quote:
Er stond eerst iets andersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Krijg er gewoon tranen in mijn ogen van.
Chariots of Fire is dan wel handig hier. kun je makkelijk in een loop zetten _o-quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:05 schreef Keano het volgende:
Dit is me een lange uitreiking zo met die sloot aan boeketjes. Als statement allemaal in het water pleuren zeg ik.
BIj het paardrijden geen medailles vandaag??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel erg mooi dit![]()
![]()
Hopen op minimaal 2 keer brons vandaag
Helaas nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:07 schreef Maver24 het volgende:
Nog meer kans op medailles bij het roeien?
Dit zijn er al 8.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel erg mooi dit![]()
![]()
Hopen op minimaal 2 keer brons vandaag
Ik heb er ook een beetje last van. Niet echt fijn hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:06 schreef mstx het volgende:
Ik heb in een uur tijd nog nooit zo vaak het woord "hartritmestoornis" gehoord.
Neuhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:07 schreef Maver24 het volgende:
Nog meer kans op medailles bij het roeien?
Ik denk dat je wat aan je kleurbalans gaat moeten doenquote:
Ik weet niet, Anky heeft een andere paard ofzo. Bij judo pakken we er nog wel een.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
BIj het paardrijden geen medailles vandaag??
Die vrouw die links van de roeiers staanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat aan je kleurbalans gaat moeten doen
Lopen genoeg moppies rond hoor tijdens een wedstrijdweekendquote:
Ah diequote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Die vrouw die links van de roeiers staan
Dat is echt wel paars
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |