SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsmeet Vreeswijk bij Gripper
Op zaterdag 11 of 25 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (110-120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.
Voor sfeerimpressie van vorig jaar zie: Fietsmeet vreeswijk 2011, zaterdag 9 juli
Discussies over de meet van 2012 kunnen we ook weer gewoon daar voorzetten.
en om je beschikbaarheid in te vullen:
http://www.doodle.com/bqpfgy6fhs7kcfdg
al aangemeld:
Gripper
Patroon
kaasplankje en zn 30 pseudoniemen
Blik (& blikchick + blikbaby)
Captain_fabulous
misschien:
Erik92
Oksel & Okselchick"Ik heb nog met hem gekoerst"
Nee die maakt strava zelf aan. Slaat nergens op. Zo zijn er tientallen van die zogenaamde vierde categorie klimmetjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Westdijk ja. Ik had 'm eerst ook de andere kant op.
Die 2 zijn door Luca T aangemaaktIk heb ze alleen afgepakt.
In de polder van tienhoven van -100 naar 0 meterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nee die maakt strava zelf aan. Slaat nergens op. Zo zijn er tientallen van die zogenaamde vierde categorie klimmetjes
Op zich logisch, zijn ideale fietswegen om even goed door te rijden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de polder van tienhoven van -100 naar 0 meter![]()
Sowieso is tegenwoordig de polder van tienhoven 1 groot segment
Eind oktober weer eifel cycling classicquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja het is erg mooi fietsen daar. En eigenlijk verrassend dichtbij. Jammer genoeg zijn er weinig toertochten in de vulkaneifel. Klimmen-Monschau-Klimmen ging dit jaar over de Grunentalstrasse, ook een vervelend pokkeding.
Segments op vlakke wegen zouden verboden moeten wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Op zich logisch, zijn ideale fietswegen om even goed door te rijden.
Ga ze maar eens allemaal flaggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Segments op vlakke wegen zouden verboden moeten worden
Behalve rondjes! Maar die moeten wel veilig zijn. Die Eifel classic wordt gewoon 5 graden en hagel. Net als KMKquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Segments op vlakke wegen zouden verboden moeten worden
Die verkoper is vast een goede Elite en wilde jou als toerdertje ff op zijn plek zettenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef Erik92 het volgende:
Weer terug van een rondje van 162 kilometer. Gemiddeld wel maar 27 kmph en moest onderweg lampjes kopen. Vraagt die verkoper waarom ik mijn benen niet scheer als ik zulke lange duurtrainingen en wedstrijden rijd.
Leuk welkom. Nog een amateur wedstrijd renner erbij. Meer ervaring is altijd welkom. Wij willen volgend jaar ook met een ploeg van hier de Marmotte fietsen. Maar pas op, de segmenten op Strava zijn bij sommigen hier belangrijker dan een Olympische medaillequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:16 schreef Daclown het volgende:
Hallo ben een fanatieke amateur wedstrijd en cyclo renner ondek dit forum nu voor het eerst.
Ben vorig jaar begonnen met wielrennen en heb in mijn eerste jaar al goud gehaald bij: l3b en La marmotte. Zal hier ook wel actief worden!
Rij je veel wedstrijden dit jaar? Ik helaas te weinig. Wil daar volgend jaar verandering in brengen. Hopelijk gooit een stage van Jan tot juli geen roet in het eten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Daclown het volgende:
Ok, nouja ik heb even geen smartphone ( nog een maandje dan komtie weer) maar heb wel iemand met strava op een paar leuke segmenten verslagen. Zo zou ik officieus 2e van de KOM zijn op oa de Col d'oderen (bekend uit L3B). En ook met mijn 55 minuten tijdens een training voor La Marmotte op Alpe d'huez stond ik niet laag. Ben benieuwd hoe ver ik met strava op mijn favorieten Nederlandse heuvel (gulpenerberg) kom!
Train heel heel goed voor La Marmotte het is echt heel zwaar. Veel zwaarder dan Les Trois Ballons bijvoorbeeld, en dat is er ook een van 205 km met 4200 hm en aankomst op het vreselijke planche des belles filles (uit tour dit jaar ook ).
Ik wil er ook verandering in brengen volgend jaar. Met welke licentie ga jij rijden?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Rij je veel wedstrijden dit jaar? Ik helaas te weinig. Wil daar volgend jaar verandering in brengen. Hopelijk gooit een stage van Jan tot juli geen roet in het eten.
Weer amateurs. Daar kan ik met 5-10u trainen per week goed meekomen. Handig ivm de stage. Rij liever vooraan bij de amateurs, dan achteraan bij de Elite's.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef Erik92 het volgende:
[..]
Ik wil er ook verandering in brengen volgend jaar. Met welke licentie ga jij rijden?
Okee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:52 schreef Patroon het volgende:
[..]
Weer amateurs. Daar kan ik met 5-10u trainen per week goed meekomen. Handig ivm de stage. Rij liever vooraan bij de amateurs, dan achteraan bij de Elite's.
Je hebt hier ook zo'n vereniging die veel wilde wedstrijden organiseren. Kan ik mooi op de fiets heen en terug.
Waar ga jij rijden?
Waar zit je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef Daclown het volgende:
Ja dat is mijn probleem, niet echt veel trainingskoersjes in de buurt.
Je hebt geen A en B meer. Het is amateurs of Elite/belofte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:56 schreef Erik92 het volgende:
[..]
Okee.A-amateurs dan zeker? Ik ga bij de beloften rijden.
Oh, dat wist ik helemaal niet. Waarom is het afgeschaft eigenlijk? Of stel ik nu een hele moeilijke vraag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je hebt geen A en B meer. Het is amateurs of Elite/belofte.
Ik denk dat de behoefte om de amateurs ook nog eens op te delen in 2 klasses (naast elites) er niet was. Als je amateurs te hard vindt gaan kan je naar de Sportklasse.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Erik92 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik helemaal niet. Waarom is het afgeschaft eigenlijk? Of stel ik nu een hele moeilijke vraag?
Gaat het bij de Beloften dan even hard als bij de Elites? Als dat zo is is het het wel het overwegen waard.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik denk dat de behoefte om de amateurs ook nog eens op te delen in 2 klasses (naast elites) er niet was. Als je amateurs te hard vindt gaan kan je naar de Sportklasse.
Waarom ga je niet eerst bij de amateurs ervaring op doen? Wordt hard gereden en zo kan je mooi leren finales te rijden. Leuker dan pelotonvulling te zijn bij de Elite's. Beter voor moraal. Kan je als goed gaat altijd over stappen met een berg meer ervaring. Heb menig renner zien verdrinken bij de Elite's die niet het geduld hadden om eerst bij de ama's te koersen.
Beloften en Elites zijn hetzelfde, alleen de beloften zijn jonger ( weet niet of er aparte belofte wedstrijden zijn, geloof niet) E/B gaat even hard als amateurs alleen verschil is dat het langer hard doorgaat en de wedstrijden 180km ipv 100km is (omlopen en klassiekers). Bij de E/B rijden ook de toekomstige profsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:16 schreef Erik92 het volgende:
[..]
Gaat het bij de Beloften dan even hard als bij de Elites? Als dat zo is is het het wel het overwegen waard.
Misschien dat amateurs dan helemaal niet een slecht idee is. Ik train trouwens wel gemiddeld 15 uur per week.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Beloften en Elites zijn hetzelfde, alleen de beloften zijn jonger ( weet niet of er aparte belofte wedstrijden zijn, geloof niet) E/B gaat even hard als amateurs alleen verschil is dat het langer hard doorgaat en de wedstrijden 180km ipv 100km is (omlopen en klassiekers). Bij de E/B rijden ook de toekomstige profs
Bij de amateurs rijden rappe mannen die wat minder tijd hebben om te trainen. Maar wordt gewoon 41+ gem gereden.
Dat kan nog altijd he. Uren training zegt niet zoveel, ene kan met 15uur goed meedoen. De ander heeft 20 nodig. Ik weet niet wat je ervaring is, maar zoals ik nu denk adviseer ik eerst amateurs. Wat is er nou mooier om vooraan mee te koersen. 4uren hyperventileren naast toekomstige profs is niks aan hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:28 schreef Erik92 het volgende:
[..]
Misschien dat amateurs dan helemaal niet een slecht idee is. Ik train trouwens wel gemiddeld 15 uur per week.
Tussen de toekomstige profs rijden is dan wel weer heel erg vet. Vroeger was het altijd een droom voor me om dat zelf ooit te worden.
Ja, er zijn per seizoen een reeks klassiekers voor belofte alleen. De criteriums rijdt men altijd gecombineerd met elite zonder contract. Niet dat er in die belofteklassiekers minder hard gereden word dan in klassiekers voor elite/belofte samen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Beloften en Elites zijn hetzelfde, alleen de beloften zijn jonger ( weet niet of er aparte belofte wedstrijden zijn, geloof niet) E/B gaat even hard als amateurs alleen verschil is dat het langer hard doorgaat en de wedstrijden 180km ipv 100km is (omlopen en klassiekers). Bij de E/B rijden ook de toekomstige profs
Bij de amateurs rijden rappe mannen die wat minder tijd hebben om te trainen. Maar wordt gewoon 41+ gem gereden.
Ik heb zo het idee dat het opgetelde meters zijn, dan zou het met paar verhoginkjes kunnen kloppen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de polder van tienhoven van -100 naar 0 meter![]()
Sowieso is tegenwoordig de polder van tienhoven 1 groot segment
Ah, vandaar. ik dacht dat mensen zelf zulke kutstukjes maken om veel KOM'\s te krijgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nee die maakt strava zelf aan. Slaat nergens op. Zo zijn er tientallen van die zogenaamde vierde categorie klimmetjes
Altijd als ik ergens ga fietsen is het mooi weer, heb jij het koud gehad tijdens de Bilzen Classic?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:58 schreef eentwee het volgende:
[..]
Behalve rondjes! Maar die moeten wel veilig zijn. Die Eifel classic wordt gewoon 5 graden en hagel. Net als KMK
Probeer ik ook, maar steeds paar per keer. Moeten me niet op ignore zetten in het Strava hoofdkwartierquote:
http://app.strava.com/segments/1189429quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat het opgetelde meters zijn, dan zou het met paar verhoginkjes kunnen kloppen...
Nee, dat vind ik niet leuk op dat soort weggetjes. Ik hoop dat er binnenkort een optie komt dat je segments met <X meter hoogteverschil automatisch niet aan wil deelnemen. Ook al mis ik dan inderdaad wat leuke kasseiwegen in de buurt. Dit slaat iig nergens meer op.quote:
Welkom! Dat wordt wat als je dit forum voor de tweede keer ontdektquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:16 schreef Daclown het volgende:
Hallo ben een fanatieke amateur wedstrijd en cyclo renner ondek dit forum nu voor het eerst.
Ben vorig jaar begonnen met wielrennen en heb in mijn eerste jaar al goud gehaald bij: l3b en La marmotte. Zal hier ook wel actief worden!
Nogal overbodig inderdaad, maar ja, daar is dan iemand die toevallig een keer hard heeft gereden die dat aanmaakt..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd als ik ergens ga fietsen is het mooi weer, heb jij het koud gehad tijdens de Bilzen Classic?![]()
Leuk Tijdritrondje kan nog inderdaad. Iets Lekdijk achtigs ok. Kasseien, onverhard allemaal prima. Maar werkelijk iedere recht toe recht aan polderweg in het gebied tussen Utrecht, Maarssen, Hilversum en Maartensdijk segment maken is echt![]()
Dit soort segments: http://app.strava.com/segments/1789805
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet leuk op dat soort weggetjes. Ik hoop dat er binnenkort een optie komt dat je segments met <X meter hoogteverschil automatisch niet aan wil deelnemen. Ook al mis ik dan inderdaad wat leuke kasseiwegen in de buurt. Dit slaat iig nergens meer op.
Omdat als iedere weg een segment is, je geen segments meer hebt, snap je?quote:
Jezusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef raptorix het volgende:
Ik vind dat er nogal wat onzin segmenten in staan, zoals dit soort spul: http://app.strava.com/segments/1819081
DPD is fijn inderdaad. Bij DHL kan je het afhalen op het postkantoor volgens mij. Niet per se bij de dichtstbijzijnde, er zitten hier 2 postpunten op kruipafstand maar ik moet altijd de halve stad door om in een achterbuurt m'n spulletjes op te halenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:39 schreef SuperWeber het volgende:
Vandaag weer leuke grap met een pakketservice.
Wat fietsonderdelen besteld bij bikecomponents.de, welke netjes de volgende dag verzonden werden (afgelopen maandag). Toen ik gisteren nog geen berichtje had van de postbode, leek het mij verstandig om de netjes door bikecomponents geleverde track&trace code te checken. Daaruit bleek dat ze afgelopen woensdag wel langsgeweest waren, maar dat ik niet thuis was en dat ze een bericht hadden achtergelaten dat ik het af kon halen. Ik maar eens bellen met DHL, die verwezen mij weer door naar Selektvracht (kutbedrijf) welke mij weer netjes terugverwezen naar DHL
.
Nu maar even contact gezocht met bikecomponents of hun via de Duitse versie van DHL kunnen achterhalen waar dat pakket nu precies uithangt...
Mijn wielen verstuurden ze met DPD, welke het toch een stuk beter deed...
Okee, das wel heel triestquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef raptorix het volgende:
Ik vind dat er nogal wat onzin segmenten in staan, zoals dit soort spul: http://app.strava.com/segments/1819081
in dat gebied fiets ik ook veel. Zoals je zegt, soms gaat het daar erg hard als de wind goed staat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef dop het volgende:
mijn broer woont in s'gravezande(aan de kust) zat van de week voor de lol met hem te kijken , maar daar stikt het ook van de stukjes duinweg waar ze met wind mee de meest geweldige tijden rijden.
Je merkt dat inderdaad nogal ja, toen ik er gister tegen in reed ging het 25 kmph, maar terug met de wind in de rug zit je op de 45 kmph terwijl je het amper merkt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:14 schreef dop het volgende:
mijn broer woont in s'gravezande(aan de kust) zat van de week voor de lol met hem te kijken , maar daar stikt het ook van de stukjes duinweg waar ze met wind mee de meest geweldige tijden rijden.
Of lekker achterin een groepje hangen.. Nog 1 van de redenen dat vlakke segments verwijderd moeten worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:24 schreef Erik92 het volgende:
[..]
Je merkt dat inderdaad nogal ja, toen ik er gister tegen in reed ging het 25 kmph, maar terug met de wind in de rug zit je op de 45 kmph terwijl je het amper merkt.
En is ie los nu?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
Weten jullie nog dat de trapas van mijn stalen Gazelle niet meer los wilde?
Ik heb hem terug van pa, die heeft er 2 dagen op staan hakken en boren.
alles nog heel ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
Weten jullie nog dat de trapas van mijn stalen Gazelle niet meer los wilde?
Ik heb hem terug van pa, die heeft er 2 dagen op staan hakken en boren.
Misschien kun je er beter een fixie van maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:10 schreef kaasplankje het volgende:
Die Concorde wordt zo wel een lekker ratjetoe met Bontrager cranks, Shimano 105 en Campagnolo chorus/record mixed. Als de soignee politie me te pakken krijgt zijn de rapen gaar.
Ik heb al een baanfiets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien kun je er beter een fixie van maken.
24e in Zuidland is netjes hoor!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:09 schreef kaasplankje het volgende:
Toen ik 23 werd ging ik voor 't eerst elite zonder contract rijden. Ik was toen net te oud voor belofte. Op de wielerclub bij de clubkoersen reed ik de stenen uit de straat, en was ik volgens de alleswetende opa's langs het parcours een goudhaantje. Ik reed de sterren van de hemel zeiden ze vaak.
Bij de elite zonder contract heb ik het nooit kunnen waarmaken, achteraf had ik beter amateurs kunnen gaan rijden maarja.
Beste klasseringen elite zonder contract:
-11e in Gouda (criterium)al was dat nogal een onderbezette koers met amper 35 man aan de start
-24e in Zuidland (criterium) trots op want sterk veld.
-iets van 26e in Hoogstraten Meer (semi klassieker) ook trots op en misschien wel een van mijn beste wedstrijden ooit. Veel wind, echt een afvalrace. Meerdere keren gelost en steeds terug gevochten in kleine groepjes. In de finale steeds beter worden t.o.v. de rest, demarreren en uiteindelijk sprinten in de 2e groep achter de koplopers. Ik was de enige van het team die de koers uitreed. Terwijl ik vaak een van de minste was.![]()
Verder nog wat ereplaatsen die ik misschien vergeet.
Ik was nooit zo rap maar wel sterk. Ook in een nerveus peloton had ik veel moeite voorin te blijven, wat me vaak opbrak na een paar uur koers, immers de klappen vallen eerst achterin.
Tuurlijk, doe ik zelf altijd eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mag je Alleycats dus wel met versnellingen fietsen?
Vandaar dat je vorige keer gewonnen hadquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tuurlijk, doe ik zelf altijd eigenlijk.
Tja dat is wel balen, zeker als je goede benen hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:20 schreef CyclingGirl het volgende:
En dan geen lek krijg(sorry ben nog gefrustreerd)
Ja, de top 5 in bijna iedere alleycat voor foetskieroers is freewheelend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vandaar dat je vorige keer gewonnen had
Shit zeg!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:23 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja echt mijn eerste keer kopgroep en dan dat. Geen wagen erachter niks.
Nee ik ga morgen denk ik even kijken.
Ik lees supercompensatie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:26 schreef CyclingGirl het volgende:
De vorm was er, tot ik een wespensteek kreeg, vervolgens een zware allergische reactie en ik nu mijn trainingen moet aanpassen en tot volgende week geen wedstrijden mag rijden
Jij bent meer een tijdrijder? Had je het in P-R goed gedaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:30 schreef kaasplankje het volgende:
En als ik win is het nooit toevallig, want ik kan niet snel sprinten, althans, anderen zijn meestal nét iets beter.
P-R? wasda? Parijs Roubaix?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jij bent meer een tijdrijder? Had je het in P-R goed gedaan?
Parijs Roubaixquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
P-R? wasda? Parijs Roubaix?
nee, ik kan heel slecht alleen rijden, behalve op een lange klim. Eigenlijk ben ik klimmer, maar ook behoorlijk explosief. Ik heb veel power zeg maar, maar weinig snelheid. Ik kom in koersen bovendrijven als de omstandigheden zwaar zijn.
inclusief gekke bekken en vervelende maniertjes?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
Meer een soort Titi Voeckler misschien. De man van het middengebergte.
Haha, nu zie ik voor me dat je je verschrikkelijk aanstelt als je ergens voor een webcam langs fietstquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
Meer een soort Titi Voeckler misschien. De man van het middengebergte.
Ik vind 't een held en een dijk van een coureur. Leuke vent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:43 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
inclusief gekke bekken en vervelende maniertjes?
Je kijkt teveel NOS.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:46 schreef Holenbeer het volgende:
ik vind het een galbak die wel heel veel karakter heeft en mooie dingen laat zien op de fiets
Dat wel, maar het blijft een vervelend mannetje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind 't een held en een dijk van een coureur. Leuke vent.
Sporza kunnen ook irritant zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:47 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kijk alleen NOS als Sporza of Eurosport niet uitzend.
de Fransen moesten het na Jaja ook zonder stellen in de Tour hoor, nouja Chavanel dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat wel, maar het blijft een vervelend mannetje.
Hadden wij er maar zo 1
Jalabert?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
de Fransen moesten het na Jaja ook zonder stellen in de Tour hoor, nouja Chavanel dan.
En Ducrot heeft het koersinzicht van een visstick, en hij doet zijn huiswerk niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:50 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
auw![]()
al moet ik zeggen dat ik Herbert Dijkstra ook een galbak vind
Bij de tour zet ik m toch altijd weer op de NOS, al is het maar om de bingo kaart iig 1 keer vol te maken. Ook echt genieten als er weer een suf verhaal over een kasteel of een kanovijver komt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En Ducrot heeft het koersinzicht van een visstick, en hij doet zijn huiswerk niet.
Jammer van dat stuurlintje, wel een mooie fiets verderquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Stukje gefietst met de racebanden eronder, fietst wel een stukje fijner zeg
Hier mijn fiets nu trouwens, iPhone-pic:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |