abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115047889
Overheden die beslissen wanneer mensen wel en niet mogen eten.

:') :')
pi_115048002
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 00:18 schreef Specularium het volgende:
Zouden ze hier ook moeten doen.
Tuurlijk jochie :')

En vervolgens moet de overheid maar gaan beslissen wanneer jij wel en niet mag slapen, poepen, tv kijken, winkelen, internetten, fietsen en luieren.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 13:43:40 ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:01:17 #78
378470 FemacampSurvivor
Overlevende van een Femacamp
pi_115048788
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:37 schreef Nielsch het volgende:
Overheden die beslissen wanneer mensen wel en niet mogen eten.

:') :')
Doen ze hier ook al of ben jij vergeten dat de overheid dicteert tussen welke uren jij mag werken en hoevaa jij pauze moet hebben?
Of hoeveel vitamine en mineralen jij mag eten en verkopen.
Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:03:02 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115048850
Trouwens als men het nu niet mag doen kunnen ze het alsnog een andere keer doen. Maar dan gewoon in alle stilte. Gebeurd nu toch ook als er een vrouw zwanger is of wegens ziekte?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_115048998
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:01 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

Doen ze hier ook al of ben jij vergeten dat de overheid dicteert tussen welke uren jij mag werken en hoevaa jij pauze moet hebben?
Of hoeveel vitamine en mineralen jij mag eten en verkopen.
Slaat in beide gevallen nergens op. Ik mag werken wanneer ik wil. Er zit qua wet wel een limiet aan maar dat is heel wat anders en kun je niet vergelijken met een overheid die zegt: "jij mag als het donker is niet eten en als het licht is ben je verplicht te ten". Dat van die vitaminen slaat nergens op.
pi_115049020
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:03 schreef jogy het volgende:
Trouwens als men het nu niet mag doen kunnen ze het alsnog een andere keer doen. Maar dan gewoon in alle stilte. Gebeurd nu toch ook als er een vrouw zwanger is of wegens ziekte?
Tsja, sowieso vraag ik me af hoe dit gaat? Komt er dan iemand van de overheid controleren of er overdag wel gegeten wordt?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:10:34 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_115049107
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tsja, sowieso vraag ik me af hoe dit gaat? Komt er dan iemand van de overheid controleren of er overdag wel gegeten wordt?
De Chinese overheid kennende komt er gewoon iemand tijdens etenstijd met een blocknote controleren of je eet en hoeveel en wat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_115049159
China :')

En dan tijdens het EK zeiken over het bewind in de Oekraïne maar 4 jaar eerder wel met z'n allen naar China. Politici :') :')
pi_115049640
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:11 schreef Nielsch het volgende:
China :')

En dan tijdens het EK zeiken over het bewind in de Oekraïne maar 4 jaar eerder wel met z'n allen naar China. Politici :') :')
^O^

En er wordt geklaagd over hoe onze Brusselse politici op de foto gingen met dictators, China is exact hetzelfde.
pi_115076164
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 03:17 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

Is wel algemeen bekend toch dat oeigoeren gesteund door islamitische landen met financiele middelen en millitaire wapens aanslagen op Hanchinezen plegen in het zuid westen van China.
Veel al-qaida strijders doen daar ook ervaring op net als in Tsjetsjenië, iraq, afghanistan, libie en vroeger in de balkan.
Helemaal niet algemeen bekend, helemaal niet bekend, zelfs.
Maar ook niet verwonderlijk als het waar is.
Enerzijds is het een onoverzichtelijk gebied, waar van oudsher al allerlei volkeren door elkaar heenwandelen en anderzijds worden ze op dit moment onder druk gezet door de Han-chinezen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_115076385
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarom wordt gedaan alsof Chinezen dit alleen maar doen bij moslims? Ze moeten maar verhuizen als het binnenlandse beleid van China ze niet aanstaat, dit kunnen ze weten natuurlijk :Y
Die discussie over moslims hier snap ik ook niet, inderdaad. Tibetanen zijn evengoed de lul. Het gaat helemaal niet over welk geloof ze hebben, het punt is dat ze een geloof hebben. In China bepaalt de staat kennelijk de kerk waartoe men mag behoren.

Maar waarom ze dan moeten verhuizen, dat snap ik dan weer niet.
En hoezo kunnen ze dat weten, natuurlijk?

[ Bericht 20% gewijzigd door Kees22 op 03-08-2012 23:27:58 ]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')