#1 van de draftquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef matthijst het volgende:
Wie is die amerikaan met die unibrow?
Daviesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef matthijst het volgende:
Wie is die amerikaan met die unibrow?
Maar dat is in 4x12 minuten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef ZwarteMaan het volgende:
Het NBA record staat op 186 punten van Detroit (tegen Denver die er 184 scoorde in triple overtime) .. eens kijken of we in de buurt van de 186 komen
+3x overtime ....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar dat is in 4x12 minuten.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef Sautor het volgende:
In deze doorgaan lijkt me, die zit in de reeks:
[Basketball] #2 Machtig USA
In OS wordt bijna niks gereekst, hij staat alleen in je AT omdat je gereageerd/geopend hebt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef Sautor het volgende:
In deze doorgaan lijkt me, die zit in de reeks:
[Basketball] #2 Machtig USA
Dat schot net in de replay ook helemaal geen verdediger in de buurt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef Sautor het volgende:
Haha, in die replay, gewoon vrije loop door de defensie
Nee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:17 schreef valleilijn het volgende:
Ik schakel net in, heeft Bryant een blessure opgelopen?
Ik heb niks gezien in ieder geval, dus iets verschrikkelijks zal het niet zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef valleilijn het volgende:
Zag em op de bank met een gigantisch ingepakte knie
Lekker % , strafste wat ik ooit heb ik gezien is Stojakovic 10/10 in de NBAquote:
Is gewoon normaal. Ze rouleren gewoon veel.quote:
James en Bryant zijn echt hilarisch op de bank al de hele tweede helft.quote:
Ja, hoe kan je hier niet bij willen zijn. Of je nou bobo bent of nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef Neroje het volgende:
Overigens vind ik het echt verschrikkelijk om lege stoeltjes te zien
Boeiend, zolang je er maar 1tje meer maakt als Spanje. [/cruijffmode]quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef Neroje het volgende:
Maar wat zou er gebeuren als er opeens ècht verdedigd moet worden, staan USA er dan?
Tegen Litouwen krijg je ook een minder leuke wedstrijd, die zijn wat defensiever ingesteld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef Ambrosius het volgende:
Wel prettig trouwens dat ze die potjes van USA pas om 23.15 laten beginnen, dan is er verder geen sport bezig. Tegen Litouwen is het om 15.30 helaas, Argentinië weer om 23.15.
Ik had het toch liever iets eerder gezien, de wekker gaat niet heel aangenaam worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef Ambrosius het volgende:
Wel prettig trouwens dat ze die potjes van USA pas om 23.15 laten beginnen, dan is er verder geen sport bezig. Tegen Litouwen is het om 15.30 helaas, Argentinië weer om 23.15.
Dat gaat 70-75 punten verschil wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:38 schreef Ambrosius het volgende:
Nog altijd ongeveer de dubbele score van Nigeria.
Kwa centers is het niet supersterk. Ik zie eigenlijk alleen Spanje als concurrent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:38 schreef DeeBee het volgende:
Tsja, defense heeft nog niet echt aan de bak gehoeven voor de USA nee.
Maar met zoveel power voorin en scorend vermogen qua 3-punters ook nog eens, ja dan kan je zelfs nog steken laten vallen achterin. Enige probleem zou misschien zijn als ze in onwijze foul-trouble komen tegen een sterkere tegenstander...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef Gramulanion het volgende:
I'm not saying we're going to win this game.
twitter:InsideHoops twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:37:33This is where the US Olympic basketball team could use Brian Scalabrine to close this thing out reageer retweet
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef BlaZ het volgende:
Davis scoort gewoon 50+ procent punten uit alley-oops
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef mrstylo het volgende:
twitter:InsideHoops twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:37:33This is where the US Olympic basketball team could use Brian Scalabrine to close this thing out reageer retweet
Ik heb hem 2x zien scoren zonder alley-oopquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggenKijk nu 2 wedstrijd van USA, zie hem zoveel alley-oops maken
Alley-oop, bal in de lucht vangen en schieten/dunkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef debeterebob het volgende:
Sorry wat zijn Alley loops en wie is Scalabrine?
Lekenvraag ik weet het.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef debeterebob het volgende:
Sorry wat zijn Alley loops en wie is Scalabrine?
Lekenvraag ik weet het.
Nee ze boo'n omdat ze de laatste minuut niks meer dedenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef Neroje het volgende:
De USA wordt geboo'd
De reden dat je een saaie pot ziet is omdat Nigeria helemaal niks presteert hoor
Ja en ook een paar keer geen fast-break lopen, maar een aanval opzetten. Of, nou ja aanval... Ronddribbelen en de driepunter raakquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef debeterebob het volgende:
Volgens mij lieten ze voor de grap de Nigerianen ook een paar keer dunken.
En dat uitspelen
Wachten tot de schotklok op 1 staat en dan alsnog zelf schieten
Dichterbij dan in de NBA, en voor het grootste gedeelte zonder een verdediger in de buurt... Ja, dan schieten die gasten wel veel raak jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij liepen die 3-punters wel?
The White Mamba!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef mrstylo het volgende:
quote:Although he has never averaged more than 6.3 points per game, Scalabrine has become a fan favorite across the league.
quote:In 48 games of 200708, Scalabrine started in nine and played on average 10.7 minutes.
quote:On April 16, 2008, on the final game of the regular season, Scalabrine made a season-high six rebounds and played 29 minutes, the most single-game time he ever played.
Tegen dit soort tegenstanders maakt het denk ik weinig uit wie ze opstellen, dik winnen doen ze toch wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien meer iets voor de kenners, maar het erge is nog dat Team USA niet eens op volle sterkte is.. Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat Wade, Howard en Bosh dit team slechter zouden maken
Ook wel weer zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tegen dit soort tegenstanders maakt het denk ik weinig uit wie ze opstellen, dik winnen doen ze toch wel.
Jeremy Lin heeft daarnaast nog niet gekozen tussen Taiwan en Team USA, dus ook een gemiste kans.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien meer iets voor de kenners, maar het erge is nog dat Team USA niet eens op volle sterkte is.. Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat Wade, Howard en Bosh dit team slechter zouden maken
Die hoort echt niet in dit team hoor. Er zijn zat guards beter dan Lin. Overhyped die gastquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Jeremy Lin heeft daarnaast nog niet gekozen tussen Taiwan en Team USA, dus ook een gemiste kans.
Klopt, daarom had ik ook een lachende smilie naast de post staan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:23 schreef Neroje het volgende:
[..]
Die hoort echt niet in dit team hoor. Er zijn zat guards beter dan Lin. Overhyped die gast
Ok, dan is het goed. Keek over je PI heenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Klopt, daarom had ik ook een lachende smilie naast de post staan.
'You see, he wears 24, because he is one better than Michael Jordan!'quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
THE WHITE MAMBA!!!!!
De anti-held zeg maar. Hilarisch altijd als die erin komt.
Ik zat ook even te kijken (neem tenminste aan dat je het over die vrouwenwedstrijd van de VS hebt?), maar ik geef het op.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:30 schreef debeterebob het volgende:
Niveautje dit
Net korfbal, zo lang houden ze de bal vast
Die doet niet mee bij de vrouwen lijkt mequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Brian Scalebrine zou nog uitblinken
(Heb ik gister geleerd)
Snap ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:43 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die doet niet mee bij de vrouwen lijkt me
sport1quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:38 schreef TheGOAT het volgende:
Iemand nog een goede stream, op nos is het te zien alleen zonder commentaar
Doen ze vaak wel na de 1e helft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:15 schreef Neroje het volgende:
Toch maar 4 punten inderdaad
Maar als het goed is kan de USA nog wel wat opschakelen
Precies, ik heb het ze al eerder zien doen dit toernooiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:20 schreef SalsedoNL het volgende:
[..]
Doen ze vaak wel na de 1e helft.
Het zijn heus geen amateurs hoor, die Litouwersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zwarte pro's verliezen van blanke ama's.
Precies, beetje haten op de VS en dat dan op zo'n manier uiten.quote:
en de litouwse fansquote:
Dreamteam?quote:
De schoten vallen niet, maar ze krijgen wel goede schotenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef Stansfield het volgende:
Wat een gepruts van Team Usa zeg. Niet normaal meer.
Als ik de Engelse commentatoren mag geloven spelen de Litouwers nog lang niet zo goed als ze kunnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
USA erg matig, Litouwen gewoon degelijke ploeg.
Dream team had in 92' ook wel tegenstanders van veel minder kwaliteit dan nu, alleen Kroatie kon destijds voor wat competitie zorgen met Kukoc, Arapovic en Petrovicquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zichzelf vergelijken met Dream Team.
quote:
Sleepy-team.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:14 schreef popolon het volgende:
Individuele klasse neemt 't over. Jammer, had die Litouwers graag zien winnen tegen dit not-so-much-dreamteam.
Gefeliciteerd Lebron James.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:17 schreef Neroje het volgende:
94 punten tegen...
De USA moet ècht eens gaan verdedigen
50/50quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef emokid het volgende:
[..]
Word je er echt blij om als Team USA wint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |