quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef debeterebob het volgende:
Sorry wat zijn Alley loops en wie is Scalabrine?
Lekenvraag ik weet het.
Nee ze boo'n omdat ze de laatste minuut niks meer dedenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef Neroje het volgende:
De USA wordt geboo'd
De reden dat je een saaie pot ziet is omdat Nigeria helemaal niks presteert hoor
Ja en ook een paar keer geen fast-break lopen, maar een aanval opzetten. Of, nou ja aanval... Ronddribbelen en de driepunter raakquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef debeterebob het volgende:
Volgens mij lieten ze voor de grap de Nigerianen ook een paar keer dunken.
En dat uitspelen
Wachten tot de schotklok op 1 staat en dan alsnog zelf schieten
Dichterbij dan in de NBA, en voor het grootste gedeelte zonder een verdediger in de buurt... Ja, dan schieten die gasten wel veel raak jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Zipportal het volgende:
Volgens mij liepen die 3-punters wel?
The White Mamba!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef mrstylo het volgende:
twitter:InsideHoops twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:37:33This is where the US Olympic basketball team could use Brian Scalabrine to close this thing out reageer retweet
quote:Although he has never averaged more than 6.3 points per game, Scalabrine has become a fan favorite across the league.
quote:In 48 games of 200708, Scalabrine started in nine and played on average 10.7 minutes.
quote:On April 16, 2008, on the final game of the regular season, Scalabrine made a season-high six rebounds and played 29 minutes, the most single-game time he ever played.
Tegen dit soort tegenstanders maakt het denk ik weinig uit wie ze opstellen, dik winnen doen ze toch wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien meer iets voor de kenners, maar het erge is nog dat Team USA niet eens op volle sterkte is.. Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat Wade, Howard en Bosh dit team slechter zouden maken
Ook wel weer zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tegen dit soort tegenstanders maakt het denk ik weinig uit wie ze opstellen, dik winnen doen ze toch wel.
Jeremy Lin heeft daarnaast nog niet gekozen tussen Taiwan en Team USA, dus ook een gemiste kans.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien meer iets voor de kenners, maar het erge is nog dat Team USA niet eens op volle sterkte is.. Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat Wade, Howard en Bosh dit team slechter zouden maken
Die hoort echt niet in dit team hoor. Er zijn zat guards beter dan Lin. Overhyped die gastquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Jeremy Lin heeft daarnaast nog niet gekozen tussen Taiwan en Team USA, dus ook een gemiste kans.
Klopt, daarom had ik ook een lachende smilie naast de post staan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:23 schreef Neroje het volgende:
[..]
Die hoort echt niet in dit team hoor. Er zijn zat guards beter dan Lin. Overhyped die gast
Ok, dan is het goed. Keek over je PI heenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:25 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Klopt, daarom had ik ook een lachende smilie naast de post staan.
'You see, he wears 24, because he is one better than Michael Jordan!'quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
THE WHITE MAMBA!!!!!
De anti-held zeg maar. Hilarisch altijd als die erin komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |