Jazeker.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef Malahide het volgende:
Mag ik ff wat zeggen over die afgrijselijk paarse gevallen die die hostessjes aanhebben?
Tang is het minst, andere 2 zijn superleuk. Welke mag ik daten?quote:
Ik bedoelde eigenlijk: wat ziet het er daar raar uit.quote:
knappe vrouw iddquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef Malahide het volgende:
Mag ik ff wat zeggen over die afgrijselijk paarse gevallen die die hostessjes aanhebben?
Tang is net een man.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tang is het minst, andere 2 zijn superleuk. Welke mag ik daten?
Ohja, ze heeft gewonnen, nu heeft ze doping gebruikt en ziet ze er mannelijk uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef Volgut het volgende:
Ze heeft wel een facking mannelijk figuur.
Jij mag dat zeggen! /DeMartquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef Malahide het volgende:
pick one, Ik neem echter de witrus...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tang is het minst, andere 2 zijn superleuk. Welke mag ik daten?
Er moet nog wel ergens een sensationele medaille vallen voor NL... dat zou een mooie zijnquote:
Omdat het altijd beroerd klinkt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef debeterebob het volgende:
Zonder grappen, waarom klinkt het Wilhelmus ineens zo beroerd?
En die gele theedoek die eraan hangtquote:
Britten verneuken elk volkslied.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef debeterebob het volgende:
associatie met EK2012?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef debeterebob het volgende:
Ik zonder Tangquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef PirE het volgende:
Ik zou ook voor die Wit-Russische gaan.
Vind het wel een mooi lied eigenlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:17 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kut lied weer, goed om te horen betekent dat we medaille hebben, maar ik doe wel ff oren dicht dan.
Jij bent op dreef deze dagenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat het altijd beroerd klinkt?
Dafuq am I readingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, ze heeft gewonnen, nu heeft ze doping gebruikt en ziet ze er mannelijk uit.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ranomi is gewoon lekker, ze heeft goud en zingt 't volkslied mee.![]()
Moet je wel haar naam goed schrijvenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag Yerasymenia het eerst, blijf van haar af!
Trio met Kromo en Yera?quote:
Wie wil die Tang dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef PirE het volgende:
Ik zou ook voor die Wit-Russische gaan.
Ik denk dat ze iets heel straks onder haar trainingspak aan heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat? Zijn die kwabben die boven haar zwempak uitsteken.
Jij zegt het.quote:
Het klinkt anders dan anders en slechter vooralquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Britten verneuken elk volkslied.
Cyrillisch mag je op verschillende manieren schrijven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Moet je wel haar naam goed schrijven
Ze hebben de akkoorden helemaal verkloot. Is al veel kritiek op geweest.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef debeterebob het volgende:
Dat vind ik van dat ene stukje in het Amerikaanse volkslied.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef Sautor het volgende:
Mijn Engelse collega's vonden ons volkslied op een Kerstlied lijken
En terecht 1 van de lelijkste die er isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef Sautor het volgende:
Hoe vaak komt dit nog langs?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cyrillisch mag je op verschillende manieren schrijven.
Oeioeioei.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Type-R het volgende:
Nog nooit zo in dubio geweest sinds mijn vak keuzes op school:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Volgut het volgende:
[..]
Heeft gewoon een mannelijk figuur. Geen tieten, gespierd, breed. Komt door sporten en bouw.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef alors het volgende:
Ik vond die Tang zo lelijk niet, en Herasimenia maar gewoontjes, maarja ik ben dan ook geen man.Ik vond Tang wel meevallen, een van de weinige Chinese met lang haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik vond die Tang zo lelijk niet, en Herasimenia maar gewoontjes, maarja ik ben dan ook geen man.Ze lijkt op Deb uit Dexter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die Tang zo lelijk niet, en Herasimenia maar gewoontjes, maarja ik ben dan ook geen man.Die Tang zou ik met een supersoaker nog niet eens aanraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Deze?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef Sautor het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef Sautor het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
Och èrm, wordt Mart's groots aangekondigde HHH filmpje nou al afgespeeld.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die Tang zou ik met een supersoaker nog niet eens aanraken.
Ik ben ook beter gewend.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Revanches het volgende:
Ik vind die wit rus helemaal niet knapvrij standaard
Die mag wel een keertje komen brullen hierquote:
Klopt!! Ik vond haar al iets van iemand weg hebben..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ze lijkt op Deb uit Dexter!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die Tang zou ik met een supersoaker nog niet eens aanraken.
Ik vond die Tang zo lelijk niet, en Herasimenia maar gewoontjes, maarja ik ben dan ook geen man.Enorme trollface. Vast bedoelt voor Schlanger en Missy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar gaan we weerquote:
Walgelijk ja.quote:
nos moet doodquote:
Swag out.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ok genoeg swag gehad tot ziens bij atletiek
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom denk ik bij A422 aan een snelweg?
Morgen wel weer terugkomen met die swagg he.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Bye bye man.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mwa. 50 vlinder is een grote loterij vaak, zeker om de derde plek. Hij zwom erg goed. Als hij iets beter aantikt en ietsje harder zwemt kan hij brons halen. Laat dit dan de eerste echte verrassing zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
He maar die Verlinden. Die gast heeft ten eerste zijn Limburgse accent redelijk kwijt, komt ontzettend pro over en heeft volgens mij best wel kans morgen en anders wel niet bij die estafette.
Oh die wil ik ook best hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef Volgut het volgende:
Dit is die bamibal volgens mij?
[ afbeelding ]
100 vlinder was dat he.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mwa. 50 vlinder is een grote loterij vaak, zeker om de derde plek. Hij zwom erg goed. Als hij iets beter aantikt en ietsje harder zwemt kan hij brons halen. Laat dit dan de eerste echte verrassing zijn.
Gelukkig is het de 100 meter vlinder.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mwa. 50 vlinder is een grote loterij vaak, zeker om de derde plek. Hij zwom erg goed. Als hij iets beter aantikt en ietsje harder zwemt kan hij brons halen. Laat dit dan de eerste echte verrassing zijn.
Mooi hoor corkyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijk. Maar ik bedoel hetzelfde. Alles dicht bij elkaar. Ik gok op Le Clos voor Phelps.quote:
Is het kwijtraken van een Limburgs accent een vereiste dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
He maar die Verlinden. Die gast heeft ten eerste zijn Limburgse accent redelijk kwijt, komt ontzettend pro over en heeft volgens mij best wel kans morgen en anders wel niet bij die estafette.
Tuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef knep het volgende:
[..]
Is het kwijtraken van een Limburgs accent een vereiste dan?
Kan toch. Wellicht had ze voor zichzelf een bepaalde tijd in gedachten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Arcee het volgende:
Toch lijkt het of de teleurstelling over haar tijd de overhand heeft direct na de finish. Ze juicht eigenlijk niet eens...
Anders tel je niet mee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef knep het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef knep het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens goed voorquote:
Niet eens direct de tijd, maar meer het verloop van de race. Ze haalde er niet uit wat er in zat. Als het geen goud was, dan was het oorlog.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:32 schreef Arcee het volgende:
Toch lijkt het of de teleurstelling over haar tijd de overhand heeft direct na de finish. Ze juicht eigenlijk niet eens...
Denk ik ook wel, en dat is alleen maar goed, ze is perfectionistisch. En denk dat dat voor de 50m alleen maar meer motivatie geeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef Montov het volgende:
[..]
Niet eens direct de tijd, maar meer het verloop van de race. Ze haalde er niet uit wat er in zat. Als het geen goud was, dan was het oorlog.
Jammer dat die vent volgens mij alleen bij enigszins zeker medailles aanwezig is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef TheArt het volgende:
Die ouwe Wimlex die toch overal maar weer bij mag:
[ afbeelding ]
Jammer dat ie alleen op Olympische Spelen komt, en niet bij een oefenpartij tussen de waterpolo'ers van Schutteveen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jammer dat die vent volgens mij alleen bij enigszins zeker medailles aanwezig is.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef TheArt het volgende:
Die ouwe Wimlex die toch overal maar weer bij mag:
[ afbeelding ]
Hera is ook gepakt op doping, in 2003.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hera is de Cielo bij de dames, maar dan zonder drugs.
Ik wil daar een gifje vanquote:
Serieus?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Hera is ook gepakt op doping, in 2003.
Maar wel verdeeld over 3 dagen, morgen nog 2 keer, en dan zaterdag nog eens (als ze de finale halen).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef franklop het volgende:
[..]
euh, series 100 vlinder, halve finale 100 vlinder, series 4x100 wissel, finale 100 vlinder, finale 4x100 wissel
klopt wel aardig
Hij is als 10de geplaatst, dus wordt krapjes, zal zeker onder de 15 minuten moeten zwemmen verwacht ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:12 schreef Slobeend het volgende:
Job Kienhuis morgen, maakt 'ie kans op een finale plek?
Dan kan het dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:13 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Hij is als 10de geplaatst, dus word krapjes, zal zeker onder de 15 minuten moeten zwemmen verwacht ik.
twitter:ranomikromo twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 00:34:15GOUD!! Off to bed, tomorrow important 50.. Thanks sooo much for your support!! X
reageer retweet
http://nos.nl/os2012/vide(...)uden-race-kromo.htmlquote:
Dat moment als ze aantikt en ze naar het scorebord kijkenquote:
ja ik denk hetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:37 schreef Mani89 het volgende:
Is ze even grote favoriet op de 50m? En wie zijn de concurrenten?
twitter:
twitter:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:26 schreef hole1988 het volgende:
twitter:ranomikromo twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 08:21:50Gooooooood morning! [ link | afbeelding ] reageer retweet
Standaard gif voor alle oranje sucessen vanaf nuquote:
Gaat wel lastig worden vrees ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:34 schreef TheArt het volgende:
Opstelling 4x100 wissel: Van Rouwendaal, Nijhuis, Dekker en Heemskerk.
Hele logische opstelling. Ranomi zou sowieso gespaard worden en Ma Veldhuis zwemt vandaag natuurlijk ook de 50 vrij. Ben wel heel benieuwd of ze hiermee de finale wel gaan halen. Ik vrees er een beetje voor.
Die 100 vlinder van Inge vond ik wel bemoedigend in de series van dat nummer.quote:
Van Rouwendaal en Heemskerk steken ook niet in hun beste vorm...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die 100 vlinder van Inge vond ik wel bemoedigend in de series van dat nummer.
Heel veel gaat inderdaad afhangen van die 100 school. Daar worden ook in de 4x100 wissel vaak de verschillen op gemaakt. Hopen dat Moniek nu een veel betere race heeft dan in de series. Die 1.08 moet echt naar 1,07. Dan maken we pas een kans.
Als Femke 53,5 a 53,6 kan splitten (wat op basis van haar tijd in de halve finale 100 vrij echt kan), dan is dat meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Rouwendaal en Heemskerk steken ook niet in hun beste vorm...
Leuke tweetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:26 schreef hole1988 het volgende:
twitter:ranomikromo twitterde op vrijdag 03-08-2012 om 08:21:50Gooooooood morning! [ link | afbeelding ] reageer retweet
Kan zeker mee, maar vraag me af of ze zich weer goed kan concentreren na gisteren. Zou het ongeloofelijk knap vinden als ze sws al weer een medaille haalt individueelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:31 schreef ShaoliN het volgende:
Kan Kromo op de 50 mee? Of start ze daar te traag voor?
Ja de buit is wel binnen waarschijnlijk. Maargoed laten we hopen dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kan zeker mee, maar vraag me af of ze zich weer goed kan concentreren na gisteren. Zou het ongeloofelijk knap vinden als ze sws al weer een medaille haalt individueel
Als dat haar ook lukt dan is ze echt een bazin!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja de buit is wel binnen waarschijnlijk. Maargoed laten we hopen dan.
Ik wou zeggen gelukkig zijn er eerst gewoon series dus kan ze weer rustig inkomen, maar bij de 50 vrij zit het zo dicht bij elkaar dat je wel hard moet gaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kan zeker mee, maar vraag me af of ze zich weer goed kan concentreren na gisteren. Zou het ongeloofelijk knap vinden als ze sws al weer een medaille haalt individueel
Als je hiermee de finale niet haalt, dan maak in de finale met Ranomi ook geen kans op een medaille. Logische keuze dus!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:34 schreef TheArt het volgende:
Opstelling 4x100 wissel: Van Rouwendaal, Nijhuis, Dekker en Heemskerk.
Hele logische opstelling. Ranomi zou sowieso gespaard worden en Ma Veldhuis zwemt vandaag natuurlijk ook de 50 vrij. Ben wel heel benieuwd of ze hiermee de finale wel gaan halen. Ik vrees er een beetje voor.
Marleen is de afgelopen 6 jaar wel het uithangbord van het Nederlandse zwemmen geweest. Iets meer respect voor haar prestaties is zeker op zijn plaats.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:02 schreef TheArt het volgende:
Series 50 vrij bezig. In de laatste serie Ranomi en Ma Veldhuis.
Zo wordt ze genoemdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Marleen is de afgelopen 6 jaar wel het uithangbord van het Nederlandse zwemmen geweest. Iets meer respect voor haar prestaties is zeker op zijn plaats.
Ze zwemt 2,5 sec. langzamer dan de beste seizoenstijd van Ranomiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geweldige sprintster die Meilutyte.
School is wel meer haar slag zo te zien.
laatstequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
In welke heat komen de 2 Nederlanders?
10e en laatste. Baan 4 en 5.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
In welke heat komen de 2 Nederlanders?
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze zwemt 2,5 sec. langzamer dan de beste seizoenstijd van Ranomi
Nounou, Kromo zwom 24.10. Meilutyte zwom 25.55.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze zwemt 2,5 sec. langzamer dan de beste seizoenstijd van Ranomi
Oeps, ik bedoelde 1,5 sec. natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:14 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nounou, Kromo zwom 24.10. Meilutyte zwom 25.55.
Foutjes maken is menselijk..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoelde 1,5 sec. natuurlijk
Ik denk 25.2?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Welke tijd is nodig om de halve finale te halen?
(Heb namelijk de ballen verstand van deze sport)
Da's natuurlijk afhankelijk van de andere heatsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij 50 vrij durf ik het niet te zeggen. tussen de 24.5 en 25 denk ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Normaal gesproken niet nee!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thx! Dat moet voor Marleen geen probleem zijn toch?
Prachtige naam ook natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:18 schreef Remzz het volgende:
Je hoort dat Grueter het mooi vind Herasimenia uit te spreken.
Halsallquote:
Mhua Halsall en Alshammar normaal samen, maar bij Alshammar is het natuurlijk de vraag hoe fit ze is.quote:
Herasimenia vlak ik na gisteren ook op de 50 meter niet uit, die ging toch flink hard af...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua Halsall en Alshammar normaal samen, maar bij Alshammar is het natuurlijk de vraag hoe fit ze is.
Vandaar het vraagtekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze nu geen pijn heeft?
50 meter tijdens de 100 meter is heel wat anders natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Herasimenia vlak ik na gisteren ook op de 50 meter niet uit, die ging toch flink hard af...
Come on Kromo en Ma Veldhuis!
quote:
iddquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stream nokt 'm natuurlijk tijdens deze race
quote:
Morgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
idd![]()
maar nice resultaat! Had ik toch niet verwacht!
Wanneer nu de finale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |