Tuurlijk jochiequote:
Doen ze hier ook al of ben jij vergeten dat de overheid dicteert tussen welke uren jij mag werken en hoevaa jij pauze moet hebben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:37 schreef Nielsch het volgende:
Overheden die beslissen wanneer mensen wel en niet mogen eten.
![]()
Slaat in beide gevallen nergens op. Ik mag werken wanneer ik wil. Er zit qua wet wel een limiet aan maar dat is heel wat anders en kun je niet vergelijken met een overheid die zegt: "jij mag als het donker is niet eten en als het licht is ben je verplicht te ten". Dat van die vitaminen slaat nergens op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:01 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Doen ze hier ook al of ben jij vergeten dat de overheid dicteert tussen welke uren jij mag werken en hoevaa jij pauze moet hebben?
Of hoeveel vitamine en mineralen jij mag eten en verkopen.
Tsja, sowieso vraag ik me af hoe dit gaat? Komt er dan iemand van de overheid controleren of er overdag wel gegeten wordt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:03 schreef jogy het volgende:
Trouwens als men het nu niet mag doen kunnen ze het alsnog een andere keer doen. Maar dan gewoon in alle stilte. Gebeurd nu toch ook als er een vrouw zwanger is of wegens ziekte?
De Chinese overheid kennende komt er gewoon iemand tijdens etenstijd met een blocknote controleren of je eet en hoeveel en wat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, sowieso vraag ik me af hoe dit gaat? Komt er dan iemand van de overheid controleren of er overdag wel gegeten wordt?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:11 schreef Nielsch het volgende:
China![]()
En dan tijdens het EK zeiken over het bewind in de Oekraïne maar 4 jaar eerder wel met z'n allen naar China. Politici![]()
Helemaal niet algemeen bekend, helemaal niet bekend, zelfs.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:17 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Is wel algemeen bekend toch dat oeigoeren gesteund door islamitische landen met financiele middelen en millitaire wapens aanslagen op Hanchinezen plegen in het zuid westen van China.
Veel al-qaida strijders doen daar ook ervaring op net als in Tsjetsjenië, iraq, afghanistan, libie en vroeger in de balkan.
Die discussie over moslims hier snap ik ook niet, inderdaad. Tibetanen zijn evengoed de lul. Het gaat helemaal niet over welk geloof ze hebben, het punt is dat ze een geloof hebben. In China bepaalt de staat kennelijk de kerk waartoe men mag behoren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom wordt gedaan alsof Chinezen dit alleen maar doen bij moslims? Ze moeten maar verhuizen als het binnenlandse beleid van China ze niet aanstaat, dit kunnen ze weten natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |