Hopelijk is het niet te rustigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:39 schreef stbabylon het volgende:
Sodeju, denk dat ik veel op FOK zit vandaag.
Vertel eens een leuk verhaaltje danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:44 schreef stbabylon het volgende:
Nou inderdaad, als ik rust wil hebben, kan ik me wel focussen op het werk.
Aardigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik leg vast een zeiltje op de vloer...
Of je hebt last van holtorrenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:08 schreef Kreator het volgende:
Ik heb jeuk aan den anus. Meestal een teken dat ik weer stevig gepakt ga worden in de darkroom op zaterdagavond.
Wat zal dat kind goed ontwikkelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
Er zit hier een kind over de gang te bleren en te rennen![]()
![]()
Zolang je ze uit m'n buurt houdt en zorgt dat ik ze niet hoor of zie is 't allemaal prima.quote:
Sorry, was naar mobiele telefoons aan het kijken. Ook belangrijk, mag begin september verlengen.quote:
Ik ook. september 2013.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry, was naar mobiele telefoons aan het kijken. Ook belangrijk, mag begin september verlengen.
Schreeuwende/krijsende kinderen/peutersquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
En schreeuwen nu ook nogEcht dood aan dat kind!!
Altijd leuk van die collega's die hun oogappeltje op het werk vertonenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
En schreeuwen nu ook nogEcht dood aan dat kind!!
nee, de ouders die dat niet onder controle hebben, die haat ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:23 schreef STING het volgende:
[..]
Schreeuwende/krijsende kinderen/peuters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |