oh ja nu snap ik hetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:23 schreef Kwamo het volgende:
Ok, dus het is "anoniem" maar vanwege de mogelijke verwarring met de voorletters ligt het op het postkantoor?
Dat betekent dus dat je naam op het pakketje staat...
Hoeveel hersens heb je?
Het is gewoon domquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:27 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
oh ja nu snap ik hetje hoef niet gelijk zo te reageren hoor kreng
Dat was wel duidelijk ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:28 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Is de 1e x dat ik zoiets bestel haha.
Wat, het is toch stupidequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:27 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
oh ja nu snap ik hetje hoef niet gelijk zo te reageren hoor kreng
Gun je moeder ook eens een pleziertje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:22 schreef SilentHunterNL het volgende:
geen zin heb dat me pa mijn post open gaat zitten maken
Die woont hier niet dus helaas :pquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Gun je moeder ook eens een pleziertje.
Jawel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:30 schreef Kwamo het volgende:
Er zijn géén bedrijven die hun shit bezorgen in bruin verpakte dozen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:27 schreef DJKoster het volgende:
Je naam staat op een normale, blanco kartonnen doos. Inclusief postcode/plaatsnaam van de afzender.
Anoniem? Mwah.. Elke postbezorger/postkantoormedewerker weet waarschijnlijk dat er volwassen speelgoed in zit.
dat wist ik dan weer nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:30 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Net als Christine le Duc. Die schrijven het geld van je rekening af op naam van Dukdalf B.V. Want dan weet NIEMAND dat je daar geweest bent
De Dukdalf is een best goed restaurant in Woerden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:30 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Wat, het is toch stupide.
Net als "anoniem" bezorgen overigens. Er zijn géén bedrijven die hun shit bezorgen in bruin verpakte dozen. Echt geen een. Ja, behalve seksbedrijven natuurlijk. GOH, WAT ZOU DIE MENEER GEKOCHT HEBBEN???
Net als Christine le Duc. Die schrijven het geld van je rekening af op naam van Dukdalf B.V. Want dan weet NIEMAND dat je daar geweest bent
Er is ook een basisschool die zo heetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:54 schreef papernote het volgende:
[..]
De Dukdalf is een best goed restaurant in Woerden.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:54 schreef papernote het volgende:
[..]
De Dukdalf is een best goed restaurant in Woerden.
"Schat, met wie ben jij uit eten geweest?"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Er is ook een basisschool die zo heet
Collega's.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
"Schat, met wie ben jij uit eten geweest?"
Ze is gewoon jaloers dat ze zelf nooit zoiets heeft gehad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:12 schreef SilentHunterNL het volgende:
Nou ik heb hem net opgehaald. Vrouwtje zat me idd beetje eng aan te kijken waardoor ik zenuwachtig werd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |