Jij met lezen of niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:34 schreef vannelle het volgende:
En weer een reactie van mij verwijderd.
Heb je moeite met kritiek of zo?
Hoi, ik zeg het slechts een keer nog:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:34 schreef vannelle het volgende:
Die heb ik verwijderd omdat je weigert te luisteren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:34 schreef vannelle het volgende:
Kijk? Hier dus.quote:
Waarom geef je FHF geen kans om weer even in model te zakken? Als je wantrouwen gegrond blijkt, kun je het topic toch alsnog sluiten en dan ook aangeven wat er mis was?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:32 schreef yvonne het volgende:
En toch gaat ie dicht vanwege ik vertrouw het niet
Omdat kloon van iemand die net al het forum onderspamde?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom geef je FHF geen kans om weer even in model te zakken? Als je wantrouwen gegrond blijkt, kun je het topic toch alsnog sluiten en dan ook aangeven wat er mis was?
Ik vind het zo verdomd zonde
Yvonne sloot het topic met een reden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom geef je FHF geen kans om weer even in model te zakken? Als je wantrouwen gegrond blijkt, kun je het topic toch alsnog sluiten en dan ook aangeven wat er mis was?
Ik vind het zo verdomd zonde
omg omgquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yvonne sloot het topic met een reden.![]()
Wij mods willen FHF ook graag open houden, maar tegenwoordig blijkt helaas dat je niet meer alleen op de user intuïtie kunt vertrouwen. Het moet hier geen 'winkeltje' worden waar je zomaar alles uit kan graaien dus nieuwe users worden door de mods wat kritischer bekeken.
dat geloof ik nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jij weet wel beter, ik help liever, dat weet je.
Zelf ben ik niet meer te redden
Ik ga instellingen zoeken voor smilies, (nog bedankt voor die tip DC)
joepieeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Voor Dc, puur om te kijken of de smilies werken![]()
Ja, ze doen het
Géén SCquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:34 schreef Inlognaam het volgende:
Er mist trouwens een zuurpruimsmiley in het rijtje
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Géén SC![]()
(zuurpruimig genoeg voor je?)
Controle is en blijft lastig en we willen nieuwe users ook niet afschrikken. Maar Liesje en ik zullen zoals gezegd nog kritischer (in de positieve zin des woords) kijken naar nieuwe hulpvragen. Wij kunnen vragen of de FA een account kunnen checken, met de user via PM in overleg gaan etc.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef Inlognaam het volgende:
Mja... maar het is en blijft FHF en niet NABBF (net aangemelden bedelen bij Fokkers) dus ik vind wel dat er gecontroleerd moet worden want anders krijg je misbruik van FHF.
Bij nieuwe users (of kloons) vind ik dan eigenlijk dat er toestemming moeten komen van een modje. Al kan ik me voorstellen dat bepaalde users liever onder een kloon een topic openen uit schaamte. In zulke gevallen zou je kunnen overwegen dat deze users het via een mod spelen en daar het verhaal bekend maken en toestemming verkrijgen. Dat kan dan wellicht met een speciaal FHF-tagje erbij?
Sommige verzieken inderdaad FHF en dat is jammer want het is een verder inderdaad een prachtinitiatief.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:45 schreef yvonne het volgende:
Omdat kloon van iemand die net al het forum onderspamde?
Ik sluit nooit zomaar iets.
Ik geloof dat Yv nooit zomaar een topic sluit en ik weet dat nieuwe users kritischer worden bekeken. En de reden van mijn post hier was precies jullie bovenstaande antwoorden. Stukken duidelijker en opener dat alleen 'dicht, want ik vertrouw het niet'.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:48 schreef Cat22 het volgende:
Yvonne sloot het topic met een reden.![]()
Wij mods willen FHF ook graag open houden, maar tegenwoordig blijkt helaas dat je niet meer alleen op de user intuïtie kunt vertrouwen. Het moet hier geen 'winkeltje' worden waar je zomaar alles uit kan graaien dus nieuwe users worden door de mods wat kritischer bekeken.
Dat laatste zinnetje is dus kennelijk ook wat heel veel, al dan niet frequente, FHF'ers denken bij hulpvragen van newbees (of klonen).quote:
En volgens mij weet ik nu wie jij bent!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
Durf me er amper mee te bemoeien maar toch:
Het hele FHF is een waanzinnig mooi initiatief, was er in mijn vorige naam-tijdperk ook met liefde aktief mee bezig tot bepaald genoegen. Helaas zijn er altijd mensen die er een loopje mee nemen, er vanuit gaan dat hun halve leven en/of huisraad telkens wel gevoederd wordt door FHF en maar blijven zuigen maar ook zijn er mensen die enkel meelezen, ook in een kutsituatie zitten en zich aanmelden voor hulp. Voor velen is het een hele drempel toe te geven dat ze hulp kunnen gebruiken.
Wie/wat dan echt zijn of liever gezegd: wie dan terecht hulp vragen is vaak glazenbol-kijken of intuïtie.
Of iemand die zich net aanmeld en om hulp vraagt een kloon is of echt een "vreemde" is ter beoordeling of controlle van de modjes.
Voor mij persoonlijk was het op een gegeven moment einde oefening door één persoon. Jammer want het vertrouwen in heel FHF was weg. Jammer en nogal stom want de één is de ander niet.
Ik wil weer graag er bij zijn als de kerstpakkettenaktie weer op touw komt. Verder is mijn huis leeg inmiddels dus sta met lege handen.
Hoe dan ook, laat FHF alstjeblieft bestaan en trek lering uit foute zaken maar schrijf nieuwe hulpvragen niet af mits er geen misbruik wordt gemaakt.
Vergeet niet, zo'n prachtinitiatief verteld zich rond. Laten we nooit vergeten dat er velen zijn welke best een handje hulp kunnen gebruiken.
Uch
Yups. Met dat verschil dat zij menen dat te kunnen roepen tegen mede-users, terwijl ze er gewoon helemaal niet over gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef Inlognaam het volgende:
Dat laatste zinnetje is dus kennelijk ook wat heel veel, al dan niet frequente, FHF'ers denken bij hulpvragen van newbees (of klonen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |