Never in a doubtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:21 schreef RemcoW23 het volgende:
2-1 voor NL als dit naar vlaggetjes gaat..
geluidm doet 't nietquote:
Kan deze vraag niet in de judoreeks OP?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:24 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie altijd 2x brons. Hoe zit dat dan
omdat er 2 wedstrijden om het brons zijn. 2 verliezende halve finalisten en 2 uit de verliezersrondequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:24 schreef Maver24 het volgende:
No way dat Kromo komt bijvoorbeeld, dus dat scheelt er alweer 1quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:24 schreef Barry87 het volgende:
Kan nog druk worden vanavond bij Mart aan tafel...
Nou nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:24 schreef roos85 het volgende:
Mocht ze brons winnen, zit daar wat mij betreft een mooie gouden rand omheen.
Om de een of andere vage reden hebben ze dat herkansingssysteem zo ingevoerd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:24 schreef Maver24 het volgende:
Weeral? Die goudprijs loopt weer verder op zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:24 schreef roos85 het volgende:
Mocht ze brons winnen, zit daar wat mij betreft een mooie gouden rand omheen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:24 schreef Keauning het volgende:
Net zat Verkerk met dr kont bij dat hoofd van die Chinees, maar mag ze dan gewoon een dikke ruft laten?Lijkt me een dikke tactiek.
Hehe.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:25 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Weeral? Die goudprijs loopt weer verder op zo.
Omdat zo'n dag al zo loodzwaar is en omdat de winnaar van het brons dan meer wedstrijden heeft gejudood dan de winnaar van het goud. Dat klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:25 schreef plerda het volgende:
[..]
Om de een of andere vage reden hebben ze dat herkansingssysteem zo ingevoerd.
Waarom dan niet gewoon nog een wedstrijd voor 1 bronzen medaille.
Nee, maar die Chinees mag Verkerk wel rimmen als afleiding.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:24 schreef Keauning het volgende:
Net zat Verkerk met dr kont bij dat hoofd van die Chinees, maar mag ze dan gewoon een dikke ruft laten?Lijkt me een dikke tactiek.
Goud voor Kanis en Hijgenaar is ook nog mogelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef golfer het volgende:
Vandaag 3x brons en 1x goud mogelijk.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:27 schreef Keauning het volgende:
[..]
Goud voor Kanis en Hijgenaar is ook nog mogelijk.
Zou baas zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef golfer het volgende:
Helemaal niet. Gaan voor Goud.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:27 schreef TheArt het volgende:
[..]Die mogen heel blij zijn met plek 5.
Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef golfer het volgende:
Wie weet...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet vanuit gaan dat ze een medaille pakken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:27 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ze gaan voor goud, maar redden het niet.quote:
Ga ik ook niet, maar het is wel mogelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef plerda het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet vanuit gaan dat ze een medaille pakken.
Maar het is wél mogelijk. Daar is niets aan gelogenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:27 schreef TheArt het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gaan voor goud, maar redden het niet.
Het is ook mogelijk dat Lornah Kippatat de marathon wint en ook dat zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar het is wél mogelijk. Daar is niets aan gelogen.
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan kunnen we met zijn allen (inclusief Mart) zeuren dat we het zo slecht doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef plerda het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet vanuit gaan dat ze een medaille pakken.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:29 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zit
[..]
Het is ook mogelijk dat Lornah Kippatat de marathon wint en ook dat zie ik niet gebeuren.
En dat de 4x100 door Nederland wordt gewonnen, omdat 7 landen hun stokje kwijtraken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:29 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zit
[..]
Het is ook mogelijk dat Lornah Kippatat de marathon wint en ook dat zie ik niet gebeuren.
Ja! Goud!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dat de 4x100 door Nederland wordt gewonnen, omdat 7 landen hun stokje kwijtraken.
Iedereen die op de Spelen staat, kan winnen, maar dit is onmogelijk. Kanis en Hijgenaar hebben gewoon hun beste jaren gehad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
I dont care how tired you are. HE IS MORE TIRED.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:30 schreef Doler12 het volgende:
Oooow god die Amerikaanse coach weer
Wel baas.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
I dont care how tired you are. HE IS MORE TIRED.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of Martina die Bolt inhaalt op de laatste 10 meter
En op de 200!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of Martina die Bolt inhaalt op de laatste 10 meter
Zit
[..]
Das waar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Realistischer dan dat Kanis of Hijgenaar goud winnen.
Zit
[..]
Tja. Vandaag zijn zulke staatjes weinig waard gebleken, laten we hopen dat dat nu weer zo is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:32 schreef TheArt het volgende:
Harrison verslaat Aguiar met een armoverstrekking. Marhinde voor brons dus tegen de nummer 1 van de wereld.
Zit
[..]
Kak.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:32 schreef TheArt het volgende:
Harrison verslaat Aguiar met een armoverstrekking. Marhinde voor brons dus tegen de nummer 1 van de wereld.
Zal je altijd zien. Verlies je van een kutbrit en heb je verder de halve wereldtop verslagen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:32 schreef TheArt het volgende:
Aj. Maar niks is onmogelijk. Als ze solide blijft judoën geef ik haar een serieuze kans.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:32 schreef TheArt het volgende:
Nog een armoverstrekking doen dus. De eerste rij toeschouwers moet oppassen voor de botsplinters.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:32 schreef TheArt het volgende:
Precies. Kan er nog wel eentje bij dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:33 schreef Szura het volgende:
Het is toch ook ongelofelijk hoeveel verrassingen we in deze judohal zien
Alles is mogelijk vandaag.quote:
quote:
Harrison is wel het hele jaar al in supervorm.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:36 schreef Mestras het volgende:
Hallo die Aguier heeft verloren dus goed is ze niet
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:53 schreef TheArt het volgende:
Hahahahaha dat commentaar van die BBC-commentator: "We doen het goed in een boot, op een fiets en nu ook in een pyjama."
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:53 schreef TheArt het volgende:
Hahahahaha dat commentaar van die BBC-commentator: "We doen het goed in een boot, op een fiets en nu ook in een pyjama."
wel geteld 1 ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ironisch wel dat Nederland daar ook zijn medailles op heeft gehaald...
Vergeet dat bak met water niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ironisch wel dat Nederland daar ook zijn medailles op heeft gehaald...
Hij heeft het over de sporten die genoemd waren, roeien, wielrennen en judo (in totaal 3 medailles).quote:
Volgens mij oogt ie wel vaker wat droevig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef plerda het volgende:
Ziet er nog erg droevig uit.
Beter legt hij hem binnen een minuut neer met een mooie tilactie.
Ik heb geen zin in 8 minuten gekut en vlaggetjes deze keerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef plerda het volgende:
Ja zo'n lieve warme democraat.quote:
Dat denkt hij nu denk ik ook, daarom die ontlading.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:59 schreef tralalala het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA
Had hij eerder moeten doen vandaag
Had je nog meer wensen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef plerda het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:00 schreef Wilskracht het volgende:
Grol wou snel weer naar dameshockey kijken.
Hallo Maarten Ducrot.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:01 schreef Perrin het volgende:
Grol is getergd.. Ik zou niet graag zijn volgende tegenstander zijn
Die ook nog minder rust heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:01 schreef Perrin het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:01 schreef HAL9000S het volgende:
Verdomme Grol, had dat eerder gedaan
Lijkt me geen slecht ideequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:01 schreef tralalala het volgende:
Poetin gaat Grol uitnodigen voor het Rode Leger.
Zonde..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Grol leek juist in deze wedstrijd ontdaan van mentale ballast, itt in de kwartfinale.
Voordeel is dat zijn tegenstander moe-er is. Die komt uit een zware halve finale en heeft ook nog eens minder rust. Heel erg gunstig dit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:01 schreef Perrin het volgende:
Grol moet aanvallen dat is waar hij beter in is tactische judoen is niks voor hemquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Vraagje aan de kenners:
Het leek nu of Grol veel aanvallender bezig was dan tegen die Duitser. Moet hij dat niet gewoon blijven doen, met een risico op iets zoals in Beijing? Of denken jullie dat het afwachtende beter is?
Ligt ook aan de tegenstander.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Vraagje aan de kenners:
Het leek nu of Grol veel aanvallender bezig was dan tegen die Duitser. Moet hij dat niet gewoon blijven doen, met een risico op iets zoals in Beijing? Of denken jullie dat het afwachtende beter is?
???quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk best treurig om te moeten constateren dat Dex Elmont uiteindelijk nog het dichtst is gekomen bij goud.
En hij had uiteindelijk niks. Dus dan toch liever brons.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk best treurig om te moeten constateren dat Dex Elmont uiteindelijk nog het dichtst is gekomen bij goud.
2 uit 2. Geen gelul, medailles pakken!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:03 schreef debeterebob het volgende:
Nou 2 kansen op brons. 1 moet toch wel kunnen
Het resultaat is hetzelfde, dus tsja. Ik denk overigens dat de Duitser op dat moment gewoon net sterker was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Vraagje aan de kenners:
Huhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat ligt aan zoveel dingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Vraagje aan de kenners:
True, maar ik weet niet hoe het bij WK's en EK's doet bijv.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het resultaat is hetzelfde, dus tsja. Ik denk overigens dat de Duitser op dat moment gewoon net sterker was.
Okay, duidelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat ligt aan zoveel dingen.
Het is niet alleen je eigen stijl of 'wil', maar het kan ook zijn dat je tegenstander net een andere werkhand heeft of een andere favoriete worp, waardoor je minder jouw eigen wapens kan gebruiken bijvoorbeeld.
Dit was een perfecte worp, maar neemt Grol risico en wordt hij net terug gedraaid (zoals in Beijing), dan heeft hij weer teveel risico genomen in de ogen van sommigen. Het is zo'n lastig element van het judo, want het hele tactische gebeuren is niet echt in beeld te vangen...
Stond tenminste in de halve finale. De andere bronstigen bereikten die strijd via de herkansingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:04 schreef golfer het volgende:
[..]
???
Welke kleur had zijn medaille dan?
Grol wil je ook niet in een steegje tegenkomen volgens mij. Wat een bonk spieren is dat zeg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:06 schreef debeterebob het volgende:
Wat ik zo knap vond is dat die Tsjech met zijn been heel weid stond, maar als nog tilt Grol hem er nog over heen
Bij de NOS komt het zo livequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:06 schreef Barry87 het volgende:
Iemand die weet hoe laat Verkerk voor brons moet?
Ja, wtfquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:11 schreef Montov het volgende:
Die Mongolier lijkt mij meer kapot dan de verliezer.
Op dit toernooi kan alles. Maar op grond van z'n voorgaande prestaties zou ie vrij kansloos kunnen zijn.quote:
Luuk is een hele onberekenbare judoka. Heeft in principe niet het echte topniveau om een medaille te halen, maar heeft af en toe een uitschieter. Bij de Grand Slam in Dubai eindigde hij bijv. in een goed veld als 2e. Maar ik zeg kansloos, want ook een slechte loting.quote:
Hopen dat hij het zo doet als onze Britse vriendin dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Luuk is een hele onberekenbare judoka. Heeft in principe niet het echte topniveau om een medaille te halen, maar heeft af en toe een uitschieter. Bij de Grand Slam in Dubai eindigde hij bijv. in een goed veld als 2e. Maar ik zeg kansloos, want ook een slechte loting.
"Gefeliciteerd @HenkieGrol met je bronzen plak. Je ziet er uit als een ariër en dat bevalt me wel. Groetjes, Geert."quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:13 schreef Nielsch het volgende:
Heeft Geert Wilders zijn felicitatietweet al klaarstaan?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef JimboSlice het volgende:
"Gefeliciteerd @HenkieGrol met je bronzen plak. Je ziet er uit als een ariër en dat bevalt me wel. Groetjes, Geert."
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
"Gefeliciteerd @HenkieGrol met je bronzen plak. Je ziet er uit als een ariër en dat bevalt me wel. Groetjes, Geert."
Ja.quote:
Andrei Slarotdiemov.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:17 schreef plerda het volgende:
Die rus heeft het moeilijk tegen die mof.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Dinsdag stuurde Greet:
"Jammer @ewilleboordse, maar de grootste overwinning had je natuurlijk al voor het toernooi geboekt!"
Meer zoiets van:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |