quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:10 schreef Flippiee het volgende:
Ik had vanmiddag een stukje van een kaneelstokje van de kermis
Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe was die?
Vroeg je je toen ook af of mijn stokje zo ruw aan zou voelen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
misschien hier wel, wie weetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat werkt nooit. Zielloos iemand.
gastquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi.
En hoe was die?
als ze in de buurt van Royco komen.. mijn baarmoeder begint haast al weer bloed te spuiten omdat ik hem hier tegen komquote:
Ik heb zo'n vertaler nodig. Iemand die mijn sarcastische opmerkingen om kan zetten naar een lief-achtig iets..quote:
Hihihihihi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi.
En hoe was die?
Turkijequote:
Je hoort nu toch onderhand wel te weten dat ik nooit toestemming vraagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, heb ik daar toestemming voor gegeven
Ik kan dat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vertaler nodig. Iemand die mijn sarcastische opmerkingen om kan zetten naar een lief-achtig iets..
Weet ik, maar dan ik nog wel proberen je een beetje op te voedenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hoort nu toch onderhand wel te weten dat ik nooit toestemming vraag
Ik zou eerder denken dat je eierstokken spontaan beginnen te rammelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ze in de buurt van Royco komen.. mijn baarmoeder begint haast al weer bloed te spuiten omdat ik hem hier tegen kom
Lukt niemand.. mn moeder heeft dr best gedaan.. Cesar Millan ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef STING het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan ik nog wel proberen je een beetje op te voeden
Zelfs bij Cesar Milan was je niet calm & submissive?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lukt niemand.. mn moeder heeft dr best gedaan.. Cesar Millan ook.
Jij moet Jackson hebben, niet Cesar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vetquote:
Niet helemaalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef STING het volgende:
[..]
Zelfs bij Cesar Milan was je niet calm & submissive?
Maar je vond die halsband wel prettig?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jackson?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moet Jackson hebben, niet Cesar.
Die heb ik uiteindelijk om zijn nek gedaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je vond die halsband wel prettig?
Goed, ik zal doen alsof je preuts bent.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihihihihi.
Erg lekker.
Dudeeee denk eens aan mijn preutsheid
ik beetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heeft ie je wel op de grond gelegd en over je tietjes geaait?
Ah, die.. Katten zijn idd ook niet op te voedenquote:
Nee, mijn lichaam zal nooit zulke gedrochten willen uitpoepen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken dat je eierstokken spontaan beginnen te rammelen
Gelukkig, dan scheelt het mij weer om het een en ander te bekennen/ontkennenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed, ik zal doen alsof je preuts bent.
Doortrekken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vet
Ik zou m alleen doortrekken, langer staafje
Is niet handig met m'n capquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en toch vind ik een industrial mooier
quote:
METAL!!!!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:24 schreef muhahaha het volgende:
Gaat het weer over metaal in je oor? ;P
Misschien wel als je er tijdens het rijden er een retainer inzet? die zijn niet zo hardquote:
Ik ben ook heel preuts.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig, dan scheelt het mij weer om het een en ander te bekennen/ontkennen
Nee, dat vind ik niet mooiquote:
Mooi wel, alleen niet op deze foto.. wacht.. even zoekenquote:
Ik vind het wel mooi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Dat grote gat, wat lelijk
Ja, ik weet dat dat geen inner conch is.
Zolang de gaten niet al te groot worden, vind ik tunnels best mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Dat grote gat, wat lelijk
Ja, ik weet dat dat geen inner conch is.
Ditquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zolang de gaten niet al te groot worden, vind ik tunnels best mooi
door je neus, whut?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik zou het ook wel willen, maar mag niet op het werk en na een paar keer die stretchnaald door mn neus te hebben gehad, weet ik ook niet of ik het ervoor over heb..
inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dithet oor moet wel in proportie blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |