Jazeker.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef Malahide het volgende:
Mag ik ff wat zeggen over die afgrijselijk paarse gevallen die die hostessjes aanhebben?
Tang is het minst, andere 2 zijn superleuk. Welke mag ik daten?quote:
Ik bedoelde eigenlijk: wat ziet het er daar raar uit.quote:
knappe vrouw iddquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef Malahide het volgende:
Mag ik ff wat zeggen over die afgrijselijk paarse gevallen die die hostessjes aanhebben?
Tang is net een man.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tang is het minst, andere 2 zijn superleuk. Welke mag ik daten?
Ohja, ze heeft gewonnen, nu heeft ze doping gebruikt en ziet ze er mannelijk uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef Volgut het volgende:
Ze heeft wel een facking mannelijk figuur.
Jij mag dat zeggen! /DeMartquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef Malahide het volgende:
pick one, Ik neem echter de witrus...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tang is het minst, andere 2 zijn superleuk. Welke mag ik daten?
Er moet nog wel ergens een sensationele medaille vallen voor NL... dat zou een mooie zijnquote:
Omdat het altijd beroerd klinkt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef debeterebob het volgende:
Zonder grappen, waarom klinkt het Wilhelmus ineens zo beroerd?
En die gele theedoek die eraan hangtquote:
Britten verneuken elk volkslied.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef debeterebob het volgende:
associatie met EK2012?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef debeterebob het volgende:
Ik zonder Tangquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef PirE het volgende:
Ik zou ook voor die Wit-Russische gaan.
Vind het wel een mooi lied eigenlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:17 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kut lied weer, goed om te horen betekent dat we medaille hebben, maar ik doe wel ff oren dicht dan.
Jij bent op dreef deze dagenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat het altijd beroerd klinkt?
Dafuq am I readingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, ze heeft gewonnen, nu heeft ze doping gebruikt en ziet ze er mannelijk uit.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ranomi is gewoon lekker, ze heeft goud en zingt 't volkslied mee.![]()
Moet je wel haar naam goed schrijvenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag Yerasymenia het eerst, blijf van haar af!
Trio met Kromo en Yera?quote:
Wie wil die Tang dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef PirE het volgende:
Ik zou ook voor die Wit-Russische gaan.
Ik denk dat ze iets heel straks onder haar trainingspak aan heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat? Zijn die kwabben die boven haar zwempak uitsteken.
Jij zegt het.quote:
Het klinkt anders dan anders en slechter vooralquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Britten verneuken elk volkslied.
Cyrillisch mag je op verschillende manieren schrijven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Moet je wel haar naam goed schrijven
Ze hebben de akkoorden helemaal verkloot. Is al veel kritiek op geweest.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef debeterebob het volgende:
Dat vind ik van dat ene stukje in het Amerikaanse volkslied.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef Sautor het volgende:
Mijn Engelse collega's vonden ons volkslied op een Kerstlied lijken
En terecht 1 van de lelijkste die er isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef Sautor het volgende:
Mijn Engelse collega's vonden ons volkslied op een Kerstlied lijken
Hoe vaak komt dit nog langs?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cyrillisch mag je op verschillende manieren schrijven.
Oeioeioei.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Type-R het volgende:
Nog nooit zo in dubio geweest sinds mijn vak keuzes op school:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Volgut het volgende:
[..]
Heeft gewoon een mannelijk figuur. Geen tieten, gespierd, breed. Komt door sporten en bouw.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef alors het volgende:
Ik vond die Tang zo lelijk niet, en Herasimenia maar gewoontjes, maarja ik ben dan ook geen man.Ik vond Tang wel meevallen, een van de weinige Chinese met lang haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik vond die Tang zo lelijk niet, en Herasimenia maar gewoontjes, maarja ik ben dan ook geen man.Ze lijkt op Deb uit Dexter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die Tang zo lelijk niet, en Herasimenia maar gewoontjes, maarja ik ben dan ook geen man.Die Tang zou ik met een supersoaker nog niet eens aanraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |