2 ook estafette.quote:
die wint wel van phelps maar ik denk dat hij gaat falenquote:
Ja, maar luistert niet naar het commentaar, jij kijkt alleen maarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Eurosport is het turncommentaar ook niet slecht. Ik had het vanmiddag opstaan, niets mis mee (geen idee hoe de commentator heet trouwens).
Ja, DQ. Je mag gewoon niet over de lijn komenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
DaLuna (of iemand anders), vraagje tussendoor, stel: stel nou hè, dat iemand in een complete vlaag van concentratie- en oriëntatieverlies per ongeluk in andermans baan terecht komt tijdens de race. Ook al is het maar voor een deel. En daarbij de ander niet hindert. Wordt die persoon dan geDQ'd? En is dat überhaupt al eens gebeurd in een groot toernooi?
Is Pieter er ook?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb Engels commentaar op ES, meet een heel vet accent, lijkt Iers of Schots
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
DaLuna (of iemand anders), vraagje tussendoor, stel: stel nou hè, dat iemand in een complete vlaag van concentratie- en oriëntatieverlies per ongeluk in andermans baan terecht komt tijdens de race. Ook al is het maar voor een deel. En daarbij de ander niet hindert. Wordt die persoon dan geDQ'd? En is dat überhaupt al eens gebeurd in een groot toernooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |