Ik luister ook hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, maar luistert niet naar het commentaar, jij kijkt alleen maar
gevoel ook, afstand hebben ze zo vaak gezwommenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef vuvuzela het volgende:
Hoe zien ze, achteruitzwemmend, wanneer ze bij de muur zijn?
Blijkbaar zijn Clary en Lochte niet zo goed samen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef Doublepain het volgende:
Dit is waarom ik Lochte en Phelps niet mag, pure arrogantie.. Gewoon je teamgenoot negeren, alles voor eigen succes
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Vlaggetjes wordt het meeste genoemdDan geloof ik je
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Heeft goud gewonnen bij het koekhappen. De koek was op voordat de concurrentie kon beginnen.
Daarom als ik hoor dat bijna alle favorieten falen wordt je daar niet vrolijk van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wel heel dik favoriet als ik de bookies zo bekijk
Lochte staat ook een beetje dikkig ja!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Lochte wordt toch ook keer op keer geklopt op het moment supreme zeg... teveel met Phelps bezig geweest denk ik dan met echt trainen
Dat wel. Maar de winnaar feliciteren is ook een onderdeel van sport. Zelfs als hij Clary niet mag is dat toch hoe het hoort imo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Maar wel 29 medailles bij elkaar gezwommen die 2.. arrogant of niet .. het zijn allebei toppers
Zijn absoluut geen vrienden inderdaad, Lochte en Phelps welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn Clary en Lochte niet zo goed samen.
Nou, joepiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Vlaggetjes wordt het meeste genoemdDan geloof ik je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |