komen, of dat ze gewoon vrienden kan zijn. Ik weet niet waar ik sta. We spreken nog wel weer af om iets te gaan doen, als ik me daar vervelend bij voel omdat het niet meer is zoals eerst dan zeg ik dat wel gewoon. Dat kan en zal ze heel vervelend vinden, vooral als ze mijn idee daarbij niet deelt, maar ik heb geen zin om me kut te moeten voelen om maar een bepaald contact in stand te moeten houden.

Nogmaals, ik weet zelf ook nog niet hoe ik er over denk en we weten allebei niet of we spijt gaan krijgen van deze beslissing/. Ik baal er wel van, maar ben niet volkomen ondersteboven. Misschien is het nou eenmaal wel zo dat we meer vriendschappelijk het goed met elkaar kunnen vinden. Dan gaat het heel natuurlijk. Maar juist bij de relatiedingen gaat het minder natuurlijk. Of er dan nog 'benefits' bij blijven is moeilijk te zeggen. Ik ben daar geen voorstander van, maar ik kan dat op voorhand natuurlijk niet uitsluiten.

We zijn allebei heel rationeel en kunnen het goed over deze zaken hebben, daardoor komt het misschien heel vreemd en onderkoeld over. Misschien ook wel weer bewijs dat we wellicht betere vrienden (al dan niet met benefits) zijn dan partners.
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:38:17 #251
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115803450
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nou ja, in dit geval is het écht een gezamenlijke beslissing...of meer een conclusie eigenlijk. Het was echt niet de bedoeling om het uit te maken, maar we zagen geen andere oplossing voor een ongrijpbaar probleem.

Natuurlijk, als je elkaar allebei nog leuk vindt en je hebt het altijd als je iets doet het heel erg leuk, dan moet het toch kunnen werken? Nou ja, wat mij betreft niet als juist de dingen die bij een relatie komen kijken geforceerd en soms ongemakkelijk overkomen. Dan klikt het niet genoeg.

Zij wil zeker vrienden blijven. Daar staat ze op. Dat kan betekenen dat ze nog op de beslissing terug wil komen, of dat ze gewoon vrienden kan zijn. Ik weet niet waar ik sta. We spreken nog wel weer af om iets te gaan doen, als ik me daar vervelend bij voel omdat het niet meer is zoals eerst dan zeg ik dat wel gewoon. Dat kan en zal ze heel vervelend vinden, vooral als ze mijn idee daarbij niet deelt, maar ik heb geen zin om me kut te moeten voelen om maar een bepaald contact in stand te moeten houden.

Nogmaals, ik weet zelf ook nog niet hoe ik er over denk en we weten allebei niet of we spijt gaan krijgen van deze beslissing/. Ik baal er wel van, maar ben niet volkomen ondersteboven. Misschien is het nou eenmaal wel zo dat we meer vriendschappelijk het goed met elkaar kunnen vinden. Dan gaat het heel natuurlijk. Maar juist bij de relatiedingen gaat het minder natuurlijk. Of er dan nog 'benefits' bij blijven is moeilijk te zeggen. Ik ben daar geen voorstander van, maar ik kan dat op voorhand natuurlijk niet uitsluiten.

We zijn allebei heel rationeel en kunnen het goed over deze zaken hebben, daardoor komt het misschien heel vreemd en onderkoeld over. Misschien ook wel weer bewijs dat we wellicht betere vrienden (al dan niet met benefits) zijn dan partners.
Je zal het beter weten dan ik, maar ik waarschuw je dat je ook goed op jezelf moet passen en niet zorgen dat je gewoon aan het lijntje wordt gehouden.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115831058
Blub, ff een terugzakmomentje.. Kookten wel eens samen, stond net m'n ma te helpen met het eten en merkte dat ik er écht geen zin in heb.. Terwijl ik het met m'n ex wel leuk vond of iig niet erg om te doen -_- En dan daarna samen eten, en nu mis ik 'r weer. Derp. Is zo vast wel weer over, ff m'n ei kwijt ofzo. Heheh.. Ei.. Eten.. *slaat zelf voor gezicht*
pi_115833754
Die stelletjes op straat met dit weer.. :') ze zijn overal
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:28:23 #254
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115834232
het zit mij ook niet mee... Gister bij het poolcentrum kom ik binnen, zit zij daar met haar 2 collega's (1 in zijn vrije tijd).... Ik zou zweren dat ze afgesproken hadden en oh wat hadden ze het leuk en gezellig samen ze zat om de haverklap te lachen en te doen....

mij de hele avond negeren en pas op het eind ff bij me komen en vragen waarom ik niet bij hun kwam zitten e.d....

haar gedrag is zo apart nu... echt waardeloos ik probeer er het beste van te maken, maar ik denk dat zij al een punt erachter gezet heeft en dit allemaal uitstel van executie is.

vanavond zijn ze er weer... dit keer blijf ik maar thuis.. heb mezelf genoeg aangedaan gister
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115834408
@ ManageTheAnger
Je hoeft jezelf ook niet te pijnigen, nee. Als je perse iets wil doen zijn er genoeg andere plekken waar je naartoe kunt.. :P
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:34:13 #256
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115834466
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:32 schreef Charcot het volgende:
@ ManageTheAnger
Je hoeft jezelf ook niet te pijnigen, nee. Als je perse iets wil doen zijn er genoeg andere plekken waar je naartoe kunt.. :P
absoluut... maatje van me apped net ook dingen

"vind je het gek dat ze met hem afspreekt? ik niet, is relaxte vent altijd ouwehoeren elk zinnig mens wil daar wel mee afspreken, voor zover ik jullie begrijp heb je gewoon leuke tijd gehad en is het klaar"

lekker dan eikel haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115834740
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

absoluut... maatje van me apped net ook dingen

"vind je het gek dat ze met hem afspreekt? ik niet, is relaxte vent altijd ouwehoeren elk zinnig mens wil daar wel mee afspreken, voor zover ik jullie begrijp heb je gewoon leuke tijd gehad en is het klaar"

lekker dan eikel haha
Zou er niet zo op letten :P. Eerder even een tijd al haar slechte eigenschappen op een rij zetten. Vraag me af waarom het zo lang duurt. Wanneer verdwijnt hij nou?
Moet ook maar weer eens zo'n lijstje maken van zijn slechte eigenschappen :+
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:42:12 #258
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115834807
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:40 schreef Charcot het volgende:

[..]

Zou er niet zo op letten :P. Eerder even een tijd al haar slechte eigenschappen op een rij zetten. Vraag me af waarom het zo lang duurt. Wanneer verdwijnt hij nou?
Moet ook maar weer eens zo'n lijstje maken van zijn slechte eigenschappen :+
ja ik draai alle gedachtes al om als ik aan haar denk,

dan zeg ik: "maar ik wil haar niet want........ " en dan komt er iets.

de pest is gewoon dat mijn sociale leven in het poolcentrum is, heb al die mensen nieuw leren kennen.... tja dat zij daar dan werkt :') kan weer opnieuw beginnen lol
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:42:19 #259
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115834812
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:17 schreef Charcot het volgende:
Die stelletjes op straat met dit weer.. :') ze zijn overal
Dit. Vooral als je door het park moet lopen om bij je werkplek moet komen en je allemaal kleffe stelletjes ziet hangen samen. En op de terugreis stelletjes die afscheid nemen op het station.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, wel lekker productief geweest, bezig met tof project, toffe dudes waar ik mee werk en gezellig samen pils pakken :9

[ Bericht 8% gewijzigd door MrMonkeyman op 21-08-2012 19:57:52 ]
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:49:25 #260
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115835084
Ja sociaal leven is heel belangrijk... en die heb ik dus amper meer...

ik ben namelijk het type die dan niet meer daar komt waar zij is.. waardoor ik mezelf dus vies hard naai.

Ik werk ook fulltime dus kom verder ook niemand tegen.... enige mensen die ik verder zie zijn die in de sportschool (waar iedereen individualistisch is).

Dus dat worden weer eenzame dagen met werken, 's avonds sportschool en dan thuis filmpje kijken en 's weekends niemand hebben om mee op stap te gaan.

sucks.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:04:17 #261
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115835669
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ja sociaal leven is heel belangrijk... en die heb ik dus amper meer...

ik ben namelijk het type die dan niet meer daar komt waar zij is.. waardoor ik mezelf dus vies hard naai.

Ik werk ook fulltime dus kom verder ook niemand tegen.... enige mensen die ik verder zie zijn die in de sportschool (waar iedereen individualistisch is).

Dus dat worden weer eenzame dagen met werken, 's avonds sportschool en dan thuis filmpje kijken en 's weekends niemand hebben om mee op stap te gaan.

sucks.
Ik ben blij dat ik afgelopen twee weekenden weer vrienden ben tegen gekomen die ik al tijden niet meer gezien had. Hebben het erover gehad weer wat vaker wat met hun te gaan doen. Ga ik ook zeker weer doen. Mis het wel. Ik ben ook een redlijke einzelganger geworden. (Was al voor mijn relatie, al bevorderde die het niet omdat ik het wel goed vond met haar.)

Heb jij geen mensen waar je op terug kan vallen ? Al dan niet van 1,2,3 jaar geleden..
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_115835818
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:42 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ja ik draai alle gedachtes al om als ik aan haar denk,

dan zeg ik: "maar ik wil haar niet want........ " en dan komt er iets.

de pest is gewoon dat mijn sociale leven in het poolcentrum is, heb al die mensen nieuw leren kennen.... tja dat zij daar dan werkt :') kan weer opnieuw beginnen lol
Wel goed dat je dat doet. Ik moet zeggen dat ik dat in het begin ook wel deed maar het kost mij gewoon energie. Echt energie die ik niet kan missen.

Zou gewoon even dat centrum vermijden en misschien wat meer investeren in nieuwe contacten?
pi_115836223
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:42 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Dit. Vooral als je door het park moet lopen om bij je werkplek moet komen en je allemaal kleffe stelletjes ziet hangen samen. En op de terugreis stelletjes die afscheid nemen op het station.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, wel lekker productief geweest, bezig met tof project, toffe dudes waar ik mee werk en gezellig samen pils pakken :9
Is gewoon irritant :'). Niet dat ik daar jaloers van word, maar wil er niet steeds aan denken.. ;(

Afleiding is altijd mooi. Zou niet weten wat ik zonder afleiding had gedaan :P
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:28:17 #264
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115836730
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:16 schreef Charcot het volgende:

[..]

Is gewoon irritant :'). Niet dat ik daar jaloers van word, maar wil er niet steeds aan denken.. ;(

Afleiding is altijd mooi. Zou niet weten wat ik zonder afleiding had gedaan :P
Ik heb gelukkig veel steun gehad aan mijn nichtjes en vrienden, kreeg daardoor wel mooi alles op een rijtje *O*

En ben ook gewoon hartstikke blij met project wat ik nu dus doe; kan veel prestige/bekendheid opleveren en sfeer eromheen is ook gewoon hartstikke tof en relax.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:43:54 #265
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115837378
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:04 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik afgelopen twee weekenden weer vrienden ben tegen gekomen die ik al tijden niet meer gezien had. Hebben het erover gehad weer wat vaker wat met hun te gaan doen. Ga ik ook zeker weer doen. Mis het wel. Ik ben ook een redlijke einzelganger geworden. (Was al voor mijn relatie, al bevorderde die het niet omdat ik het wel goed vond met haar.)

Heb jij geen mensen waar je op terug kan vallen ? Al dan niet van 1,2,3 jaar geleden..
Nope, heb 2 vrienden in Hilversum, en woon zelf in het noorden van het land.

ben vaak verhuisd dus heb ook niets in de buurt.

Lastige situatie.. zal zo eens kijken in het poolcentrum hier in de buurt maar dat is eigenlijk ook niet echt een relaxte plek vind ik.

daar was het gewoon goed, kon met iedereen overweg en iedereen kende mij.

maar langzamerhand ging me leven bergafwaarts lol
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:44:21 #266
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115837400
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:07 schreef Charcot het volgende:

[..]

Wel goed dat je dat doet. Ik moet zeggen dat ik dat in het begin ook wel deed maar het kost mij gewoon energie. Echt energie die ik niet kan missen.

Zou gewoon even dat centrum vermijden en misschien wat meer investeren in nieuwe contacten?
tja maar waar doe je die op 25 jarige leeftijd nog op tegenwoordig ;-) je loopt niet naar iemand toe en zegt: "hey vrienden worden?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:46:16 #267
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115837476
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nope, heb 2 vrienden in Hilversum, en woon zelf in het noorden van het land.

ben vaak verhuisd dus heb ook niets in de buurt.

Lastige situatie.. zal zo eens kijken in het poolcentrum hier in de buurt maar dat is eigenlijk ook niet echt een relaxte plek vind ik.

daar was het gewoon goed, kon met iedereen overweg en iedereen kende mij.

maar langzamerhand ging me leven bergafwaarts lol
Oww, ja dat is lastiger dan..

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:44 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

tja maar waar doe je die op 25 jarige leeftijd nog op tegenwoordig ;-) je loopt niet naar iemand toe en zegt: "hey vrienden worden?
Tsja dat zou je dan toch bij die fitness moeten proberen. Of een andere sport of bezigheid zoeken waar je mensen kunt ontmoeten. Lastig.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_115837639
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:44 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

tja maar waar doe je die op 25 jarige leeftijd nog op tegenwoordig ;-) je loopt niet naar iemand toe en zegt: "hey vrienden worden?
Waar je dat precies op kunt doen is afhankelijk van jouw eigen instelling/situatie. Ik moet zeggen dat ik de leukste mensen heb leren kennen op de meest onverwachte plekken. Ik praat altijd wel makkelijk tegen mensen aan :') en dat gaat dan zo'n beetje vanzelf eigenlijk wanneer beide partijen een beetje interesse hebben in elkaar. :P
Maar goed, dat is mijn beleving.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:07:09 #269
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115838417
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 20:49 schreef Charcot het volgende:

[..]

Waar je dat precies op kunt doen is afhankelijk van jouw eigen instelling/situatie. Ik moet zeggen dat ik de leukste mensen heb leren kennen op de meest onverwachte plekken. Ik praat altijd wel makkelijk tegen mensen aan :') en dat gaat dan zo'n beetje vanzelf eigenlijk wanneer beide partijen een beetje interesse hebben in elkaar. :P
Maar goed, dat is mijn beleving.
Zit wel iets in. Ik ben nu begonnen met wandklimmen en dan heb je al een wederzijdse interesse. Paar keer klimmen samen en dan eens voor stellen een drankje te doen. Dit kan ook met mountainbiken, hardlopen, zwemmen noem maar op, voor alles is wel een vereniging. In managetheanger zijn geval zou ik toch proberen op de sportschool een praatje proberen te maken. Of bij een andere vereniging/club te gaan met iets wat ie leuk vind.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_115848328
Oh ja.. Die stelletjes overal. Voel je je niet beter door nee, helemaal niet als je weet dat je ex zaterdag al een maand met d'r huidige vriend heeft, maar goed.. Maar proberen niet aan te denken, hmm? Wel moeilijk als je nog veel om diegene geeft en stiekem hoopt op contact, maar goed. Nou ja, ik ga naar bedje. Trusten en sterkte iedereen.
pi_115850732
Die stelletjes doen me niks eigenlijk. Komt wellicht ook omdat ik zelf in ee nieuwe omgeving zit, waar ik zelf nog allerlei dingen zit te ontdekken.
Toen ik nog thuis-thuis zat had ik daar meer last van..
Ik heb me ook wel de vraag gesteld van ManagetheAnger. Ik ben zelf ook 25, en ja, waar maak je nog vrienden? Ik heb gelukkig mijn oude vriendengroep bewaard, waardoor ik hen nog heb. Alleen zit ik nu ook 300km van hen vandaan.. Ikzelf kijk er nu zo tegenaan dat t wss wel goed komt., uiteindelijk
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_115856969
Het probleem is dus, dat ik bij mijn laatste ex naar de poolvereniging hier in de buurt ben gegaan.
Daar allemaal nieuwe mensen leren kennen waar we één vriendengroep zijn...

en daar hoort zij ook bij :')... plus ze werkt er ook nog eens.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 20:25:37 #273
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115879206
Goed nieuws, eeeeh, min of meer :P

Net van maat van me gehoord (zijn vriendin woont samen met mijn ex en heeft me toen ook min of meer met haar gekoppeld) dat mijn ex weer terug is bij haar eerste ex-vriend. De vriend waar ze altijd over zat te klagen dat hij haar slecht behandelde, de vriend waar ze drie jaar lang een knipperlicht relatie mee had en ook niet meer terug wilde, de vriend die haar ook stalkte en lastig viel toen ze het uit had gemaakt... Dussss :')

Waarom is het zo'n goed nieuws? Nou, al haar vrienden en familie hebben zich nu min of meer tegen haar gekeerd en zijn ook zwaar verbouwereerd dat ze dus weer voor hem is gegaan en krijg ik dus ook van hen allemaal te horen dat, inderdaad; ze spoort niet.

Wel fijn aangezien ik daar toch wel een bevestiging mee heb dat het inderdaad niet aan mij lag :Y

En hoe is het met de rest? Ça va? *O*
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115880259
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:25 schreef MrMonkeyman het volgende:
Goed nieuws, eeeeh, min of meer :P

Net van maat van me gehoord (zijn vriendin woont samen met mijn ex en heeft me toen ook min of meer met haar gekoppeld) dat mijn ex weer terug is bij haar eerste ex-vriend. De vriend waar ze altijd over zat te klagen dat hij haar slecht behandelde, de vriend waar ze drie jaar lang een knipperlicht relatie mee had en ook niet meer terug wilde, de vriend die haar ook stalkte en lastig viel toen ze het uit had gemaakt... Dussss :')

Waarom is het zo'n goed nieuws? Nou, al haar vrienden en familie hebben zich nu min of meer tegen haar gekeerd en zijn ook zwaar verbouwereerd dat ze dus weer voor hem is gegaan en krijg ik dus ook van hen allemaal te horen dat, inderdaad; ze spoort niet.

Wel fijn aangezien ik daar toch wel een bevestiging mee heb dat het inderdaad niet aan mij lag :Y

En hoe is het met de rest? Ça va? *O*
Wat je een ander gunt, gun je jezelf....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 20:56:42 #275
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115880488
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:51 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat je een ander gunt, gun je jezelf....
Ik heb zo vaak gezegd dat ik haar alle geluk in de wereld wenste, maar als zij dan zelf weer zo destructief bezig is... Wat kan ik dan nog doen?

Ik ben ook niet de enige die daar zo over denkt en ik weet nu ook al dat het hele riedeltje dadelijk weer nog een keer gaat gebeuren. Ze is gewoon een tikkende tijdbom die dadelijk weer een keertje afgaat. Tsja, enige medelijden wat ik nu nog heb is voor de volgende jongen die erin trapt.

En ja, wraak kan heel zoet zijn :@
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115888693
Net een foto gezien van haar en haar nieuwe lover. Deed wel ff pijn. Mede omdat het een nike petje aka nektasje figuur is. Op de 1 of andere manier stond ik te trillen van woede maar hierdoor is ook het laatste beetje hoop weg, wat dan wel weer goed is.
pi_115891526
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:21 schreef SilentHunterNL het volgende:
Net een foto gezien van haar en haar nieuwe lover. Deed wel ff pijn. Mede omdat het een nike petje aka nektasje figuur is. Op de 1 of andere manier stond ik te trillen van woede maar hierdoor is ook het laatste beetje hoop weg, wat dan wel weer goed is.
Niet doen dus. Gisteren ook fotos van haar gezien op facebook, slecht idee. Daarnaast heeft ze sinds vandaag relatie ook op facebook staan, en dat is eigenlijk allemaal nutteloze informatie. Ben ik niets mee, dus besloten ook dat laatste beetje los te laten. Hoe minder ik weet, hoe beter :)

Kleine update wel :

Eergisteren was ze op feestje en vroeg ze aan mn zusje of ik haar nu haatte :') zus vroeg ook waarom ze juist naar haar ex terugkeert nadat ze altijd negatief sprak over hem, ze vertelde het volgende : nostalgie :') :') :') , waarop zusje vroeg of ze dan eigenlijk niet wegloopt van alles, en ex zei dan dat ze soms denkt dat het weglopen is en soms ook niet en dat ze met hem heel de tijd kan feesten...

Alle vermoedens die ik al maanden had bevestigd dus, maakt niet zo heel veel uit aangezien ze op het eind van de dag toch met hem slaapt, maar toch wist ik het altijd dat het niet logisch was en dat hij meer een rebound functie inzake haar problemen en levenscrisis is dan echt stabiel en serieus relatiemateriaal. En hoewel alle hoop al een tijd verdwenen is geeft dat me toch een warm gevoel, een kleine troost want ik haat hem enorm hard... :D
.
pi_115892161
Ik kreeg een fb link van iemand. Hoewel het bij mij ook een hoop bevestigd lig ik er nu wakker van. Gister ook maar 3 uur geslapen ben echt kapot. Volgens mij ook al een stuk of 300x opgedrukt in de laatste paar uur. Ik weet ook dat die gozer een rebound is. Ze kent m gvd niet eens een maand :')

Pff waarom had ik gevoelens voor die labiele borderliner. It hurts so fuckin much :p

Heb eerder relaties gehad maar zoon lange nasleep nooit gehad
  donderdag 23 augustus 2012 @ 01:13:00 #279
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_115893175
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:15 schreef Tom84 het volgende:

Eergisteren was ze op feestje en vroeg ze aan mn zusje of ik haar nu haatte :') zus vroeg ook waarom ze juist naar haar ex terugkeert nadat ze altijd negatief sprak over hem, ze vertelde het volgende : nostalgie :') :') :') , waarop zusje vroeg of ze dan eigenlijk niet wegloopt van alles, en ex zei dan dat ze soms denkt dat het weglopen is en soms ook niet en dat ze met hem heel de tijd kan feesten...

Alle vermoedens die ik al maanden had bevestigd dus, maakt niet zo heel veel uit aangezien ze op het eind van de dag toch met hem slaapt, maar toch wist ik het altijd dat het niet logisch was en dat hij meer een rebound functie inzake haar problemen en levenscrisis is dan echt stabiel en serieus relatiemateriaal. En hoewel alle hoop al een tijd verdwenen is geeft dat me toch een warm gevoel, een kleine troost want ik haat hem enorm hard... :D
Mijn ex is dus hetzelfde, zie de vorige pagina maar. Het zal ontiegelijk lomp klinken, maar als je eenmaal bevestiging hebt dat je ex idd fucked-up is dan valt er wel een flinke last van je schouders, want wat jij dan ook had gedaan, het had niks uitgemaakt. Want het probleem ligt niet bij jou, maar bij haar/hem.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_115899124
Twee jaar naar dato nog steeds klote als ik weer eens normaal wat met haar afspreek, terwijl zij er totaal geen moeite mee heeft. Baluh!
pi_115900008
Hier gaat het super allemaal. Ik ben los, en dat voel goehoed :D

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2012 22:56:45 ]
In life, every ending is a new beginning..
pi_115910906
ik ga me melden hier, na een zeer leuke relatie van 10maanden is het als een donderslag bij heldere hemel over. Ze is jaloers en ik mocht niet met haar of mijn vriendinnen praten en aangezien ik zoiets heb van, als je me niet vertrouwd maak je het toch uit? Zij ging ook wel eens met een jongen weg...

Dus ze heeft het uitgemaakt, via whatsapp nog wel... ze heeft me geblokt en ik moet het wagen langs te komen..

Ik kan het niet afsluiten voor mezelf.
pi_115922867
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:43 schreef Charcot het volgende:

[..]

Lastig om niet op het filmpje te letten.. ;( Dragonball Z :'(
me to :'(
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_115922879
Ik heb echt zin om haar nu een bericht te sturen en te vragen waarom ze niets meer van zich laat horen...

blegh :r
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 20:57:25 #285
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115923734
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb echt zin om haar nu een bericht te sturen en te vragen waarom ze niets meer van zich laat horen...

blegh :r
Herkenbaar, maar ik doe het niet.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')