abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115056865
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:34 schreef vannelle het volgende:
En weer een reactie van mij verwijderd.
Heb je moeite met kritiek of zo?
Jij met lezen of niet?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Admin vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:35:35 #227
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_115056921
quote:
Hoi, ik zeg het slechts een keer nog:
Ga naar feedback, het grote officiële FOK! feedback, daar ziet Danny of de andere A's je post sneller en kunnen ze me banen.

Ik heb geen enkele post verwijderd en omgaan met kritiek?

Mwoahahaha,
zo dat lucht op.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:37:01 #228
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_115057001
quote:
Die heb ik verwijderd omdat je weigert te luisteren.
Klachten over dit soort dingen kunnen in FeedBack, dus de link die Yvonne geeft.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Admin vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:46:07 #229
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_115057583
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:31 schreef yvonne het volgende:
Feedback Daar moet je zijn.
Kijk? Hier dus.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:47:19 #230
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_115057678
Jezusdehoerentyfus; zijn jullie hier nou nog steeds bezig :o

Kom...
op...
zeg...

-O-

Doorlopen mensen, niets te zien hier :{w

Kolere zeg :{
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:19:12 #231
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_115069298
Kusje voor Eliesje :* ( je moet nu wel ver kachelen om die kop koffie ;) )
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 6 augustus 2012 @ 15:37:05 #232
33954 ElisaB
pi_115188567
-O-

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:32 schreef yvonne het volgende:
En toch gaat ie dicht vanwege ik vertrouw het niet
Waarom geef je FHF geen kans om weer even in model te zakken? Als je wantrouwen gegrond blijkt, kun je het topic toch alsnog sluiten en dan ook aangeven wat er mis was?

Ik vind het zo verdomd zonde -O-
  Admin maandag 6 augustus 2012 @ 15:45:34 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_115188930
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:37 schreef ElisaB het volgende:
-O-

[..]

Waarom geef je FHF geen kans om weer even in model te zakken? Als je wantrouwen gegrond blijkt, kun je het topic toch alsnog sluiten en dan ook aangeven wat er mis was?

Omdat kloon van iemand die net al het forum onderspamde?
Ik sluit nooit zomaar iets.

pi_115208386
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:37 schreef ElisaB het volgende:
-O-

[..]

Yvonne sloot het topic met een reden. :)

Wij mods willen FHF ook graag open houden, maar tegenwoordig blijkt helaas dat je niet meer alleen op de user intuïtie kunt vertrouwen. Het moet hier geen 'winkeltje' worden waar je zomaar alles uit kan graaien dus nieuwe users worden door de mods wat kritischer bekeken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_115208551
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wij mods willen FHF ook graag open houden, maar tegenwoordig blijkt helaas dat je niet meer alleen op de user intuïtie kunt vertrouwen. Het moet hier geen 'winkeltje' worden waar je zomaar alles uit kan graaien dus nieuwe users worden door de mods wat kritischer bekeken.
omg omg

ik ben een bestaande user toch

zeg me van wel -O-
pi_115209742
Durf me er amper mee te bemoeien maar toch:
Het hele FHF is een waanzinnig mooi initiatief, was er in mijn vorige naam-tijdperk ook met liefde aktief mee bezig tot bepaald genoegen. Helaas zijn er altijd mensen die er een loopje mee nemen, er vanuit gaan dat hun halve leven en/of huisraad telkens wel gevoederd wordt door FHF en maar blijven zuigen maar ook zijn er mensen die enkel meelezen, ook in een kutsituatie zitten en zich aanmelden voor hulp. Voor velen is het een hele drempel toe te geven dat ze hulp kunnen gebruiken.
Wie/wat dan echt zijn of liever gezegd: wie dan terecht hulp vragen is vaak glazenbol-kijken of intuïtie.
Of iemand die zich net aanmeld en om hulp vraagt een kloon is of echt een "vreemde" is ter beoordeling of controlle van de modjes.
Voor mij persoonlijk was het op een gegeven moment einde oefening door één persoon. Jammer want het vertrouwen in heel FHF was weg. Jammer en nogal stom want de één is de ander niet.
Ik wil weer graag er bij zijn als de kerstpakkettenaktie weer op touw komt. Verder is mijn huis leeg inmiddels dus sta met lege handen.
Hoe dan ook, laat FHF alstjeblieft bestaan en trek lering uit foute zaken maar schrijf nieuwe hulpvragen niet af mits er geen misbruik wordt gemaakt.
Vergeet niet, zo'n prachtinitiatief verteld zich rond. Laten we nooit vergeten dat er velen zijn welke best een handje hulp kunnen gebruiken.
Uch
Waar het stinkt is het warm.
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:16:23 #237
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115210475
Knoflook stiekem hulp nodig? ;)
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_115210875
Jij weet wel beter, ik help liever, dat weet je.
Zelf ben ik niet meer te redden
Ik ga instellingen zoeken voor smilies, (nog bedankt voor die tip DC)
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:23:37 #239
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_115211021
Mja... maar het is en blijft FHF en niet NABBF (net aangemelden bedelen bij Fokkers) dus ik vind wel dat er gecontroleerd moet worden want anders krijg je misbruik van FHF.

Bij nieuwe users (of kloons) vind ik dan eigenlijk dat er toestemming moeten komen van een modje. Al kan ik me voorstellen dat bepaalde users liever onder een kloon een topic openen uit schaamte. In zulke gevallen zou je kunnen overwegen dat deze users het via een mod spelen en daar het verhaal bekend maken en toestemming verkrijgen. Dat kan dan wellicht met een speciaal FHF-tagje erbij?

Sommige verzieken inderdaad FHF en dat is jammer want het is een verder inderdaad een prachtinitiatief.
Ook hoi !
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:26:21 #240
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115211261
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jij weet wel beter, ik help liever, dat weet je.
Zelf ben ik niet meer te redden
Ik ga instellingen zoeken voor smilies, (nog bedankt voor die tip DC)
dat geloof ik niet :P
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_115211468
Voor Dc, puur om te kijken of de smilies werken :6
Ja, ze doen het ;)
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:30:19 #242
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115211596
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Voor Dc, puur om te kijken of de smilies werken :6
Ja, ze doen het ;)
joepieeeeeeeeeeeeeee :D
Fokbijbel!
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:34:28 #243
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_115211932
Er mist trouwens een zuurpruimsmiley in het rijtje :(
Ook hoi !
pi_115212108
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:34 schreef Inlognaam het volgende:
Er mist trouwens een zuurpruimsmiley in het rijtje :(
Géén SC }:|

(zuurpruimig genoeg voor je? :P )
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:37:49 #245
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_115212159
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Géén SC }:|

(zuurpruimig genoeg voor je? :P )
:N ;)
Fokbijbel!
pi_115212333
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef Inlognaam het volgende:
Mja... maar het is en blijft FHF en niet NABBF (net aangemelden bedelen bij Fokkers) dus ik vind wel dat er gecontroleerd moet worden want anders krijg je misbruik van FHF.

Bij nieuwe users (of kloons) vind ik dan eigenlijk dat er toestemming moeten komen van een modje. Al kan ik me voorstellen dat bepaalde users liever onder een kloon een topic openen uit schaamte. In zulke gevallen zou je kunnen overwegen dat deze users het via een mod spelen en daar het verhaal bekend maken en toestemming verkrijgen. Dat kan dan wellicht met een speciaal FHF-tagje erbij?

Sommige verzieken inderdaad FHF en dat is jammer want het is een verder inderdaad een prachtinitiatief.
Controle is en blijft lastig en we willen nieuwe users ook niet afschrikken. Maar Liesje en ik zullen zoals gezegd nog kritischer (in de positieve zin des woords) kijken naar nieuwe hulpvragen. Wij kunnen vragen of de FA een account kunnen checken, met de user via PM in overleg gaan etc.

Valt jullie iets op, meld het ons dan via een TR, PM of FB. Want een topic waarin na de OP alleen maar wantrouwen, twijfel en uberkritische vragen staan kan toekomstige vragers ook afschrikken.
En zoiets trekt helaas ook users aan die als dappere toetsenbordridder niet te beroerd zijn een scheutje olie op een smeulend vuurtje te gooien. En da's allemaal zo onnodig.
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:46:49 #247
33954 ElisaB
pi_115212740
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:45 schreef yvonne het volgende:

Omdat kloon van iemand die net al het forum onderspamde?
Ik sluit nooit zomaar iets.
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:48 schreef Cat22 het volgende:

Ik geloof dat Yv nooit zomaar een topic sluit en ik weet dat nieuwe users kritischer worden bekeken. En de reden van mijn post hier was precies jullie bovenstaande antwoorden. Stukken duidelijker en opener dat alleen 'dicht, want ik vertrouw het niet'.

:*

NB.: en ik ben het overigens niet perse oneens met het slotje hoor. Waar ik wel uitslag van krijg is dat god en iedereen hier in FHF maar vindt dat ie hulpmod is. Flikkerstraal een eind op zeg :{w

:D
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:54:06 #248
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_115213302
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[..]
Flikkerstraal een eind op zeg :{w

:D
Dat laatste zinnetje is dus kennelijk ook wat heel veel, al dan niet frequente, FHF'ers denken bij hulpvragen van newbees (of klonen).
Ook hoi !
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:57:49 #249
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_115213599
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
Durf me er amper mee te bemoeien maar toch:
Het hele FHF is een waanzinnig mooi initiatief, was er in mijn vorige naam-tijdperk ook met liefde aktief mee bezig tot bepaald genoegen. Helaas zijn er altijd mensen die er een loopje mee nemen, er vanuit gaan dat hun halve leven en/of huisraad telkens wel gevoederd wordt door FHF en maar blijven zuigen maar ook zijn er mensen die enkel meelezen, ook in een kutsituatie zitten en zich aanmelden voor hulp. Voor velen is het een hele drempel toe te geven dat ze hulp kunnen gebruiken.
Wie/wat dan echt zijn of liever gezegd: wie dan terecht hulp vragen is vaak glazenbol-kijken of intuïtie.
Of iemand die zich net aanmeld en om hulp vraagt een kloon is of echt een "vreemde" is ter beoordeling of controlle van de modjes.
Voor mij persoonlijk was het op een gegeven moment einde oefening door één persoon. Jammer want het vertrouwen in heel FHF was weg. Jammer en nogal stom want de één is de ander niet.
Ik wil weer graag er bij zijn als de kerstpakkettenaktie weer op touw komt. Verder is mijn huis leeg inmiddels dus sta met lege handen.
Hoe dan ook, laat FHF alstjeblieft bestaan en trek lering uit foute zaken maar schrijf nieuwe hulpvragen niet af mits er geen misbruik wordt gemaakt.
Vergeet niet, zo'n prachtinitiatief verteld zich rond. Laten we nooit vergeten dat er velen zijn welke best een handje hulp kunnen gebruiken.
Uch
En volgens mij weet ik nu wie jij bent! :o
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:59:22 #250
33954 ElisaB
pi_115213717
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef Inlognaam het volgende:

Dat laatste zinnetje is dus kennelijk ook wat heel veel, al dan niet frequente, FHF'ers denken bij hulpvragen van newbees (of klonen).
Yups. Met dat verschil dat zij menen dat te kunnen roepen tegen mede-users, terwijl ze er gewoon helemaal niet over gaan.

Nu hoor ik je denken: maar jij roept het ook :o
Heb je gelijk in :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')