Ik heb hem geopend.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:38 schreef kilon het volgende:
Dit wordt dan het topic van de waarheid..
Ze is maar half Nederlands gelukkigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ze gaat falen, is gewoon een nederlands iets
Ja maar ze heeft iets buitenlands, dus dan komt het goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ssst anders trekken we je verblijfsvergunning inquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Haar moeder is wel Nederlands.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze heeft geen Nederlandse roots, dus komt goed.
gelukkig is ze maar half-NL dus faalt ze niet ;-)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Voortaan aleen maar imigranten sturenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze heeft geen Nederlandse roots, dus komt goed.
Tuurlijk niet deze zit al vol voor de racequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd dat de finish in dit topic valt.
quote:
Denk het niet, gaat echt debiel hard hier en heel de tijd hetzelfde..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd dat de finish in dit topic valt.
Vraag ik me ook steeds af.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wie is deze man in de groene polo eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |