quote:Rick van der Ven, is de eerste Nederlander die vandaag (vanaf 10.00 uur) in actie komt bij de O.S., bij het onderdeel boogschieten.
Hij is ook niet zomaar de eerste de beste, hij is namelijk Europees Kampioen![]()
Misschien een mooie medaille hier voor Nederland ?
![]()
![]()
Het speelschema voor het boogschieten ;
http://sport.infonu.nl/ka(...)ma-boogschieten.html
Ik heb beide streams aanstaan, keek net judo met boogschietcommentaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:41 schreef BasvB het volgende:
Nler ligt er uit met judo dus weer handboogschieten
Andersom hier.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik heb beide streams aanstaan, keek net judo met boogschietcommentaar
Hehe, kortsluiting in m'n hoofd met die naamquote:
3x10quote:
Bij beide dames ging inderdaad opeens de wind een stuk harder precies voordat ze loslietenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:54 schreef Yi-Long het volgende:
Je zag de windrichting veranderen...
Nee ik bedoelde dat het echt van rechts naar links ging, tussen richten en loslaten...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:55 schreef Thas het volgende:
[..]
Bij beide dames ging inderdaad opeens de wind een stuk harder precies voordat ze loslieten
Ah, ik had het over de M/squote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat het echt van rechts naar links ging, tussen richten en loslaten...
Inderdaadquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:05 schreef kilon het volgende:
Dat is nog eens getuigen van respect bij de Koreaanse. Eerst de nummers 2 en 3 omhelzen en dan pas zelf het podium op.
Geen onaardige film.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:59 schreef Yi-Long het volgende:
Binnenkort toch maar eens War of the Arrows kopen...
Inderdaad, grote klasse!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:05 schreef kilon het volgende:
Dat is nog eens getuigen van respect bij de Koreaanse. Eerst de nummers 2 en 3 omhelzen en dan pas zelf het podium op.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Inderdaad, grote klasse!
Als ik nu in het olympisch dorp was, ging ik toch vanavond op zoek naar het Mexiaanse feestje
jij niet alleenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Inderdaad, grote klasse!
Als ik nu in het olympisch dorp was, ging ik toch vanavond op zoek naar het Mexiaanse feestje
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Of je zegt gewoon even hoe laat het komt
quote:
Dan ben ik te lui om de stream op te zoekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zometeen er wel direct uit voor het judo als de Nederlander moet
Of reclame, of een herhalingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zometeen er wel direct uit voor het judo als de Nederlander moet
Tuurlijk, dan zenden ze het vertraagd uit aka "NOS-live".quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reclame tijdens een Nederlander?
Omdat ie de set wonquote:
Is leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:12 schreef Maver24 het volgende:
live op de NOS nu voor eerst dit toernooi
Dankjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Omdat ie de set won
setwinst is 2 punten, gelijk is ieder 1 punt
je droomt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:23 schreef kilon het volgende:
Ik schakel net in. Laat de NOS echt handboogschieten zien of droom ik dit?
het is echt live hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:23 schreef kilon het volgende:
Ik schakel net in. Laat de NOS echt handboogschieten zien of droom ik dit?
quote:
Normaal dus een lastige pot voor Ivashko dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:31 schreef kilon het volgende:
Ivashko kan dit wel winnen. En dan tegen, hopelijk, Rick.
Hadden ze die gisteren weer? Want van de week waren ze op denk ik, na de eerste dag toen ze alsmaar geraakt werdenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:33 schreef Guard het volgende:
Ze hebben de camera in de roos ook maar weggelaten na gisteren zie ik
Yup die was weer vol geraakt in de bronze medal matchquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hadden ze die gisteren weer? Want van de week waren ze op denk ik, na de eerste dag toen ze alsmaar geraakt werden
Het is dat ik te lui ben om Expat Shield aan te zetten en naar de BBC te gaan.. maar commentaar is natuurlijk best wel slecht. Misschien dat ik gewoon naar de stream ga voor de stadionspeaker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:33 schreef BorisDeLul het volgende:
(Ging over die commentateur met z'n "een vaste hand is een vereiste")
Dat betekent dat je de set gewonnen hebt en dus 2 punten krijgt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:37 schreef Axia het volgende:
Wat houdt het in als een score in het groen weergegeven wordt?
Wat moet je anders vertellen bij zo'n sport?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Het is dat ik te lui ben om Expat Shield aan te zetten en naar de BBC te gaan.. maar commentaar is natuurlijk best wel slecht. Misschien dat ik gewoon naar de stream ga voor de stadionspeaker.
Achtergrondinformatie over de schutters bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat moet je anders vertellen bij zo'n sport?
Daarom kijkt dit ook zo lekker weg als sport, zonder commentaar ook prima te doen (zelfs beter, krijg je meer mee van de stadionspeaker)
Verder als de verhalen over de half blinde komt ie niet...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:39 schreef kilon het volgende:
[..]
Achtergrondinformatie over de schutters bijvoorbeeld.
nou dat scheelt toch echt niet veel hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:40 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
SCHUTTER. en hij is niet helemaal blind
Normaal niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:41 schreef debeterebob het volgende:
Rick
Ik ben benieuwd. Heeft hij kans volgens de kenners?
Ik vond hem heel erg mee vallen
Nee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:41 schreef debeterebob het volgende:
Rick
Je hoeft ook niet heel veel te kunnen zien om goed te mikkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nou dat scheelt toch echt niet veel hoor
Nee, Im veruit favorietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:41 schreef debeterebob het volgende:
Rick
Ik welquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:41 schreef Axia het volgende:
[..]
Allemaal fan geworden van handboogschieten
Tuurlijk heeft ie kans, maar normaal gesproken wint Im dit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ook geen 20% kans?
Tuurlijk wel, het blijft boogschieten waar de top heel dicht bij elkaar zit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ook geen 20% kans?
iddquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doet die Koreaan?is ie eindelijk wakker?
Pas maar op, als hij de slaap uit zijn ogen wrijft dan zit het spel op de wagen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doet die Koreaan?is ie eindelijk wakker?
3quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:45 schreef BorisDeLul het volgende:
Hoeveel pijlen schieten ze nou per ronde?
liever geen shoot-off nu..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:46 schreef hafcfan het volgende:
Hij kan nog 1 verlies hebben dan staat het gelijk
Eerste naar de 6 punten. Winst is 2 punten, gelijk is 1 punt voor beiden. Maximaal 5 sets. Bij gelijke stand komt een shoot-off van 1 pijl. Dichtste bij de roos wint dan.quote:
dat wel, maar liever "gewoon" winnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar zou wel knap zijn als die dat haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |