quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:10 schreef Flippiee het volgende:
Ik had vanmiddag een stukje van een kaneelstokje van de kermis
Hihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe was die?
Vroeg je je toen ook af of mijn stokje zo ruw aan zou voelen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
misschien hier wel, wie weetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat werkt nooit. Zielloos iemand.
gastquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi.
En hoe was die?
als ze in de buurt van Royco komen.. mijn baarmoeder begint haast al weer bloed te spuiten omdat ik hem hier tegen komquote:
Ik heb zo'n vertaler nodig. Iemand die mijn sarcastische opmerkingen om kan zetten naar een lief-achtig iets..quote:
Hihihihihi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi.
En hoe was die?
Turkijequote:
Je hoort nu toch onderhand wel te weten dat ik nooit toestemming vraagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg, heb ik daar toestemming voor gegeven
Ik kan dat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vertaler nodig. Iemand die mijn sarcastische opmerkingen om kan zetten naar een lief-achtig iets..
Weet ik, maar dan ik nog wel proberen je een beetje op te voedenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hoort nu toch onderhand wel te weten dat ik nooit toestemming vraag
Ik zou eerder denken dat je eierstokken spontaan beginnen te rammelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ze in de buurt van Royco komen.. mijn baarmoeder begint haast al weer bloed te spuiten omdat ik hem hier tegen kom
Lukt niemand.. mn moeder heeft dr best gedaan.. Cesar Millan ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef STING het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan ik nog wel proberen je een beetje op te voeden
Zelfs bij Cesar Milan was je niet calm & submissive?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lukt niemand.. mn moeder heeft dr best gedaan.. Cesar Millan ook.
Jij moet Jackson hebben, niet Cesar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vetquote:
Niet helemaalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef STING het volgende:
[..]
Zelfs bij Cesar Milan was je niet calm & submissive?
Maar je vond die halsband wel prettig?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jackson?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moet Jackson hebben, niet Cesar.
Die heb ik uiteindelijk om zijn nek gedaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je vond die halsband wel prettig?
Goed, ik zal doen alsof je preuts bent.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihihihihi.
Erg lekker.
Dudeeee denk eens aan mijn preutsheid
ik beetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heeft ie je wel op de grond gelegd en over je tietjes geaait?
Ah, die.. Katten zijn idd ook niet op te voedenquote:
Nee, mijn lichaam zal nooit zulke gedrochten willen uitpoepen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken dat je eierstokken spontaan beginnen te rammelen
Gelukkig, dan scheelt het mij weer om het een en ander te bekennen/ontkennenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed, ik zal doen alsof je preuts bent.
Doortrekken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vet
Ik zou m alleen doortrekken, langer staafje
Is niet handig met m'n capquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en toch vind ik een industrial mooier
quote:
METAL!!!!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:24 schreef muhahaha het volgende:
Gaat het weer over metaal in je oor? ;P
Misschien wel als je er tijdens het rijden er een retainer inzet? die zijn niet zo hardquote:
Ik ben ook heel preuts.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig, dan scheelt het mij weer om het een en ander te bekennen/ontkennen
Nee, dat vind ik niet mooiquote:
Mooi wel, alleen niet op deze foto.. wacht.. even zoekenquote:
Ik vind het wel mooi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Dat grote gat, wat lelijk
Ja, ik weet dat dat geen inner conch is.
Zolang de gaten niet al te groot worden, vind ik tunnels best mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Dat grote gat, wat lelijk
Ja, ik weet dat dat geen inner conch is.
Ditquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zolang de gaten niet al te groot worden, vind ik tunnels best mooi
door je neus, whut?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik zou het ook wel willen, maar mag niet op het werk en na een paar keer die stretchnaald door mn neus te hebben gehad, weet ik ook niet of ik het ervoor over heb..
inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dithet oor moet wel in proportie blijven.
Dat zou kunnen. Maar nee. Ik vind een inner conch mooierquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien wel als je er tijdens het rijden er een retainer inzet? die zijn niet zo hard
Mijn gaten krimpen snel inquote:
Is wel mooi, daarmee moet ik het eens zijn..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar nee. Ik vind een inner conch mooier.
Ik dacht dat je je neus stretchtequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn gaten krimpen snel in![]()
Neuspiercing kwijt, 2 uur later in de stad, 'hmzz, ik krijg hem er niet doorheen meid, ik ga even een stretchnaald pakken'.. Net of je een tik op je neus krijgt. En dat voel je wel een paar dagen
Er zijn mensen die dat doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je neus stretchte
Ja, om er weer een labretje doorheen te krijgenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je neus stretchte
Klopt, is makkelijker neuspeuterenquote:
Ik heb nu twee kersjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kleine tunnel in je tragus is ook wel vet
kersjes ownenquote:
Jaquote:
Nee. Kersjes ownenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ook nog twee diamantjes op een 'blad', wel verschillende. En dan nog een hagedisje en een spinnetje
.
Nicequote:
ook mooiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nice
Ik heb er nog steeds geen spijt van
Edit: waarom
Ik ga op Tenerife een daith laten zetten denk ik, als die vriend dat doet
Kom, we gaan je gezicht volkalkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:58 schreef dawg het volgende:
hmm. nu werken toch geen zin heeft hoef ik ook geen rekening meer te houden met zichtbare inkt. toch nog een voordeeltje.
nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom, we gaan je gezicht volkalken
Ik mag ook nooit watquote:
* Good.vs.Evil geeft een kurk aanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Someone please make the bleeding stop!!
Dinsdag was ik met C_A naar de bioscoop en uiteraard was ik tampons vergeten dus brutaal als ik ben vroeg ik aan een vrouw in de wc's of zij er 1 had.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* Good.vs.Evil geeft een kurk aan
Groter dan mini hoef ik niet hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dinsdag was ik met C_A naar de bioscoop en uiteraard was ik tampons vergeten dus brutaal als ik ben vroeg ik aan een vrouw in de wc's of zij er 1 had.
Die had echt formaatje jumboJUMBO, toen had ik wel ff het idee dat er een kurk in zat
Ik schrok gewoon maar ja ik moest toch wat hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Groter dan mini hoef ik niet hoor
Ach.. we kunnen het altijd nog dichtbranden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok gewoon maar ja ik moest toch wat he
Nee want seks is stiekem best wel lekker en fijn enzquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach.. we kunnen het altijd nog dichtbranden?
Ik heb wel een gasbranderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach.. we kunnen het altijd nog dichtbranden?
Jij blijft heel ver bij mijn vajayjay uit de buurt jaquote:
Ja, maar als ze je neus dichtbranden omdat je continu een bloedneus hebt, kan je ook nog steeds neuspeuterenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want seks is stiekem best wel lekker en fijn enz
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij blijft heel ver bij mijn vajayjay uit de buurt ja
Nou ja, bied ik geheel vrijwillig mijn hulp aan is het weer niet goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij blijft heel ver bij mijn vajayjay uit de buurt ja
Jij zou toch moeten weten dat het nooit goed is?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, bied ik geheel vrijwillig mijn hulp aan is het weer niet goed
Dat dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij zou toch moeten weten dat het nooit goed is?
Die bind je toch gewoon dr eierstokken af?quote:
Dat is ook een optie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die bind je toch gewoon dr eierstokken af?
Nja, ik zou niet eens zozeer pissig worden.. maar zij is wel degene die het bed dan netjes gaat verschonen voor me. En als ze het zou doen om zwanger te worden, dwing ik de dokter om een prikpil te zetten.. op zn minst.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook een optie.
Ik zou echt pissig worden als mijn dochter mijn bed zou gebruiken voor dit soort dingen.
Goedmakertje:
http://imgur.com/r/volleyballgirls/
Stiekem mis ik Jerry Springer welquote:
Ik heb die knakker van de week nog ergens voorbij zien komenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem mis ik Jerry Springer wel
Vrijdagavond tijdens best of got talent worldwidequote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb die knakker van de week nog ergens voorbij zien komen
In dat geval was ze nu zwanger geweest van de vriend van dr moeder, of van dr oom.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat normaal??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In dat geval was ze nu zwanger geweest van de vriend van dr moeder, of van dr oom.
Oh ja, dat was daarbijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrijdagavond tijdens best of got talent worldwide
nee, ze dacht van de groenteboer, maar die bleek zn balletjes onbruikbaar te hebben gemaakt,,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat normaal??
Niet van de auto van de groenteboer?
Roy is groenteboer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ze dacht van de groenteboer, maar die bleek zn balletjes onbruikbaar te hebben gemaakt,,
Nee, die heeft gewoon helemaal geen ballen.quote:
Sja, hangt denk ik wel van de relatie af met je kind.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik zou niet eens zozeer pissig worden.. maar zij is wel degene die het bed dan netjes gaat verschonen voor me. En als ze het zou doen om zwanger te worden, dwing ik de dokter om een prikpil te zetten.. op zn minst.
Mijn moeder keek dat altijd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ze de volgende keer in je nek leggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die heeft gewoon helemaal geen ballen.
Ja, maar in hoeverre kunnen ze de zorg van een kind dragen wanneer ze 15 zijn? Als ouderzijnde is het dan jouw verantwoordelijkheid om je kind tot de orde te roepenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, hangt denk ik wel van de relatie af met je kind.
Persoonlijk ben ik altijd wel voor eigen verantwoordelijkheden dragen.
[..]
Mijn moeder keek dat altijd.Die zat echt te smullen op de bank.
Dan had je ook nog Ricky Lake, en er was er nog een geloof ik.
Ja klopt SaraJessie Raphael ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, hangt denk ik wel van de relatie af met je kind.
Persoonlijk ben ik altijd wel voor eigen verantwoordelijkheden dragen.
[..]
Mijn moeder keek dat altijd.Die zat echt te smullen op de bank.
Dan had je ook nog Ricky Lake, en er was er nog een geloof ik.
Ik hoef me geen zorgen te maken dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ze de volgende keer in je nek leggen
Zorgen maken moet je nooit doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hoef me geen zorgen te maken dus
nee, nee.. k weet wie er bedoeld wordt... denk denk..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja klopt SaraJessie Raphael ofzo
Al helemaal niet om fictieve balletjes.quote:
Ja, ik weet dat het eigenlijk zo is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar in hoeverre kunnen ze de zorg van een kind dragen wanneer ze 15 zijn? Als ouderzijnde is het dan jouw verantwoordelijkheid om je kind tot de orde te roepen
Ik geloof dat die het was ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, nee.. k weet wie er bedoeld wordt... denk denk..
JENNY JONES!!
Is dit de reden waarom je geen pandapunten hebt? Je kleedt je uit voor iedere vrouw?quote:
Geen idee, ik ben nog kindloos.. maar ik heb dan het vermoeden dat het kind van je kind haast gestraft wordt omdat het op de wereld is gezetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het eigenlijk zo is.
Een kind is ook eigenlijk een te grote blaar om op te zitten, dus moet je voorkomen dat ze hun billen er aan branden.
Zonde wel, want het is de beste leerschool.
Wacht maar afquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Al helemaal niet om fictieve balletjes.
*bibber*quote:
Ik ben niet preuts nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat die het was ja.
[..]
Is dit de reden waarom je geen pandapunten hebt? Je kleedt je uit voor iedere vrouw?
Neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy als we zaterdag idd naar de film gaan, neem je GvsE dan ook mee?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy als we zaterdag idd naar de film gaan, neem je GvsE dan ook mee?
Nee hoor. Ik fakete angst. En faken moet jij wel kennen lijkt me?quote:
Verdomme, praat me nou geen geweten aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nog kindloos.. maar ik heb dan het vermoeden dat het kind van je kind haast gestraft wordt omdat het op de wereld is gezet
Oh dan ga ik haar wel ophalenquote:
Je fakete bij Roy ook?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik fakete angst. En faken moet jij wel kennen lijkt me?
Nee heb ik nog nooit hoeven doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik fakete angst. En faken moet jij wel kennen lijkt me?
Dan blijf ik wel thuisquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan ga ik haar wel ophalen
Angsthaas!quote:
Ze zijn dadelijk niet meer ongesteld en het gedrag zal weer een positieve wending krijgenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 dagen afgezeken worden vind ik wel weer ff genoeg
Nee.. Roy kwam niet eens in de buurt.. Braaf als ie wasquote:
Awww koetsjiekoetsjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 dagen afgezeken worden vind ik wel weer ff genoeg
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zijn dadelijk niet meer ongesteld en het gedrag zal weer een positieve wending krijgen
Jij kent ons nog niet echt he?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zijn dadelijk niet meer ongesteld en het gedrag zal weer een positieve wending krijgen
*vind ik leuk*quote:
Jij wil beweren dat je altijd zo bent?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kent ons nog niet echt he?
als ze slaapt is ze liever voor roy..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat je altijd zo bent?
Tegen Roy wel jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat je altijd zo bent?
Dan werk ik hem gewoon in mn slaap het bed uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ze slaapt is ze liever voor roy..
Ze praat over me in haar slaap?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ze slaapt is ze liever voor roy..
maar geen geestelijke vernederingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan werk ik hem gewoon in mn slaap het bed uit
Stap ik gewoon aan de andere kant weer inquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan werk ik hem gewoon in mn slaap het bed uit
alleen dat roze hoeslakens gay warenquote:
Bij jou hoeft ze ook niet bang te zijn voor een harde pener tegen haar bipsje aan..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar geen geestelijke vernedering
Mij heb je niet uit bed geprobeerd te duwen
Ja maar jijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar geen geestelijke vernedering
Mij heb je niet uit bed geprobeerd te duwen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen dat roze hoeslakens gay waren
OMDAT WIJquote:
Daar is ze ook niet bang voorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij jou hoeft ze ook niet bang te zijn voor een harde pener tegen haar bipsje aan..
Hooguit een straponquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij jou hoeft ze ook niet bang te zijn voor een harde pener tegen haar bipsje aan..
mooi omdat roze.. fuchsia rozequote:
niet iedereen is een pussyquote:
Dus jij vond het wel fijn om tampon te zijn?quote:
Ik voelde me meer een lepel, alles eruit gelepeltquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus jij vond het wel fijn om tampon te zijn?
Dan heb je een flink krom dingetjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik voelde me meer een lepel, alles eruit gelepelt
Lijkt me niet zo gezond hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan heb je een flink krom dingetje
Nee hoor, ik heb een randjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan heb je een flink krom dingetje
Nja, niet te snel oordelen.. Misschien is iemand er ooit op gaan staan ofzo?quote:
Wil ik het weten?quote:
Ik stel me nu een heel raar plat eindigend ding voor, met opstaande randjes..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe een penis eruit ziet?x 100
Ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik stel me nu een heel raar plat eindigend ding voor, met opstaande randjes..
Stop maar met fantaseren dan, gaat niets worden met je.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij. Bij deze is het jouw schuld muhahahaquote:
Nou fantaseren is een tweede.. Maar ik bedacht dat die van jou er ongeveer zo uit moest zien, afgaande op je omschrijving.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stop maar met fantaseren dan, gaat niets worden met je.
Jaja, jullie werken samen onder 1 hoedje. Niks dat het aan mij ligtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij. Bij deze is het jouw schuld muhahaha
Ik had niks over plat gezegd hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou fantaseren is een tweede.. Maar ik bedacht dat die van jou er ongeveer zo uit moest zien, afgaande op je omschrijving.
Heb je dat nu pas doorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja, jullie werken samen onder 1 hoedje. Niks dat het aan mij ligt![]()
quote:
quote:
Potato potatoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Wij spannen niet samen, wij denken hetzelfde.
Ik weet niet hoe je een lepel anders voorstelt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had niks over plat gezegd hoor![]()
![]()
We schrokken daar zelf ook van!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Wij spannen niet samen, wij denken hetzelfde.
Ik had lepelen gezegd....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je een lepel anders voorstelt?
Echt hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We schrokken daar zelf ook van!
En waarmee lepel je normaal gesproken?quote:
En dat doe je met een... ja komt ie dan he!! LEPEL!quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En waarmee lepel je normaal gesproken?
Dit is niet normaal meerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat doe je met een... ja komt ie dan he!! LEPEL!
Uhuhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:28 schreef muhahaha het volgende:
Als ik had gezegd, dan hark ik het eruit had ik zeker een 3-punt voor piemel gehad
Klinkt iig wel interessanterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:28 schreef muhahaha het volgende:
Als ik had gezegd, dan hark ik het eruit had ik zeker een 3-punt voor piemel gehad
Soort van platworm.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dacht ik welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klinkt iig wel interessanter
quote:
Ja goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Flips!![]()
Hoe is het?
Bijna op vakantie hè
Mag ik mee in je koffer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja goedMet jou?
En ja het komt nu echt heel dichtbij. Vanmiddag de tickets gehaald
Ik paas je wel een tientje, ik ben niet dikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Betaal jij dan voor de extra kilo's?Dan mag je mee
Gaat wel okquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja goedMet jou?
En ja het komt nu echt heel dichtbij. Vanmiddag de tickets gehaald
Ohhh, en ik heb een grote koffer dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik paas je wel een tientje, ik ben niet dik
Euhm ik ben in totaal ong. 4 weken weg, en 12 dagen in Turkijequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gaat wel ok![]()
Wiehooeehoe lang blijf je weg
![]()
Ik moet ook echt op vakantie
Nice, wanneer gaan we?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:37 schreef Flippiee het volgende:
Ohhh, en ik heb een grote koffer dus dat komt wel goed
Lekker in de foetus houding liggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel vroeg, gelukkig kan ik in de koffer slapen
Pas ik daar ook in?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Euhm ik ben in totaal ong. 4 weken weg, en 12 dagen in Turkije
Ahw.Heb je wel al plannen voor een vakantie?
Dat is toch gewoon een tussendoortje?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Pistolet met gekookt ei en veel mayo.. Ik kan zo goed koken
Flips heeft toch geen kleding nodig johquote:
Zo heb ik 9 maanden aan 1 stuk door gelegen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker in de foetus houding liggen.
Lekkah met die grote kloddersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Pistolet met gekookt ei en veel mayo.. Ik kan zo goed koken
Euhm nee, dat is mijn avondeten vandaag. Ik heb geen zin om moeilijk te doen.. maak morgen wel macaroni voor 4 dagenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een tussendoortje?
Waar ging je nog meer heen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Euhm ik ben in totaal ong. 4 weken weg, en 12 dagen in Turkije
Ahw.Heb je wel al plannen voor een vakantie?
Je bent een schatquote:
Twee mannen wordt wel krap, 1 man moet lukken dus vecht het maar uit met muhahahaquote:
Zaansequote:
quote:
Ik was eerst, hij gaat de volgende keer maar meequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
Twee mannen wordt wel krap, 1 man moet lukken dus vecht het maar uit met muhahaha
Squat je?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was eerst, hij gaat de volgende keer maar mee
De beste die er isquote:
Wat mij betreft de enige mayo!quote:
Dat zijn toch die metalen tubes?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat mij betreft de enige mayo!
Wat begrijp je niet aan first come first servequote:
Mwah, MET is ook nog wel oke.. maar het is geen zaansequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat mij betreft de enige mayo!
Je hebt het ook in potquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn toch die metalen tubes?
[..]
Wat begrijp je niet aan first come first serve
Vrouwen willen nog wel eens afwijken van dat principe heb ik gemerktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn toch die metalen tubes?
[..]
Wat begrijp je niet aan first come first serve
Mooi. Dan hoef ik met jou iig niet te delenquote:
Ik ga niet naar een nudistenkamp toequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flips heeft toch geen kleding nodig joh
Dan moet een paar uur wel te doen zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo heb ik 9 maanden aan 1 stuk door gelegen.
[..]
Lekkah met die grote klodders
Texelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar ging je nog meer heen?
Mijn vakantieplannen zijn gewijzigd (grmbl) en nu ga ik twee weken in augustus, een week vakantie, een week werken en dan weer een week vakantie
Primaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was eerst, hij gaat de volgende keer maar mee
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik lees dat ik vooral vriendjes met jou moet blijven
Ligt eraan.. als ik zelf eier en tonijnsalade maak dan is zo'n pot zo leegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tube vind ik zelf wat makkelijker
Ik eet het niet zo vaak, dan blijft het speciaalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ligt eraan.. als ik zelf eier en tonijnsalade maak dan is zo'n pot zo leeg
Je hoeft alleen je lichaam met mij te delen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mooi. Dan hoef ik met jou iig niet te delen
Waarom niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een nudistenkamp toe
[..]
Jij bent zo'n mayo eter?quote:
Ik de laatste tijd ook niet zo. In mijn vorige woning heb ik echt heel veel van die potten erdoorheen gegooidquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik eet het niet zo vaak, dan blijft het speciaal
Daar krijg je wel kiespijn vanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoeft alleen je lichaam met mij te delen.
Daar krijg je kaneelstokjes voor terug.
Lekker man voor bij de knakworstenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Waarom niet?
Lekker nakend rondlopen, briesje langs je edele delen.
[..]
Jij bent zo'n mayo eter?
Haha ik probeer er niet teveel van te snoepen, ongezondquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik de laatste tijd ook niet zo. In mijn vorige woning heb ik echt heel veel van die potten erdoorheen gegooid
Het leven is sowieso ongezondquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ik probeer er niet teveel van te snoepen, ongezond
Hij is gevluchtquote:
Mayo is extra ongezondquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het leven is sowieso ongezond
Mayo krijg je een dikke pens van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar krijg je wel kiespijn van
Nee man, daar doe je curry op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lekker man voor bij de knakworsten
Een combinatie van warm weer en een sexy man en dan een geile bui krijgen waardoor je het liefst de man in kwestie zou willen bespringen en dan heeft de beste man een vriendin of ie is homo en blijf je weer met een geile bui en warmte over.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Waarom niet?
Lekker nakend rondlopen, briesje langs je edele delen.
[..]
Jij bent zo'n mayo eter?
En we deden niet eens gemeen tegen mquote:
Denk dat hij dat juist enger vindtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En we deden niet eens gemeen tegen m
Die schijnt wel lekker zacht te liggen. En als ik een zitplaats in de bus nodig heb, kan het ook handig zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mayo krijg je een dikke pens van.
Issie niet eten/sporten ofzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En we deden niet eens gemeen tegen m
Oeh. *idee*quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk dat hij dat juist enger vindt
Die kapsalon opvreten kan ook prima tijdens het fokken.quote:
Tsk tsk er is meer dan alleen FOK!kenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die kapsalon opvreten kan ook prima tijdens het fokken.
echt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tsk tsk er is meer dan alleen FOK!ken
Je wordt opgewonden van piemels?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een combinatie van warm weer en een sexy man en dan een geile bui krijgen waardoor je het liefst de man in kwestie zou willen bespringen en dan heeft de beste man een vriendin of ie is homo en blijf je weer met een geile bui en warmte over.
Daarom dus niet
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die schijnt wel lekker zacht te liggen. En als ik een zitplaats in de bus nodig heb, kan het ook handig zijn.
Hij gaat het heel verdacht vinden als wij opeens lief doen hoorquote:
Nee het complete pakket natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wordt opgewonden van piemels?
Mannen hebben het dan zwaarder, daarvan ziet men gelijk dat ze opgewonden raken.Vrouwen kunnen dat nog wat verbergen.
[..]
Maar dan ga je dus ook niet naar het strand?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee het complete pakket natuurlijk.
Hehehe dat is waar
Dat is de bedoeling.. die slaapt nooit meerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij gaat het heel verdacht vinden als wij opeens lief doen hoor
*kijkt naar kaneelstokje's stoel..*quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wordt opgewonden van piemels?
Mannen hebben het dan zwaarder, daarvan ziet men gelijk dat ze opgewonden raken.Vrouwen kunnen dat nog wat verbergen.
[..]
Sorryquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een combinatie van warm weer en een sexy man en dan een geile bui krijgen waardoor je het liefst de man in kwestie zou willen bespringen en dan heeft de beste man een vriendin of ie is homo en blijf je weer met een geile bui en warmte over.
Daarom dus niet
Euhm jawel. Nu spreek ik mijzelf wel een beetje tegen zeker?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan ga je dus ook niet naar het strand?
Geeft nietquote:
Ik trap alleen in die val als het een mooi buikje is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*kijkt naar kaneelstokje's stoel..*
hmm.. ziet er comfortabel uit..
*zet buik uit en kijkt zielig*
Gezien al die mayopraat betwijfel ik hetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trap alleen in die val als het een mooi buikje is.
Meer zo een blubberpensjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gezien al die mayopraat betwijfel ik het
Zo een dat als je er een pompje in zet, er mayo uit komtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trap alleen in die val als het een mooi buikje is.
Grappig, zo een pompje heb ik!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo een dat als je er een pompje in zet, er mayo uit komt
* Good.vs.Evil houd dr handen voor dr navelquote:
Huh wat wat waaat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
* Good.vs.Evil houd dr handen voor dr navel
Ja, je bent betrapt. Eigenlijk wil je heel graag naar een nudisten kolonie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm jawel. Nu spreek ik mijzelf wel een beetje tegen zeker?
[..]
Geeft niet
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gezien al die mayopraat betwijfel ik het
Mijn wil om te fappen is verdwenen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo een dat als je er een pompje in zet, er mayo uit komt
Kom op. Dit is best wat respect waard.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn wil om te fappen is verdwenen.
Voordat je het pompje erin zetquote:
Neenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom op. Dit is best wat respect waard.
Mijn pompje in jou navel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voordat je het pompje erin zet
Je blijft van mn mayo afquote:
HIj had het over zijn pielemuis.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voordat je het pompje erin zet
Wees er maar trots op.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kom op. Dit is best wat respect waard.
Een fokker van rukken afhouden is wel respectwaardigquote:
Laat maar, het kwartje is kwijtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
HIj had het over zijn pielemuis.
Die pompen geen mayo, die pompen lijmquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
HIj had het over zijn pielemuis.
[..]
Wees er maar trots op.
Zeg nou maar gewoon dat je het niet doorhadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die pompen geen mayo, die pompen lijm![]()
And I am.. I am..
Leutertjes geven lijm en geen mayo, en daarmee is het jouw fout, niet de mijne.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je het niet doorhad
Ach, ontkenning is de eerste fase. Geeft niet hoor, ik drink er nog 1quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Leutertjes geven lijm en geen mayo, en daarmee is het jouw fout, niet de mijne.
Ja. Lekker.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, ontkenning is de eerste fase. Geeft niet hoor, ik drink er nog 1
Paar keer gehad dat het inderdaad veel op lijm leek.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die pompen geen mayo, die pompen lijm![]()
And I am.. I am..
Mag je blij zijn dat het nog niet in poedervorm eruit kwamquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar keer gehad dat het inderdaad veel op lijm leek.![]()
Veel te weinig gedronken en/of te lang niet klaargekomen.
Heb je dat liever dan? Dat je het later kan opkloppen met wat water of melk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat het nog niet in poedervorm eruit kwam
Gaat niet zo snel over datum he..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je dat liever dan? Dat je het later kan opkloppen met wat water of melk.
True thatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gaat niet zo snel over datum he..
Misschien wel voor de ervaringquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je bent betrapt. Eigenlijk wil je heel graag naar een nudisten kolonie.
[..]
[..]
Mijn wil om te fappen is verdwenen.
quote:
nee.. we doen ons bestquote:
Sja, macaroni ownt.. En ik kan niet in kleine hoeveelheden kokenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter je best doen!![]()
Morgen maceroni voor 4 dagen? Beetje eentonig
Het ligt niet alleen aan mijquote:
Oe macaroni!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, macaroni ownt.. En ik kan niet in kleine hoeveelheden koken
Ik doe het meer voor het gemak en er zijn geen singles menu's in de supermarktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, macaroni ownt.. En ik kan niet in kleine hoeveelheden koken
Die zijn er juist welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe het meer voor het gemak en er zijn geen singles menu's in de supermarkt![]()
Naja dat bedoelde ik niet, die zijn goorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn er juist wel![]()
Van die eenpersoonspingmaaltijden
wel hoor, van die kant en klare zooiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doe het meer voor het gemak en er zijn geen singles menu's in de supermarkt![]()
Blijft lekkerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe macaroni!!
Dat kan ik ook wel ff klaar maken
Have fun enzo.quote:
Ik bedoelde meer pasta sauzen of maaltijden waar je nog wel voor moet koken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel hoor, van die kant en klare zooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |