#1 van de draftquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef matthijst het volgende:
Wie is die amerikaan met die unibrow?
Daviesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef matthijst het volgende:
Wie is die amerikaan met die unibrow?
Maar dat is in 4x12 minuten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef ZwarteMaan het volgende:
Het NBA record staat op 186 punten van Detroit (tegen Denver die er 184 scoorde in triple overtime) .. eens kijken of we in de buurt van de 186 komen
+3x overtime ....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Maar dat is in 4x12 minuten.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef Sautor het volgende:
In deze doorgaan lijkt me, die zit in de reeks:
[Basketball] #2 Machtig USA
In OS wordt bijna niks gereekst, hij staat alleen in je AT omdat je gereageerd/geopend hebt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:51 schreef Sautor het volgende:
In deze doorgaan lijkt me, die zit in de reeks:
[Basketball] #2 Machtig USA
Dat schot net in de replay ook helemaal geen verdediger in de buurt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef Sautor het volgende:
Haha, in die replay, gewoon vrije loop door de defensie
Nee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:17 schreef valleilijn het volgende:
Ik schakel net in, heeft Bryant een blessure opgelopen?
Ik heb niks gezien in ieder geval, dus iets verschrikkelijks zal het niet zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:20 schreef valleilijn het volgende:
Zag em op de bank met een gigantisch ingepakte knie
Lekker % , strafste wat ik ooit heb ik gezien is Stojakovic 10/10 in de NBAquote:
Is gewoon normaal. Ze rouleren gewoon veel.quote:
James en Bryant zijn echt hilarisch op de bank al de hele tweede helft.quote:
Ja, hoe kan je hier niet bij willen zijn. Of je nou bobo bent of nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef Neroje het volgende:
Overigens vind ik het echt verschrikkelijk om lege stoeltjes te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |