plafondquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef vuvuzela het volgende:
Hoe zien ze, achteruitzwemmend, wanneer ze bij de muur zijn?
Kleur van de boeien?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef vuvuzela het volgende:
Vlaggetjes op 5m van de kant.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef vuvuzela het volgende:
Vlaggetjes die boven het water hangen aan beide kanten van het bad (5 meter van de kant)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef vuvuzela het volgende:
Er is een lijn over het water gespannen op 15m(?) van de kant.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef vuvuzela het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef Doublepain het volgende:
Dit is waarom ik Lochte en Phelps niet mag, pure arrogantie.. Gewoon je teamgenoot negeren, alles voor eigen succes
5m!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Vlaggetjes die boven het water hangen aan beide kanten van het bad (7 meter van de kant)
die amerikaanse hiervoor toch wel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog geen enkele titel geprolongeerd?wat is dit, zou het aan het afschaffen van de pakken liggen?
Dit is waarom ik Lochte en Phelps niet mag, pure arrogantie.. Gewoon je teamgenoot negeren, alles voor eigen succes
Schots.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb Engels commentaar op ES, meet een heel vet accent, lijkt Iers of Schots
Nee, dat is de valse startlijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef kilon het volgende:
[..]
Er is een lijn over het water gespannen op 15m(?) van de kant.
Wel onsportief ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef Doublepain het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we nu lekker door een studiopraatje Sharon missen?_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |