Zie de FAQ.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vroeg het vanmorgen ook al en misschien heb ik het gemist, maar wat is nou het precieze doel van FHF? Ik zie dat er klushulpen gevraagd worden, bepaalde artikelen die niet meer gebruikt worden, maar inderdaad ook mensen die iets meer dan dat vragen.
Als je een kritiekloos forum wilt zal er niks anders opzitten dan die laatste categorie uit te sluiten. FOK!kers zijn kritisch, dat zie je bijvoorbeeld in WGR, R&P en F&F. Kritisch en soms misschien iets te ongenuanceerd is wel iets wat bij FOK! hoort.
Ik denk persoonlijk dat topics waarin een complete huisraad gevraagd wordt toch sneller last krijgen van kritische noten dan topics van de andere categorieën.
Imho... is het een heel breed begrip. Van iemand die een medisch dossier aan wil vragen van een overleden kind maar daar juridisch (en emotioneel) niet toe in staat is hulp bieden, tot idd een complete huisraad. Een Fokker heeft hulp nodig bij iets.. en de andere fokkers kunnen dan besluiten/kijken of ze willen/kunnen helpen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vroeg het vanmorgen ook al en misschien heb ik het gemist, maar wat is nou het precieze doel van FHF? Ik zie dat er klushulpen gevraagd worden, bepaalde artikelen die niet meer gebruikt worden, maar inderdaad ook mensen die iets meer dan dat vragen.
Als je een kritiekloos forum wilt zal er niks anders opzitten dan die laatste categorie uit te sluiten. FOK!kers zijn kritisch, dat zie je bijvoorbeeld in WGR, R&P en F&F. Kritisch en soms misschien iets te ongenuanceerd is wel iets wat bij FOK! hoort.
Ik denk persoonlijk dat topics waarin een complete huisraad gevraagd wordt toch sneller last krijgen van kritische noten dan topics van de andere categorieën.
Niet om het één of het ander, maar jij was in de betreffende hulpvraag topics net zo kritisch bezigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En hoe was dat, modereren op pulver.tripod.lycos.nl?
Dank je medeFOK!kers maar dat de SC tijdelijk dicht is en ga dit niet op twee geweldige moderators afschuiven die de laatste dagen al meer voor hun kiezen hebben gekregen dan, nou ja, dan een forum als FHF eigenlijk NOOIT te verduren zou moeten krijgen. Bah.
Stuurlui, wal, dat soort dingen.
http://forum.fok.nl/forum/158quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is die er dan?? (oja, ik had een abbo)
En dit inderdaad. Als twee mensen de sfeer verzieken haal je die twee er uit. Iets met kortste klap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds spuit 11, ben net bijgelezen, maar is het dan niet gewoon een optie om die 2 uit FhF te pleuren? Normaal zitten ze er ook niet? Alleen met gehak op Ingrid en nu met DJMO zitten ze er? Bedoel, heb weinig problemen met Tico en Joene als personen, maar als langswaaiposters hier in FhF denk ik wel dat hun grotendeels de oorzaak zijn voor het SC debacle alnu... en daar zijn andere SC posters dan weer wel de dupe van...
(ja ben nu helemaal bijgelezen en heb na het laatste SC topic eerst mijn kin van de grond moeten rapen...)
Ik heb een paar kritische vragen gesteld en ben er verder niet eindeloos en oeverloos op doorgegaan. Zie het verschil. Voor mij was het na mijn bijdragen over eventuele oplossingen wel klaar. Want ja, kritisch zijn mág, net als in R&P en WGR, maar het hoeft niet EEUWIG herhaald te worden; het gaat zelfs NU nog door, dat geëtter. En omdat ik mij in de discussie had gemengd heb ik verder ook niet gemod omdat ik dat niet fair vond tegenover de andere posters: modden in je eigen discussies draait uit op problemen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet om het één of het ander, maar jij was in de betreffende hulpvraag topics net zo kritisch bezig
Het wás het makkelijkste forum van FOK!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
maar ik vind dat er wel een verschil is tussen kritisch zijn en gewoon bashen met als doel te kwetsenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet om het één of het ander, maar jij was in de betreffende hulpvraag topics net zo kritisch bezig
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond een driekwart pagina al genoeg.
Mag ik jou iets vragen? Waarom zet jij overal twee of drie punten in plaats van ééntje?quote:
Dat laatstequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb een paar kritische vragen gesteld en ben er verder niet eindeloos en oeverloos op doorgegaan. Zie het verschil. Voor mij was het na mijn bijdragen over eventuele oplossingen wel klaar. Want ja, kritisch zijn mág, net als in R&P en WGR, maar het hoeft niet EEUWIG herhaald te worden; het gaat zelfs NU nog door, dat geëtter. En omdat ik mij in de discussie had gemengd heb ik verder ook niet gemod omdat ik dat niet fair vond tegenover de andere posters: modden in je eigen discussies draait uit op problemen.
jij mag dat vragen..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mag ik jou iets vragen? Waarom zet jij overal twee of drie punten in plaats van ééntje?
oe.. das een tic die ik ook vaak hebquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mag ik jou iets vragen? Waarom zet jij overal twee of drie punten in plaats van ééntje?
dat is een denk moment...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
oe.. das een tic die ik ook vaak hebWeet niet eens waarom?
Hééél apartquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij mag dat vragen..
geen idee... doe ik wel vaker.. zoals nu..
altijd al gedaan
Terwijl ik als ik praat daar toch totaal geen last van heb? Van dat soort pauze momentjes? Bedoel, sla zelfs punten en uitroeptekens over als ik doorratelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is een denk moment...
ik ben klaar met de zin.. wat ga ik er verder zetten
ik vind het persoonlijk niet storendquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hééél apart
Niet dat het makkelijker leest of zo
Shit, we deden het niet onopvallend genoegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef Cat22 het volgende:
*kuch*
Geen SC in dit topic ajb. Dat leest zo lastig voor mensen die er later bijkomen.
mag de sc dan weer open?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef Cat22 het volgende:
*kuch*
Geen SC in dit topic ajb. Dat leest zo lastig voor mensen die er later bijkomen.
discussie was toch afgelopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef Cat22 het volgende:
*kuch*
Ow fuckquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef Cat22 het volgende:
*kuch*
* dolfina-chica kijkt mee!!quote:
Nee dames, sorry. Voorlopig blijft hij dicht.quote:
kom we maken een facebookgroepquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee dames, sorry. Voorlopig blijft hij dicht.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijns inziens is FHF een goed initiatief, maar meestal willen mensen toch wel graag weten of hun spullen echt nodig zijn en of ze echt een nuttige bestemming krijgen. Er is op dat vlak natuurlijk ook wel eens wat fout gegaan: users die doneerden en vervolgens hoorden dat hun spullen weg gegooid waren. Dan kan ik me voorstellen dat je de keer daarop toch wat kritischer bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het wás het makkelijkste forum van FOK!
Het enige wat je hoefde te doen is iemand helpen, eng hè?
Wat gaan we niet doen
De moraalridder uithangen, gezeur over hoe het zo gekomen is hebben ze vast al heel vaak gehoord, en dat helpt niet echt...
Wat gaan we wel doen?
Kijken wat en waar we kunnen helpen,
het kan zijn aan spullen, het kan zijn aan je zomerhuisje een weekendje uitlenen aan die moeder of vader met kind die anders nooit eens wegkunnen, of eens iemand uitnodigen om eens goed te komen eten. En ja, voor mijn part kan dat ook aan een hongerende student die al maanden slecht eet.
Gewoon iets leuks.
Jawel, dan heb je tenminste even tijd om te reageren en te lezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef Cat22 het volgende:
*kuch*
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor heren is de SC wel open?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan FHF dicht nietwaar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijns inziens is FHF een goed initiatief, maar meestal willen mensen toch wel graag weten of hun spullen echt nodig zijn en of ze echt een nuttige bestemming krijgen. Er is op dat vlak natuurlijk ook wel eens wat fout gegaan: users die doneerden en vervolgens hoorden dat hun spullen weg gegooid waren. Dan kan ik me voorstellen dat je de keer daarop toch wat kritischer bent.
En dat uit men op internet veel sneller en ongenuanceerder dan IRL..
Maar goed, om mijn onsamenhangende betoog even samen te vatten: ik denk niet dat mensen tegenwoordig rucksichtlos geven. Daar is de maatschappij niet meer naar. De maatschappij is gewoon kritischer en minder onbaatzuchtig dan eerder.
Daarom verbaas ik me er over dat het een makkelijk forum was. Eenvoudig weg omdat een hulpvraag vaak ook kritische vragen oplevert.
nee, moet niet dicht...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, dan kan FHF dicht nietwaar?
Bedankt dat jij het een goed initiatief vind hoor
En inderdaad, het was het liefste en makkelijkste forum van FOK! tot 'anderen'zich dat niet konden voorstellen, want hé, wij moeten toch altijd en eeuwig en overal onze bek over open kunnen trekken, nietwaar?
Waar kom jij nou vandaan? Ik heb je hier nog nooit gezien en heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef Poepoog het volgende:
Laat ik even dé oplossing hebben, mijn buuf zoekt nog mensen die op een vakantiepark gaan schoonmaken![]()
dé oplossing, en het is nabij Alkmaar.
Dit soort diepe doordenkers moet je me niet om half 1 's nachts voorschotelen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:31 schreef komrad het volgende:
wat een treurige bedoeling met alleen maar irritaties en verliezers.
Ik heb reflectie altijd erg waardevol gevonden om mijn eigen handelen te beoordelen. kan ik erg aanbevelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Mwah dacht dat het duidelijk wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar kom jij nou vandaan? Ik heb je hier nog nooit gezien en heb geen idee waar je het over hebt.
Kijk eens op het deurtje hier?
Feedback van FHF
Wij waren er al klaar mee hoor, bedankt!quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
En inderdaad, het was het liefste en makkelijkste forum van FOK! tot 'anderen'zich dat niet konden voorstellen, want hé, wij moeten toch altijd en eeuwig en overal onze bek over open kunnen trekken, nietwaar?
Hohoho,quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja joh, stook de kachel nog even verder op, idioot.
ik zit nu 12 jaar op fok... en de laatste 5jaar kom ik alleen in de zomer maanden terug.. omdat ik er dan klaar mee ben, omdat de sfeer niet meer 2000 is..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Jammer dit.
Ik snap dat je momenteel niet heel vrolijk bent, maar volgens mij zeg ik niks vreemds en ook niet op een rare manier. De maatschappij is kritisch en FOK! nog kritischer , ook in FHF. Ik zit nu 8 jaar op FOK! en feit is dat de sfeer ook hier grimmiger en harder is geworden.
Als je een kritiekloos subforum verwacht had kun je het hele ding inderdaad beter dicht flikkeren.
Het was niet echt rellen, het was meer plagen. Nu is het echt glashard bashen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zit nu 12 jaar op fok... en de laatste 5jaar kom ik alleen in de zomer maanden terug.. omdat ik er dan klaar mee ben, omdat de sfeer niet meer 2000 is..
harder... klopt
bash /troll/ rel gehalte is anders dan vroeger..
waar we vroeger 3 topic's konden rellen... (ons rellen was anders)
ik merk ook weer dat ik te lang weer hier zit..
1 van de redenen dat ik ook 2 a 3 dgn niet gepost had...
MEDquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef dolfina-chica het volgende:
noem mij 1 subforum waar geen kritiek geleverd wordt..
die is er niet..
wij noemden dat rellen ja!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het was niet echt rellen, het was meer plagen. Nu is het echt glashard bashen.
gek hequote:
Het klinkt alsof kritiek niet is toegestaan. Als ik bepaalde dingen over bepaalde users lees, is het heel logisch dat men het niet meer zo vertrouwt. Wat natuurlijk niet betekent dat je maar moet bashen en schelden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij zijn mijn posts in dit topic redelijk vrij van gebash. Ik concludeer een aantal zaken, maar Yvonne reageert alsof ik een heel oneerbaar voorstel heb gedaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
Het was gewoon geen kritiek het was walgelijk gebash op een enorm sluwe wijze. En daar laten we het even bij.
trusten irethquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Ireth het volgende:
Nou ja, ik ga maar slapen... hopelijk morgen weer een sc
zucht...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef vannelle het volgende:
oh ja, nu ineens wel de boel dichtgooien.
Waar waren de mods toen het tegen mij ging?
Maakt ook niet uit, ik red me wel.
Maar een slotje op zo'n topic vind ik gewoon een zwaktebod, diep triest.
de tering, zie jij zelf ook totaal geen verschil?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef vannelle het volgende:
Heb me er niet echt in verdiept en dat ben ik zo te lezen ook niet van plan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef gomi het volgende:
[..]
de tering, zie jij zelf ook totaal geen verschil?
laat ook maar
Dit soort dingen is ook net een griep. Als het eenmaal ergens begint....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[VBL Slowchat] #628 Hoi!
mag ik erop wijzen dat niet alleen dit sub gedeelte aan het kleppen is, maar nog meer?
GGMM kan het wel aan ja Liesjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in dat GGMM en de andere voetbalmods hier prima mee om kunnen gaan. Hier is het in ieder geval klaar.
Daar kunnen we een hele discussie van maken maar ik weet het drie-letterige antwoord al: nee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:36 schreef Smoofie het volgende:
Volgens mij mengen we ons hier niet in de discussie maar bespreken we (en lachen om) de discussie zelf. Mag toch?
In onze SC, waar jullie niet komen, vormen we onze mening, meer niet. Heb je geen last van, snap je probleem niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar kunnen we een hele discussie van maken maar ik weet het drie-letterige antwoord al: nee.
Vbl is voor mensen zonder motoriekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
VBL-sc mensen weer terug naar de vbl sc kom op
Pulver, ben jij het?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef vannelle het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
VBL-sc mensen weer terug naar de vbl sc kom op
quote:
nee, dit is/was vannelle die een meningsverschil als rel zag die opgeblazen werd in sc van de weekquote:
als je je er niet in verdiept ga dan niet gelijk lopen zeiken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb me er niet echt in verdiept en dat ben ik zo te lezen ook niet van plan.
Zoek het maar uit met z'n allen, ben het nu echt beu.
Pulver een ban, waarom????
Wat mij betreft ben ik hier klaar, zoek het maar uit.
heb er geen zin meer in op deze manier, ik blijf in de sc omdat ik mensen ken.
Mensen die ik ken zal ik ook altijd achter staan, ik weet wie mijn vrienden zijn.
Maar ik weet ook wie de zeikerds zijn.
Ben er klaar mee, goedendag.
Krijg de kolere, verdiep jezelf er maar eens in ipv zoiets te typen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:49 schreef gomi het volgende:
[..]
als je je er niet in verdiept ga dan niet gelijk lopen zeiken.
je lijkt wel een vrouw met een hele slechte pms
Nee, ik ben bij Pulver dus dat verklaart je ip check.quote:
Ja, twee andere fora. Hier ben ik user en mag ik mij ook in de discussies mengen aangezien ik hier ook heel veel meelees en kijk waar ik kan helpen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, ik ben bij Pulver dus dat verklaart je ip check.
Ben je trouwens geen mod van een ander forum? Waar bemoei je je mee?
openbaar forum...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het tegen jou had.
En dit valt onder helpen in jouw boekje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, twee andere fora. Hier ben ik user en mag ik mij ook in de discussies mengen aangezien ik hier ook heel veel meelees en kijk waar ik kan helpen.
Ik bepaal nog altijd zelf wel waar ik me mee bemoei op een openbaar forum. Dat jij er niets mee doet of wil dat is jouw eigen keuze, da's prima. Je post was redelijk identiek aan die van pulver, dus ik dacht een ludieke vergelijking te maken, niet meer en niet minder. Vervelend als je dat als een aanval zag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
En dit valt onder helpen in jouw boekje?
Bemoei je er gewoon niet mee, je kunt mod zijn maar dat wil niet zeggen dat je alles weet.
Ik regel het wel met mensen die wél weten hoe of wat, jou heb ik niet nodig.
Gelul, je linkt mij niet voor niks aan Pulverquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan heel je ip niet zien, laat staan bannen.
ok my bad dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou en ook niet over jou.
Heb niks tegen je maar op dit moment is het beter om niks te zeggen, er wordt al genoeg genaait hiero.
erover ophouden zou helpenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:52 schreef CoolGuy het volgende:
misschien een constructieve vraag:
wat kunnen we / kan men doen om dit weer naar het positieve te trekken ipv dit ge-emmer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |