SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:11 schreef moussie het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de internationale antipathie tegen moslims gebruikt wordt om de overname van die regio te legitimeren?
Waar zou die antipathie toch vandaan komen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:11 schreef moussie het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de internationale antipathie tegen moslims gebruikt wordt om de overname van die regio te legitimeren?
Waarom wordt gedaan alsof Chinezen dit alleen maar doen bij moslims? Ze moeten maar verhuizen als het binnenlandse beleid van China ze niet aanstaat, dit kunnen ze weten natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar zou die antipathie toch vandaan komen?
Dat zeg je toch ook niet als het Christenen zouden zijn (waar ook topics over zijn, Christenen die in China onderdrukt worden dus, maar waar jij dit soort onzinnige dingen ook niet roept).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom wordt gedaan alsof Chinezen dit alleen maar doen bij moslims? Ze moeten maar verhuizen als het binnenlandse beleid van China ze niet aanstaat, dit kunnen ze weten natuurlijk
Oh, hoe weet je dat ik dat daar niet roep? Volg je me? Post ik wel in die topics?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zeg je toch ook niet als het Christenen zouden zijn (waar ook topics over zijn, Christenen die in China onderdrukt worden dus, maar waar jij dit soort onzinnige dingen ook niet roept).
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:19 schreef stekelzwijn het volgende:
Is het eigenlijk niet zo dat veel "moslims" alleen maar aan de ramadan meedoen vanwege druk uit de omgeving? Dat ze geen gezeik willen en zich daarom maar aan het eetverbod houden.
Voor die groep is de maatregel in China natuurlijk een uitkomst.
Ja dat is zo maar dat geldt voor alle gebruiken van de politieke stroming genaamd islam. Zodra een meerderheid in een gebied of land moslim is wordt de rest van de bevolking bedreigd en vaak gedood als ze geen moslim worden en daarmee dus ook vasten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:19 schreef stekelzwijn het volgende:
Is het eigenlijk niet zo dat veel "moslims" alleen maar aan de ramadan meedoen vanwege druk uit de omgeving? Dat ze geen gezeik willen en zich daarom maar aan het eetverbod houden.
Voor die groep is de maatregel in China natuurlijk een uitkomst.
Wat een onderbuikgevoel onzinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:46 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Ja dat is zo maar dat geldt voor alle gebruiken van de politieke stroming genaamd islam. Zodra een meerderheid in een gebied of land moslim is wordt de rest van de bevolking bedreigd en vaak gedood als ze geen moslim worden en daarmee dus ook vasten.
Dis is ook 1 van de redenen waarom de arabische lente zo leuk is want als andere godsdiensten toegelaten worden in die landen zal islam verdwijnen als sneeuw voor de zon en de echte islam al helemaal.
Islam zal vervallen en langzaam verdwijnen.
http://www.volkskrant.nl/(...)de-gemeenschap.dhtmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]Misschien bestaat er zo'n kleine groep, maar wat jij nu zegt is echt onzin
Zie je het stuk wat ik quote? "Bedreigd en gedood".quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:01 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)de-gemeenschap.dhtml
http://dejaap.nl/column/r(...)wpmp_switcher=mobile
En natuurlijk de politie inschakelen, zoals in Maleisië:
http://www.sevendays.nl/artikel/174785
neequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zie je het stuk wat ik quote? "Bedreigd en gedood".
Tuurlijk jochiequote:
Doen ze hier ook al of ben jij vergeten dat de overheid dicteert tussen welke uren jij mag werken en hoevaa jij pauze moet hebben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:37 schreef Nielsch het volgende:
Overheden die beslissen wanneer mensen wel en niet mogen eten.
![]()
Slaat in beide gevallen nergens op. Ik mag werken wanneer ik wil. Er zit qua wet wel een limiet aan maar dat is heel wat anders en kun je niet vergelijken met een overheid die zegt: "jij mag als het donker is niet eten en als het licht is ben je verplicht te ten". Dat van die vitaminen slaat nergens op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:01 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Doen ze hier ook al of ben jij vergeten dat de overheid dicteert tussen welke uren jij mag werken en hoevaa jij pauze moet hebben?
Of hoeveel vitamine en mineralen jij mag eten en verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |