Geschiedenis kent geen nuance ..... tenzij je jezelf bezighoud met geschiedsvervalsing.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap dat nuance ver te zoeken is op FOK!, maar come on.
Ja en de Nederlandse rijkdom is gebaseerd op de slavernij en destructie van Afrika. Zo heeft elk land wel iets op zijn kerfstok.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:44 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Geschiedenis kent geen nuance ..... tenzij je jezelf bezighoud met geschiedsvervalsing.
Het is dan ook geen geheim dat het huidige turkije op het bloed van 20 miljoen christenen 4 miljoen grieken en 1.2 miljoen armenen gebouwd is.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:10 schreef jogy het volgende:
Wat zeg je tegen de 26 ter dood veroordeelde Oeigoeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And remember, respect is everything!
Hé, het zijn wel moslims hoor, dan mag dat uiteraard wel,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:11 schreef trabant het volgende:
Het feit dat de Oeigoeren geen knuffel-Dalai Lama hebben, wil nog niet zeggen dat je hun grondrechten zo met voeten kunt treden.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef bijdehand het volgende:
Zolang andere religies in andere delen van de wereld totaal geen vrijheid hebben en ze zelfs worden vermoord, en er mensen zijn die zeggen 'dan moeten ze zich maar bekeren of verhuizen', zeg ik precies hetzelfde over die moslims in China. Ik ben het er niet mee eens maar ze worden iig niet stelselmatig vermoord.
Dat is zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja en de Nederlandse rijkdom is gebaseerd op de slavernij en destructie van Afrika de Indische archipel. Zo heeft elk land wel iets op zijn kerfstok.
Er is in dit verband geen originele herkomst van de bevolking. En het wezen van de religie is dat deze bevolking blijkbaar zelf uitmaakt waar ze in gelooft. En is dat islam, het zij islam.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
"Na 840 werden de Oeigoeren door een ander Turks volk, de Kirgiezen, uit Mongolië verdreven, waarna ze zich terugtrokken in de oases van het Tarim-gebied in Oost-Turkestan (het huidige Sinkiang) en waar ze zich vermengden met Indo-Europese sedentaire landbouwers daar, die een Tochaarse taal spraken. Deze Tochaarse bevolking nam de Turkse taal en naam van de Oeigoeren over, maar de genen van de Tocharen zijn nog steeds zichtbaar in de meer Europees aandoende gezichten, vergeleken met de andere Turkse volkeren van Centraal-Azië. [2] In dit gebied zijn belangrijke resten van vele beschavingen teruggevonden, waaruit blijkt hoezeer dit gebied een trefpunt was van culturele invloeden uit China, Indië en Voor-Azië"
"De Oeigoeren, die tevoren diverse godsdiensten hadden beleden, namelijk boeddhisme, manicheïsme en nestoriaans christendom, gingen in de 15e eeuw over tot de islam."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oeigoeren
Als je echt zo veel waarde hecht aan wat 'origineel' is, dan moet je de Oeigoeren dus terugsturen naar Mongolië, en moet je ze weer boeddhisme, manicheïsme en nestoriaans christendom laten belijden.
Een handjevol Zeeuwen is rijk geworden van de slavenhandel, ik niet hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja en de Nederlandse rijkdom is gebaseerd op de slavernij en destructie van Afrika. Zo heeft elk land wel iets op zijn kerfstok.
Je kan net zo goed "Afrika" vervangen door Indonesië of India. Tevens zijn 550.000 verscheepte en verkochte slaven niet echt "weinig" te noemen... Het definiëren als een "paar forten" is ook een eufemistische wijze om een zwarte pagina weg te werkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:33 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Een handjevol Zeeuwen is rijk geworden van de slavenhandel, ik niet hoor
Destructie van Afrika? We hebben daar een paar mooie forten neergeplempt, maar meer ook niet.
Wat voor destructie heeft Nederland dan gepleegd in Afrika?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kan net zo goed "Afrika" vervangen door Indonesië of India. Tevens zijn 550.000 verscheepte en verkochte slaven niet echt "weinig" te noemen... Het definiëren als een "paar forten" is ook een eufemistische wijze om een zwarte pagina weg te werken
Vet van mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:06 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Wat voor destructie heeft Nederland dan gepleegd in Afrika?
En in India?
In Indonesië hebben we mooie spoorlijnen aangelegd, mooie gebouwen neergezet, etc. Maar ja, die mensen wilden liever moslimextremist worden en toeristen opblazen op Bali. Veel gezelliger.
Ach ja, als wij ons schuldig moeten voelen om het onrecht dat Nederland in het verleden heeft gedaan, dan mogen we ons ook trots voelen om de mooie dingen die Nederland in het verleden heeft gedaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:15 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vet van mij.
Kan me er niks van herinneren.
Ik voel me alleen schuldig om fouten die ik zelf begaan heb en ben alleen trots op successen die ik zelf bereikt heb.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:21 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ach ja, als wij ons schuldig moeten voelen om het onrecht dat Nederland in het verleden heeft gedaan, dan mogen we ons ook trots voelen om de mooie dingen die Nederland in het verleden heeft gedaan
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik voel me alleen schuldig om fouten die ik zelf begaan heb en ben alleen trots op successen die ik zelf bereikt heb.
Soms ben ik trots op mensen die me na staan of schaam ik me plaatsvervangend voor hen.
Maar verder zal het me worst wezen.
Ach gut, zoals eerder gezegd, ze hebben geen troetel Dalai Lama, het zijn moslims, dus ze kunnen de P krijgen. De afkeer tegen moslims is inmiddels zo groot dat men de eigen principes waar men zo trots op is, mensenrechten, zelfbeschikking, vrijheid van godsdienst, gewoon opzij zet .. maar hé, ze worden iig niet stelselmatig vermoord ...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef bijdehand het volgende:
Zolang andere religies in andere delen van de wereld totaal geen vrijheid hebben en ze zelfs worden vermoord, en er mensen zijn die zeggen 'dan moeten ze zich maar bekeren of verhuizen', zeg ik precies hetzelfde over die moslims in China. Ik ben het er niet mee eens maar ze worden iig niet stelselmatig vermoord.
Ik zeg dat ik het er niet mee eens ben. Maar als ik topics lees waarin staat dat het zoveelste Christelijke vrouwtje in Pakistan is vermoord omdat ze zich niet wilde bekeren, dan wordt daar vaak lacherig over gedaan en wordt er gezegd dat ze maar moet verhuizen, want dat is de wet en dat kon ze weten. En zo lang er in die gevallen nog kan worden gelachen over dat soort dingen kan ik me niet druk maken over het feit dat een paar moslims niet mogen vasten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef moussie het volgende:
[..]
Ach gut, zoals eerder gezegd, ze hebben geen troetel Dalai Lama, het zijn moslims, dus ze kunnen de P krijgen. De afkeer tegen moslims is inmiddels zo groot dat men de eigen principes waar men zo trots op is, mensenrechten, zelfbeschikking, vrijheid van godsdienst, gewoon opzij zet .. maar hé, ze worden iig niet stelselmatig vermoord ...
Etnische zuivering kun je het makkelijk noemen als je mijn quote even leest...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef moussie het volgende:
[..]
Ach gut, zoals eerder gezegd, ze hebben geen troetel Dalai Lama, het zijn moslims, dus ze kunnen de P krijgen. De afkeer tegen moslims is inmiddels zo groot dat men de eigen principes waar men zo trots op is, mensenrechten, zelfbeschikking, vrijheid van godsdienst, gewoon opzij zet .. maar hé, ze worden iig niet stelselmatig vermoord ...
Even heel cynisch in de herhaling .. ze worden iig niet stelselmatig vermoord, dus dan is het wel oké blijkbaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Etnische zuivering kun je het makkelijk noemen als je mijn quote even leest...
Je begrijpt dat de internationale antipathie tegen moslims gebruikt wordt om de overname van die regio te legitimeren?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het er niet mee eens ben. Maar als ik topics lees waarin staat dat het zoveelste Christelijke vrouwtje in Pakistan is vermoord omdat ze zich niet wilde bekeren, dan wordt daar vaak lacherig over gedaan en wordt er gezegd dat ze maar moet verhuizen, want dat is de wet en dat kon ze weten. En zo lang er in die gevallen nog kan worden gelachen over dat soort dingen kan ik me niet druk maken over het feit dat een paar moslims niet mogen vasten.
Oh ze zien er nog best leuk uit:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oeigoeren
95% van de slaven die Nederlanders heeft vervoerd zijn gekocht van de Arabieren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:04 schreef Arcadia het volgende:
Je kan net zo goed "Afrika" vervangen door Indonesië of India. Tevens zijn 550.000 verscheepte en verkochte slaven niet echt "weinig" te noemen...
Ze zijn dan ook 30-50% 'Europees' en 70-50% 'Aziatisch'. Als ze geen aanslagen zouden plegen etc. (ja die berichten bereiken ons niet zoveel, omdat China niet zwak wil lijken), zou het een leuk volkje zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh ze zien er nog best leuk uit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel algemeen bekend toch dat oeigoeren gesteund door islamitische landen met financiele middelen en millitaire wapens aanslagen op Hanchinezen plegen in het zuid westen van China.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:14 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook 30-50% 'Europees' en 70-50% 'Aziatisch'. Als ze geen aanslagen zouden plegen etc. (ja die berichten bereiken ons niet zoveel, omdat China niet zwak wil lijken), zou het een leuk volkje zijn.
Hier in Nederland valt het echter niet onder de algemene kennis.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:17 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Is wel algemeen bekend toch dat oeigoeren gesteund door islamitische landen met financiele middelen en millitaire wapens aanslagen op Hanchinezen plegen in het zuid westen van China.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |